Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 02:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stjernene har sviktet like mye som Sarri
InnleggSkrevet: Fre 10 Mai, 2019 10:09 

Det har i hele år blitt debattert på dette forumet om Sarri er rette mannen. Og mitt innstrykk er at flertallet skylder på Sarri når ting går dårlig. Jeg er enig i at han burde byttet annerledes i enkelte kamper, og vært litt mer forsiktig defensivt når ting begynte å butte. Men mannen har allikevel endt opp med å få Chelsea til CL og to finaler. OG utviklet tre engelske spillere i Odoi, RLC og Barkley til å bli med å bidra på et ganske stabilt, høyt nivå.

I semifinalen hjemme mot Frankfurt fikk jeg igjen bekreftet det jeg har tenkt litt for ofte denne sesongen. De største stjernene i Chelsea leverer ikke på et stabilt høyt nivå, og det som er enda viktigere - mange av dem faller altfor ofte helt igjennom når det virkelig gjelder! Azpi kjemper med livet som innsats, men hvor er resten?

De som leverte i går var unge spillere som Kepa, LFC, Barkley. Og reserven Zappacosta. Hvis man er manager og skal innføre en helt ny måte å spille fotball på og de store stjernene ikke leverer, så må da alle være enige i at man har en nøtt... Men kanskje ikke noe nytt! Jeg kjenner det igjen på egen arbeidsplass. De eldre klarer ikke å endre seg..... ;)

Luiz og Pedro var hodeløse kyllinger. Hazard og Willian uinspirerte. Giroud spilte med gips på beina. I en semifinale!! Jeg mener at hvis Sarri skal få til dette prosjektet så må Willian, Pedro, Luiz og Giroud ut av klubben. Og kanskje til og med Hazard må hvis denne spillestilen skal lykkes. Det er forferdelig å tenke tanken, men en spillestil der ballen skal spilles raskt, flere samtidige løp etc, stopper opp fordi alle venter på dribleraidene til den store stjernen.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Stjernene har sviktet like mye som Sarri
InnleggSkrevet: Fre 10 Mai, 2019 10:16 

At vi er "topptunge" er det ingen tvil om.
Det må massive utskiftninger til om vi skal ha sjans til å kunne kjempe om PL og CL igjen, og de eldre spillerne er absolutt de som må erstattes, i hvert fall i startelleveren.
Å ha rutine i garderoben ser vi jo viktigheten av nå som Terry, Drogba og Cech er ute, så å pælme dem på dør er jeg usikker på. Giroud og Luiz tror jeg er tilstede i garderoben, Pedro og Willian not so much.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Mai, 2019 12:50 
Brukerens avatar
Site Admin

Sarri har på pressekonferansene sagt at spillerne er slitne mentalt etter å ha spilt 60+ klubbkamper, og landslagskampene kommer i tillegg. Det er jo stjernene våre dette kampprogrammet rammer hardest.

Willian, Pedro, Giroud og Higuain virker det som om nærmer seg karriereslutt. Luiz er den som har imponert mest av de eldre. Noen spillere holder det gående på toppnivå til de er over 40, men det virker ikke som om Willian, Pedro og Higuain kommer til å bli de spillerne. Klubben har også en politikk der det skal mye til at en spiller får fornyet kontrakt når de når en viss alder. Fabregas ble solgt mot managers vilje.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Mai, 2019 12:59 

Godt at pulisic kommer inn som kan erstatte willian eller pedro og er 10 år yngre , zouma er yngre enn luiz , reece er bare 19 og i tillegg har vi abraham . Vet at alle de kommer ikke til og bli faste startere , men likevel vi har mye bra som kan ta over for de gamle .

Jeg er meget spent på planen i sommer med transfer ban eller ikke

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet