Dato/klokkeslett: Lør 07 Des, 2019 08:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1752 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Frank Lampard
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 11:49 

Ville vært fullstendig hjerneblødning fra styret. Alternativt en beslutning helt uten ryggrad, ettersom det ikke er måloppnåelsen til Sarri det går på, men den giftige atmosfæren på Brua. Og plutselig har vi gått fra overdreven spillermakt til overdreven supportermakt.

Vi må ikke bli en klubb der vi lar "yer das" definere retningen Chelsea bør ta som klubb.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 11:57 

I mine øyne vil Lamps være perfekt som Sarris' erstatter om noen år, ettersom de forfekter samme filosofi. Men Lamps må utvikle seg videre som manager først. Og det gjør han aller best i Derby. Ikke i den kaosklubben Chelsea er iferd med å bli.

Lamps er på mange måter rett mann, til feil tid.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 12:47 
Brukerens avatar

Hadde bare ikke CHO og RLC vært langtidsskadet kunne det vært rett tidspunkt. Da kunne han virkelig bygd opp en stamme.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 15:22 
Brukerens avatar

Nå vil jeg tro Juventus jobben frister Sarri ganske mye også. Ja, han har sagt i intervjuer at han gjerne vil bli her, men hva ellers skal han si? Får han muligheten til å ta over Juventus, hvor han er så og si garantert å vinne noe hver eneste sesong og også få bo i Italia og alltid snakke italiensk.

Hvis Sarri forsvinner fordi han vil ha Juventus jobben er det vel ikke mange andre potensielle kandidater enn Lampard? Jeg vil ikke ha en midlertidig løsning med en 60 åring som har vært innom 27 klubber i 13 forskjellig land.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 20:05 

Er det til feil tid? Om vi får overgangsnekt må jo det være en fantastisk mulighet for Lampard. Han får tiden med stallen, han får god oversikt før vi endelig får handle igjen, han får testet trykket i CL, og alt dette kan han gjøre med lave skuldre pga overgangsnekten.

Jeg vil tro det er bedre for Lampard å komme inn nå, enn å komme inn neste sesong der alt kan ha skjedd. Tror derimot ikke Sarri drar med mindre Juventus virkelig frister han med voldsomme lovnader.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 21 Mai, 2019 20:59 

I teorien, ja. Men det er ikke noe som heter "lave skuldre" i en klubb som Chelsea. Lamps må som alle før han prestere fra dag én, og et minimum er topp 4. I en klubb tilsynelatende i kaos.

Jo, er enig Vinjejr. Hvis Sarri først forsvinner er Lamps rett mann. Men ideelt sett fortsetter Sarri et par år til.

Skrekkscenarioet er å sparke Sarri og erstatte han med Max Allegri. Ett skritt fram og to tilbake.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 23 Mai, 2019 00:42 
Brukerens avatar

Jeg mener det vil være en særs dårlig avgjørelse å hente inn Lampard nå. For begge parter. Samtidig er det nok ikke nødvendigvis det taktiske våre trenere ofte har røket på, men man management - og akkurat der tror jeg Lampard står ganske stødig. Laget vårt har så prekære mangler at det kan fort slå feil vei, og søkelyset rettes mot Frank i stedet for kvaliteten på stallen. Mannen får en umulig oppgave om han tar over midt i en transferban, og med en middelhavsfarer-stall. Med det sagt, jeg blir ikke akkurat skuffa om han kommer - men jeg håper folk forstår at det er særs lite sannsynlig at det resulterer i umiddelbare resultater. Og før dere sier dere villige til å gi Lampard tid, det tar sjeldent lang tid her inne før manageren er "verdens dårligste" eller "inkompetent". Hvis Frank ryker på en skikkelig smell i Chelsea så er det nærmest karriereselvmord så tidlig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 23 Mai, 2019 10:15 

Hadde det ikke vært for transferban hadde jeg vært åpen for å få in Lamps som manager, men som flere av dere sier lukter dette katastrofe lang vei.
Lampard har en såpass høy stjerne i Chelsea at ingen er tjent med at han går på trynet og blir sparket her, for det er ikke mulig å oppnå resultater med den gjengen vi har nå, spesielt om Hazard stikker.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 23 Mai, 2019 21:21 
Brukerens avatar

For en herlig dokumentar om Frankie ;-)

https://sumo.tv2.no/sport/nyheter-og-ma ... layer=true :

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 24 Mai, 2019 00:04 
Brukerens avatar

For en utrolig fin mann. Har ordentlig troen på hans manager-karriere. Tror han vil nå helt til toppen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 24 Jun, 2019 13:11 
Brukerens avatar

https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 74336.html

Kanskje vi skal flytte ryktene om Lamps over her.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 25 Jun, 2019 13:25 
Brukerens avatar

Nå har klubben Derby lagt ut en tweet der den sier at Frank er gitt tillatelse til å snakke med Chelsea om den ledige managerstillingen. Da var det avgjort. Gleder meg stort til neste sesong selv uten Hazard.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 25 Jun, 2019 13:43 

Jeg er, som sikkert noen har merket seg, skeptisk av natur, men gleder meg også til neste sesong slik situasjonen er nå.
Intervjuet med Abraham der han var tydelig på at ungguttene ser sin mulighet til å endelig blomstre er også noe som gjør at jeg gleder meg.

Men fallhøyden er enorm. Vi er avhengig av en brukbar start på sesongen så vi får ristet av oss litt av presset som kommer til å være på både Lamps og ungguttene. En seier mot Scum i åpningskampen ville betydd utrolig mye.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 10:18 
Brukerens avatar

Rykters vel at Makelele og Ballack følger Lamps inn i lagledelsen. Hvorvidt det er noe sannhet i dette er jeg derimot skeptisk til. Uansett morsomt å tenke på at vi kan ha en ledelse bestående av Lamps, Cech, Ballack og Makelele (Drogba og Terry?). Vi har kanskje transferban, men vi skal fan ha den sykeste ledelsen i Premier League!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 14:17 
Brukerens avatar

Som andre her har påpekt: hadde vi ansatt en manager som ledet sitt lag til 6 plass i championshit dersom han ikke var en klubblegende? Fotballfaglig ser jeg ikke foreløpig hva man skal glede seg til.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 14:44 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Som andre her har påpekt: hadde vi ansatt en manager som ledet sitt lag til 6 plass i championshit dersom han ikke var en klubblegende? Fotballfaglig ser jeg ikke foreløpig hva man skal glede seg til.

For å ta lignende situasjoner, har du glemt Avram Grant? :lol: Vi kan vell også nevn Di Matteo til dels?

Skepsisen din er helt forståelig, men med tanke på transferban og statusen forran neste sesong så kan jeg ikke forstå at du skal klage på dette i hvert eneste innlegg.. Synes du skal prøve å se det positive i det, så får du heller være en bedreviter når vi har spilt en del kamper ;)

Ville du ansatt Allegri istendefor Lampard slik som ståa er i klubben nå?(transerban etc)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 14:51 
Brukerens avatar

Det beste alternativet er Joe Edwards. Jeg har sagt det her flere ganger, men han har aldri blitt en kandidat til managerjobben.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 16:13 
Brukerens avatar

Hverken Grant eller Di Matteo var vel noe å skryte av, ei heller langsiktige løsninger, på tross av et par pokaler. En ansettelse av Lampard handler kun om at styret vil unngå anarki på Brua fordi de snart har rævkjørt hele klubben med det forbanna surret sitt. Så de får inn et kjent fjes som fansen lett kan tilgi når vi ligger og vaker på 6-8 plass stort sett hele neste sesong. Synd at Lampard lar seg bruke på denne måten, men han får vel ei grei lønn og en pen fallskjerm neste sommer. Da er det en ny manager inn og lappeteppet fortsetter. Det samme gjør nedturen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 16:37 
Brukerens avatar

Lampard lar seg bruke? I et intervju 3 år tilbake sa han at hans store drøm var en gang å være manager for Chelsea.
Lampard er ansatt for å gjøre en jobb i en klubb som aldeles ikke er skakkjørt slik du hevder. Du har en holdning til Chelsea som er påfallende negativ, skjønner ikke at du gidder å poste negativiteten din om og om igjen. Fotball handler om glede og optimisme, og for Chelsea sin del henger troen på framgang sammen med en rekke ungdommer som vil gjøre sin entre i PL neste sesong og vil gjøre seg positivt bemerket i mange år framover.

Juan Castillo har undertegnet ny kontrakt og det er ventet at flere vil følge han når Lampard kommer.

Odds for å vinne PL neste sesong
Manchester City 5/7
Liverpool 13/5
Tottenham Hotspur 14/1
Manchester United 18/1
Chelsea 20/1
Arsenal 25/1

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 16:56 
Brukerens avatar

"Fotball handler om glede og optimisme". Du får ha meg unnskyldt at jeg ikke deler denne barne-tv tilnærmingen din til kommende sesong og nåværende status i CFC. Selvfølgelig handler fotball om forbannet mye mer enn det. Jeg er ikke fornøyd med tingenes tilstand i klubben uavhengig av hvor mye optimisme og rosa elefanter du måtte se for deg.

Og hvordan er vi ikke skakkjørt? Transferban i ett år, vår eneste virkelig gode spiller har forlatt oss, en midt på treet championship manager på vei inn, en eier som ikke lenger bryr seg og stadionplaner som er lagt på is i all overskuelig fremtid. Du får sitte der og synge kumbaya og late som du er optimistisk da.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 19:53 

Nå skal jeg være like avventende med Lampard som jeg var med Sarri. Ingen grunn til å starte et hylekor allerede, samt må folk også holde litt igjen med trua. Dette kan slå begge veier. Det viktigste er å forstå at klubben tar et pauseår nå uten overganger i tillegg til ny manager, og forventningene bør legges deretter.

Det er umulig å vite om styret har troen på Lampard, eller om det blir, som AtotheK nevner over, en midlertidig ansettelse for å begrense kritikken mot styret som har vart i flere sesonger nå. Jeg håper på det første.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 20:23 
Brukerens avatar

Alle håper på det første. Men det er jo utelukkende skyer på horisonten nå og dette blir fort vår Solskjær-saga. En rushet ansettelse som nå virker å ha raknet totalt. Jeg er for glad i Lampard til å stå med et falskt smil og lete med lykt og lupe etter noe positivt når vi for 12 kamp på rad rusler av banen med poengtap. Jeg føler klubben for tiden befinner seg i det komplette kaos. Og ungguttene som skal redde oss er enten skadet eller har nylig bevist for landslaget sitt at de har langt, langt igjen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 20:59 
Brukerens avatar

Vår lokale Nostradamus har dummet seg ut før og nå plasker han uti det med begge beina igjen. Jeg gleder meg til å minne han på dette senere. Den eneste unggutten som er skadet ved sesongstart er Loftus-Cheek, men han er snart tilbake. Bevist for landslaget hva? Bare tøv du kommer med. Jeg ser fram til denne sesongen, den vil bli annerledes på mange måter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 21:18 
Brukerens avatar

Å det er vel få som har hatt flere spådommer enn deg her inne. Den siste er at CHO skal være klar til preseason? Vi får se. Om du tror naiv ungdommelig iver skal redde oss kommende sesong har du ikke sett så mye fotball som jeg trodde.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jun, 2019 21:23 
Brukerens avatar
Site Admin

AndreasN skrev:
Nå skal jeg være like avventende med Lampard som jeg var med Sarri. Ingen grunn til å starte et hylekor allerede, samt må folk også holde litt igjen med trua.

Jeg vet at enkelte har en fetisj i å alltid være konsekvent negativ til sittende manager, men sånt skal man holde seg for god for syntes jeg. Man oppnår ikke noe annet en eder og galle, krangling og ødelegge gode opplevelser for sine medsupportere.

Lampard skal selvsagt vurderes objektivt for sine resultater som Chelseamanager sett i forhold til mål, forventninger og utfordringer han har. I utgangspunktet er jeg negativ til ansettelsen av Lampard, ettersom både han og trenerteamet behøver mer erfaring, utvikle og finjustere sitt system og måte å spille på. Jeg var også skeptisk til ansettelsen av Sarri, men klarte fint å støtte han når sesongen kom igang . Ser vi historisk på det, har Roman veldig lett for å sparke managere som ikke har så stor status i fotballverdenen. Di Matteo, AVB, Grant med Clarke og Ten Cate.

Det er selvsagt veldig gledelig å få Lampard tilbake i Chelsea, men det blir også fryktelig sårt om han får fansen imot seg og ikke klarer å leve opp til de sportslige forventningene om trofeer, CL-kvalifikasjon og CL-sluttspill.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1752 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot], Google [Bot] og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: