Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 14:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 241 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Michy Batshuayi
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 17:34 
Brukerens avatar

For trenere og styret i Chelsea og andre toppklubber i verden gjør aldri graverende feil. Ignorance is bliss.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 18:53 
Brukerens avatar

Det er åpenbart at de som tar disse avgjørelsene (ikke første gang Batshuayi blir veid og funnet for lett) har gjort en grundig jobb for å kartlegge Michys egenskaper og hvorvidt Sarri ser verdien av å beholde ham i stallen. Her har de konkludert med at det er bedre for både klubb og spiller at han går på lån. Dette er et støtteapparat som er sammensatt av ekstremt kompetente individer med lang fartstid. Fotball er ingen eksakt vitenskap, det vet vi alle. Ignorance is bliss, ja. Nettopp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 19:26 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Nærteknikken til DC og Lukaku er ikke mye å skryte av heller ;-)

DC? Men Lukaku har andre kvaliteter Batshuayi mangler, spesielt evne til å prikke inn skudd og hurtighet. Ikke Solskjær-nivå på presisjon akkurat, men slett ikke verst. (Det er på det punktet Salah er enormt forbedret i forhold til da han var i Chelsea) Batshuayi sine skudd går i hytt og pine. Om Morata ikke holder mål, er i alle fall ikke Bat. svaret.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 19:40 
Brukerens avatar

Regner med han snakker om Diego Costa.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 20:30 
Brukerens avatar

Hvordan er det mulig å klage på Batshuayi sine avslutninger når vi stiller med Morata? :lol: Det finnes vell ikke mange spisser der ute som er dårligere enn Morata når det kommer til avslutningsteknikk?

Batshuayi er jo en langt bedre avslutter enn Morata! Jeg vil faktisk tørre å påstå at venstrefoten hans er bedre enn Morata sin høyrefot. Skuddteknikken til Bats er faktisk veldig bra.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 20:55 
Brukerens avatar

Brukes avslutningsferdighetene til Michy virkelig mot ham, og det mot Morata som kastet bort et hattrick i en kamp i fjor fordi han er overraskende svak med beina?

Wow.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 20:57 
Brukerens avatar

Enig med deg Roald.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 21:47 
Brukerens avatar

Roald skrev:
infamousbryn24 skrev:
Nærteknikken til DC og Lukaku er ikke mye å skryte av heller ;-)

DC? Men Lukaku har andre kvaliteter Batshuayi mangler, spesielt evne til å prikke inn skudd og hurtighet. Ikke Solskjær-nivå på presisjon akkurat, men slett ikke verst. (Det er på det punktet Salah er enormt forbedret i forhold til da han var i Chelsea) Batshuayi sine skudd går i hytt og pine. Om Morata ikke holder mål, er i alle fall ikke Bat. svaret.

Salah skyter faktisk ganske dårlig, det er bare det at han som oftest kommer til skuddmuligheter veldig mange ganger hver kamp. Batshuayi er både rask og prikker inn skudd når han bli matet med baller, se bare på BVB-tallene hans, for ikke å si tallene hans i Chelsea kontra Morata og Giroud.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 22:12 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Salah skyter faktisk ganske dårlig, det er bare det at han som oftest kommer til skuddmuligheter veldig mange ganger hver kamp. Batshuayi er både rask og prikker inn skudd når han bli matet med baller, se bare på BVB-tallene hans, for ikke å si tallene hans i Chelsea kontra Morata og Giroud.

Jeg bruker ikke tall eller statistikker for å danne meg et bilde av en spillers ferdigheter. Men nå er Morata Chelsea sin spiss denne sesongen enten vi liker det eller ikke. Jeg har tro på at han vil få en god sesong om han får stilt inn hodet riktig. Påstanden at Salah skyter dårlig skal jeg for gemyttlighetens skyld på forumet late som jeg ikke har lest.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 07:35 
Brukerens avatar

Det er godt å se at fler enn meg har fått med seg skuddstatistikken til Salah :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 08:40 
Brukerens avatar

Jeg har ikke sett noen statistikk. Uansett, det største ankepunktet mot Salah da han var i Chelsea var hans håpløse avslutninger. Skudd i hytt og vær, der har han uansett statistikk forbedret seg enormt.
Det var for øvrig meget slett håndverk av Chelsea å slippe Salah. I forbindelse med overgangen fra Fiorentina til Roma skulle Chelsea selvsagt ha sikret seg en opsjon på spilleren, å la Roma kjøpe han uten videre var en forferdelig tabbe.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 08:53 
Brukerens avatar

Jeg er helt enig i at han har forbedret seg markant siden han var hos oss, men han er fortsatt ikke et godt eksempel på en spiller med jevnt over presise avslutninger. For Salah sin del handler det om hvor mange skudd han får muligheten til å skyte per kamp pga spillestilen Klopp har innført i Liverpool.

Med en mer offensiv spillestil hos oss, noe jeg regner med Sarri hvertfall prøver på sett opp i mot hva Conte drev på med i fjor, så mener jeg at avslutningsegenskapene samt evnen til å være på rett sted til rett tid som Batshuayi innehar hadde passet bedre enn Morata, og Giroud for den saks skyld. Nå tror jeg rett og slett at det ikke var plass til både Batshuayi pg Morata i stallen da vi kun spiller med en spiss, og siden Morata kostet mest og har vært med i hele preseason, så ble Batshuayi ofret.

Jeg synes hvertfall det er synd at han ble sendt på lån mtp formen hans kontra Morata og Giroud sin de siste 8-12 mnd. Vi får bare håpe at det ikke blir nok en Lukaku-fadese det våre spisser ikke greier 20 mål til sammen engang mens Batshuayi bøtter inn mål for Valencia.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 09:19 
Brukerens avatar

Jeg kan nesten garantere at Batman kommer til å gjøre det bedre for Valencia enn Morata vil for oss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 09:41 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Jeg er ikke så bekymret over Morata. Sarri virker å være helt rolig angående spiss-situasjonen, og vi har en rekke andre spillere det lukter mål av i dette systemet. Morata jobber mye for laget, og målene kommer omsider.

Nesten humoristisk at folk her inne nærmest tror at styret og Sarri bare har oversett et enormt potensial i Batshuayi. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen - Sarri har selvsagt analysert alle spillerne sammen med støtteapparatet og tatt en beslutning om at Michy ikke er den rette spilleren for systemet. Hadde han vært det så hadde han ikke blitt utlånt. På tide med en reality check, tror jeg. Det er en årsak til at individene som tar disse beslutningene faktisk har de lukerative elitejobbene de har, og vi sitter hjemme i sofaen og skriver om det på et nettforum.

Tror du virkelig Sarri rakk å analysere hver eneste spiller så godt på den lille tiden han har vært her? Michy var vel knapt på et par treninger og spilte 0 minutter under Sarri i pre season. Samtidig har Sarri 30 andre spillere å ta seg av. i tillegg til at hhan hadde masse treninger og kamper å planlegge og styre. Hvor god tid tror du mannen har?

Jeg sier ikke at det ble gjort mot Sarris vilje, men Michy fikk ikke en gang en sjanse til å bevise noe her. Han kom tilbake fra et vellykket låneopphold, er med på pre season 1 uke for så å bli lånt ut med en gang. Hvordan skal Michy da klare å slå gjennom hos oss? Han fikk jo ikke sjansen til å vise at han har blitt en bedre spiller siden han forlot oss i januar. Dette er akkurat samme som skjedde med Lukaku og de kommer til å lide samme skjebne. Vi får bare håpe Michy blir så god at vi får mye penger for han, samtidig som han holder seg i Tyskland/Spania.

AtotheK skrev:
Jeg kan nesten garantere at Batman kommer til å gjøre det bedre for Valencia enn Morata vil for oss.

Jeg prøvde å finne et sted hvor man kunne legge penger på hvem som scora flest seriemål av disse to, dessverre uten hell. Føler meg ganske sikker på at Michy scorer mer i år.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:12 
Brukerens avatar

Kontrakten hans går ut 30.06.19.

Hva er det klubben har drevet med her?!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:24 
Brukerens avatar

Vi signerte han i 2016, så hvorfor ga vi han bare treårskontrakt når han var vår nest dyreste spiller på den tid?

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:27 

infamousbryn24 skrev:
Kontrakten hans går ut 30.06.19.

Hva er det klubben har drevet med her?!

Det må være feil, med mindre du snakker om låneavtalen? Antar at det er låneavtalen det er snakk om.

Ikke det at Wikipedia er den beste kilden, men det står der at han signerte en 5-års kontrakt den 3. juli 2016.
Wikipedia har tatt den informasjonen fra Chelsea's webside, men linken fører bare til forsiden, så kan ikke verifisere.

Edit:
Fant info på siden til Bats på Chelsea's hjemmeside:
https://www.chelseafc.com/en/teams/firs ... =biography

"Michy Batshuayi completed his transfer to Chelsea from Marseille on 3 July 2016 and signed a five-year contract."

Sist endret av Axel den Tir 14 Aug, 2018 11:32, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:37 
Brukerens avatar

Her innrømmer jeg knefall, gutter. Jeg sjekket bare transfermarkt kjapt ifm sjekk av kontrakten til Giroud. Ser nå at Batman har kontrakt til 2021 (gudskjelov) mens Giroud sin går ut neste sommer. Vi kan jo håpe at Batman er like god på dette utlånet som han var på sitt forrige slik at klubben ikke behøver å fornye kontrakten til en Giroud som fyller 32 om en måned.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:48 

infamousbryn24 skrev:
Her innrømmer jeg knefall, gutter. Jeg sjekket bare transfermarkt kjapt ifm sjekk av kontrakten til Giroud. Ser nå at Batman har kontrakt til 2021 (gudskjelov) mens Giroud sin går ut neste sommer. Vi kan jo håpe at Batman er like god på dette utlånet som han var på sitt forrige slik at klubben ikke behøver å fornye kontrakten til en Giroud som fyller 32 om en måned.

Like før jeg ringte broren din nå for å informere ham om hva slags sludder du kom med på Chelseaforumet! Haha.

Anyways, jeg håper Bats gjør et kjempelån slik at vi kan få ham hjem neste sesong. Har alltid likt Bats og synes han har fått mye ufrtjent tyn her på forumet. Ja, han har ikke vært helt prima, men han har blitt brukt helt feil. Husk; Batshuayi har kun spilt for oss under Conte!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 11:55 
Brukerens avatar

Broren min? :-P

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 12:19 

infamousbryn24 skrev:

Hmmm, mulig jeg tar feil nå... men trodde du var lillebroren til en kompis av meg. Bjørnveien og Tråkka er et lite 'hint'.

Tar jeg feil, tar jeg et knefall selv.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 12:40 
Brukerens avatar

Axel skrev:
infamousbryn24 skrev:

Like før jeg ringte broren din nå for å informere ham om hva slags sludder du kom med på Chelseaforumet! Haha.

Anyways, jeg håper Bats gjør et kjempelån slik at vi kan få ham hjem neste sesong. Har alltid likt Bats og synes han har fått mye ufrtjent tyn her på forumet. Ja, han har ikke vært helt prima, men han har blitt brukt helt feil. Husk; Batshuayi har kun spilt for oss under Conte!

Husker du hva som skjedde med Lukaku etter et bra låneopphold i West Brom, etterfulgt av et enda bedre låneopphold i Everton? Der har du fremtiden til Michy om han gjør det bra.

Staheten rundt storkjøpene slår til igjen. Chelsea kommer ikke til å benke en 70m pund spiss for Michy, uansett hvor bra han gjør det i Valencia, og så lenge ingen vil kjøpe Morata for ca det samme som vi ga for han, så er vi stuck med han. Vi så det med Torres, og det samme skjer igjen.

Jeg har hatt sansen for Michy lenge. Han har noen mangler, men han er god til å gjøre det en spiss hovedsakelig skal (score mål). Fysikken hans er heller ikke dårlig, brukbart sterk og rask. Teknikk, løpsbevegelser og samspill kan trenes opp, men da må han få tillit, noe vi aldri kommer til å gi han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Aug, 2018 13:13 
Brukerens avatar

Axel skrev:
infamousbryn24 skrev:

Hmmm, mulig jeg tar feil nå... men trodde du var lillebroren til en kompis av meg. Bjørnveien og Tråkka er et lite 'hint'.

Tar jeg feil, tar jeg et knefall selv.

Blir nok knefall på oss begge i dag, Axel ;-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Okt, 2018 16:48 
Brukerens avatar

Bats involvert i 14 kamper (703 minutter) for Valencia og har hittil banket inn 2 mål. Han snitter på 50ish minutter per kamp.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Okt, 2018 16:51 
Brukerens avatar

Skuffende sålangt, ja. Men merkelig at han dro fra oss pga konkurranse om spilletid når han spiller så lite i Valencia.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 241 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: