Dato/klokkeslett: Tir 20 Aug, 2019 18:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 179 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [#22] Willian
InnleggSkrevet: Søn 20 Mai, 2018 17:30 

Føler de fleste klager over at bredden ikke er bra nok allerde hva skal det da hjelpe med og selge willian og bare hente en annen? Men uansett jeg er ganske likegyldig at han blir eller drar så lenge han ikke går til united , føler han er altfor ustabil noe dog ingen eksperter er faktisk enig i .

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Mai, 2018 17:31 
Brukerens avatar

Hvis det faktisk er slik at Willian gjorde dette bevisst, uten at det ligger noe annet bak, så er det ekstremt respektløst av ham. Uavhengig av om Conte blir eller drar så håper jeg - hvis tilfelle - han blir solgt. Slik burde ikke klubben stå inne for. Mannen er 29 år. Burde ikke gå an. Likevel, nå må vi holde åpent for muligheten om at det er en intern banter.

Sist endret av Bernt den Søn 20 Mai, 2018 17:39, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Mai, 2018 17:31 
Brukerens avatar

Helt latterlig av Willian. Har skjønt at han vil bort men det er ikke måten å gjøre det på.
Trist :(
Han er trolig ferdig i Chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Mai, 2018 19:05 

Ser ikke helt hvordan det ikke kan gjøres bevisst å dekke til en hel person på et bilde av over 20 stk, med tre små emojis. Dette er 100% gjort med vilje. Ingen tvil.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Mai, 2018 20:02 
Brukerens avatar

Willian vil tydeligvis til United, kan ikke bety noe annet! At Conte drar har ingen betydning for ønsket han vil jeg tro, dro visstnok tidlig etter finalen også. Her er det enkelt å greit bare en riktig ting å gjøre, Martial i retur eller ingen deal!

Martial inn uten kostnad og få byttet ut Pedro mot en høyreving av klasse så er vi transformert offansivt. At Mahrez er en primadonna kan så være, ser gjerne at han kommer inn. Har fått brutt løftene sine av Leicester og vi kan umulig sette oss inn i hvor mye det betyr å få muligheten til å signere for en storklubb, mulig litt drastisk reaksjon.. Men også helt naturlig og kanskje den eneste måten å få igjennom en overgang. Leon Bailey hadde også vært en knallbra signering om prisen ikke er avskrekkende.

Martial - Hazard - Mahrez/Bailey

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 08:27 
Brukerens avatar

Rart dette at Mourinho er så vanskelig å spille under, når han henter spiller på spiller fra Chelsea..

Ganske ironisk at han står på sidelinjen etter et finaletap og dealer med spillere fra motstanderlaget. Mourinho er en slu rev og han har nok mye kontakt med spillere overralt. Han har jo opparbeidet seg litt av et nettverk opp gjennom årene i alle seriene.

15.5.2013
Chelsea is historical - holding CL & EL trophies!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 08:31 
Brukerens avatar

Greit nok at Martial har fått lite spilletid, men han vil bare bli stallfyll i Chelsea også. Å miste Willian for Martial blir en nedtur selv om unggutten kan prestere. Willian er mye mer anvendelig enn Martialog holder et mye høyere toppnivå. Det eneste som gjenstår nå er at vi mister Courtios og Hazard, så er vi WBA 2.

15.5.2013

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 08:52 

Da er det bare å selge Willian,helst ut av PL. Begynner å bli ganske lei sutre-holdningen til gutta fra Brasil.
Uavhengig om han er frustrert over å ikke starte finalen er dette her helt uakseptabelt og er nødt til å få konsekvenser.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 09:07 

Har ikke lyst og selge Willian,men skal han selgest skal han ut av landet. Selge til Manchester U er ikke aktuelt,forsterke de noe mer er ikke snakk om.

Vil beholde Willian og heller kvitte oss med Pedro og Fabregas. Vil bli vanvittig med rykter framover om Chelsea,så får bare ta de fleste med en klype salt

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 14:24 

Hazard virker også rimelig ivrig på å bli kvitt Conte, det er ikke bare Willian. Hazard er imidlertid en smule mer diskret enn sin brasilianske lag-kamerat.

Begge bør definitivt beholdes i Chelsea, så det virker som en enkel og logisk løsning å kvitte oss med Conte. De er vel lei av alle defensive oppgaver vil jeg tro. La oss derfor la Conte gå, mange takk til ham på veien forøvrig, og så ønske Ancelotti velkommen tilbake.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 14:39 
Brukerens avatar

PL emil skrev:

PS: Willian kan ikke (som enkelte skriver) beholdes for bredde i stallen. En slik spiller er livsfarlig å ha i gruppen om han ikke er fornøyd og når han ikke får spille regelmessig! Dette vil jeg tror har for Willian bygget seg opp over tid, at hans misnøye og frustrasjon og åpenbart er kommer på kant med Conte (som mange spillere åpenbart er) forstår jeg godt utfra at han helt åpenbart, og ikke minst i lys av lagets manglende prestasjoner denne sesongen, selv vurderer å være langt bedre alternativ enn f. eks Drinkwater, Cesc, Pedro mfl. Det er garantert mange klubber som vil ha Willian, dette vet han selvsagt godt. Jeg tror f. eks ikke køen av kjøpere er like lang for Cesc, Pedro og Drinkwater, og det til sammen.

Tvangssalg av spillere til klubber en spiller ikke ønsker å dra til lar seg ikke gjøre i 2018.

Veldig bra skrevet Emil.

Stemmer nok 100%

Til og med Barca har vist sin interesse.
Willian er vel 29 så vidt jeg husker. Han passer nok bedre i et mer offensivt system. Det får han ihvertfall ikke med Mourinho. Det virket som de har flørtet litt med hverandre.
Jeg synes det blir veldig mye nesten med Willian. Hvordan han stopper og drar ned tempoet passer dårlig. Jeg elsker spilleren og hva han kan gjøre til tider men er likevel usikker på hans fremtid i Chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 14:59 

Det er en ukultur i Chelsea at spillerene kan begynne å sutre med en gang ting ikke går på skinner. Vi har jo en fiaskosesong annenhvert år og det skyldes i stor grad holdningene i spillergruppa.
Det er derfor klubben i disse tilfellene må kaste sutrkopper på dør, slik vi gjorde med Costa.
Riktig nok fikk vi ikke inn noen som var i nærheten av han sportslig, men på sikt er vi nød til å gjøre noe med holdningene som oppstår hver gang det butter litt.
Lamps, Cech, Terry, Drogba etc var proper Chels. I dag syns jeg vi har flere og flere primadonnaer som bruker mer tid på Instagram og Twitter enn på å forbedre seg sportslig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 15:57 
Brukerens avatar

Nå har jo Terry, Lamps, Drogba og Cech vært med på en del perioder som kan sees på «misnøye» i spillergruppen de og da...:-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 16:33 
Brukerens avatar

Jeg tror få klubber i moderne fotball er immune mot misnøye i spillerstallen. Det er i så fall utelukkende klubber med kontinuitet og en struktur som tilsier at manageren er sjef - punktum. Det fungerte for Manchester United og Ferguson, men det vil ikke fungere for oss. Selvsagt er enkelte spillere mindre profesjonelle enn andre, og jeg tror vi har et par av disse i klubben. Det Willian har gjort (evt. ikke gjort, vi får vel en avklaring) er - for meg - utvilgivelig sett i øyner av profesjonalitet og det faktum at han er på jobb. Jeg tenker at når en spiller strekker seg så langt at han utviser en slik mangel på respekt offentlig, så vil jeg også anta at han gjør det i garderoben etter treninger og kamper også. Dette smitter og skaper en negativitet innad i spillergruppen. Willians prestasjoner tilsier ikke at han kan påberope seg retten til å være en diva. Misforstå meg rett, ingen har rett til det, men enkelte slipper unna med de fordi de er viktigere for klubben enn en manager vil være (Messi, Ronaldo, etc).

Jeg mener klubben må statuere et eksempel. Selg Willian. Få inn spillere med mentalitet til å gå i krigen for skjorta. Jeg vet at jeg trolig er lite politisk korrekt i neste påstand - men jeg mener at sør-amerikanere generelt sett er et uromoment i motgang. Møkklei dårlig kroppspråk og sutring på banen. Da tar jeg mye heller en spiller med litt lavere toppnivå fra england eller øst-europa. :D

Jeg har hatt sjefer jeg ikke tåler trynet på jeg også, men jeg har aldri oppført meg på den måten der.

Sist endret av Bernt den Tir 22 Mai, 2018 16:37, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 16:38 
Brukerens avatar

Enig i det du skriver angående Chelseas forsøk på å skape kontinuitet, PL emil. Jeg opplever det samme, og at ledelsen strakk seg veldig langt før de måtte gi opp på Mourinho-prosjektet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 16:59 
Brukerens avatar

Jeg er veldig delt. Jeg synes Willian tidvis leverer i verdensklasse, men det har alltid manglet på stabilitet. Hvis han faktisk ønsker å dra, i en alder av nesten 30, og vi kan cashe inn £45 millioner - så synes jeg det er noe vi sterkt på vurdere, spesielt sett i lys av nylig uprofesjonalitet. Hvis vi da hypotetisk sett kan få inn en mer stabil og målfarlig høyreving samtidig som vi prakker flere eldrende, dyrt betalte spillere på United, så anser jeg det som vinn-vinn for oss.

Haha, nei - jeg er enig i mye av det som blir skrevet! Jeg synes det er en god diskusjon. Det er en problemstilling som styret virkelig må ta stilling til. Videre tror jeg også, som du sier, at trener-typer som Conte og Mourinho krever mye av nærmiljøet. Jeg vil tro at spillere under eksempelvis Klopp har en langt mer behagelig atmosfære innad i spillergruppen. Men også der ser vi situasjoner oppstå, for eksempel Can. Til tross for at Liverpool er i ferd med å bygge noe stort så nekter han å signere ny kontrakt og velger å dra gratis fra klubben.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 18:30 
Brukerens avatar

Jeg synes ikke vi skal bruke så mye energi på dette med Willian. Han er langt fra den eneste som uttrykker frustrasjon offentlig mot managere og klubb. Ikke at jeg sier det er greit, men really who cares. Jeg har mer tro på at man skal ta tak i problemet i stedet for å bare selge og håpe på å få inn en middels erstatter. Chelsea lose.

Willian har et fantastisk toppnivå og ja 15-sesongen så bar han vel nesten hele Chelsea laget på egenhånd. Men er det andre vi kan si det samme om? Ja, Hazard. Han også er verdensklasse når han er i form, men i likhet med Willian, så er det like mye opp og ned med han. Det begynner å bli lenge siden Hazard var ekstremt god over tid. Han har en god sesong, og 2 off. Så kanskje han blomstrer igjen neste sesong da.. om det blir for Chelsea er en annen sak.

Uansett, vi kan rive oss i håret så mye vil vil over hvordan klubben er, men pt ser jeg ingen endring fra styret på hvordan klubben skal drives fremover som en del av den moderne fotballen. Man kan ikke kjøpe seg til suksess lenger, og der har Chelsea et større problem enn andre. Vi har ikke den samme tiltrekningskraften som City, Liverpool og United. Nei, selv ikke med den spinnville perioden fra 2000-tallet.

Det er nesten litt komisk, nærmest tragikomisk at vi nå begynner å snakke managerbytte igjen. Skal vi snart ha Ancelotti for andre gang og så skal vi kanskje prøve å få Mourinho for tredje gang etter det. Det finnes snart ikke nok managere til å gå på rullering i Chelsea-systemet.
Conte inn var akkurat i samme spor som før, en suksessmanager som skaper raske resultater, tar mye plass, skaper dårlig stemning, og så er det ut på ny dans igjen.

Drømmescnariet hadde vært om Chelsea hadde lagt en litt mer langsiktig plan og bygget opp Chelsea FC fra bunnen av igjen med en yngre, nytenkende og harmonisk manager med myndighet til å styre spillekjøp sammen med sportsdirektør. Og en god link herfra og opp til styret.
Og så kunne Chelsea brukt noen år å utnyttet det fantastisk ungdomsakademiet som de har i klubben. Blir utrolig frustrert når jeg tenker på hvor bra det kunne blitt hvis man hadde turt å tatt et par skritt tilbake. Da hadde man bygget en ny kultur fra bunnen av og Chelsea hadde fremstått som en skikkelig solid klubb med kontinuitet på alle fronter.

Men, hvem prøver jeg å lure. Det kommer ALDRI til å skje så lenge Roman den store sitter i sjefsstolen.

Takk for alt, Roman, det har vært noen fantastiske år når det var som best, men jeg håper Chelsea kunne fått en annen eier med en litt annen plan for klubben. For nå er det bare stop, reverse og repeat.

15.5.2013

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 19:27 

Det her er bare ett innlegg jeg bare må svare på...

Syns det er trist å se på supportere som ønsker å ha en annen eier enn Roman. Det Roman har gjort i klubben har vært fantastisk og ER FORTSATT fantastisk! Han viser hele fotballverden at det er fint mulig å drive en fotballklubb så lenge man har en plan. Det har Chelsea!
Det at det er faste skifter av managere er synd, men planen er den samme! Hvis man ser på stammen i Chelsea så ligger denne på ca 26 år. Det vil jeg si er bra! Det er i utgangspunktet bare tre spillere som er over 30 år som har spillt hyppig i år (Cahill, Fabregas og Giroud). Det finnes mange lag som sliter langt mer enn det Chelsea gjør!

Jeg hyller Chelsea for måten de nekter å bukke for pengehysteriet som dagens marked har. Se bare på United og City, ja City har lykkes i år, men har brukt 3 milliarder på forsvarsspillere de siste årene! United bruker milliarder uten å ta noen titler av betydning, selv med Mourinho! Chelsea derimot har en ramme de holder seg på, hvis selgende lag ligger på en alt for høy list, ja da går Chelsea på neste, det synes jeg er helt greit.I tilegg hentes det inn kvalitetsspillere hver sesong som i ugangspuntket skal heve laget!

Jeg håper virkelig ikke at Chelsea satser noen år på ungspillerne og en ung, talentuvtiklende trener. Da ender vi opp som Tottenham: 15 år mellom hver tittel og er fornøyd så lenge de havner blant topp 4 og en semifinale i ny og ne..! Det her er fotball og det handler om titler!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 19:32 
Brukerens avatar

Ønsker ny eier og ønsker at Liverpool vinner CL. Jaja, hva skal man si?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 20:15 
Brukerens avatar

Jeg hater Real men at Pool vinner CL er mye verre. Gud forby.

Hvis Conte blir må nok Willian bort. Med Conte har jeg mer tro på direktespill, kraft og fart. Ikke all den stoppingen og småspill.
Blir det ny trener med en mer angrepsvillig taktikk ala. City bør Willian bli.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 20:37 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Niko,

Jeg tror det neste ikke... Willian ut??? Ka skjer?

Skifte av vindretning? :-) :-) :-)

Emil: Haha Jeg har veldig sans for mye Willian gjør og har vært en av mine favoritter siste åra i Chelsea. Ser uansett nå han ikke passer så godt med Conte. Blir for mye jåleri. Det betyr ikke at han ikke kan vært helt utrolig i annet system.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 21:33 
Brukerens avatar

Emil: Jeg liker artister. Kunstnere om du vil. Willian og Hazard er det. Jeg kan derfor ikke annet enn å elske hva Willian til tider gjør med ballen. Det betyr ikke jeg også ser noen negative sider og spes i et system som bygger mye på safety first prinsippet. Synes heller ikke Morata passer godt inn da han er for pinglete for engelsk fotball. Da snakker jeg typisk engelsk fotball og ikke City for der kunne han fungert. Jeg tror vi skal slite med forsterkninger for plutselig spille City fotball. Jeg har faktisk sansen for litt defensiv holdning. Kanskje ikke det morsomste men deilig når man ødelegger spillet til motstander. Akkurat som vi gjorde mot Pool eller mot City på bortebane forrige sesong.
Jeg er realist og vi må bruke det vi har og bygge på det. Ikke gjøre, eller bli noe vi aldri har vært eller har forutsetninger for å bli.
Da kan vi gå i Ars fella. De gjorde det så til grader for ca. 15 år siden.
Vil da mye heller være boring Chelsea og faktisk vinne noe.
Sier bare carma til Jose etter FA cupen :) Han hadde vært superstolt hvis han tok pokalen slik vi gjorde :D
Skal alle spille så offensivt. Er det ikke gøy med litt forskjellig filosofi. Er egentlig drit lei av å se disse lagene som triller ball på egen banehalvdel.
Hvem husker hvordan kampen ble spilt. Det er det å vinne som teller.

Sist endret av nikosidis den Tir 22 Mai, 2018 21:55, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 21:54 
Brukerens avatar

Ingen som har noe i mot at vi prioriterer defensiv struktur, men det må kombineres med kontringer der folk faktisk kommer på løp og der spillerne har nok kvalitet til å ta de riktige avgjørelsene. Å se på spillerne ligge bakpå hele kampen uten å ta overgangene er traust.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 21:57 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Ingen som har noe i mot at vi prioriterer defensiv struktur, men det må kombineres med kontringer der folk faktisk kommer på løp og der spillerne har nok kvalitet til å ta de riktige avgjørelsene. Å se på spillerne ligge bakpå hele kampen uten å ta overgangene er traust.

Helt enig i den! Vi har manglet en Costa denne sesongen. En type som Costa tar også mye ansvar i forsvar på dødballer O.L.
Giroud har for dårlig tempo. Jeg liker uansett Giroud veldig godt.
Giroud han sagt han håper Conte blir.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 22:20 
Brukerens avatar

Selvfølgelig har Giroud sagt det. Han har jo bare jobbet med Conte noen få måneder. Og en ny manager vil være en trussel hvis Giroud som spiller ikke passer denne managerens spillestil.

15.5.2013

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 179 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: