Dato/klokkeslett: Fre 21 Feb, 2020 20:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: CSN Billettordning
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 17:55 
Styremedlem

OBS: Endring angående CSN billettordning

Vi håper alle som har benyttet CSN sin billettordning har vært godt fornøyd med ordningen. Mats som har etablert og administrert ordningen har gjort en meget god og krevende jobb.

Nå må vi dessverre gjøre visse justeringer angående billettordningen. Dette har følgende årsak:
Noen har dessverre misbrukt ordningen og vi står derfor i fare for å bli utestengt av ordningen av Chelsea - og vi vil derfor ikke ta i mot nye bestillinger .

Billetten man kjøper via CSN sin billettordning er strengt personlig og det er ikke lov å gi billetten videre til venn/kjæreste/slektning eller noen andre. Vi har nå hatt 4 slike tilfeller og Chelsea FC sier at dersom dette skjer en gang til så er vi ute av ordningen. Kanskje for alltid. Det er svært sjelden at en supporterklubb får en så god avtale som vi har med Chelsea - vi får faktisk kjøpt billetter før de legges ut for salg i England!

Vi håper derfor at de som har misbrukt ordningen har svært dårlig samvittighet og aldri gjør det igjen. Oppdager vi at dette skjer igjen vil vi offentliggjøre navn og kaste vedkommende ut av klubben. Vi vil ikke ta noen sjanser på nytt misbruk før vi tror at alle CSN sine medlemmer har skjønt denne beskjeden.
Det er sterkt beklagelig at dette går utover 98% av medlemmene våre som alltid oppfører seg eksemplarisk men vi håper at dere alle forstår denne nødvendigheten.

Når dette er sagt vil vi dog forsøke å hjelpe de som allerede har bestilt billetter. De som har bestilt billetter og ikke betalt vennligst gjør dette til konto: 6161 05 58800. (OBS: Nytt kontonummer) snarest.

Vi håper også at billettordningen vil kunne være fullt operativ igjen til neste sesong. Men vi håper nå at alle viser CSN og de andre medlemmene respekt ved aldri å misbruke denne ordningen. Tenk så mye frivillig jobb som CSN nedlegger og så ødelegger noen få.

OBS: Medlemmer (studenter e.l) som har midlertidig eller permanent adresse i England:
Disse kan dessverre ikke kjøpe billetter via vår billettordning. Dette var helt ukjent for oss inntil nylig men det er svært viktig da det også er ”oppdaget” av Chelsea og kan føre til at vi blir utestengt..

Vi ber også om at fremtidige henvendelser vedr billett går til følgende adresse: billett@chelsea.no, da Mats har valgt å avslutte sitt engasjement som billettansvarlig. Vi i CSN vil, på vegne av både styret og medlemmene, takk Mats for en strålende innsats og godt utført arbeid med billetter.

Even Strete, Leder CSN

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Endringer angående CSN billettordning
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 18:13 

Dette passer jo særdeles dårlig. Hadde sett frem til en Champions league kamp denne sesongen men da kan jeg jo bare glemme å få billett...!! Dette har vært en kjempeordning, så det er synd noen skal misbruke den, da dette går utover alle.

Skjønner ikke hvorfor de skal få en sjanse til, kast dem ut allerede nå!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 19:18 
Brukerens avatar

Ser heller at dere kaster ut disse som har gjort dette nå jeg. Synes ikke disse menneskene burde få en ny sjans. Som du sier så går det utover de andre 98% lydige medlemene. Det har jo stått klart i reglene siden vi fikk ordningen.

Get on the district line
Turn left at Fulham Broadway, Stamford Bridge you’ll find

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 19:33 
Brukerens avatar

HVA ER VITSEN MED Å VENTE???.....HVA VENTER VI PÅ???....KAST DEM PÅ HODET UT ALLEREDE NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!

Dessuten bør det opplyses at man må hente billettene selv personlig på SB, og da fremvis både TB-kortet, samt gyldig legetimasjon.

Dessuten bør det innføres regler internt hos CSN, der man må oppgi kvittering av flybillett samt opphold.......Vet det høres stress ut, men hvis vi skal få beholde denne ordningen, så bør disse restriksjonene kanskje bli innført ASAP!!!

Dette GULLMEDLEMSKAPET ER GULL VERDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER-SUPER-FRANK.....SUPER-SUPER-FRANK

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 19:36 
Brukerens avatar

Ja, dette er meget synd for oss som har benyttet oss av ordningen og ønsker å gjøre det igjen denne sesongen. Jeg hadde tenkt meg på White Heart Lane og mulig CL kamp i april, men dette kan jo bli komplett umulig. Trist at noen skal ødelegge for oss alle!

Kast de ut når de jukser! Og det er helt ok med flybillettkvittering og strengere kontroll for min del også...

Blir selvfølgelig super-happy om jeg klarer å komme meg på kampen i april, men det ser som sagt ikke lyst ut...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 20:39 
Brukerens avatar

Er det mulig?! Her har CSN har stått på og fått ordnet en KJEMPE deal med Chelsea angående billetter, og så er det 4 idioter som skal ødelegge for alle. Jeg fatter ikke at det er mulig.

When we're good they never remember
When we're bad they never forget

RAFA OUT!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 21:09 
Brukerens avatar
Styremedlem

CarefreeMads skrev:
Er det mulig?! Her har CSN har stått på og fått ordnet en KJEMPE deal med Chelsea angående billetter, og så er det 4 idioter som skal ødelegge for alle. Jeg fatter ikke at det er mulig.

Det er viktig å påpeke at det ikke dreier seg om 4 enkeltindivider her, men flere. Det som er saken er at CHELSEA har oppdaget disse 4 tilfellene, men vi i CSN har dessverre "tatt" flere i å forsøke seg med triksing av billetter. Det kan virke som mange ikke helt forstår alvoret i "strengt personlig billetter" og tenker mer som "De oppdager sikkert ikke meg om jeg kjøper for et par kompiser som skal over" og dette er FEIL!

Vi har allerede en god del ideer om hvordan vi skal forbedre dette systemet neste år, men det er livsviktig at vi nå får avstand fra disse 4 advarslene vi har fått, før vi setter igang igjen.

Det er selvsagt beklagelig for de mange som har benyttet denne suverene ordningen, men det er jo fortsatt håp for dere som er True Blue medlemmer. Jeg reiser i morgen tidlig over for å se Chelsea-West Ham, og det gikk uten problemer å få billett, selv om jeg gikk utenom CSN ordningen. Det som nå blir problemet eventuelt er loyalty points til de "store" kampene......

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 22:56 

Billetter skal være mulig til de aller fleste kampene, men det kan dessverre bli noen utfordringer i innspurten sesongen, da vi slåss om flere titler. Dette kan føre til at man trenger lojalitetspoeng, noe som ikke ville være nødvendig med CSN sin billettordning til de gjenstående kampene.

Når det gjelder billetter generelt i PL, skal det være mulig å få billetter til alle CFC sine hjemmekamper uten lojalitetspoeng, med unntak av kampene mot Man.Utd, Arsenal og Liverpool. Tottenham og Man City kampen ble også raskt revet bort i løpet av denne sesongen. Er man litt lucky kommer man igjennom på nettet når billettene legges ut.

Når det gjelder bortekamper i PL vil dette være bortimot umulig, pga få billetter tilgjengelig, men ved midtukekamper tror jeg det skal være mulig å oppdrive billetter.

Champions League - Det skal være mulig å skaffe billetter til gruppespillet, men i sluttspillet vil det være umulig uten lojalitetspoeng. I fjor fikk medlemmene muligheten til å oppleve både kvart- og semifinale på Stamford Bridge, noe som dessverre ikke blir mulig i sesongen 2009/10.

Har personlig engasjert meg veldig for å få til denne ordningen, og er skuffet over de som har "valgt" å ignorere våre og CFC sine retningslinjer vedrørende billetter. Dessverre er det mindretallet som ødelegger, men det er dessverre eneste måten CSN kan sanksjonere på. Vi driver supporterklubben på dugnad, og det er veldig sårende at enkeltindivider tenker mer på "egen" vinning enn på alle andre likesinnede (365 registrerte True Blue medlemmer i CSN). I denne sammenheng er "laget" (CSN) mye mye viktigere.

Synes det er mange gode forslag til tiltak, og er selv mest opptatt av tillit blant CSN og medlemmene samt at folk må hente billettene ut selv på Stamford Bridge mot legitimasjon for å sikre oss mot misbruk.

Mats

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Mar, 2010 23:45 
Brukerens avatar

Dumt å miste denne ordningen, jeg er HELT enig at det er forbannet at noen ødelegger med å misbruke tilliten! Men burde ikke klubbene legge til rette for at vi fotballgale nordmenn skal få se kampene uten ett system som gjør det så vanskelig å få billett?
Kjøpte forøvrig 3 billetter til bortekampen mot Tottenham den dagen de ble lagt ut til "general sale" salget startet 1030 kom igjennom 12.min senere og fikk kjøpt tre billetter.
Kanskje det er det vi må? reise på bortekampene,(det er i såfall noe Chelsea ikke vil tjene på)

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 12 Mar, 2010 04:46 
Brukerens avatar

Som sagt av flere her, jeg mener disse som har blitt ferska bør stenges ute. Offentliggjøring av navn osv. er unødvendig, men de bør ikke få flere sjanser. Dette er et ganske alvorlig tillitsbrudd. Skjønte de ikke viktigheten av det? Synd, trist, leit...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 16 Mar, 2010 17:21 

Hei! Jeg har bestilt biletter. Men har ikke fått betalt. Fikk kontonummeret på mail. Men vet jo ikke hvor mye jeg skal betale. Mats sa han satt oss opp på shed upper. Kan noen hjelpe meg med hva jeg må betale?

Følg meg gjerne på twitter - jahnsson

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 19 Mar, 2010 14:32 
Brukerens avatar

En mulighet jeg ser er jo at man til hjemmekamper må hente billetten på Stamford Bridge, og fremvise både TrueBlue-kort og legitimasjon for å få billett. Har man ikke dette, skal Chelsea FC nekte å gi ut billetten.

Til bortekamper kan billettene bli sendt til billettansvarlig, og deretter sendt ut til medlemmer med en skriftlig advarsel i konvolutten om at billetten ikke kan brukes av andre enn deg selv, og at hvis dette gjøres, så blir vedkommende kastet på hue og ræva ut.

At man i tillegg legger til bekreftelse på flybillett til London når man bestiller billett kan jo også være til hjelp.

Det er uansett kjedelig og skuffende at ikke alle forstår alvoret i dette.

- Stian

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Mar, 2010 19:29 

Litt sent nå kanskje, men 530 pr.billett skal være riktig.

Mats

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 15 Aug, 2010 10:34 
Brukerens avatar

Jeg og min far har meldt oss inn i CSN og TB, vi fikk en bekreftelse 31.juli at vi var på lista
Når kan vi bestille billetter?

21-24.nov.09 [Chelsea 4-0 Wolves] [Spurs 9-1 Wigan] [Chelsea Reserves 1-2 Birmingham R]

6-10. apr.12 [Chelsea 2-1 Wigan] [Arsenal 1-0 Man City] [Crystal Palace 0-2 Southampton] [Fulham 1-1 Chelsea]

1-5.okt.14 [Arsenal 4-1 Galatasaray] [Aston Villa 0-2 Man City] [Chelsea 2-0 Arsenal]

Drømmeturer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 23 Aug, 2010 13:45 
Brukerens avatar

TheKing skrev:
Jeg og min far har meldt oss inn i CSN og TB, vi fikk en bekreftelse 31.juli at vi var på lista
Når kan vi bestille billetter?

Har dere forsøkt å bestille på http://www.chelsea.no/minside
?

"Only once [did I drink] when [Frode] Grodas forced me to drink. I knew I was in trouble. He forced me - I assure you if Grodas tells you to drink, you drink," - Zola

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Okt, 2010 19:20 
Brukerens avatar

Om man kan registrere True Blue-medlemskapet i CSN, uten å bestille billett med en gang? Altså at jeg registrerer True Blue-medlemskapet i CSN nå, og bestiller billett f. eks. i desember.

Tippekonk vinner 2010-11!

Chelsea 2-1 Fulham | Fulham 0-0 Chelsea | Chelsea 0-0 København | Chelsea 2-0 Man City
28. desember 2009 | 14. februar 2011 | 16. mars 2011 | 20. mars 2011
I was there!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Okt, 2010 20:45 
Brukerens avatar

Jepp, jo tidligere du orienterer CSN om ditt TrueBlue-medlemskap, jo bedre. Da blir det mindre arbeid for billettansvarlig når du skal bestille billett, og større sjans for at ingenting går galt når listene oversendes England. Send nå du :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Okt, 2010 22:29 
Brukerens avatar

Ok, setter pris på dette flotte billettopplegget deres!

Tippekonk vinner 2010-11!

Chelsea 2-1 Fulham | Fulham 0-0 Chelsea | Chelsea 0-0 København | Chelsea 2-0 Man City
28. desember 2009 | 14. februar 2011 | 16. mars 2011 | 20. mars 2011
I was there!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Nov, 2010 00:48 
Brukerens avatar

Jeg lurte bare på hvordan billettordninga fungerer i praksis? Blir alle billettene sendt til en person her i Norge, som deretter videresender billettene? Eller sender Chelsea FC direkte til hver enkelt fra England?

Og hvor lenge før kampen bruker billetten å komme?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Nov, 2010 01:08 

Tror jeg har lest at dersom du bestiller gjennom CSN må de hentes i box officen på SB minst 2 timer før kampstart. Dersom du bestiller gjennom True Blue blir de sendt i posten og kommer i løpet av noen dager.

Lurer forresten på hvordan dette fungerer til bestilling av bortekamper gjennom CSN, hentes disse også på SB box office eller ved bortelagets arena?

CAREFREE

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Nov, 2010 19:36 
Brukerens avatar

Kan noen bekrefte at de må hentes i box office på SB?

Hvis dette er tilfelle må True blue kortet vises, eller holder vanlig legitimasjon? Har nemlig ikke fått noe medlemskort iår.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 23 Nov, 2010 10:35 

Det er sikkert bedre at noen som vet dette helt sikkert svarer her, men jeg er rimelig sikker på at man ikke må hente billettene på Stamford Bridge. Jeg er temmelig sikker på at man får tilsendt billettene. Dette med å hente billettene på Stamford Brdige tror jeg muligens gjelder bortekamper i Champions League...

Frode

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 23 Nov, 2010 12:22 
Brukerens avatar

Fikk svar av Kristian på mail og han bekreftet at de blir sendt over Norge, og man får billetten 1-2 uker før kamp.

Takk for svar Frode :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 23 Nov, 2010 14:04 

Flott, fint å få oppklart dette. Takk for svar :)

CAREFREE

Avlogget
 Innleggets emne: Re: CSN Billettordning
InnleggSkrevet: Lør 12 Mai, 2012 00:23 
Brukerens avatar

Jeg har tenkt å melde meg inn i TrueBlue og CSN til neste sesong. Når starter innmeldingen? Ser at billettene er fra Shed Upper. Dette er ikke en gammel FAQ som ikke er oppdatert? Tenker på om det er pdd mulig å velge sete ett annet sted på tribunen?

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: