Dato/klokkeslett: Fre 13 Des, 2019 17:27

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1752 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Frank Lampard
InnleggSkrevet: Man 18 Mai, 2015 19:20 
Brukerens avatar

Dersom du tror at Lampard hadde fått en brøkdel av oppmerksomheten til SlippyG, dersom han hadde gitt seg i Chelsea er du naiv. Media er så lite objektive og så pro-Liverpool at det er kvalmende. Slippy er ikke i nærheten av Lampard. Når han ikke opp til knærne en gang.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 18 Mai, 2015 20:46 
Brukerens avatar

Gleder meg til å se om John Terry får så nye oppmerksomhet som denne visse legenden som leker deilig og overdriver om alt mulig i medier, og aldri har vunnet Premiere League.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 22 Mai, 2015 16:56 
Brukerens avatar

Hvorfor skriver du dette i Lamps tråden?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 22 Mai, 2015 17:03 
Brukerens avatar

Fordi...... -.-

Det var diskusjoner om Lamps fikk like mye hyllet dom skitne Liverpool spilleren, så er ute etter informasjon on Terry vil få det?

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Mai, 2015 21:29 
Brukerens avatar

Hyggelig å se at Manchester City kunne gi Lampard den avskjeden han fortjente. Fin gest av klubben.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Mai, 2015 23:11 
Brukerens avatar

Bare jeg som synes det er veldig rart å se Terry løfte troféet alene, og ikke sammen med Lamps?

"You could cut his [John Terry] head off and he'd still play on!"
-Joe Cole

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 14 Nov, 2016 20:50 
Brukerens avatar
Moderator

#ThankYouFrank: Lampard Departs
Frank Lampard is set to leave New York City Football Club following the conclusion of his contract.

Da var Super Frank ferdig i New York City FC. Er det påtide å hente han hjem til støtteapparatet? :)

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 15 Nov, 2016 10:15 
Brukerens avatar

Sign him up! Gi han en testimonial i sommer.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Tir 15 Nov, 2016 13:33 
Brukerens avatar

Vinje skrev:
Frode 49 skrev:
Om ikke lamps er fornøyd med 1,4 mill i uka så kan han bare dra for min del.

Her er vi faktisk helt på bølgelengde Frode :)

INGEN, og da mener jeg INGEN, spiller i hele verden idag, i morgen eller noen gang i fremtiden fortjener å få utbetalt 1,4 millioner i UKA for å spille fotball. I såfall bør det være en spiller som

1) Scorer 100 mål i løpet av en sesong
2) Hindrer mange mål i mot
3) Driver Charity arbeid de resterende timene han ikke spiller fotball i uka
4) Aldri er skadet, og spiller samtlige 90 minutter i alle kamper
5) Kan gå på vannet

Det er helt sinnsykt slik pegngebruken og grådigheten er blitt i fotball. Lampard sier at Chelsea er "hans klubb, det er hans fans og familie" alikevel så krever han mer enn 1,4 mill i uka for å bli i familien?

Gravde igjennom gamle innlegg, og det er sykt hvordan ting har snudd. Er det noen i start 11ern som har mindre enn dette i uka nå? :lol:

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 15 Nov, 2016 16:19 
Brukerens avatar

Jeg drømmer om et apperat med Lampard som midtbanetrener, Drogba som spisstrener, Terry som forsvarstrener og Cech som keepertrener.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 15 Nov, 2016 17:38 
Brukerens avatar

Kom hjem, Frank!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 16 Nov, 2016 23:03 
Brukerens avatar

Å etterhvert ha både Lamps og Terry som en del av trenerapparatet, eller med en nøkkelrolle ett eller annet sted i Chelsea ville vært helt magisk! Jeg føler at "familien" som er Chelsea FC er mangelfull når en eller begge av dem ikke er her. Det er sårt å se Lamps juble for mål han scorer ikledd en annen drakt. Det var såklart helt for jævlig mye verre å se ham i shitty-drakten, men det svir også litt å se ham for hans nåværende lag.

Få han hjem.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 25 Des, 2016 08:00 
Brukerens avatar

www.skysports.com/football/news/11668/1 ... tions-open

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 03 Jan, 2017 19:00 
Brukerens avatar

SuperFrank tilbake til Premier League?
DET hadde vært hyggelig, spør du meg.
Han er så proff tvers igjennom at jeg er sikker på at han fremdeles har noe å tilføre.
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... k-lampard/

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Jan, 2017 11:18 
Brukerens avatar

Jeg vil gjerne ha ham tilbake i klubben, men ikke på banen. Vi har brent oss på dette før. Returen til Drogba var ingen suksess, og for en historie det hadde vært dersom hans siste spark på ballen for oss faktisk ble det avgjørende straffemålet i finalen i 2012. Hvem skal Lampard erstatte på banen for oss? Vi har jo allerede Fabregas som knapt får spille, og som i min bok (dessverre) har mye mer å tilføre laget enn Lamps har.

Han har garantert blitt sløv av å spille i en lekeliga som MLS. Han har IKKE blitt yngre og er vel i dag 38(!) år. Han kan hovedsakelig bidra i garderoben og på treningsfeltet. Jeg ser ikke hva han kan tilføre Chelsea på banen som vi ikke allerede har.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Jan, 2017 13:58 
Brukerens avatar

Enig med deg AthotheK. Så mye som jeg elsker Lamps, så ser jeg ikke grunnen til å hente han tilbake som spiller. Selv om jeg tror han fortsatt har mye å tilføre på fotballbanen, tror jeg ikke han er god nok for Chelsea.

Men når det er sagt; Klubben burde gjøre alt de kan for å få Lamps tilbake der han hører hjemme. Enten som trener eller i en annen rolle i klubben. En utrulig seriøs spiller med en fantastisk treningsinnsats. Trur akademispillere hadde hatt godt av å høre på hva erfaringer Lamps har gjort seg opp gjennom en lang karriere og hva som faktisk kreves om du skal lykkes.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Jan, 2017 15:05 
Brukerens avatar

Det var vel dog ikke Chelsea som var nevnt i ryktet om en evt. retur til Premier League. Tror aldri det har vært oppe til vurdering, og han er - som dere sier - ikke god nok for oss nå.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 02 Feb, 2017 13:05 
Brukerens avatar

After 21 incredible years, I have decided that now is the right time to finish my career as a professional footballer. Whilst I have received a number of exciting offers to continue playing at home and abroad, at 38 I feel now is the time to begin the next chapter in my life. I’m immensely proud of the trophies I’ve won, of representing my country over 100 times and of scoring more than 300 career goals.

I have many people to thank. I thank my parents for instilling in me the values of hard work, dedication and professionalism, values which I have carried with me in everything that I do. I am forever grateful for the support of my family, my wife Christine and my two daughters Luna and Isla. What you have given me off the pitch has always been my strength on it. I love you all very much. Also, my friends and my own team that have always been there for me. I would like to thank the amazing team-mates, coaches, managers and backroom staff that I was privileged to work with. I’d also like to pay tribute to the clubs that I have represented. Firstly, West Ham United who gave me my debut in 1996. Thanks to the people there that believed in me at that young age. More recently Manchester City and New York City FC. I greatly enjoyed my last playing years at these two clubs and really appreciate the support I received from City Football Group and both clubs’ fans.

Of course, the largest part of my heart belongs to Chelsea Football Club, a club which has given me so many great memories. I will never forget the opportunity they gave me and the success that we managed to achieve together. It is impossible to give thanks individually to all the people that helped and supported me in my 13 years playing there. All I can say is from the day I signed until now and going forward, I'm eternally grateful for everything and to everyone. Chelsea fans gave myself and my teammates such incredible support. Their passion and hunger drove me on personally to give my best year after year. I couldn't have done it without them.

Looking forward, I'm grateful to the FA for the opportunity to study for my coaching qualifications and I look forward to pursuing the off-field opportunities that this decision opens.

Hentet fra Facebook siden hans.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 02 Feb, 2017 13:41 
Brukerens avatar

En av de aller, aller største i CFCs historie. For en spiller og for en mann og ambassadør for klubben vår. All hyllest til ham, og jeg håper vi ser han igjen en gang i Chelsea FC.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 02 Feb, 2017 16:39 
Brukerens avatar

Fotballen mister en av de aller største på banen, og håper at den får en ny storhet på sidelinjen. Har en vegg på rommet fullt av Lampard 8 drakter fra jeg var yngre. Finnes ikke ord store nok for denne mannen

Denied Liverpool in 2013/14
Denied Tottenham in 2015/16

The human race owes us.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 03 Feb, 2017 09:08 
Brukerens avatar

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -ever.html

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 03 Feb, 2017 12:13 
Brukerens avatar

Nå bør klubben få fingen ut og gi han en testimoial.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 03 Feb, 2017 16:59 
Brukerens avatar

Det skjer dessverre ikke. Er det dog lov å håpe på en statue utenfor SB en dag?

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 04 Feb, 2017 01:38 
Brukerens avatar

Peter Osgood har jo en perfekt plassert statue utenfor, så ser virkelig ikke hvorfor ikke Lampard kan få det også, samt Terry senere etter han har lagt opp også.

Fortjener det i hvert fall!

Chelsea-tilhenger siden 1998.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 12:57 
Brukerens avatar

Fra nettavisen:

Ifølge Sky Sports skal Oxford United ha tatt kontakt med Chelsea-legenden Frank Lampard og vurderer å gi ham et tilbud som ny manager i klubben.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1752 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 71  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: