Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 14:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Ruben Loftus-Cheek
InnleggSkrevet: Ons 17 Jan, 2018 23:09 
Brukerens avatar

Husker ikke helt hvor jeg så det, men var i går eller i dag. Sto at Crystal Palace hadde lagt inn et bud på Ruben for £16.3m.

Forundrer meg ikke i det hele tatt om vi aksepterer det nå med alle midtbanespillerne vi har hentet inn.

Chelsea-tilhenger siden 1998.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 17 Jan, 2018 23:33 
Brukerens avatar

Det er isåfall krise, for da går han til Liverpool eller City om tre år for 50M£ og blir en ny De Bruyne eller Salah.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 18 Apr, 2018 13:21 
Brukerens avatar

Jeg kan virkelig ikke begripe at denne mannen ikke har blitt drillet i en pivot. Var helt fantastisk der i tospann med Mikel mot Liverpool i 2015. Coutinho fikk ikke til en ting pga tempoet til RLC og de lange beina hans.

Mot LFC. https://www.youtube.com/watch?v=DqUKmxwFQsQ

Han er et tårn med fantastisk fysikk og teknikk, men sliter litt med valg på siste tredjedel og på mål/assist fronten... Så hvorfor ikke drille han som en DM som kan drive igjennom ledd når mulighetene åpner seg? Kan godt være at han må jobbe litt på den defansive delen, men heldigvis så får han stor hjelp av farten sin når han ikke henger helt med i starten. Etter den kampen mot LFC så ser jeg iallefall enormt potensiale i den posisjonen.

Få renska midtbanen vår helt nå og send Cesc, DW og Bakayako på dør. Få inn en skikkelig makker til Kante og la RLC fases inn der. Så kan vi hente tilbake Van Ginkel som fjerdevalg da han har prestert glimrende i PSV.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 18 Apr, 2018 15:30 
Brukerens avatar

Veldig enig i at RLC har et enormt potensial. Problematikken rundt unggutten er dog at han har virket direkte slapp i det defensive ansvaret han tar på banen. Hvis han hadde hatt arbeidsinnsatsen til Kanté så kunne han nådd langt. Håper på mange steg fra denne sesongs utlån, og at arbeidsetikken har fått et løft.

Teknikken og fysikken er knallbra. Han mangler bare riktig mentalitet for å bli en stjernespiller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 18 Apr, 2018 16:19 

Enormt talent, men med et uforløst potensiale. Mine største ankepunkt er skadehistorikk, arbeidskapasitet og innstilling. Ingen pivot-spiller, etter min mening, på grunn av manglende arbeidskapasitet. Først og fremst en indreløper eller sentral offensiv midtbane.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 18 Apr, 2018 17:03 
Brukerens avatar

Om vi hadde hatt en manager som ville spille 433 kunne RLC blitt enorm. Kanté som sittende med RLC på den ene siden og en ny toveis indreløper på den andre (evt Bakayoko i Monaco-form) så skulle midtbanen vår blitt panser.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 19 Apr, 2018 13:21 

Jeg mener også RLC bare er en "nesten"-spiller. Ikke god nok for en klubb som ønsker å hevde seg blant de beste i Europa.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 19 Apr, 2018 16:39 
Brukerens avatar
Site Admin

Om man ser tilbake på Jon Obi Mikel. Helt ordinær tippeligaspiller i Lyn. Umoden, mister lett hodet. Han får spille og trene med Chelsea, blir tatt under vingen av Makelele og de eldre spillerne. Han får helt spesifikke arbeidsoppgaver i laget. I Lyn og landslaget går han fremover og score mål, men i Chelsea er det én ting som gjelder og det er å spille trygt, balansere midtbanen og bryte opp spillet til motstander. Dette gjør han usedvanlig bra.

John Terry har ikke noen imponerende utlånshistorie. Han ble tatt under vingen av eldre spillere som Desailly. Ranieri hadde stor tro på å mikse ungt og gammelt og litt etter litt ble rollen hans i laget viktigere og viktigere,

Gudjohnsen gikk i lære under Zola, Hasselbaink. Lampard hadde flinke folk rundt seg Petit, Di Matteo, Veron Makelele, Desailly, Zola.

Når Ruben Loftus-Cheek slo igjennom under Hiddink, så gjorde Conte en stor feil å se på han som ren spiss. Isteden bruker han Oscar i tospann med Kante på midtbanen, og henviser Fabregas og Matic til benken. Når Conte hadde funnet sin formel, kjøte Conte identisk startellever hver eneste kamp resten av sesongen. Til sommeren kjøper vi Bakayoko, som flere eksperter (blant annet Ray Wilkins) poengterer at har ikke prestert bedre på aldersbestemt landslag enn Loftus-Cheek og Chalobah. Forskjellen er at Bakayoko har fått muligheten til å vise hva han duger til på klubblaget.

Erfaring bekrefter at Bakayoko ikke holder noe høyere nivå enn våre spillere. Faktisk er fasiten at han behersker Premier League dårligere enn Chalobah og RLC som vi har solgt eller har sendt på utlån. PL-vinner Drinkwater er eldre enn Loftus-Cheek, har ikke noe mer å vise til på landslaget og som Bakayoko er også han en skuffelse i Chelsea sammenliknet med RLC.

Så hva i alle dager er det Chelsea og Conte holder på med? Klart hadde RLC utviklet seg enda bedre om han hadde fått spille på et bedre lag, hvor spillere rundt han gjør sine arbeidsoppgaver godt og han kan i større grad fokusere på å utvikle sitt eget spill. Støtteapparatet i Chelsea er langt bedre enn i Crystal Palace, og her hadde han hver dag fått trene med og lære av spillere som Luiz, Cahil, Fabregas, Hazard og Azpilicueta, spillere som holder høy kvalitet og har opplevd alt det en fotballspiller kan drømme om å oppnå. Både CL-seire og VM-gull. Vunnet alt som vinnes kan i England.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 05 Mai, 2018 15:02 

Ser på RLC i dag mot Stoke. Involvert i det meste Crystal Palace skaper. Enorm fysikk, driv og tempo. Fin målgivende også. Skjønner ingen ting om ikke denne karen er en del av laget neste sesong. Store steg denne sesongen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 05 Mai, 2018 16:05 
Brukerens avatar

Helt enig. Absolutt en spiller med enormt potensial. Som jeg skrev i tråden om nye signeringer, så håper jeg virkelig at vi gir Ruben sjansen på midtbanen neste sesong. Han mangler litt på det defensive ansvaret så det kan bli problematisk om vi skal spille med to sentralt. Resten av spillet hans er dog veldig, veldig bra.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 16 Mai, 2018 15:14 
Brukerens avatar

Loftus Cheek tatt med i brutto-troppen til VM. Nå må virkelig klubben åpne øyene å se at han har utviklet seg mye denne sesongen og bør satses på neste sesong.

Chelsea-tilhenger siden 1998.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 18 Jun, 2018 21:54 

Ruben med et frisk innhopp idag,var ikke mange min da men. Håper virkelig vi får en trener så tørr å satse på RLC.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 19 Jun, 2018 11:16 

Virket han ikke usedvanlig tung og treg?

Pålogget
InnleggSkrevet: Tir 19 Jun, 2018 14:55 
Brukerens avatar

Tung og treg? Han virket da veldig frisk og rask spør du meg. Virket litt nervøs og uvenn med ballen, men er ofte sånn når du blir bytta inn med 10 min igjen av en VM kamp som det er forventa dere skal vinne. Han var farligere på de 10 minuttene han fikk enn Alli var på sine 80.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 19 Jun, 2018 15:00 
Brukerens avatar

England dominerte hele kampen, men man kunne legge merke til forskjellen Loftus-Cheek gjorde i forhold til Delle Alli.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 20 Jun, 2018 18:59 
Brukerens avatar

RLC var helt konge da han kom inn. Håper han får spillemer.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Jun, 2018 10:46 

https://www.telegraph.co.uk/world-cup/2 ... xt-season/

Helt enig,det han trenger er spilletid.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 22 Jun, 2018 15:51 

Man krever ikke førstelagsfotball, man gjør seg fortjent til det.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 22 Jun, 2018 18:24 
Brukerens avatar

RLC har selvsagt ikke krevet førstelagsfotball. Flåsete overskrift.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Jun, 2018 14:17 
Brukerens avatar
Styremedlem

Ironisk nok så har altså Chelsea valgt å satse på Engelskmennene Drinkwater og Barkley fremfor RLC. De to førstnevnte er ikke i nærheten av å få være med i VM, mens RLC nå spiller fra start fremfor Dele Alli og Eric Dier som spiller fast for Tottenham, som kom foran Chelsea på tabellen.......

Vill RLC vært dårligere enn Drinkwater og Barkley i årets seson? Ville RLC vært svakere enn Bakayoko? Jeg tviler....

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Jun, 2018 16:06 

Ser ingen grunn til at RLC ikke skal kunne bli fast inventar for oss. Som Vinje sier, alternativene er på ingen måte bedre.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 25 Jun, 2018 09:57 

Vinje skrev:
Vill RLC vært dårligere enn Drinkwater og Barkley i årets seson? Ville RLC vært svakere enn Bakayoko? Jeg tviler....

Det er ikke teknisk mulig, så dette har selvfølgelig vært en komplett feilvurdering av styret/klubben.
RLC bør kalles tilbake og være tiltenkt en rolle neste sesong, selv om jeg mener vi trenger en klasse B2B-spiller i tillegg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 25 Jun, 2018 11:07 
Brukerens avatar

Ruben er klar. Bare å bruke han nå!
Virkelig en spiller vi kan få mye glede av i laaaang tid.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 25 Jun, 2018 11:14 
Brukerens avatar
Styremedlem

Peter Vindel skrev:
Vinje skrev:

Det er ikke teknisk mulig, så dette har selvfølgelig vært en komplett feilvurdering av styret/klubben.
RLC bør kalles tilbake og være tiltenkt en rolle neste sesong, selv om jeg mener vi trenger en klasse B2B-spiller i tillegg.

Med rett coaching og tillit så ser jeg ingen grunn til at ikke RLC kan bli en B2B spiller i ypperste format. Han har størrelsen, muskelen, farten og teknikken til det.

Courtoise

Azpi -- Christensen -- Rugani/Rudiger -- Emerson

RLC ---- Kante ---- Seri

Lozano --- Giroud/Morata --- Hazard

Vi har også andre unggutter som KAN ta noen steg om vår innkomne manager Sarri er så flink med unggutter som ryktene sier; Mount (Årets spiller i Vitesse, topscorer i sluttspillet) Van Ginkel (vært meget god for PSV lenge) Kenedy (ikke min favoritt, men vært god for Newcastle) Pasalic (meget god i AC Milan 2017, og for Spartak Moskva i år) Ike Ugbo, Tammy Abraham og Batshuyai er også unge enda, selv om jeg ikke ser at de to sistnevnte har fysikk til å klare dette nivået.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 00:14 
Brukerens avatar

Hvorfor skriver du Courtois sitt navn feil hver gang? :)

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 149 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Fulham Road, Google [Bot] og 7 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: