Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 11:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: MEDLEMSKAP 2017/18 ÅPNET
InnleggSkrevet: Søn 30 Apr, 2017 20:21 
Brukerens avatar
Styremedlem

Vi har i dag åpnet for medlemskap for sesongen 2017/18. Vi håper så mange som mulig av forumbrukerne blir med oss til neste sesong, og betaler medlemskap. Her følger litt viktige beskjeder, som også vil komme på mail til alle som har vært medlem de siste årene;

1. Medlemskap i CSN koster 250 eller 200 kroner frem til årsmøte 17 juni.
Det er årsmøte som bestemmer i CSN, så dersom forsamlingen velger å gå imot styrets innstillinger på pris, så kan prisene øke. De som betaler før årsmøte er da sikret denne prisen.

2. Betaler du også £26 for True Blue ticket only, så er du med i vår billettordning.
Vi får utrolig mange henvendelser fra folk som ikke er medlem i CSN/True Blue på om vi kan være behjelpelige med billetter. Svaret er enkelt og greit NEI. Vi har mer enn nok med å sørge for at de som er medlemmer får sine billetter, så de uten medlemskap har ingen sjans til å få billett via CSN.

3. Betaler du True Blue før 28 juli får du 5 gratis loyalty points.
De som betaler får disse poengene registret når sesongen starter, og med 5 poeng så er du sikret til toppkamper før jul. Som medlem av CSN/True Blue får du mulighet til å bestille billetter FØR Chelsea FC åpner for salg i England.

4. Registrer all info på Min Side
Når du har vært inne og betalt CSN medlemskap så legger du enkelt og greit inn ditt True Blue medlemsnummer, og da er du registrert. Selv om det står VENTER på siden din så er du registrert. Grunnen til at det står venter er at Chelsea manuelt bekrefter alle medlemskap først når du bestiller billett, eller ved årsskifte.

5. Som medlem får du mange fordeler.
Medlemskap i CSN gir deg rabatt hos fotballbutikk.no, tilgang til CSN priser på hotell Ibis i Earls Court, tilgang til alle våre arrangement (årsmøte, julebord, fellesturer, supportercup m.m) Jo fler vi blir, jo fler fordeler kan vi forhandle fram.

6. Enkelt å bli medlem
Det er nå enklere enn noen gang å bli medlem. Vi har nå tre måter å betale på;
a) Betaling med kort via Min Side
b) Betaling via vipps nr 190512 (her må du ha medlemsnummer fra før, og KUN skrive dette i emne feltet)
c) Betaling via nettbank til 6161.05.58800 (her også MÅ du huske navn og medlemsnummer)

Sist, men ikke minst, du bidrar til at Chelsea Supporters Norway blir større, og forhåpentligvis kan komme på samme nivå som Spurs, Leeds og City. Det er ingen grunn til at CSN ikke skal være blant de 3-4 største supporterklubbene i Norge.

Kom igjen nå kjære forumbruker; Velkommen til CSN 2017/18

Avlogget
 Innleggets emne: Re: MEDLEMSKAP 2017/18 ÅPNET
InnleggSkrevet: Søn 04 Jun, 2017 21:22 
Brukerens avatar
Styremedlem

Det er med STOR glede vi registrerer en kraftig økning i medlemstallene. Mange nye medlemmer har tilkommet, medlemmer som har vært "borte" noen år kommer tilbake, samt at våre faste medlemmer også er tidlig ute.

Noen fordeler med å betale tidlig;

Betaler du før Årsmøte 17 Juni er du med i trekningen av en overraskelsespakke
Betaler du før kick-off PL 2017/18 som er helgen 12-13 august er du med i trekningen av en signert drakt
Betaler du før 1. september er du garantert med i første utsendelse av medlemspakka (for de med hovedmedlemskap)

Det kan godt være vi belønner enda flere som betaler tidlig, så hvorfor ikke hive seg rundt med en gang? 200/250 kroner for å støtte Chelsea Supporters Norway sitt arbeid, samt bli del av et fantastisk felleskap, er vel ikke veldig mye? Jo flere vi blir, jo bedre fordeler kan vi forhandle fram.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Sep, 2017 20:07 
Brukerens avatar
Styremedlem

PL emil skrev:
Hei,
Jeg vet ikke hvor mange medlemmer vi er, men føler vel at vi kanskje ikke har nådd nivået hva antall medlemmer gjelder? Spesielt sett i ly av Chelseas sportslige suksess de siste 13-14 årene.
S
å jeg tillater meg å stille noen spørsmål;

- Hvor mange betalende medlemmer har CSN?
- Hvordan jobbes det i CSN for å øke medlemsmassen?
- Er det kun oppnådd rabatt på vegne av CSN medlemmer som gjør at CSN samarbeider med fotballbutikk.no?

Jeg spør da jeg opplever at utvalget hos de er dårligere enn hos flere andre, f. eks unisport.no fører et mye bredere og
mer oppdatert utvalg av både drakter (Vapor utgaven) og annen Chelsea bekledning.

På forhånd takk for svar!

Alt dette er ting vi tar opp på Årsmøtet hvert år. Vi har pr d.d 1600 medlemmer for 17/18 sesongen.

Avtalen med fotballbutikk.no gir rabatter til medlemmene samt at de sponser store deler av Julekalenderen vår. Unisport var ikke interessert i noe samarbeid på samme vilkår.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 17:10 
Brukerens avatar

Får man ikke medlemspakka dersom man har betalt for nettutgaven av medlemskapet...?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 17:34 
Brukerens avatar
Moderator

Man gjør ikke det, nei. Det sier vel seg selv? :P

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 18:06 
Brukerens avatar

Jeg syntes ikke det kom tydelig frem når man velger hva man vil betale. Jeg synes det er like greit å lese Chelsea Chat på nett, men jeg trodde ikke det hadde noe påvirkning på medlemspakka med stæsj siden prisforskjellen er så liten. Er ikke så farlig for min del, jeg gir bare tingene til fadderbarnet mitt, men er greit at slik info kommer litt tydeligere frem.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 18:24 
Brukerens avatar
Styremedlem

Må innrømme at jeg sliter med å skjønne hva som er uklart med dette her:
http://www.chelsea.no/supporterklubben/ ... deler.html

Hvis du vil endre til hovedmedlemskap før vi sender ut pakke: Vipps kr 50,- til 190512, og skriv medlemsnr + "oppgrader til hovedmedlem" i kommentarfeltet, så fikser vi det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 18:54 
Brukerens avatar

Jeg tviler på at de som bare skal fornye medlemskapet sitt går innom den siden der, jeg gikk bare rett inn på mine sider. Som sagt, ikke så viktig da jeg gir det bort til småtroll uansett, bare greit at folk ikke blir skuffet når det ikke kommer noen pakke med stæsj hvis de velger digitalt medlemskap :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 19:22 
Brukerens avatar
Styremedlem

Skal se om det er mulig å klargjøre noe bedre inne på selve Min Side. Men tenker også at
A. de som fornyer i kjent med klubben, og hva de får
B. det er vanlig å gjøre basic research på hva man får for pengene før man betaler for en tjeneste

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 20:18 
Brukerens avatar

Jeg gir bare en tilbakemelding basert på min erfaring, så får man gjøre hva man vil med det. Digitalt medlemskap er tross alt ganske nytt :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Sep, 2017 21:00 
Brukerens avatar
Styremedlem

Som sagt, skal se om det er noe som bør og kan forbedres - og vi er selvsagt glad for alle tilbakemeldinger :)

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 11 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: