Dato/klokkeslett: Ons 19 Des, 2018 13:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sarri er offisielt ny Chelseamanager!
InnleggSkrevet: Man 26 Nov, 2018 16:33 
Brukerens avatar

http://www.squawka.com/en/news/six-crac ... 4Ahi7MA.97

Fin oversikt over det som vi også her inne har identifisert som utfordringer.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Nov, 2018 10:04 

Det som står i den artikkelen er jo mer eller mindre spot-on det flere skriver her inne også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 16:09 
Brukerens avatar

Skal folk begynne å våkne nå? Noen av de dummeste tingene jeg leser her inne:
- "La oss vente til sommeren med å bruke penger",
- "Gi Luiz og Fabregas ny kontrakt" "viktig å ha ledere i gruppa"
- "Morata kommer"

Er folk blinde? Ikke hente noe nytt i Januar? :lol: :lol: :lol: jeg ler meg i hjel! Gi de to middelmådighetene Luiz og Fabregas ny kontrakt for at vi skal ha de på benk og bruke lederegenskapene deres i garderoben? :lol: :lol: :lol: Vi skal altså fyre i vei 3mill i uka til lønn på to spillere som ikke tilfører noe annet enn lederegenskaper? Samtidlig som vi hemmer ALT av utvikling av Ampadu...

Nå må klubben ut å handle og SArri må faen meg få opp øynene sine å få Alonso til helsike ut av dette laget!

Etter City kampen har vi rimelig greit program fram til Januar, om Sarri klarer å gjøre det alle andre ser med å sette inn Emerson for Alonso så berger vi fram til da. Giroud skal selvsagt starte også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 10:07 
Brukerens avatar

Klippet fra twitter. Mange gode tweeter:

Sarri’s style of play is brilliant to watch and after just a few months you can see we are progressing. individual players costing us imo. Pep’s first season he finished 4th. We are only 5-6 months into Sarriball. Trust the process

This isnt Sarri’s team at all. I think next season we will see a more dynamic Chelsea team, probably a younger team as well. Sarri plays one of the best football in europe, but doing in 5 months what took him 2 years at Napoli is not gonna happen

I can agree that some of the players who played alot and doesnt perform should be benched for someone who is performing when given chance. Emerson & Odoi for example, but eventually when Sarri have the players he wants, we are gonna be one hell of a team

Why are some people saying we should’ve kept Conte? Keeping him wouldnt be healthy for the team at all and would only drive us in the wrong direction. Most of the players seemed happy when he left and i dont think he wouldve stayed much longer anyway

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 11:01 
Brukerens avatar

Du er ikke en god trener om du ikke evner å tilpasse taktikken din til spillermaterialet du har. Om man absolutt skal tre taktikken ned over hodet på spillere som ikke kan mestre den er man rett og slett begrenset.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 12:49 
Brukerens avatar

Spørs jo hva målet er. Man kan gjøre som klopp og pep og være tro mot en spillestil som man gradvis innarbeider i klubben eller man kan gjøre som Conte og tilpasse taktikken til spillergruppen. Sistnevnte alternativ er ikke spesielt bærekraftig i mine øyne, men vil muligens gi effekt på kort tid.

Den første modellen vil uten tvil bære frukter om man tør å ta tiden til hjelp. I dagens moderne fotball og spesielt i en så stor klubb som Chelsea, forventes det resultater med en gang. Derfor har trenersiden vår sett ut som den har gjort de siste 15 årene. Sarri har bevist at hans måte å spille fotball på er i toppsjiktet i Europa og har også høstet lovord fra flere managere som f.eks pep. Det er derfor liten tvil om at han vet hva som skal til. Men det tar tid og som supporter kan det være ganske frustrerende å se på. Klarer man dog å godta prosessen, selv om det av og til kan være vanskelig å forstå hvordan man i huleste kan havne på rett sted, vil man få betalt tidobbelt tilbake.

Se på hva Pep gjorde i starten i city, se på hva Klopp har gjort i Liverpool siden han kom. Så vidt meg bekjent har vel klopp ikke vunnet noe av betydning, men gradvis har de blitt mer konkurransedyktige. Dette gjennom kontinuerlig arbeid med spillestil, mentalitet og spillermaterialet. De har fått opp to egne gutter som spiller fast på et av Europas bedre lag. Det er kult.

Sarri snakker også om disse tingene: mentalitet, spillestil og utvikling av enkeltspillerens kompetanse.

Personlig er jeg drit lei av å bytte manager annethvert år. Samme historien hver gang. Ny trener blir ansatt, hvis det ikke kommer umiddelbare resultater begynner ting å skurre. Så ender det med misnøye blant supportere og etterhvert styret. Til slutt får han sparken og vi er tilbake til start. Det den neste manageren da må lide under er spiller som er kjøpt inn av 1-4 managere bakover i tid. Da er det ikke lett å sette sitt preg på laget umiddelbart. Sånne ting tar tid.

Sarri er en ringrev, som uten tvil vet hva fotball dreier seg om. Han har fått til imponerende resultater med langt mindre klubber enn Chelsea. Et annet poeng er at spillerne nå liker spillestilen. Hazard uttaler støtt og stadig at det er gøy å spille under Sarri. Fornøyde spillere er lettere å forme. Jeg tviler på at det var mange av spillerne sol syntes det var spesielt artig å spille under Conte. De gjorde kun jobben sin.

Nei som dere sikkert skjønner, er jeg totalt uenig med enkelte her inne angående Sarri, samtidig respekterer jeg at dere har andre synspunkter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 14:51 
Brukerens avatar

Det er noget spesielt å kalle Sarri en ringrev da men...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 16:25 
Brukerens avatar

Tja Sarri har, i motsetning til mange andre managere på toppnivå, jobbet seg opp fra det absolutte bunnivå i systemet. Sånn sett har han vært trener lenge nok til å kalles ringrev, litt iallfall. Vi får kalle han ringrøyskatt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Des, 2018 22:03 
Brukerens avatar

Tror tapene vi har hatt i det siste kan ha en positiv effekt. I dag gjorde Sarri alt det riktige mot City. Ser ut som både han og laget lærer med oppgaven. Nå ser alt så mye lysere ut. Sarri er ikke så ensporet som jeg fryktet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 15 Des, 2018 11:01 
Brukerens avatar
Moderator

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: