Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 11:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1747 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Frank Lampard
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 10:43 
Brukerens avatar

En av spilleren som har skuffet etter nyttår er Frank Lampard. Han har vel puttet en del. Men har har spilt svakt og rotet mye denne sesongen. Han er ikke den generalen på midten som vi vet han kan. Mot W.Bremen så jeg noen forbedringer ihvertfall den første halvtimen og noen drypp etter det. Det som har vært fraværende er den såkalte fighting-spirit. Der så vi noen forbedringer mot W.Bremen. Kjemper godt i forkant av Essiens scoring og noen sugende defensive løp.

Lampard claims his Chelsea form is 'very good'

Kommentarer?

*** "Vinnie Jones, Dennis Wise & Erland Johnsen in the same team - I was sold!" ***

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 12:11 
Brukerens avatar

Det er jo ingen tvil om at han ikke er 100% men som JM sa så har Lampard satt ein ekstrem høy standard på seg selv dei 2 siste årå. Men hvem som må gå ut på søndag hvis COLE spille er ikke enkelt for JM.
Synes uansett at han skal spille noen kamper til før han benkes så får me se om han kommer tilbake for som du skriver så spiller han bedre nå enn tidligere

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 12:43 

Må si meg enig med zolaforever - Lampard har lagt listen usannsynlig høyt, og selv halvparten av nivået hans tidligere ville være nok for enhver britisk start-ellever.
Jeg synes ikke viktige spillere skal benkes til tross for at dem spiller svakt en periode. Lampard er ett av uhyre få lim i laget og å ta ut ham tror jeg ville skapt et kaos uten like. Mourinho har klart å skape nok kaos i laget - om ikke vi skal ta ut Lampard også.

Han kan gjerne få beskjed fra laget og klubben, om at han må VILLE mer, løpe mer og jobbe hardere - men han er like selvskreven som Henry. Man setter ikke en slik spiller på benken. Han er viktig uansett - selv om han ikke briljerer.

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 12:44 
Brukerens avatar

zolaforever skrev:
Men hvem som må gå ut på søndag hvis COLE spille er ikke enkelt for JM.

Det er vel på tide og begynne å legge til en A eller en J når vi snakker om Cole framover. Men regner med du mener J.Cole :wink:

*** "Vinnie Jones, Dennis Wise & Erland Johnsen in the same team - I was sold!" ***

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 13:47 
Brukerens avatar

Som chelsea supporter :D så er jeg bak frank lampard ikke bare når han leverer varene fra øverste hylle,men også når formen ikke er på topp. Vi kan ikke være naive å si at han har spilt bra,for det har han ikke. Men jeg er sikker på at dette kun er en fase,og snart så vil han også finne god formen.

Ville også nevne at dette er grunnen til at jeg digger jose mourinho,selv om franky ikke har spilt bra så støtter han spilleren sin uansett og beskytter han. Han har gjort det med flere av chelsea spillerne når de har hatt dårlige tider,nevner bare drogba, j.cole, robben. Imotsetning til andre managere som bare sier seg enig med pressen når de blir spurt om den dårlige formen til spilleren sin,så freser mourinho med sine velkjente kommentarer og bare rister på hodet i velkjent mourinho stil :P

"On nights like this, Jose Mourinho's side remind you of the Terminator: cold, relentless, overpowering. Even when you blast a hole in their head, they still keep coming"

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 14:36 
Brukerens avatar

Lampard:
--Går rykter om at det er flere som mistenker at flere år med konstant 90 minutter og aldri fravær har gjort han utbrendt. Normalt får spillerne flerer perioder uten kamper og tid til å komme seg igjen. Legger vi til at han hadde VM i ferien sin, ser det ikke bra ut. Gi mannen en lengre periode med lettere program. Vi har muligheten til det med den troppen vi har nå.

Essien:
--Scoret ett mål og hadde passningen som førte til straffe. Hadde også ett bra innlegg som Drogba burde scoret på.

Tydelig hvem av dem som er verdt 300 mill for tiden!

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 14 Sep, 2006 14:53 
Brukerens avatar

zolaforever skrev:
Det er jo ingen tvil om at han ikke er 100% men som JM sa så har Lampard satt ein ekstrem høy standard på seg selv dei 2 siste årå. Men hvem som må gå ut på søndag hvis COLE spille er ikke enkelt for JM.
Synes uansett at han skal spille noen kamper til før han benkes så får me se om han kommer tilbake for som du skriver så spiller han bedre nå enn tidligere

Dersom vi forsetter med vår 4-1-3-2 formasjon så ser jeg gjerne denne midtbanen mot Liverpool...

Essien
Cole-Ballack-Lampard
Sheva-Drogba

min tror den blir
Makelele
Essien-Ballack-Lampard
Sheva-Drogba

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 17 Sep, 2006 11:59 
Brukerens avatar

Enig med Ole J her.. Det kan hende Lamps er utbrent, så han kunne nok hatt godt av å hatt en liten pause og muligens komme sterkere tilbake..
Men uansett, Lampard er en uhyre viktig spiller for Chelsea etter min mening.. :)

Magnus

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 23 Sep, 2006 20:07 
Brukerens avatar

Dagen idag er vel svar på kritikken...

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 23 Sep, 2006 22:25 
Brukerens avatar

Super-Frank skrev:
Dagen idag er vel svar på kritikken...

Å få ta straffen og score i den eneste situasjonen vi så han i kampen, var vel perfekt for å få ufortjent skryt. Hadde Yves Ma-Kalambay vært keeper for Fulham, ville han ikke scoret på den lumpa.

Han var heldig som fikk bryte inn og skyte i den fine kombinasjonen Drogba og Essien prøvde på....

Lampard var langt fra tilbake denne kampen! Han bør skjerpe seg om de er han som skal ledelaget til Europatoppen fra midtbanen.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 10:30 
Brukerens avatar

Lampard er søppel. Sett ham på benken eller selg ham. Det er nå min mening. Oppskrytt er han, og har ikke levert godsaker på over ett år.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 13:37 
Brukerens avatar

Dahlski skrev:
Lampard er søppel. Sett ham på benken eller selg ham. Det er nå min mening. Oppskrytt er han, og har ikke levert godsaker på over ett år.

Enten kom du akkurat hjem fra sent nachspiel, eller så er du nok litt ironisk.
-Oppskrytt er han med tanke på at han ble kåret til 2. beste i verden.
-Han har ikke levert godsakene på ett år.
-Han kunne trengt litt mer tid på benken.

Men at han er søppel og bør selges, er vel litt brutalt. :lol:

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 15:32 
Brukerens avatar

Skjønner ikke hva dere mener med at dere vil ha Lampard på benken.. Han har scoret 4mål i serien iår som midtbanespiller.. Han puttet 2igår og dere hyler om at han skal benkes!?! Hva skal til for at dere blir forøyde lurer jeg på? Han er en ENGELSK midtbanespiller, ikke en brasiliansk teknikk-freak som drar av 235mann...

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 16:58 
Brukerens avatar

Super-Frank skrev:
Skjønner ikke hva dere mener med at dere vil ha Lampard på benken.. Han har scoret 4mål i serien iår som midtbanespiller..

....der 2 av målene har kommet pga straffer!

Vi vil ha han på benken fordi han tydelig er belastet av flere år med 90 minutter i hver j.... kamp. Vi vil ikke ha en Lampard som går rundt som en ordinær spiller, men han som ble kåret til andre beste i verden for en stund siden. Vi har spillere som kan ta rollen i noen kamper for han, og om det blir nød kan han komme inn de siste 30 minuttene.

Gi han 1 mnd på benken og la han komme sterkere og uthvilt tilbake.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 20:15 
Brukerens avatar
Styremedlem

Super-Frank skrev:
Skjønner ikke hva dere mener med at dere vil ha Lampard på benken.. Han har scoret 4mål i serien iår som midtbanespiller.. Han puttet 2igår og dere hyler om at han skal benkes!?! Hva skal til for at dere blir forøyde lurer jeg på? Han er en ENGELSK midtbanespiller, ikke en brasiliansk teknikk-freak som drar av 235mann...

Og jeg minner om at 2 av de 4 målene er på straffespark (og han har i tillegg bommet på ett) Lampard er den som lider mest av at vi har en over-kjøpe-kåt manager, som fyller på med nye spillere så fort sjansen byr seg. De nye kjenner ikke han, og han kjenner ikke de nye. Når lamps ble kåret til verdens 2 beste spiller så hadde vi et lag som kjente hverandre, og som jobbet som gale for laget. Da kom langpassningene hans synlig frem, de sugende løpene passet i stilen og han var god. Nå sier det seg selv at å slå langpassninger er rimelig dødfødt når samtlige blå står oppi skoa hans, og for å komme på løp bakfra må ballen naturligvis være der fremme, og ikke i sikksakk mellom forsvarsfireren vår. Lampard er ingen teknikker, så derfor lider han mer enn noen av at vi spiller så sinnsykt inn i hælvete trangt. Lampard trenger PLASS!

Om det hadde vært ny kåring av verdens beste spiller nå så ville ikke Lampard vært blant de 20 første engang.

Slutt å se dere blinde på antall mål! Det er andre ting som teller når du skal være sentral midtbane i et lag som har som mål å vinne PL og CL. Minner om at til og med Paul Scharner og Scott Parker har 2 spillemål i PL alt, så det er ikke sykt bra av Lampard!!!

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 24 Sep, 2006 22:21 
Brukerens avatar

Nei er vel ingen som sier at han har spilt sykt bra heller da, men du kan ikke komme og si at han har vært totalt ræva heller...

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26 Sep, 2006 16:20 
Brukerens avatar

Lamps slik vi liker og se han:

http://www.youtube.com/watch?v=ojidBlcN-UQ&mode=related&search=

:D

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26 Sep, 2006 19:56 
Brukerens avatar

tenker at Frank også tar seg en titt på denne videoen og leverer disse prestasjonene hver kamp fremover... :lol:

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 04 Okt, 2006 12:07 
Brukerens avatar

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/footbal ... 402626.stm

Lite intervju om VM og etc

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 10 Okt, 2006 00:15 
Brukerens avatar

http://www.chelseafc.com/article.asp?hl ... k&nav=news

Frank har mange GODE år igjen i Chelsea drakten...

PRIDE OF LONDON

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 25 Okt, 2006 12:43 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135296

Liker ikke dette, ikke det at jeg tror Lampard noen gang går til Barcelona, men jeg trodde han for lenge siden hadde skrevet n kontrakt med Chelsea, og hvis han ikke gjør det snart, vil han kunne gå for snaue 56 mill. kroner...Det hadde vært helt skandale..!!!

CAREFREE!!

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 25 Okt, 2006 12:53 
Brukerens avatar

Som det står i VG saken, Lampard vil også opp på Ballack og Sjev's kontrakt nivå.

Dette har jeg skrevet i annen post, jeg er redd for at mange av våre spillere vil opp på Ballack og Sjev nivå. Dette kan selvfølgelig ikke Chelsea gå med på, og hvem av stjernene er det ikke som skal få en slik kontrakt.

Blir spennedne å se hva Drogba krever nå får kontrakten hans går ut om 1.5 år. Tipper det blir ganske heftig ja....

Og ryktet med Deco andre veien!!!!!!!!!ALDRI, verste spilleren jeg vet om.....

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 25 Okt, 2006 13:24 
Brukerens avatar

Hvis det blir sånn at han krever 1,5 mill i uken for å spille for oss, og samtidig er villig til å gå til Barca og bare få ca 1 mill i uken, så kan han bare dra for min del.

Lampard kommer aldri til å oppnå 1,5 mill i lønn hos dem. Bryr han seg ikke om klubben vår, og vil heller spillefor en annen for mye mindre lønn, så starter vi fr nå av med:

::::::Robben::Ballack::Essien::J.Cole:::::::

eller

::::::Robben::Makke::Ballack::Essien::::::

eller

:::Robben::::::::::::::::::::::::::J.Cole:::::
:::::::::::Ballack::Makke:::Essein:::::::::::

Får disse rekkene spilt sammen litt, tror jeg ikke vi vil svekkes nevneverdig om vi kaster Lampard på hodet ut. Samtidig får vi nok frigjort penger til lønn og får noe for han, sånn at vi kan hente nok ett godt talent!

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 25 Okt, 2006 14:53 
Brukerens avatar

Håper virkelig ikke han drar til fienden. Lampard er Chelsea, han hører hjemme i denne klubben.

Chelsea FC - The pride of London!
Frank Lampard - The pride of Chelsea FC

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 25 Okt, 2006 15:11 
Brukerens avatar

ktyvandt skrev:
Håper virkelig ikke han drar til fienden. Lampard er Chelsea, han hører hjemme i denne klubben.

Han drar ikke noen sted! Han er blå tversgjennom!

PS. Du skrev en feil, Terry er like mye(om ikke mer) Chelsea som Lamps 8)

Chelsea FC - Pride of London!

Alouette,Chelsea Alouette,Alouette Chelsea Alouette!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1747 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 70  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: