Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 02:15

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 334 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [#29] Alvaro Morata
InnleggSkrevet: Man 10 Des, 2018 04:29 

Ryktene er at Morata har blitt transfer listed, og at dette er en avgjørelse tatt av styret alene, uten innspill fra Sarri.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Des, 2018 20:55 
Brukerens avatar
Moderator

Kan dere ikke legge med kilder når dere poster slike rykter?

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Des, 2018 22:58 
Brukerens avatar

Har tøvete oppspinn kilder?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 00:14 
Brukerens avatar

Alt er ikke tøvete oppspinn bare fordi det ikke er skrevet av dine hender, Roald. Om du ønsker en bedre tone på forumet får du jaggu bidra selv.

Det er ikke overraskende at slike rykter dukker opp etter vi har gått på noen smeller der Morata har vært under pari og vi tar en storskalp med Hazard som spiss.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 04:05 

Jeg bare supplementerte det som var skrevet over.
Jeg hørte det på YounesHH video, hvor han sa at tre personer han kjenner med kilder i Chelsea bekreftet dette.

Link til video:
https://youtu.be/V2K7Zz4nlJ8

Om man velger å tro på det eller ei er en annen sak, men dette er tross alt et forum, så å legge ut løse rykter/spekulasjoner, osv må da være lov uten å få slengt "personangrep" i trynet? :lol:

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 07:17 
Brukerens avatar

Hva i all verden er det som er et fnugg av "personangrep"?

Denne videoen er jevngod med han som tok drosje fra Victoria til Stamford Bridge og drosjesjåføren fortalte han at...….

I slike saker er det best og enklest å bruke hodet, spørre seg selv: Har Chelsea en spillerstall som gjør det fornuftig å sende Morata ut på lån?

Selvsagt er dette tøvete oppspinn, og jeg finner ikke noe galt i å kalle en spade for en spade.

Det er forresten verre enn det, å komme her med en som driver en privat youtube channel som har til hensikt å skaffe seg flest mulig klikk i den hensikt å tjene mest mulig penger, som kringkaster vanvittige påstander om Chelseas spillere er absolutt forkastelig. Denne påstanden har som effekt å undergrave moralen til Chelseas spillere og tjener bare de lagene som kjemper mot Chelsea. Den som kaller dette for en kilde vet ikke hva ordet betyr. Som sagt, enhver som evner å bruke hodet vet at dette bare er klikkhoreri.

Sist endret av RoaldAune den Tir 11 Des, 2018 07:32, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 07:29 
Brukerens avatar

Da finner du neppe noe galt i at folk velger en viss tone i sin tiltale av deg heller, gamle mann :-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 08:53 
Brukerens avatar
Moderator

COPE:
Alvaro Morata to leave Blues in January; Maurizio Sarri influence revealed

COPE:
Morata January loan, £20m Napoli raid, Hazard transfer EXCLUSIVE

Sport Mediaset:
Maurizio Sarri is reportedly keen to replace Alvaro Morata with Gonzalo Higuain in January.

Jeg finner ikke noen av kildene over særlig troverdig. Men rykter er rykter. :twisted:

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 09:20 

Altså du kaller meg for tøvete? Er ikke det personangrep så vet ikke jeg?! Hva er det da?
En kilde er en kilde, om den er pålitelig eller ei er en annen sak. Er nok du som ikke vet hva ordet betyr gamle ørn.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 10:55 
Brukerens avatar

At jeg kaller det du poster for tøvete oppspinn kvalifiserer ikke deg til å være tøvete. At en person lager videoer hjemme hos seg selv er ikke en kilde nei. At ei avis produserer et rykte er heller ikke en kilde. Kilde blir det først når en person med kjennskap til en sak uttaler seg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 11:18 
Brukerens avatar
Moderator

Da tror jeg du må lære deg begrepet kilde, gamle ørn.

Jeg kunne personlig satt ut et rykte om Morata og da hadde jeg vært kilden siden jeg er avsenderen av informasjonen. Men betyr det at det er sant? Så absolutt ikke, og det er derfor man må være kildekritisk.

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 11:51 
Brukerens avatar

Det er vel gjerne derfor ordet "RYKTE" er innledningen på innleggene som ble skrevet.. For eksempel er det stor forskjell på å skrive at "Jeg har det fra sikre kilder at Rio Ferdinand signerer for oss i Januar" og "Det ryktes at Morata skal på utlån".

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 11:52 
Brukerens avatar

I de tre siste innleggene her fra infamous, Axel og Vikan er min høye alder behørig nevnt. Stilt overfor folk som synes alder er et viktig poeng i diskusjoner, er det bare å takke og føle seg ovenpå. Sannheten er konkret lærte jeg før noen av dere var født, men det er ikke for sent å snu :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 12:30 
Brukerens avatar
Moderator

Ord og uttrykk er ikke din sterkeste side ser jeg. Uttrykket «gamle ørn» har ingenting med din høye alder å gjøre.

«Gamle ørn er en spøkefull måte å benevne en god venn på.»
Engelsk: Old chap, Tysk: alter Schwede

Kilde: https://klisjeer.no/2016/06/24/gamle-orn/

Nå slo jeg to fluer i en smekk ved å lære deg begrepet «gamle ørn» og vise til riktig bruk av kilder og kildehenvisning. :wink:

Men nok off-topic om ord og uttrykk. Tilbake til ryktene om at Alvaro Morata forsvinner ut porten i januar.

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 15:28 
Brukerens avatar

RoaldAune skrev:
At jeg kaller det du poster for tøvete oppspinn kvalifiserer ikke deg til å være tøvete. At en person lager videoer hjemme hos seg selv er ikke en kilde nei. At ei avis produserer et rykte er heller ikke en kilde. Kilde blir det først når en person med kjennskap til en sak uttaler seg.

Du sa jo her om dagen at du er hva du skriver når noen konfronterte deg med at du skriver primitivt. Hvorfor har du endret standpunkt på dette når rollene er snudd mon tro? Nå må du bestemme deg.

Det du snakker om er troverdigheten til kilden. Derfor spør vi om kilden til ryktene, og helt uavhengig av troverdigheten til kilden er det fortsatt en kilde.

Grunnen til at jeg kaller deg gamle mann er at du hele tiden skal belære oss med hva det vil si å være en «ekte» supporter, hva som er ditt og hva som er datt til tross for at du konsekvent bryter dine egne formaninger. Det blir bare for dumt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 19:59 

Alle her inne vet hvorfor du kaller Roald for gamle mann, Infamous. Du trenger ikke bruke tid på å prøve å bortforklare det. Det blir bare for dumt..

Ever blue

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 20:16 
Brukerens avatar

Lar det seg gjøre å opprette en egen tråd hvor Bryn og Aune kan avholde de pubertale diskusjonene sine?

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 21:27 
Brukerens avatar

Dixon1905 skrev:
Lar det seg gjøre å opprette en egen tråd hvor Bryn og Aune kan avholde de pubertale diskusjonene sine?

Ja for vi to bidrar i samme grad her på forumet Dixon. Kan du ikke skrive direkte at du anser meg for å være en gammel tulling for det vet jeg du mener om meg. Fra gammel til pubertal, godt gjort Dixon.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 21:34 
Brukerens avatar

Jeg er bare lei av å klikke meg inn i en tråd, for å så lese at det bare er deg og Bryn som krangler som to drittunger. Tror det muligens er flere som har samme oppfatning.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 21:48 
Brukerens avatar

Dixon1905 skrev:
Jeg er bare lei av å klikke meg inn i en tråd, for å så lese at det bare er deg og Bryn som krangler som to drittunger. Tror det muligens er flere som har samme oppfatning.

Jeg har ikke diskutert med denne Brun i tråden din løgner. Han har bare slengt seg med i en diskusjon og jeg har ikke forholdt meg til noe han har skrevet bortsett fra å ha nevnt at han nok en gang bruker min alder mot meg. Du er et usselt menneske Dixon, men det visste jeg fra før. Gadd bare vite hvorfor du hater meg slik. Må være en ekstrem variant av Janteloven du er knuget under.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 22:04 
Brukerens avatar
Moderator

Skriver det en gang til.

Nok off-topic. Tilbake til ryktene om at Alvaro Morata forsvinner ut porten i januar.

Kommer det en eneste post som omhandler enten Aune eller Bryn, og ikke Morata, under denne posten blir den slettet.

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 22:58 
Brukerens avatar

Å diskutere et rykte som går på at Morata forsvinner ut portene i januar er vanvittig og bortkastet tid. Selvsagt trenger Chelsea Morata ikke bare i januar men ut sesongen. Jeg har fått nok av egg som skal lære høna å verpe her.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Des, 2018 23:26 
Brukerens avatar
Moderator

Da kan du trykke på LOGG UT (ROALDAUNE)-knappen helt øverst på siden. For det er absolutt ingen som tvinger deg til bruke din dyrebare tid som pensjonist, eller hva enn du er, til å diskutere ryktet om at Morata kanskje er på vei ut i januar.

Jeg kan ikke telle med fingrene engang antall ganger du er blitt rapportert, og nå har jeg sett meg lei av måten du skal omtale andre debattanter på. Nå må du komme deg av din høye hest og ikke tro du er bedre enn oss andre bare fordi du har holdt med Chelsea siden steinalderen.

Du bidrar ikke til noe videre diskusjon på ryktet angående Morata, og du viser mangel på respekt for andre medmennesker. Ta dette som en advarsel. Fortsetter du med nedlatende og bedrevitende kommentarer i denne tråden så ryker du på en 24-timers utestengelse.

Flere nye rykter angående Morata:

Reports in Italy:
Milan readying loan offer for Morata

Metro:
Maurizio Sarri makes Edinson Cavani his top target to replace Alvaro Morata

Daily Star:
Could Romelu Lukaku return to Chelsea? Bookies say Man Utd star may replace Alvaro Morata

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 00:00 
Brukerens avatar

Du Vikan, jeg så deg ikke på julebordet vi i CSN hadde i Trondheim lørdag. for du er vel medlem av CSN?

Ser at du poster linker med mer idioti enn noen greier å absorbere på en vanlig dag. Hvorfor opptrår du som en agent for søppelpressen?

"Nå må du komme deg av din høye hest og ikke tro du er bedre enn oss andre bare fordi du har holdt med Chelsea siden steinalderen." Nei, men jeg har sett Chelsea spille på flere enn 60 baner i England. Holder det?
Å bli herset med av guttehvalper er mer enn hva jeg greier å fordøye. Å true meg med en 24 timers utestengelse var imidlertid direkte komisk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 01:05 

Av og til burde folk lære seg å bare tenke; "Fair enough!", og det er det.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 334 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: