Dato/klokkeslett: Ons 21 Aug, 2019 09:39

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 602 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sarri er offisielt ny Chelseamanager!
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:12 
Brukerens avatar

"I utgangspunktet ønsker jeg at klubben velger å gi Sarri tid og tillit. La han kjøpe de spillertypene han ønsker og gi han minimum tre sesonger på å forme sitt eget lag." Ja å kjøpe Jorginho II og III vil virkelig hjelpe.

"Gi han midler til å kjøpe ledertyper med ryggrad. For den gjengen med spillere i dagens tropp eier ikke mentalitet eller lederegenskaper. Veldig få som står opp når det butter i mot. Og jeg er også VELDIG lei av at det ALLTID er treneren som får skylden når resultatene er dårlige. Selv om det har vore suksessfullt å skifte trenere hyppig det siste tiåret, tror jeg ikke det er måten å gå frem på denne gangen." Faktum er at alle de trenerne som tidligere har fått sparken hadde langt mer greie på fotball enn klovnen fra Napoli.

" I tidligere år har vi hatt ledere som Cech, Terry, Lamps, Cole, Ballack, Drogba m.fl. Dei har på mange måter "styrt" garderoben og sørget for at vinnerkulturen er der uansett hvem som til enhver tid er trener. Slike typer har vi som sagt ikke nå og vi må derfor bygge en vinnerkultur der det er spillere som har lyst til å vinne. La Hazard gå til sommeren. Kroppsspråket hans var helt krise i går. Skal kunne forvente at han tar ansvar i sånne kamper, men gjemmer seg heller vekk." Ja å beholde vår dårligste trener på mange år er tingen samtidig som vi skal selge vår beste spiller. Dette innlegget står til stryk Eide, selvmotsigende og sprikende.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:26 

RoaldAune skrev:
"I utgangspunktet ønsker jeg at klubben velger å gi Sarri tid og tillit. La han kjøpe de spillertypene han ønsker og gi han minimum tre sesonger på å forme sitt eget lag." Ja å kjøpe Jorginho II og III vil virkelig hjelpe.

"Gi han midler til å kjøpe ledertyper med ryggrad. For den gjengen med spillere i dagens tropp eier ikke mentalitet eller lederegenskaper. Veldig få som står opp når det butter i mot. Og jeg er også VELDIG lei av at det ALLTID er treneren som får skylden når resultatene er dårlige. Selv om det har vore suksessfullt å skifte trenere hyppig det siste tiåret, tror jeg ikke det er måten å gå frem på denne gangen." Faktum er at alle de trenerne som tidligere har fått sparken hadde langt mer greie på fotball enn klovnen fra Napoli.

" I tidligere år har vi hatt ledere som Cech, Terry, Lamps, Cole, Ballack, Drogba m.fl. Dei har på mange måter "styrt" garderoben og sørget for at vinnerkulturen er der uansett hvem som til enhver tid er trener. Slike typer har vi som sagt ikke nå og vi må derfor bygge en vinnerkultur der det er spillere som har lyst til å vinne. La Hazard gå til sommeren. Kroppsspråket hans var helt krise i går. Skal kunne forvente at han tar ansvar i sånne kamper, men gjemmer seg heller vekk." Ja å beholde vår dårligste trener på mange år er tingen samtidig som vi skal selge vår beste spiller. Dette innlegget står til stryk Eide, selvmotsigende og sprikende.

Det kan være greit å svare på en måte som i det minste gjør det mulig med tilsvar. Sånn som dette er det umulig å føre en videre diskusjon. Du kan jo starte med å underbygge påstanden om at innlegget til Eide var selvmotsigende og sprikende.

Sist endret av Jonast den Tir 12 Feb, 2019 00:30, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:28 
Brukerens avatar

Men vil det fungere bedre med Zola som interim ut sesongen? Fenomenal fotballspiller, jeg vet ikke helt med treneregenskapene hans.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:32 
Brukerens avatar

Alt var for hyggelig fra dag 1. Sarri og Zola. Dette laget trenger en som viktig gir dem ett spark i ræva. Jeg er ikke i tvil om at vi har en spillerstall som kan levere med rette formasjoner og rett manager.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:33 
Brukerens avatar

RoaldAune skrev:

Haha du gir meg stryk altså. Hvor mange kamper må en se live for å ha muligheten til det?

Men du Roald, hva mener du vi skal gjøre da? Har enda til gode å se du komme med skikkelige argument for å sparke Sarri. Hva er din løsning? Ser du foreslår Dortmund sin trener til sommeren. Hva tilseier at han skal slutte i jobben sin der for å ta over verdens meste utsatte trenerstilling? Og du meiner Zappacosta skal starte som back? Verste spilleren i Chels sin historie.

Når det er sagt så er jeg ikke noe stor fan av Sarri. Prøver å se på saken fra begge sider. Uansett så er det flinkere og mer kompentente mennesker enn meg og deg Roald som skal avgjøre om han får fortsette i jobben eller ikke.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:44 
Brukerens avatar

På en måte greit å prøve denne dustete posetion fotballen. Håper aldri klubben går i den fella igjen. En grei lærepenge. Nå skal vi tilbake til skikkelig forsvarsspill. Vi hater alle og alle hater oss mentalitet ;) Få inn en skikkelig asshole manager. Nesten så jeg ønsker Mourinho tilbake :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:51 

nikosidis skrev:
På en måte greit å prøve denne dustete posetion fotballen. Håper aldri klubben går i den fella igjen. En grei lærepenge. Nå skal vi tilbake til skikkelig forsvarsspill. Vi hater alle og alle hater oss mentalitet ;) Få inn en skikkelig asshole manager. Nesten så jeg ønsker Mourinho tilbake :)

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du foretrekker å defensiv fotball fremfor å styre kampene. Men det er en grei sak det, smaken er som baken!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:53 
Brukerens avatar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk foretrekker pen fotball fremfor å vinne.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:56 
Brukerens avatar

Tv 2 annonserte tidligere i kveld at Malmø får besøk av "selveste" Chelsea.
Dette begrepet falmer fort er jeg redd om vi fortsetter galskapen med Sarri. Lærte vi absolutt ingenting med Scolari epoken?

Sarri, en hobbytrener mer opptatt av sin egen uovertrufne filosofi, enn å se laget Chelsea fungere week in and week out. En manager som har uttalt at han ikke blander seg med hvilke spillere klubben kjøper, da han definitivt heller er magikeren på treningsfeltet, og skaper gull av gråstein. Manageren som ikke kan motivere, eller har kompetanse til å få stjernespillere til å dra i samme retning. Har noen av spillerne hatt en formtopp på mer en 20 min. i år?
Manageren som i sin egen tilfredstillelse kjører klippekort på flere av the useless, for at "systemet" sier det.
Sarri, og spillet til Chelsea er så forutsigbart nå, at mange tipper bortimot på minuttet, når og hvem som blir byttet ut, i kamp etter kamp etter kamp...

Chelsea, våkn opp...gi oss some pride back, og få fatt i en manager.

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:01 

infamousbryn24 skrev:

Utelukker det ene det andre?

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:06 

infamousbryn24 skrev:

Vel, for meg er pen fotball den ypperste form for underholdning. Og offensiv fotball er mye vanskeligere enn defensiv. Derfor tar det også mye lenger tid å innarbeide og er rett og slett en sjeldnere vare.

Kan sette pris på godt forsvarsspill, men da om det kommer fra en underdog. Når en klubb som Chelsea med de økonomiske musklene klubben har går for den "lette" løsningen er det for meg rett og slett litt skuffende. Og kjedelig...

EDIT: misforstå meg rett: titler er viktig, og det er å vinne da selvfølgelig også

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:10 
Brukerens avatar

Jonast skrev:
nikosidis skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du foretrekker å defensiv fotball fremfor å styre kampene. Men det er en grei sak det, smaken er som baken!

Jeg er mer glad i kontringsfotball. Sånn balltrilling på egen banehalvdel og på tvers er det verste jeg ser. Helt meningsløst og feigt. Jeg liker også å se skikkelig forsvarsspill. Slippe inn over 2 mål er elendig. Sånn vi slo City borte og frustrerte dem med Conte og Costa er en av de deiligste kampene de siste åra.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:13 

nikosidis skrev:
Jonast skrev:
nikosidis skrev:

Jeg er mer glad i kontringsfotball. Sånn balltrilling på egen banehalvdel og på tvers er det verste jeg ser. Helt meningsløst og feigt. Jeg liker også å se skikkelig forsvarsspill. Slippe inn over 2 mål er elendig.

Jeg har alltid synes kontringsfotball er litt feigt. Det føles litt som å innrømme at motstanderen er bedre. Men det er en god strategi, for all del.

Ja, selvfølgelig. Til tider kan godt forsvarsspill være veldig tilfredsstillende.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:35 
Brukerens avatar

eliaseide98 skrev:
RoaldAune skrev:

Haha du gir meg stryk altså. Hvor mange kamper må en se live for å ha muligheten til det?

Men du Roald, hva mener du vi skal gjøre da? Har enda til gode å se du komme med skikkelige argument for å sparke Sarri. Hva er din løsning? Ser du foreslår Dortmund sin trener til sommeren. Hva tilseier at han skal slutte i jobben sin der for å ta over verdens meste utsatte trenerstilling? Og du meiner Zappacosta skal starte som back? Verste spilleren i Chels sin historie.

Når det er sagt så er jeg ikke noe stor fan av Sarri. Prøver å se på saken fra begge sider. Uansett så er det flinkere og mer kompentente mennesker enn meg og deg Roald som skal avgjøre om han får fortsette i jobben eller ikke.

Ja, stryk fordi du skriver at Sarri bør få 3 sesonger til samtidig som du ramser opp hvorfor han er udugelig. Zappacosta er noe svakere enn Azpi defensivt men langt bedre offensivt, så totalt velger jeg italieneren. MEn akkurat det er ikke noe å forsøke å gjøre et poeng ut av. Sarris vegring mot å bruke CHO, RLC og Ampadu er alene oppsigelsesgrunn, fyren er helt ensporet. 19 ganger så langt denne sesongen er Kovacic byttet med Barkely eller omvendt. Det er direkte latterlig og enhver skjønner at slik styrer en ikke et fotballag. Som sagt, Chelseas suksess har vært avhengig av hyppige managerbytter og det har aldri vært mer påkrevet enn nå.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 02:19 

Det starter å komme tilbake til meg hvorfor jeg forlot dette forumet. Herlighet for en gjeng med crybabies.

Gi det en sesong til så roer dette seg. Vi trenger et par sesonger med opprenskning.

Mvh Caspar

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 02:20 
Brukerens avatar

100% enig med Roald!

Nå skal jeg ramse opp ei liste over spillere som ikke passer i sarriball utifra ferdigheter OG det man kan tolke utifra laguttakene til Sarri.

Azpilicueta, Christensen, Alonso, Emerson, RLC, Ampadu, Barkley, Zappacosta, Drinkwater, CHO og Giroud.

Fantastiske defansive ballspillere som Ampadu og Christensen blir totalt oversett.

Så har vi itillegg en del lånespillere som overhodet ikke passer, enten er de egnet for sarriball eller så er de for unge... Alder betyr alt for Sarri tydeligvis! Reece James er det bare å kaste om Sarri blir. Mason Mount passer vell inn, men for ung han også :P

Zouma, Kenedy, Bakayako, Batshuayi, Tammy og Aina må også selges om så.

Dette begynner å bli en vanvittig liste!

Det som er uhyre bittert er at med Sarri som trener må vi være så ærlige å si at framtiden til talentene våre er hengene i en syltynn tråd! Jeg som virkelig trodde at vi kunne få se Christensen, CHO, RLC, Ampadu, Tammy, Reece James og Mason Mount i stallen neste sesong.. For en dust jeg er.

Om vi uansett skal godta å være en middelshavfarer(For det er tydeligvis det dere gjør) så kan vi i det minste satse ungt! Spark Sarri og få inn en manager som tørr å bruke de enorme talentene vi besitter!

Få ut Pedro, Jorginho, Luiz, Willian, Giroud, Zappacosta og Alonso så er vi i rute! Vil generere enormt mye mer penger enn å kaste bort ungguttene våre også..

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 09:58 

infamousbryn24 skrev:

Vi spiller jo for pokker ikke pen fotball engang! Det er derfor jeg sliter med å se argumentene til de som mener vi skal satse alt på Sarri. Om vi hadde tapt 6-4 eller 6-5 på søndag, der vi hang med og spilte pen fotball, scoret mål og underholdt hadde jeg vært enig i at vi bør gi det mer tid. Men det som leveres av Chelsea nå om dagen er det kjedeligste og mest stusselige jeg har sett av laget siden jeg ble supporter på midten av 90-tallet.

Jeg stilte et spørsmål i går der jeg spurte om hvordan og NÅR dette kom til å snu. Mange gode svar ift hvordan vi skal snu det, men jeg ser ingen ha en anelse om NÅR dette kommer til å ta seg opp. Og det er nok det som er selve problemet til Sarri. Han har ikke riktige spillere og ingen andre planer/intensjoner om å spille annerledes.
Skal klubbe da la laget gradvis gå opp i liminga ved å fortsette å bli pissa på før alt på magisk vis skal snu om 3 sesonger når Sarri endelig har fått de spillerne han trenger?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 10:35 
Brukerens avatar

Peter: Akkurat. Sarri fotball blir bare verre og verry. Ser ut som en sverm uten mening. Bare trille ballen i tregt tempo. Skulle fotball være sånn hadde jeg sluttet å se på. Eneste som kan redde Sarri er hvis han legger om å benker Alonso, Jorginho. Skjer selvfølgelig ikke.
Mannen har ikke peiling.

Alle bør være irritert nå! De som ikke tåler det blir skrevet kritikk om klubben, ta et glass melk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 11:00 

https://twitter.com/UberCheIseaFC/statu ... 26529?s=20

KANSKJE det er noe i det... JM, Conte og nå Sarri. Alle sier og ser det samme. En gjeng med primadonnaer. " Ååå jeg liker ikke trene på ettermiddagen, Ååå jeg er så lei taktisk arbeid på feltet"

Ikke manageren som er problemet. Spillerne som er ræva og ikke takler systemet. Alle som følger LITT med utenom Premier Legaue skjønte jo at denne stallen trengs fornyelse. Iallefall om vi ønsker den fotballen Sarri står for. Så da har Marina og co gjort vwrdens dårligste research. Ho og resten som burde byttes ut.

Er flaut være supporter om dagen og se hva folk skriver. At ikke de ser hvor problemet virkelig er. Peker på manageren HVER gang. Hatt 3 managere. 2 Av dem helt i verdenstoppen i form av trofeer osv. De har sett problemet. Som JM sier. Det var i 2015....

Enten står de bak Sarri og kvitter seg med udugelige spillere som ikke gidder innrette seg. Eller spark han og vi er tilbake til start. Klovneklubb nr 1. Blir bare seende enda dummere ut denne gangen. "Åååå vi vil ha en ny identitet, en ny filosofi" 7 mnd har han fått...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 11:01 

Det er nettopp klubben som fortjener kritikk! Hvis vi hver gang legger skylden på manager så behandler vi symptomet og ikke sykdommen. Gang på gang på gang...

Og vær så snill. Kan vi ikke diskutere dette i en litt mer hensiktsmessig og produktiv form? Sarri er ikke dum. Alonso og Willian er ikke ræva. Da ville ikke to topptrenere brukt dem så mye. Det er så elementært! Om de er gode nok for Chelsea eller passer inn i systemet er en helt annen sak! Vil selv ikke se noen av dem starte.

Dette er managere som har fotballkunnskap som overstiger kunnskapen på dette forumet en høy gang. Alle ledd i klubben er ansvarlige og retorikken her er ekstremt fordummende!

Selvfølgelig sitter manager med hovedansvaret, men denne spark-manageren taktikken svekker klubben år for år. Vi er ikke i nærheten av å hevde oss i europa lenger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 12:40 
Brukerens avatar

Jonast skrev:
Dette er managere som har fotballkunnskap som overstiger kunnskapen på dette forumet en høy gang. Alle ledd i klubben er ansvarlige og retorikken her er ekstremt fordummende!

Ha, ha, når majoriteten av 10-12 åringer vil starte med Emerson foran Alonso. Byttet Barkley med Kovacic eller omvendt 19 ganger denne sesongen. Vi har en manager som er evneveik og har ikke fotballkunnskap som rekker til midjen hos de fleste som skriver her. De som er dumme er de som vil at den klovnen skal få ødelegge enda mere for Chelsea. Og de fleste her ville ha tatt ut RLC, CHO og Ampadu langt oftere enn Sarri. Vekk!

Og for n'te gang, managerskifte har vært en suksess for Chelsea. Hvordan har du greid å ikke få med deg noe så åpenbart?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 13:07 

RoaldAune skrev:
Jonast skrev:

Ha, ha, når majoriteten av 10-12 åringer vil starte med Emerson foran Alonso. Byttet Barkley med Kovacic eller omvendt 19 ganger denne sesongen. Vi har en manager som er evneveik og har ikke fotballkunnskap som rekker til midjen hos de fleste som skriver her. De som er dumme er de som vil at den klovnen skal få ødelegge enda mere for Chelsea. Og de fleste her ville ha tatt ut RLC, CHO og Ampadu langt oftere enn Sarri. Vekk!

Og for n'te gang, managerskifte har vært en suksess for Chelsea. Hvordan har du greid å ikke få med deg noe så åpenbart?

Ok.

Hva er egentlig poenget med 10-12-åringer argumentet ditt? Gir ingen mening. Antar du mener at det gjør laguttaket åpenbart galt. Apropos fordummende retorikk...

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til påstanden om fotballkunnskap her. Det faller egentlig på sin egen urimelighet.

Managerskiftene er mye av grunnen til at vi sitter med den stallen vi har. At det er en suksess er en unyansert påstand. Som nevnt utallige ganger nå: Chelsea har de siste åtte årene ikke vært noe lag å regne med i europa. Ja, vi vant CL, men det var for å være helt ærlig en god porsjon flaks. For ikke å nevne at det er syv år siden. Ikke med det sagt at det ikke var utrolig gøy. De siste syv årene har vi én semifinale, tre åttendedels, en gruppespill-exit og to ganger ikke deltatt. De siste fem årene har vi to ganger ikke deltatt, og beste plassering i åttendels! Ser du en trend??

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 13:30 
Brukerens avatar

Sønnen min er 12 og spiller fotball. Han har sagt hele tiden hvor ræva Jorginho er, og skjønner ikke hvorfor Chelsea bruker han. Det er ikke verre enn det. Alle klarer å se det eller? 0 assist, bare støtte og til siden.
Den at manager er så mye klokere enn oss kjøper jeg ikke. De har en stothet og en filosofi de ofte ikke rikker seg fra. Noen er rett å slett ikke i stand til annen tankegang. Det blir som en del skuespillere som bare kan spille en type rolle.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 14:03 
Brukerens avatar

There are few corporate blunders as staggering as Kodak’s missed opportunities in digital photography, a technology that it invented. This strategic failure was the direct cause of Kodak’s decades-long decline as digital photography destroyed its film-based business model.

Nei, til alle dere primates som såvidt har plass til èn tanke i hode: Dette er ikke direkte sammenlignbart.

Dette er en historie om at forretningsmodeller ikke tåler tidens tann og at de må fornyes, endres, tilpasses og i enkelte tilfeller utarbeides helt på nytt.

Ta denne setningen og overfør den til det vi holder på med. Vi har lykkes med å sparke managere i hytt og pine når ting har stagnert sportslig. Vi opplever et løft det ene året, for så å se starten på en kollaps det neste. Ut med manageren, inn med en ny. Opptur, ny nedtur. Ut med manageren, inn med en ny. Og sånn har det vært de siste 16 årene.

Kall dette gjerne forretningsmodellen vår. Som Jonast fint oppsummerer i sin siste setning, så har vi en sportslig nedadgående kurve med denne "forretningsmodellen".

At enkelte ikke ser at hele klubben trenger å fornyes, men heller tror at et managerbytte fører til noe annet enn en quick fix (og disse quick fixene blir bare kortere og kortere...) er beyond me. Jeg humrer.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 16:47 

«Alle» ser ditt og «alle» ser datt. Ikke måte på hvor mange som ønsker å dra andre inn i sine egne meninger. På syltynt grunnlag. Nå er plutselig en 12-åring blitt genial i forhold til Sarri...... det er en del personer her som ikke engang vet hva selvkritikk er, og oppfører seg som den klovnen de beskylder Sarri for å være.

Håpløst

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 602 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 25  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: