Dato/klokkeslett: Ons 08 Apr, 2020 11:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 191 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [#22] Willian
InnleggSkrevet: Man 04 Feb, 2019 11:50 
Brukerens avatar

Ja du kan så si, men Willian har dog kun spilt for oss under Mou, Conte og nå Sarri.

Mou hentet ham, Conte benket ham etterhvert, og Sarri har kun hatt Pedro (og CHO som kun er 18 år) som alternativer. Nå har Pulisic blitt hentet, men det er mulig vi ikke har klart å få inn noe bedre før nå (dog ikke sikkert Pulisic er noe bedre, men han er ihvertfall yngre). Er ikke umulig at spillere ikke ville til oss da vi ikke hadde CL (før første sesongen til Conte), at styret ikke ville hente noen siden vi vant PL (etter første sesongen til Conte), og at igjen ingen ville til oss i år siden vi ikke har CL.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Feb, 2019 14:46 

Chelsea won’t change their contract policy regarding players over 30, even though it could see Willian leave.

He has 18 months left, but wants to extend until 2023. Discussions have taken place but Chelsea made it clear they’ll only consider offering another 12 months (ES)

På tide fornye oss litt kanskje?!? Nå må vi slutte altså. Willian er ikke god nok.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Jun, 2019 23:26 
Brukerens avatar

Håper virkelig vi får se mye av dette fra Willian neste sesong! Er hvertfall lov å håpe på at det endelig skal løsne målpoengmessig nå som han får sin favoritt posisjon og en større rolle i laget :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Jun, 2019 02:04 
Brukerens avatar
Site Admin

special one skrev:
Håper virkelig vi får se mye av dette fra Willian neste sesong! Er hvertfall lov å håpe på at det endelig skal løsne målpoengmessig nå som han får sin favoritt posisjon og en større rolle i laget :)

Legg merke til at målet kommer fra venstrekant. Willians foretrukne posisjon. Skuddet kommer også fra høyrefoten, som er foten nærmest mål. Med CHO skadet og Hazard borte blir Willian en mye viktigere spiller enn hva han har vært tidligere. Pulisic og Pedro foretrekker begge høyre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 13:42 
Brukerens avatar
Site Admin

Barcelona er klare til å by £20 millioner for Willian.

https://www.skysports.com/football/news ... sea-winger

Barca fikk avvist et bud på £55 millioner sommeren 2018, og er nå klare til å legge inn et bud før Willian sin kontrakt går ut til sommeren. De er villige til å by så mye nå, nettopp for å sikre seg at Willian går nettopp til dem.

At Barca er villige til å legge så mye penger på bordet for Willian, kan det virke som at Willian er veldig undervurdert hos oss. Jeg mener det er et problem at klubben har en policy om å kun forlenge kontrakten med spillere på 30+ med ett år om gangen. Sånn sett vil Barca være veldig attraktive for Willian. Ikke bare har han muligheten til å vinne mye med Barca, men sannsynligvis vil fremtiden hans være mer forutsigbar om kontrakten hans vil gjelde for mer enn én sesong av gangen. Zola var 37 år når Roman ville forlenge kontrakten med han, og det er vanskelig å se for seg at noen spillere blir værende så lenge i Chelsea når de ikke har mer enn ett års forutsigbarhet om gangen.

Slik det er i Chelsea nå med veldig mange unggutter, tror jeg at de eldre også blir mer verdifulle. Willian bør dog etter mitt hode plasseres lenger bak i banen om man skal tenke litt langsiktig om en 31-åring. Han scorer lite mål i en klubb som uansett ikke scorer nok. Lenger bak i banen kan han bruke mer sin rutine og blikk. I posisjonen han spiller nå er det mer krav om fart, noe som kan bli vrient når man blir eldre. Vi ser jo Pedro som jeg mener er helt eksepsjonell god til å ta ned og kontrollere en lang ball, er langt unna nivået han var på for noen år siden. Kanskje på grunn av at han med alderen har mistet litt av farten og rykkene sine.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 16:38 

Tror du Barca vil betale £55 mill for Willian?

Du verden, jeg ville solgt umiddelbart for halvparten så dette virker veldig optimistisk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 17:55 
Brukerens avatar
Site Admin

Fulham Road skrev:
Tror du Barca vil betale £55 mill for Willian?

Du verden, jeg ville solgt umiddelbart for halvparten så dette virker veldig optimistisk.

Jeg tror du må lese en gang til:
  • Barca la inn et bud på £55 millioner sommeren 2018. Altså: det budet ble lagt inn for 1,5 år (18 måneder) siden.
  • Barca byr NÅ (januar 2020) £20 millioner.

£20 mill er fortsatt et stykke unna det beløpet du ville solgt umiddelbart for. Det er en differanse på £7,5mill.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 18:30 

OK, greit nok.

Prisen er grei uansett spør du meg, Willian er nok på retur og blir forhåpentligvis brukt mindre etterhvert som de yngre blir beste og fremfor alt mer stabile.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 18:38 
Brukerens avatar
Moderator

Ben skrev:
[*] Barca byr NÅ (januar 2020) £20 millioner.

Ingen sjanse i havet at det er noe hold i dette ryktet. Willian til Barca har det vært rykte om hvert eneste overgansvindu de siste årene, men aldri noe konkret. Dette er bare et lett rykte å sette ut fordi Suarez er skadet ut sesongen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 19:08 

Johan skrev:
Ben skrev:
[*] Barca byr NÅ (januar 2020) £20 millioner.

Ingen sjanse i havet at det er noe hold i dette ryktet. Willian til Barca har det vært rykte om hvert eneste overgansvindu de siste årene, men aldri noe konkret. Dette er bare et lett rykte å sette ut fordi Suarez er skadet ut sesongen.

Herlig, en uopplyst moderator.

Budet sommeren 2018 er forlengst bekreftet av både spilleren Willian, sportdirektøren i Barca og fra Chelsea hold at Barca faktisk la inn bud på rundt £55m den sommeren.

Marina blankt avviste budet men først etter samtaler med Willian som gjennom sommeren uttrykte ønske om å bli i Chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 19:15 
Brukerens avatar
Moderator

CFC6Times skrev:
Herlig, en uopplyst moderator..

Glemte at det å vær moderator på et norsk Chelseaforum gjorde meg til allvitende om Chelsea...

Men det jeg vet er at dette ryktet er bullshit og at Barca aldri kommer til å kjøpe Willian. Skysports si rykteside har ingen rot i virkeligheten. Kan ikke brukes til noe.

Men jeg håper slevfølgelig at jeg tar grundig feil og at Barcelona faktisk blar opp for Willian. Da er det bare å selge.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Jan, 2020 19:43 

Johan skrev:
CFC6Times skrev:
Herlig, en uopplyst moderator..

Glemte at det å vær moderator på et norsk Chelseaforum gjorde meg til allvitende om Chelsea...

Men det jeg vet er at dette ryktet er bullshit og at Barca aldri kommer til å kjøpe Willian. Skysports si rykteside har ingen rot i virkeligheten. Kan ikke brukes til noe.

Men jeg håper slevfølgelig at jeg tar grundig feil og at Barcelona faktisk blar opp for Willian. Da er det bare å selge.

Allvitende er det få som er og heller ikke forventet her i fra. Men rollen som moderator mener jeg fordrer noen krav til la oss kalle det form og innhold (fremtoning).

For ordens skyld, jeg viser til din påstand om at tidligere "rykter" om Barca`s interresse for Willian er kun rykter. Se Chelsea TV og intervjuet med Willian den påfølgende høsten etter sommeren 2018. Se så pressekonferansen med Barca sportdir. hvor han bekrefter at Chelsea avviste bud og ikke en gang var interessert i samtaler om en overgang for Willian.

Rykte om et £20m bud på Willian nå i januar har jeg ikke kommentert. Men om det er tilfelle, ja så er jeg trygg på at et salg ikke er aktuelt for Chelsea, om ikke Willian får tilbud om 3 års kontrakt i Barca (som er uaktuelt for Chelsea) og Chelsea plutselig hoster opp hans erstatter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Mar, 2020 21:50 

“But indeed, it’s because the contract situation here is not easy. Chelsea offered me two, I asked for three, and we stopped there. There’s nothing more to it.”

-Willian; Source: ESPN Brasil

The big question; Should he stay or should he go?

Willian er født 9. august 1988 (alder 31 år), Mao med 3 års kontrakt pensjoneres han kun måneder før han fyller 35 år.
Det kan videre virke som om han er fast bestemt på å bli værende i London. Så om han ikke forlenger med oss ender han nok opp i enten Spurs eller Arsenal til sommeren, for free!

Jeg er ikke videre imponert over hans stats over 7 sesonger hos oss, ingen kan det være, men han er fortsatt kjapp og lastet med kvaliteter og ikke minst betydelig rutine som er viktig i en gruppe med så mange unge. Mest sannsynlig forsvinner vel de fleste andre kulturbærerne som Pedro, Giroud, Alonso, Caballero mfl. til sommeren.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Mar, 2020 22:08 
Brukerens avatar

3 år er uaktuelt.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Mar, 2020 22:30 
Brukerens avatar

Jeg digger Willian, men ALT er uaktuelt... Om det så er 1år, 2år eller 3år.

Vi skal gå all in for Sancho i sommer, viss ikke det er mulig så burde vi enkelt å greit hente tilbake Boga! Jeremie med nok en herlig solo scoring også idag for Sassulo. Jeg er bombesikker på at Boga kommer til å ha lingnende utvikling som Gnabry hadde, å vi ser hvilken trussel han har blitt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 12 Mar, 2020 23:34 
Brukerens avatar

Willian linkes til tottenham leser jeg i dag.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 191 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: