Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 10:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Blir vi #3000 medlemmer i CSN
InnleggSkrevet: Ons 24 Aug, 2016 22:08 
Brukerens avatar
Styremedlem

Det er veldig trist, men tallet på medlemmer øker ikke for Chelsea Supporters Norway, men fortsetter å gå nedover.

Så AtotheK; Blir mye skriving på meg i år:)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 25 Aug, 2016 00:31 
Brukerens avatar

Aiaiai, jeg som til nå har hatt monopol på å være negtiv i kamptrådene denne sesongen :/

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 25 Aug, 2016 11:11 
Brukerens avatar
Styremedlem

AtotheK skrev:
Aiaiai, jeg som til nå har hatt monopol på å være negtiv i kamptrådene denne sesongen :/

Du får verve ca 1800 medlemmer da vøtt, så skal jeg stoppe å skrive jeg. Da blir du alenesherrif :)

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Blir vi #2000 medlemmer i CSN *Nytt navn*
InnleggSkrevet: Tor 29 Sep, 2016 00:25 
Brukerens avatar
Moderator

Da var fattern meldt inn og betalt for. Jeg ser at målet er blitt nedjusert til 2000. Hva ligger antallet på pdd om jeg får lov å spørre? :)

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 29 Sep, 2016 21:17 
Brukerens avatar
Styremedlem

Vikan skrev:
Da var fattern meldt inn og betalt for. Jeg ser at målet er blitt nedjusert til 2000. Hva ligger antallet på pdd om jeg får lov å spørre? :)

Vi er dessverre ikke mer enn rett over 1600 pr idag, så jeg er redd målet blir nedjustert ytterligere når siste registrering av manuelle innbetalinger blir lagt inn i løpet av helgen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Okt, 2016 18:37 
Brukerens avatar
Styremedlem

Da har alle betalingsgiroene vi sendte ut (3018 stk) gjort sitt. vi fikk ca 300 stk i retur da medlemmer ikke har rettet opp adressen sin på Min Side. Der tapte CSN ca 3.300 kroner.

Vi kan konkludere med at vi nok er en supporterklubb som ikke vil hevde oss mot United, Liverpool, Leeds, Arsenal, Spurs og Man City (huff)

Pr nå, i starten av en sesong med optimisme og "ny giv" så ender vi på ca 1700 medlemmer. Med over 12.000 likerklikk på Facebook siden til Chelsea Supporters Norway, så er det triste tall, men vi får bare ta dette til etterretning.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 26 Jan, 2017 21:53 
Brukerens avatar
Styremedlem

Vi kryper sakte men sikkert oppover igjen, og innen veeeeeldig kort tid blir vi 2000 medlemmer. Det er en økning på ca 300 fra i fjor, som i og for seg er pent, men når man vet hvor mange som heier på Chelsea i Norge, og ser at vi har over 14.000 likes på Facebook (6.000 flere enn Arsenal) så er det egentlig litt trist.

Styret jobber hardt med å forbedre produktet vårt, og vi har mye spennende på gang. Vi håper derfor at tallet skal øke ytterligere.

Får vi det som vi ønsker så kan jeg nevne at vi jobber med (uten å ha kommet i mål enda vel å merke)

* Ny nettside som er mer mobilvennlig
* En CSN app, der man kan få all info om kamper, billettkjøp, medlemskapkjøp, påmelding til arrangement ++++
* Enda enklere betalingsmetoder
* Flere medlemsfordeler

Alt dette koster penger, så vi må balansere fremdriften med en balanse mellom inntektene/utgiftene. Jo flere medlemmer - jo raskere og bedre blir det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 27 Jan, 2017 12:10 
Brukerens avatar

Snart kan jeg altså melde meg inn igjen, siden jeg skal være nummer 2000 og med det endelig bli Miss CSN 2017.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 27 Jan, 2017 14:06 
Brukerens avatar
Styremedlem

AtotheK skrev:
Snart kan jeg altså melde meg inn igjen, siden jeg skal være nummer 2000 og med det endelig bli Miss CSN 2017.

Skal du bli nr 2000 så må du gjøre deg klar ja :) Det nærmer seg.

Vi skal også snart ut med en spørreundersøkelse, som vi sender til medlemmer OG tidligere medlemmer. Vi håper å kunne avdekke hvorfor så mange Chelsea supportere (ganske mange die-hards også) velger å stå utenfor supporterklubben fremfor å være med i fellesskapet.

For å ta ett eksempel; Melder du deg inn som Digitalmedlem til 200 kroner så har du nesten spart inn hele beløpet bare ved å kjøpe èn Chelsea drakt via fotballbutikk.no (som gir medlemmer 15% rabatt på alt kjøp)

I år tipper jeg vi har fått et 20 talls henvendelser angående billettkjøp fra personer som IKKE er medlem i CSN engang. Da har vi selvsagt ingen sjans til å hjelpe. Vi vet også at folk kjøper pakker fra Ving, Alwaysfotball og andre tilbydere, og betaler sinnsyke priser, fremfor å bruke 200/250 kroner på CSN og 250 på True Blue, og kunne kjøpe billetter til face value gjennom oss, og velge hotell og fly selv.

Nytt eksempel; Jeg skal til Stoke 17-19 Mars. Som CSN/True Blue medlem kjøper jeg billett til kampen (i Chelsea svingen) til 490 kroner, og har betalt 3.100 kroner for;

Fly t/r Birmingham via Amsterdam med KLM
Hotell 2 netter på 4* Jury in Birmingham
Tog t/r Stoke Lørdagen

En pakke til den kampen ser jeg ligger på rundt 8-9000 kroner...........

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: