Dato/klokkeslett: Lør 07 Des, 2019 00:44

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 179 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [#22] Willian
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 23:06 
Brukerens avatar

Nekkab123 skrev:
Det her er bare ett innlegg jeg bare må svare på...

Syns det er trist å se på supportere som ønsker å ha en annen eier enn Roman. Det Roman har gjort i klubben har vært fantastisk og ER FORTSATT fantastisk! Han viser hele fotballverden at det er fint mulig å drive en fotballklubb så lenge man har en plan. Det har Chelsea!
Det at det er faste skifter av managere er synd, men planen er den samme! Hvis man ser på stammen i Chelsea så ligger denne på ca 26 år. Det vil jeg si er bra! Det er i utgangspunktet bare tre spillere som er over 30 år som har spillt hyppig i år (Cahill, Fabregas og Giroud). Det finnes mange lag som sliter langt mer enn det Chelsea gjør!

Jeg hyller Chelsea for måten de nekter å bukke for pengehysteriet som dagens marked har. Se bare på United og City, ja City har lykkes i år, men har brukt 3 milliarder på forsvarsspillere de siste årene! United bruker milliarder uten å ta noen titler av betydning, selv med Mourinho! Chelsea derimot har en ramme de holder seg på, hvis selgende lag ligger på en alt for høy list, ja da går Chelsea på neste, det synes jeg er helt greit.I tilegg hentes det inn kvalitetsspillere hver sesong som i ugangspuntket skal heve laget!

Jeg håper virkelig ikke at Chelsea satser noen år på ungspillerne og en ung, talentuvtiklende trener. Da ender vi opp som Tottenham: 15 år mellom hver tittel og er fornøyd så lenge de havner blant topp 4 og en semifinale i ny og ne..! Det her er fotball og det handler om titler!

Er helt enig i at Roman har jo løftet klubben til virkelig store høyder når han tok over, og jeg kommer aldri til å glemme alle episke stunder i storhetstiden. De har vært mange!!

Men skjønner ikke helt det du sier. At Chelsea alltid har hatt en plan og at Chelsea aldri har bukket under for pengehysteriet. Det er vel vi som "satte standarden" for nettopp pengebruk på 2000-tallet og oppover. Chelsea ble jo lenge synonymt med kjøpeklubb. Og de siste 5 årene så har det å bruke mye penger blitt et kutyme i fotballen for å i det hele tatt få inn spillere som kan løfte klubben til nye titler. Chelsea er intet unntak og der ligger litt av dagens dilemma for Roman og co.

Skal Chelsea hevde seg sportslig, MÅ Roman kjøpe dyrt. For de beste spillerne der ute snur seg ikke til Chelsea først lenger. Og da spørs det, hva slags plan er det Chelsea har da som du mener? For det er nettopp dette jeg sitter og venter på nå i disse dager. Vi vil få mange svar de kommende 3 månedene på nettopp dette.
Se på spillerstallen vår nå. Kan vi med hånden på hjerte si at denne spillergruppen kan vinne PL igjen? For meg så er det et rungende NEI. Og nå mister vi sikkert Willian, og hva får vi inn da? Går Courtois, Hazard? Hva skiller oss fra en middels PL klubb da? Og da; hva slags plan er det Roman har?

Jeg kan forsone meg godt med at vi ikke skal kaste penger ut av vinduet, jeg har mange av mine beste minner fra 90-tallet. Den gang var det spillere som elsket klubben og som blødde for drakta. I dag er ikke fotballen slik lenger. Og da lurer jeg virkelig på hvilke spillere som kommer til å stå frem hvis vi blir en middels PL klubb? Da tror jeg nemlig bladene faller fort fra greinene..!

Og av den grunn mener jeg at det ville vært sunt nå for klubben å tatt to skritt tilbake og bygget klubben på nytt og rendyrket noen nye lokale talenter opp og frem fra akademiet. Vi trenger sårt en ny Terry og Lampard.

Men, det er bare meg og min mening. Så "dont bite my head off". Jeg er ikke så godt likt her inne på forumet, så jeg holder meg litt på avstand :D .

15.5.2013
Chelsea is historical - holding CL & EL trophies!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 23:06 
Brukerens avatar

Emil: Det med City fotball var ikke rettet mot deg selv om det kunne virke sånn. Bare jeg som svarte og så ble det til jeg skrev litt mer enn jeg hadde regnet med :)

Willian har ikke levert etter den flotte perioden. Jeg ble som mange andre litt lei av alt det nesten greiene igjen. Han er ustabil. Det betyr ikke jeg ikke verdsetter han som spiller. Når han er i form er han world class. Når han kommer med det idiotiske bildet uten Conte og flørter med ManU har jeg fått nok.
Jeg har alltid sett på Willian som en rolig behersket kar men det han gjorde der er null respekt for ChelseaFC.
Tjene 1 Mill. i uka og oppføre seg som en liten drittunge. Holder ikke!!
Ingen går forran klubben hete hva han vil. Ikke engang Conte som er Gud :p

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 00:30 
Brukerens avatar

Med litt ettertanke. Kan det være sånn at Willian på en måte har fått beskjed om at han ikke er med i planene til Chelsea neste sesong? Kan det være grunnen til oppførselen?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 00:40 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Med litt ettertanke. Kan det være sånn at Willian på en måte har fått beskjed om at han ikke er med i planene til Chelsea neste sesong? Kan det være grunnen til oppførselen?

Hvorfor i all verden skulle han få en sånn beskjed når vi ikke har en erstatter(Manager) klar? Å det ville bare satt oss i en horribel forhandlingsposisjon..

Kan godt være at Willian har sagt at han vil bort(United), men kan ikke se for meg at beskjeden han har fått er noe annet enn at det må komme et megabud for å la han dra! Helt klart ufattelig vanskelig å slippe han til United, men om vi får lurt en 22år gammel Martial andre veien så er jeg overbevist om at vi går ut som klare vinnere. Martial var vanvittig under Van Gaal i en alder av 19år, den gutten kommer til å skinne under en annen manager enn Mourinho.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 10:21 
Brukerens avatar

Jeg mente i planene til Conte hvis han fortsetter. Ikke fordi det er sannsynlig Conte har sagt noe men Willian har muligens skjønt noe selv.
Willian var så god en periode at Conte følte seg pliktet til å bruke han. Etter hvert ga ikke det uttelling i mål. Kun masse nesten og mye stop i spillet.
Dette igjen var en periode vi mista CL plassen. Langt ifra bare Willian sin skyld men delaktig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 11:17 

Jeg tror vi bare må slå fast at de spillerne vi hadde tidligere i fotballen, som var villige til å blø for drakten og ikke sutret og klagde i ett sett, er tilnærmet historie. Det skyldes ene og alene penger. Dagens spillere bader i penger, de skjemmes bort i tidlig alder med at det skrives om dem, de er på TV i ett sett, de er helter og de er ikke minst økonomisk uavhengige. Tror derfor det sfinxern gir uttrykk for, å ta et par år og et par steg tilbake for å bygge opp akademispillere som kan sammenlignes med de gode gamle sliterne, er utopi. Disse ungdommene vil også ha sin del av kaka, de vil bli helter og de vil bli rike. Dessverre kan man kanskje si, men på mange måter forståelig. Fotballen er blitt helt forandret med alle pengene, såkalte "ekte klubbspillere" finnes ikke lenger, den aller siste var John Terry.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 11:38 
Brukerens avatar

FR er helt klart inne på noe. John Terry pussa tross alt sko i garderoben mens RLC fikk 30K i uka som 18-åring..

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 12:05 

Afrika og Sør-Amerika, land hvor ungdommen ikke har det like bra som i Europa materielt sett og hvor de er villig til å ofre mye for å bli best.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 12:39 
Brukerens avatar
Site Admin

http://www.skysports.com/watch/video/sp ... tagram-pic

Willian gjemmer Conte bak animerte pokaler på lagbildet fra FA-cupen.

Jeg syntes dette er en umoden måte å gjøre det på, men det er en tydeliggjøring av at det enten blir han eller Conte i klubben fra og med neste sesong.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 12:47 
Brukerens avatar

Det er akkurat her trener kommer inn.
En trener må forstå hver eneste spiller. Han må også få laget til å prestere. Balansen mellom snill, streng, naiv osv. er utrolig utfordrende. Jeg liker f.eks ikke trenere som aldri tar på seg noe skyld. Jeg liker heller ikke trenere som kritiserer, navngir egne spillere ut ifra kamper. Noen trenere er for snille så sterke personligheter i gruppa tar over når det butter imot. Andre er for strenge som gjør at de får hele gruppa imot.
Conte har sagt at han ikke kan forandre seg. Det mener jeg er akkurat det man ønsker. Trenere som tviler på seg selv går som regel dårlig. Godt eksempel er Wenger som pluttselig skulle spille Barca fotball og alle vet hvordan det gikk.
Conte har vist hva han kan få til med lag med ukjente spillere. Da snakker jeg tiden hans som landslagstrener og da muligheten han hadde for å plukke spillere.

Greit at gutta tjener mye men ligger de på latsiden er ikke veien ut, bort, glemt lang heller.
De fleste som har nådd så langt som til PL brenner noe voldsomt for det de driver med. Dette er vinnertyper av rang.
Blir nesten som Frank Sinatra som døde på scenen. Var ikke fordi han trengte penger for å si det sånn.

Sist endret av nikosidis den Ons 23 Mai, 2018 13:04, endret 8 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 12:54 
Brukerens avatar

Ben skrev:
http://www.skysports.com/watch/video/sports/football/teams/chelsea/11380417/willian-hides-conte-in-instagram-pic

Willian gjemmer Conte bak animerte pokaler på lagbildet fra FA-cupen.

Jeg syntes dette er en umoden måte å gjøre det på, men det er en tydeliggjøring av at det enten blir han eller Conte i klubben fra og med neste sesong.

Er jo dette vi har snakket om siden lørdag da :)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 13:44 
Brukerens avatar
Site Admin

infamousbryn24 skrev:

En klar indikasjon på at vi bruker disse samletrådene alt for mye, siden det er vanskelig å følge med på hva som blir diskutert.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 13:57 
Brukerens avatar

Ben skrev:
infamousbryn24 skrev:

En klar indikasjon på at vi bruker disse samletrådene alt for mye, siden det er vanskelig å følge med på hva som blir diskutert.

Så du mener det er dårlig med høy aktivitet på forumet?

Eller tok jeg ikke ironien?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 14:00 
Brukerens avatar

Ben skrev:
infamousbryn24 skrev:

Hæ? Det er jo omtrent det eneste som er diskutert i denne tråden siden lørdag...

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 14:27 
Brukerens avatar
Site Admin

VinjeJr, nei, jeg mener det er mer oversiktlig at nyhetssaker får en ny tråd. Da leser man av trådens tittel hva som blir diskutert.

Jeg har ikke fulgt diskusjonen her fra lørdag av, så jeg har ikke fått med meg instagrambildet før jeg så det på skysports.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 14:35 
Brukerens avatar

Jeg mener det blir langt mer uoversiktlig om alle saker som omhandler spesifikke spillere skal få en ny tråd...

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 21:51 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Tror derfor det sfinxern gir uttrykk for, å ta et par år og et par steg tilbake for å bygge opp akademispillere som kan sammenlignes med de gode gamle sliterne, er utopi. Disse ungdommene vil også ha sin del av kaka, de vil bli helter og de vil bli rike. Dessverre kan man kanskje si, men på mange måter forståelig. Fotballen er blitt helt forandret med alle pengene, såkalte "ekte klubbspillere" finnes ikke lenger, den aller siste var John Terry.

Selvfølgelig er det utopi. Det er kun ønsketenkning og slik jeg skulle ønske det kunne blitt gjort for å få en mer stabil klubb både mtp spillerstall, men spesielt manager. I tillegg kunne man fått en helt annen kulturbygging i klubben. Men igjen, det skjer ikke så lenge Roman er eier hvert fall. Kanskje ikke med noen annen heller, men det vet men ikke.

Og da er vi tilbake dit at også Chelsea må svi av store summer på spillere for å løfte kvaliteten. Vi kan ikke bare regne med å kapre talenter for en billig penge og håpe de blomstrer hos oss. Bare se på alle de vi har hatt i klubben som har forsvunnet ut som vi absolutt burde forvaltet på en bedre måte. For ikke å nevne de up and coming som er tilgjengelig, men som ikke blir brukt. Det er ganske trist. I stedet så selger vi unna våre beste spillere pga uro i spillergruppen og får inn middelmådig stallfyll. For slik er Chelsea styrt, utålmodig eier og handlingslammet styret hvor managere ikke har den påvirkningskraften de ønsker ift å bygge lag med sine spillere.

F.eks - hvilke storspillere kunne vi ha signert i kommende sommervindu som kunne vært med å løfte klubben til et nytt seriemesterskap? Jeg kan ikke se noen spesielle jeg altså.. Sorry. Og da, hvilke manager vil ta over denne spillergruppen for så å få et enormt press på seg på å levere fra dag 1. Wow, den personen må ha et enda større ego enn Conte til for å klare det. Og tåler spillergruppen nok en sesong med en midlertidig løsning?

Nei, jeg står fortsatt for at vi nå er inne i en meget viktig og spennende periode i klubben. Vi er ved et veiskille. Enten den ene eller andre veien.

15.5.2013
Chelsea is historical - holding CL & EL trophies!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 24 Mai, 2018 10:25 
Brukerens avatar

Hvordan i all verden har Willian blitt stemt frem som Player’s Player of the Year? Er det en slags melding fra laget til Conte og klubben?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 24 Mai, 2018 18:50 
Brukerens avatar

Sjølsagt

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Jun, 2018 10:34 
Brukerens avatar

Willian sa noen ord nylig.
Betryggende.
Synes Willian altid har virket veldig lojal til Chelsea utenom episoden etter FA cup finalen.

Chelsea ace Willian said: “I was happy with my performance during the season, I played very well I always try to do my best and work hard.

“Sometimes to stay on the bench is difficult but I respect the decision of the manager.

Det er lang ifra umulig Willian kan bli VMs beste spiller.
Han var Brazils beste i siste treningskamp mot Kroatia.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 14:00 
Brukerens avatar

Willian has failed to report back for pre-season training at Chelsea following a £65 million bid from Real Madrid. Was due back last Friday. He’s contacted Chelsea explaining that it’s due to an issue with his passport, not everyone at Stamford Bridge is convinced (Times)

Hmmm...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 14:05 

Dette er jo typisk brasilianere. Alt over £50 mill burde jo være et klart akseptert tilbud for en spiller som Willian.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 14:11 
Brukerens avatar

Ryktes om at real har bydd 65 mill. Hvis det er sant så forstår jeg ingenting om vi ikke selger han når han oppfører seg sånn. (+ oppførselen mot Conte etter fa cup finalen)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 14:30 

Bare å selge! 5 mål i snitt hver sesong og snart 30. Cash inn og kjøp noe nytt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 15:56 

Real Madrid, Barcelona og United ligger langflate. Verdens tre største klubber. Men forumet har talt; bare å selge!

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 179 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: