Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 03:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 102 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Ross Barkley
InnleggSkrevet: Man 29 Okt, 2018 21:38 
Brukerens avatar

Barkley har virkelig tatt store steg denne sesongen. For £15 mill kan dette potensielt bli en av tidenes røverkjøp. Som Barkley selv sa om Lampard:

“He was an idol of mine from when I was a young lad, watching Champions League games and seeing the goals he scored. If I could achieve half of what he did here, then that would be a success.”

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Okt, 2018 22:05 
Brukerens avatar

Sakset dette fra et annet forum:

«I likhet med xytheon er jeg rimelig sikker på at Barkleys nylige effektivitet er litt kunstig, selv om det er aldri så moro. Barkleys svakeste kamper har i år kommet mot Arsenal, Liverpool i ligacupen og innhoppet hans mot Liverpool i hjemlig liga. Kovacic sine sterkeste kamper har kommet i innhoppet mot Arsenal, begge kampene mot Liverpool og det han spilte mot United, hvor han rett og slett har vært outstanding. Fellesnevneren er at der det blir litt trangt for Barkleys manglende romorientering og nærteknikk, så er Kovacic sin teknikk og forståelse av rom helt essensiell.

Jeg mener Kovacic er minst to hakk opp fra Barkley, som uansett er en god spiller. Om muligheten ligger til rette for at vi får henta kroaten inn på permanent basis så burde vi slå til. Ikke bare gir han økt konkurranse til de andre; han kan også bekle minst to roller på midtbanen, og gir oss bedre press, mer defensiv stabilitet, tryggere ballbehandling og bedre løp uten ball enn hans to konkurrenter i 10’er-ish rollen.»

Synes det er mye klokt i dette. Jeg var skeptisk til Ross, men han har levert godt. Jeg foretrekker dog Kovacic og mener han har langt mer talent i kroppen, uten at det gjør Ross noe dårlig!

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 08:12 
Brukerens avatar

"I likhet med xytheon er jeg rimelig sikker på at Barkleys nylige effektivitet er litt kunstig"
Så det er kunstig nå å¨score i 3 kamper på rad, det er bare på VGD slike fantastiske påstander kan komme. Spar oss fra å få utdrag fra Norges mest usaklige og fordummende forum inn hit.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 08:29 
Brukerens avatar

Snakk om å ta mannen i stedet for ballen mens du viser din manglende språk- og fotballforståelse...

Og det er jo merkelig at du leser VGD da dersom det er så rævva. Avslørt, kalles det på godt, gammelt norsk.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 10:47 
Brukerens avatar

Roald skrev:
"I likhet med xytheon er jeg rimelig sikker på at Barkleys nylige effektivitet er litt kunstig"
Så det er kunstig nå å¨score i 3 kamper på rad, det er bare på VGD slike fantastiske påstander kan komme. Spar oss fra å få utdrag fra Norges mest usaklige og fordummende forum inn hit.

Så du tror Barkley skal fortsette å snitte et mål pr kamp fremover?

Forsåvidt enig med han du siterte infamous, Barkley har vært god i det siste, men Kovacic er fortsatt en klasse over.

3 mål og 3 assist på 3 kamper i Oktober. Månedens spiller på Barkley?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 11:43 
Brukerens avatar

Selvsagt er det ingen som tror på et mål per kamp for Barkley, men han scorer mål. Har alltid forundret meg over de som ikke makter å verdsette spillere som scorer. Det er faktisk det aller viktigste i fotball.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 13:05 
Brukerens avatar

Selvfølgelig setter vi pris på det, jeg har skreket etter en midtbanespiller som klarer å score mål i mange år. Derfor var Barkley et spennende kjøp, og han ser endelig ut til å være i kampform og leverer bra, men at han skal fortsette produskjonen fra de siste kampene (3 mål, 3 assist på siste 3) er vel ganske usansynlig. Ergo hans produskjon de siste kampene er kunstig høyt. Scorer Barkley 10+ mål i PL i år er det veldig imponerende, og jeg tror han er kapabel til å score enda mer enn det også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 13:48 
Brukerens avatar

Tror ikke vi har sett det beste av Barkley enda....

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 14:10 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Snakk om å ta mannen i stedet for ballen mens du viser din manglende språk- og fotballforståelse...

Og det er jo merkelig at du leser VGD da dersom det er så rævva. Avslørt, kalles det på godt, gammelt norsk.

Ta mannen? Hvem er den mannen? Jeg var med på VGD for en del år tilbake og husker nicket og leser absolutt ikke VGD. Du jobber kanskje i politiet? Mangelen på logisk sans og evne til å trekke korrekte slutninger tyder på det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 14:19 
Brukerens avatar

Jeg har to viktige faktorer som taler for at Barkley bare blir bedre:
- For det første så har han endelig fått en lang periode uten skade og skal man tro de som følger Chelsea tett så er det ingen som trener mer enn Barkley. Knallhard pre season for hans del og har kjempet ekstra for å imponere Sarri mest mulig, dette vil igjen gjøre det naturlig å tro at Barkley akuratt nå ikke har nådd formtoppen... Men det er i perioden her muskulaturen kommer til å bli fresh og pigg :D Jeg antar at flere av dere la merke til at Barkley var mye raskere til beins i denne kampen enn for bare noen uker siden.
- Selvtillit, å den kommer raskt nå! :) Kanskje den viktigste faktoren for at en slik spiller med enorm fysikk og tekniske kvaliteter skal prestere. Om vi får han i Everton humør så har vi en vanvittig spiller! Da tenker jeg på at han var uredd, ego og hadde det litt arrogante preget over seg offansivt, som om han viste at han kom til å passere mannen sin uansett. Selvsagt skal dette modereres til en lagspiller, men de fleste forstår hva jeg mener her.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 15:16 
Brukerens avatar

Roald skrev:
Selvsagt er det ingen som tror på et mål per kamp for Barkley, men han scorer mål. Har alltid forundret meg over de som ikke makter å verdsette spillere som scorer. Det er faktisk det aller viktigste i fotball.

Ergo er målsnittet hans de siste kampene kunstig. Du sier jo akkurat det samme som personen jeg siterte. Snakk om å drite seg på leggen når man trodde man traff dass...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 15:19 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Roald skrev:

Ergo er målsnittet hans de siste kampene kunstig. Du sier jo akkurat det samme som personen jeg siterte. Snakk om å drite seg på leggen når man trodde man traff dass...

Er du på dette forumet for bevisst å skaffe deg uvenner?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 15:20 
Brukerens avatar

Er du på forumet for å fremheve din egen mening uansett hva andre faktisk sier?

Det var forøvrig et retorisk spørsmål. Du skryter av å ha vært Chelseasupporter i et halvt århundre og at du var med på å starte opp CSN, men du har ikke plukket opp snev av hva meningsutveksling betyr på veien.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 18:01 

Kan noen med innflytelse her vennligst be infamousbryn24 ta seg en pause fra dette forumet. Er snart mere personhets enn fotballdiskusjoner her nå. Er klar over at det er flere enn ham, men han er involvert over alt. Før var det bare Roald han var etter, nå er det snart halve forumet han skal ta. Ikke noe rart at det er liten aktivitet her. Det skal være temparatur, det må vi tåle selvfølgelig. Men ikke sånn som dette.

Ever blue

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Okt, 2018 18:26 
Brukerens avatar

Roald skrev:
infamousbryn24 skrev:
Roald skrev:

Er du på dette forumet for bevisst å skaffe deg uvenner?

Jeg vil da tro det. Morro for noen å få andre folk aggressive på nettet.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Okt, 2018 11:13 
Brukerens avatar

Det er Roald som kommer med et usaklig tilsvar til noe jeg anså som en reflektert vurdering av Ross (og Mateo), og så er det jeg som får tyn. God dag mann økseskaft. Kan ikke annet enn å flire av det!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Okt, 2018 14:36 
Brukerens avatar

Lomis skrev:
Kan noen med innflytelse her vennligst be infamousbryn24 ta seg en pause fra dette forumet. Er snart mere personhets enn fotballdiskusjoner her nå. Er klar over at det er flere enn ham, men han er involvert over alt. Før var det bare Roald han var etter, nå er det snart halve forumet han skal ta. Ikke noe rart at det er liten aktivitet her. Det skal være temparatur, det må vi tåle selvfølgelig. Men ikke sånn som dette.

Støttes.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 11 Nov, 2018 01:03 
Brukerens avatar

+1

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [#8] Ross Barkley
InnleggSkrevet: Lør 23 Mar, 2019 03:41 
Brukerens avatar

Barkley imponerte kraftig mot Tsjekkia, en helt annen spiller enn jeg har sett i Chelsea drakta! Selvsikker, råsterk, offansiv i hodet, utfordret 1v1 og offansive løp.

Er forberedt på å få en gjeng på nakken for det jeg skal antyde nå :P. Er det spillestilen og instruksene som gjør at vi sitter med en livredd Barkley som ikke tørr å bruke det han er god på? Jeg har sagt det mange ganger at jeg venter på å få se den spilleren Barkley var i Everton, selvsagt med litt mer rutine og taktiske ferdigheter. Jeg har aldri tenkt på at det faktisk er Sarri sin feil, men etter å ha sett Barkley bruke ferdighetene sine så mye idag så er jeg ikke i tvil!

Jeg tror rett og slett Barkley blir overfylt med restriksjoner om defansive oppgaver å at dette gjør han ekstremt usikker. Nok engang så ser det ut til at jeg kan legge skylden på Jorginho 8) Men helt seriøst, jeg er rimelig sikker på at vi ville spilt enormt mye bedre med Kante som defansiv slik at vi kan gi spillere som Barkley og RLC rimelig frie tøyler framover.

Det han viser i filmen under er det jeg vil se! Uredd og stinn av selvtillit.

https://www.youtube.com/watch?v=TCMNlIFrxwo

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 23 Mar, 2019 14:42 
Brukerens avatar

gody innlegg special, skal se at Sarri har skylden her også

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 23 Mar, 2019 23:29 

RoaldAune skrev:
gody innlegg special, skal se at Sarri har skylden her også

Ja, og ta like godt med alt regnværet i England pluss de overkokte grønnsakene i tillegg. Sikkert Sarris feil det også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 22:42 
Brukerens avatar

Lurer på om det finnes en forklaring på hvorfor Barkley er så mye bedre for England enn for oss?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 23:23 

special one skrev:
Lurer på om det finnes en forklaring på hvorfor Barkley er så mye bedre for England enn for oss?

That aged well.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 23:25 
Brukerens avatar

Off topic: Visste dere at Declan Rice, 20 åringen som startet på midtbanen spilte åtte år i akademiet vårt?

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 23:38 
Brukerens avatar

5Times skrev:
special one skrev:

That aged well.

sjokkerende at denne kom fra deg :lol: Plutselig har Barkley vært katastrofal og er verdens dårligste spiller...

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 102 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: