Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 13:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 226 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Cesc Fabregas
InnleggSkrevet: Man 06 Mar, 2017 13:51 

http://www.tv2.no/sport/8946410/

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 24 Jul, 2017 23:01 
Brukerens avatar

I en tid hvor alle våre kontinuetsbærere fra de siste 20 årene er borte, må jeg si jeg virkelig har sansen for denne spanske trollmannen. Han har de siste sesongene fått begrenset spilletid tatt i betraktining hvilken enorm stjerne han er. Han er dedikert til klubben, krommer nakken når han havner uti kulden, ingen sutring, leverer bare jevnt og trutt i den rollen han har. Han er home grown og jeg vil tro han er utrolig viktig i garderoben.
Æres den som æres bør, Cesc er en stjerne.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 25 Jul, 2017 04:17 
Brukerens avatar

Cesc er virkelig hel ved! :-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 25 Jul, 2017 08:45 
Brukerens avatar

Han går inn som min favoritt etter Luiz i Chelsea. Virker som han blir bedre og bedre. For en person og fotballspiller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Okt, 2017 11:13 
Brukerens avatar

https://www.dagbladet.no/sport/ferguson ... t/68757384

Fàbregas befester sin status.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Okt, 2017 17:33 
Brukerens avatar

Stjerne i boka, helt klart :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Okt, 2017 20:36 
Brukerens avatar

Er det bare jeg som mener at Fabregas må bli solgt for at vi kan steget til neste nivå? Selg han for guds skyld før markedsverdien hans går til null, og hent en 2-way erstatter!

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Okt, 2017 12:57 
Brukerens avatar
Site Admin

Ancelotti hadde Mikel, Ballack, Lampard, Deco, Belletti, Zhirkov og Malouda som alle spilte på midtbanen. I tillegg hadde vi Joe Cole, Kalou og Anelka i offensiv rolle i juletree. Matic og Sala i backup.

Om vi selger Fabregas, hvilke andre alternativer har vi igjen? Pasningslegger og som kan styre tempoet i hele kampen, har vi ingen alternativer til. Før Fabregas må selges må det først kjøpes.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Okt, 2017 19:27 

Galskap å selge Fabregas, men han må brukes med fornuft. Det vil si at han ikke er førstevalg på bortebane mot de store lagene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Okt, 2017 21:22 
Brukerens avatar

Tror du er ganske alene om å ønske Cesc bort fra klubben, ja. Det finnes vel snaut en bedre impact-player de siste to-tre sesongene. Jeg mener at han burde figurere slik han gjorde forrige sesong. Jeg er dog helt enig i at vi burde hatt inn en toveispiller som går inn i startelleveren, men at Cesc kan figurere som joker og kreativ kilde i kamper vi er antatt å dominere. Fabregas er én av verdens beste på hans spydkompetanse, man selger ikke slike spillere med mindre de ønsker seg bort.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Okt, 2017 12:24 
Brukerens avatar

Jeg mener at vi burde beholde Fabregas. Ekstremt god når han jobber under riktige forhold, og én av de beste jokerne vi har hatt. Pasningsegenskapene hans er i en klasse for seg selv. Massiv erfaring.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Okt, 2017 16:45 
Brukerens avatar

Dessuten, han har allerede 18 mnd igjen. Like greit å la ham gå ut kontrakten og ta en revurdering mot slutten. Er ikke store summen han vil hente uansett.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Okt, 2017 17:59 
Brukerens avatar

Så dritt lei av ManU sin jakt på Chelsea spillere. De får finne spillere andre steder. Håper vi går ut å sier vi aldri selger spillere til dere igjen. Jævla møkkalag.
Chez er en av mine favoritter gjennom tidene. Formdupp i år og er ikke sikker på om vi får se han på topp igjen.
Han har helt klart sine svakheter men for en spiller å ha på benken når vi må skåre eller mot motstandere hvor han får rom og plass. Han er og blir The Passmaster.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Okt, 2017 18:07 
Brukerens avatar

Jeg er nysgjerrig på hvorfor du kaller han Chez, er det et kallenavn jeg aldri har hørt om...? :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Okt, 2017 18:51 
Brukerens avatar

Pl emil: Hehe. så sant så sant :)

infamousbryn24: Bra du minnet meg på det. Fått en eller annen uvane der. Skal ikke gjenta seg ;)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 01 Nov, 2017 08:40 
Brukerens avatar

Tror ikke et øyeblikk på at Man Utd skulle være interessert i Fabregas. Han er så åpenbart på¨hell av sin karriere at der nesten pinlig. Han startet jo veldig ung med å spille toppfotball og 13 sesonger i toppen har tydelig satt sine spor. Får håpe han blir brukt sparsomt ut sesongen. Hans mangel på innsats i Roma var forferdelig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 01 Nov, 2017 11:59 

Pleier ikke Fab å ha en god og en ræva del av sesongen? Kanskje han kommer til å være fabelaktig på vårparten? :P

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 01 Nov, 2017 15:04 

Blir veldig tullete å skylde på eller henge ut Fabregas synes jeg, her må Conte selv ta ansvaret. Det laget han stilte med var veldig offensivt innrettet, i motsetning til mot Atletico borte hvor vi gikk mye mer forsiktig til verks. Conte kjenner jo Fabregas, Fabregas tas ikke ut fordi Conte ønsker at han skal løpe ræva av seg og dekke rom slik som Kante, han er der for å skape sjangser fremover på banen og det synes jeg folk bør skjønne før man dømmer ham. Dersom du ansetter en kirurg i en stilling som almenpraktiserende lege så må du faktisk skylde deg selv når (ikke dersom) kirurgen ikke leverer.

Fabregas bør brukes stort sett kun på hjemmebane når vi forventer å styre spillet og presse motstanderen, ikke i kamper som dette hvor risikoen for en helt annen kamputvikling absolutt var til stede. Dette burde da Conte vite, derfor vil jeg si at her bommet Conte på det taktiske opplegget. Han burde sannsynligvis ha brukt f eks Drinkwater i stedet for Fabregas, men det er alltid lett å være etterpåklok.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 01 Nov, 2017 18:37 
Brukerens avatar

Jeg tror Fab. ble brukt siden vi har skade på Kante' og Danny akkurat er tilbake fra en lang skade. Vi har ikke veldig mange å velge mellom og hvis man ser på rating fra divereste sportsjournalister etter kampen er han en av de som får dårligst karakter på laget. Det betyr ikke at han gjorde en elending jobb men ikke godt nok. Vi brukte han fornuftig i fjor og det samme var nok tanken i år. Den rokeringen vi hadde i fjor var det ikke alle som var like glad i og er nok grunnen vi kvittet oss med Matic og fikk inn Bakayoko. Det har vist seg å ta litt tid. Viktig at Bakayoko får spille. Eneste måten han kan bli bedre. Fab. er en fantastisk joker å sette inn. Han er ikke lenger en spiller for 90 min. Håper han blir i Chelsea mange år til. Det er veldig få Chelsaspillere som har gledet meg så mye som denne mannen.

Roald: De ser vel at ManU er interessert i alle Chelsea sine spillere. The special one skal lage Chelsea av ManU skjønner du vel ;)
Ikke minst er vi så dumme at vi selger til dem. Det må det bli slutt på!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 21:10 
Brukerens avatar

Da har Cesc offisielt forlatt klubben. Kanskje den beste pasningspilleren vi noen gang har hatt i klubben? Jeg kommer personlig til å savne ham. Lykke til videre!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 21:26 
Brukerens avatar
Site Admin

Ja, en veldig kjip overgang syntes jeg. Fabregas er på ingen måte ferdig som fotballspiller fordi han er 31 år. Hans styrke har vært passningsspillet og blikket. Det er ferdigheter som på ingen måte falmer med alderen.

Han fortjente sjansen til å utfordre Jorginho i større grad enn han gjorde. Under Mourinho hadde han i all hovedsak samme rolle som det Jorginho har nå. Han lå dypt og dirrigerte hele laget med sine tekniske ferdigheter. Fabregas hadde kun Matic som defensiv backup, mens Jorginho har to i Kante og Kovacic. Jorginho kan sette opp angrep, men langt fra så suveren som Fabregas var.

Lykke til Fabregas videre. Han kjenner jo Henry godt fra Arsenal og tiden på landslaget. Som Franskmenn er det lite som skal tilvennes i Monaco eller i den franske ligaen. Monaco har nok glede av Fabregas i mange år.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 21:31 

Snakkes Cesc. For en spiller. Jævlig synd at han er borte, hadde virkelig sansen for ham.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 21:56 
Brukerens avatar

Mulig jeg misforstod nå Ben, men Cesc er da ikke fransk! :-)

Cesc passet aldri inn i Jorginho-rollen da han har for lite taktisk disiplin. Det er den samme grunnen til at han ble solgt fra Barca. Man kan ikke si at han «bare» hadde Matic mens Jorginho har Kanté og Kovacic, for Cesc hadde en Oscar som spilte defensiv midtbane fra 10er posisjon. Vi lå også mye lavere slik at vi ikke fikk den samme strekken i laget.

Uansett så takker jeg for alt, og vil savne de lange pasningene til Costa.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 12 Jan, 2019 03:21 

Takk for alt Fabregas!

Come On BLUESSS!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 12 Jan, 2019 15:26 
Brukerens avatar

En av mine favoritter i Chelsea gjennom tidene.
The passmaster blir aldri glemt. Legende.
Takk for alt og jeg kommer til å følge deg i Monaco.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 226 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: