Dato/klokkeslett: Ons 19 Des, 2018 13:28

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 183 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: PL: Wolves vs Chelsea Ons 5. des kl 20:45 NBCSports
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:17 
Brukerens avatar

Åkre: Du har helt rett. Hvorfor så vanskelig når alle ser det. Man kan virkelig begynne å lure på hva som foregår.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:21 

Hvis Sarri er den manageren jeg tror han er så benker han Alonso til neste kamp;

Kepa

Azpi Rudiger Luiz Emerson

Jorginho Kante RLC

Pedro Giroud Hazard

Med det laget der på Stamford Bridge skal vi lage store problemer for City som var meget heldige mot Watford mot slutten av kampen.

La oss holde roen gutta og sende en sjokkbølge gjennom PL ved å gruse Pep og co på Lørdag.

Spiller Alonso og Morata fra start derimot er vi en mann mindre på banen, og en venstreside som er vidåpen...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:28 
Brukerens avatar

5Times skrev:
AtotheK skrev:
Hvem håper folk på at vi ansetter som ny trener? Sarri er jo ubrukelig og dårlig og har ikke en plan B og bruker spillere i feil posisjon og gjør dårlige bytter.

Hvem blir ny manager?

Ironisk?

Naturligvis.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:29 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Kilden din? Daily Mail? Daily Star? Eller kanskje Daily Express? Herregud..

Kilden er mitt eget hode, da dette er en tenkt artikkel jeg konstruerte fordi jeg lett så for meg at det kunne stå på trykk de neste dagene. Kom ikke det godt nok fram i det opprinnelige innleget? :?: :|

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:31 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
5Times skrev:
Kilden din? Daily Mail? Daily Star? Eller kanskje Daily Express? Herregud..

Kilden er mitt eget hode, da dette er en tenkt artikkel jeg konstruerte fordi jeg lett så for meg at det kunne stå på trykk de neste dagene. Kom ikke det godt nok fram i det opprinnelige innleget? :?: :|

Humor :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 01:32 
Brukerens avatar

Vi får håpe på det beste. Sarri er en bra kar. Han vet nok hva han driver på med. Come on Chels.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 06:22 

Siden 2004, hvem har klart og snu en dårlig periode?

Dette er kollektiv dårlig, sånt skjer i form av intern problemer. Alle gangene ble det løst med sparke treneren. Conte fikk sitte sesongen ut, etter på klok, det var dumt, vi fikk ikke topp 4 plassering.

Om Sarri ikke har flere formasjoner og gå på, og fortsetter og bruke alonso, Willian, kante i feil posisjon, azpi i høyre back, så er det like greit og gi han sparken på ny året før det er for sent.

Come On BLUESSS!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 06:39 
Brukerens avatar

For en klar straffe det var i starten av 2. omgang

https://www.talkchelsea.net/videos/vide ... to-wolves/

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 10:31 
Brukerens avatar

RoaldAune skrev:
For en klar straffe det var i starten av 2. omgang

https://www.talkchelsea.net/videos/vide ... to-wolves/

Straffe til Chelsea? haha, morsom du Roald. Har du enda ikke fått med deg at det aldri skjer? Kanskje vi får en straffe hvis vi leder 3-0 i 80. minutt, men ellers slipper mostanderne unna med ABSOLUTT ALT. Begynner bare å bli komisk nå.

Den forventede formduppen kom selvfølgelig, vi klarer aldri en sesong uten. Kampen til helga er tapt, men etter den så MÅ vi begynne å se noe forbedringer. 3 tap på siste 4 og kan fort oppstå en liten luke opp til 4. plass allerede til helga.

Conte startet 1. sesong dårlig, tok en titt på troppen han hadde tilgjengelig og gjorde bytter både i form av formasjon, spillestil og laguttak - det resulterte i en fantastisk sesong. Kan Sarri klare det samme eller er han for sta? 433 med et anker som ikke kan spille forsvar funker rett og slett ikke i PL. Det funket noen kamper fordi ingen lag var helt klar over det, nå har alle funnet oppskriften og da må det skje noe forandring, håper Sarri ser det samme.

Den dårlige følelsen jeg hadde før kamp hadde dessverre rett. Jeg ser de fleste begynner å bli enig om at Willian ikke holder mål i det hele tatt? Ironisk at siste målet kom etter at Willian tok et av de fantastiske kryss-og-tvers løpene sine rett i en motspiller og mista ballen. Teknisk er han en god nok spiller, men det virker jo som han har null interesse for å spille. Null glede eller vilje i fyren.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 11:55 
Brukerens avatar

Nesten litt synd den dårlig perioden kommer så sent.
Jeg mener uansett vi hadde en god første omgang. Bedre enn på lenge.
Håper Sarri fikk ennuh flere svar og så kommer vi tilbake sterkt.
Vi start på lørdag med seier mot City :D

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 15:51 
Brukerens avatar

Hvem tar ansvaret med å invitere han her til det kjære forumet vårt?

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 16:03 
Brukerens avatar

Tror han allerede er her inne :lol:

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 16:14 
Brukerens avatar

At Chelsea får en formdupp i november/desember er omtrent like forutsigbart som at hierarkiet i CSN parallelt begynner å hinte om sparking av manageren. Det har blitt en slags regelmessighet over det, på lik linje med at solen står opp i øst. Når Chelsea nå har ansatt en trener som på få måneder har totalforvandlet spillestilen vår burde ingen være overrasket over at det skjer igjen.

Selv var jeg uttalt motstander av å ansette Sarri, først og fremst fordi jeg mente at Chelsea ikke har spillerstall til å spille den ambisiøse fotballen Sarri forfekter. Likevel må jeg innrømme at Sarri har tatt meg på sengen med offensiv fotball og til tider et herlig fokus på gjenvinning og aggressivt press. Sarri representerer moderne fotball og innovasjon.

Når ting ikke lenger går på skinner, må man sette situasjonen i perspektiv. For det første må Sarri få tid til å implementere den ambisiøse fotballfilosofien sin. For det andre trenger han to til tre overgangsvinduer på hente spillere som passer inn i systemet hans. Ny spiss og ny midtstopper er opplagt to posisjoner som må prioriteres i januar eller til sommeren.

Jeg har virkelig troa på Sarri, og står bak den nye manageren vår, men er også innstilt på at dette vil ta tid.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Sist endret av 5Times den Tor 06 Des, 2018 17:17, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 16:32 
Brukerens avatar

5Times skrev:
At Chelsea får en formdupp i november/desember er omtrent like forutsigbart som at hierarkiet i CSN parallelt begynner å hinte om sparking av manageren. Det har blitt en slags regelmessighet over det, på lik linje med at solen står opp i vest.

Eller på lik linje med at Chelsea alltid sparker managere alt for tidlig, flere ganger også i første sesongen til en ny manager uten å gi han tid? Sist gang en manager prøvde å endre spillestilen vår totalt ble det også mast om at han må få tid, det endte med at han fikk sparken i mars.

Er ikke snakk om at folk vil ha Sarri bort, det er snakk om at folk TROR det kommer til å skje på grunn av klubben(Romans) historie med å sparke hver eneste manager som taper noen kamper.

Problemet er at det har bare blitt dårligere og dårligere i det siste. Det er en trend som MÅ snu, og vi har en av sesongens vanskeligste kamper neste kamp. Tap der så er det 3 av siste 4 og 6. plass. Da begynner det å bli stilt spørsmål, usikkerhet rundt troppen osv. Det er typisk Chelsea, skjedd alt for ofte de siste årene at noe som starter som en dårlig periode ender opp med å ødelegge hele sesongen. Det har vi ikke råd til.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 17:06 
Brukerens avatar

Bilde

Nå som frustrasjonen har lagt seg litt, så er det kanskje relevant å trekke frem denne tabellen fra 16/17. Hvorfor er den relevant? Dette er altså første fulle sesongen til både Pep og Klopp (eller hadde Klopp en hel sesong 15/16?). Begge lag slet tidvis med elendig fotball og et spillermateriale som ikke stod til forventningene. Jeg tror vi alle gjør lurt i å puste dypt, og la Sarri fullføre sesongen, forsterke med spillere han mener vi behøver, og deretter se hvor vi ligger. Det tar tid å bygge et lag.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 17:30 
Brukerens avatar

Det var også første sesongen til Antonio Conte.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 17:36 

Å sammenligne med klopp og pep blir helt feil. De brukte ikke spillere som spiller dårlig, De bruker ikke spiller i feil posisjon. Selv laget tapte, men De spilte en kamp med en plan, b plan, c plan.

Bruken av alonso, kante, azpi, willian og dropper spillere Odoi og ampadu og Emerson. Ønsker ikke sarri må bruke unggutter, men når du ikke ser en spiller som sliter i hel om gang og lar fortsatte en hel omgang til blir bare naiv. Ikke glem at Sarri har ennå ikke vunnet en dritt.

Come On BLUESSS!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 17:59 
Brukerens avatar

Enig i innlegget ovenfor. Å tviholde på Alonso har da ingen ting med "første sesong" å gjøre. RLC måtte vente alt for lenge for å få en start, bruker Willian tiltross for at han bare er en hemsko. Nekter å benytte Ampadu og CHO til tross for at de hadde frisket opp laget. Vil ikke bruke Kante i hens beste posisjon, for den plassen skal deles mellom Jorginho og Fabregas. Nei dette holder ikke, få ut Sarri asap

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 18:39 
Brukerens avatar

Chelsea traded steel for silk, and became Arsenal!
Dagens beste utsagn fra en engelsk pundit, og er så sant så sant...:(

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 18:46 
Brukerens avatar

Hva med at klubben signerer ny kontrakt med Alonso. Er det Sarri sin skyld også? Jeg var aldri for Sarri og er ikke imponert. Synes uansett han bør få sjansen til å motbevise. Det må uansett skje noe i riktig retning denne sesongen. Hvis ikke er det over og ut.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Des, 2018 23:07 
Brukerens avatar

Klopp og Pep brukte ikke spillere som var dårlige og/eller presterte dårlig? Det er jo regelrett en feilaktig påstand.

Liverpool: Mignolet/Karius i mål. Klavan, Lovren og Matip som startelleverstopperne. Moreno som back. Lucas Leiva som roterte i holdende. Lallana hadde 31 ligakamper. De hadde mangler over hele laget.

Manchester City: Bravo som førstekeeper. Sagna, Zabaleta og Kolarov som backer. Navas på kant med Nolito i rotasjon. Iheanacho med 20 ligakamper. Sterling som ikke overbeviste i det hele tatt. Også et lag med mangler.

Begge disse klubbene har investert stort i spillermateriale før lagene presterte slik trenerne ønsket. Og det var slettes ikke slik at de alltid hadde plan b og c. Guardiola ble ofte kritisert for naiv fotball i begynnelsen, og City ble straffet på overganger i mot. Det skal alltid svartmales så inni helv.. her inne. Kan ikke tro at folk ønsker Sarri ut etter en liten dupp.

Pep første 15 kamper: 30 poeng.
Klopp: 23 poeng.
Sarri: 31 poeng.

Dette problemet ligger i spillermaterialet. Spiss spiller vi nærmest uten. Det bommes på åpent mål, alene med keeper, enkle avleveringer osv. Med en Aguero-esque spiss hadde vi ledet med 3-0 mot Wolves før vi mistet kontrollen på kampen. Vi må ha en kvalitetback inn i laget. Enten på høyre eller venstre. Jeg er likegyldig til hvilken side. Azpilicueta burde spille foran både Luiz og Christensen. Han er mer enn kapabel.

Willian er alt for ueffektiv. Hudson-Odoi og Pedro burde brukes på høyrekant.

crystallcola skrev:
Ikke glem at Sarri har ennå ikke vunnet en dritt.

Hva har Klopp og Liverpool vunnet?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Des, 2018 00:19 

Enig med Bernt om det meste, med unntak av fremhevingen av Bravo, som var en keeper Guardiola hentet spesifikt fordi han ville ha en spillende keeper. At Bravo ikke lyktes blir en annen sak.

Såvidt jeg kan huske hadde heller ikke City eller Liverpool en angrepsrekke bestående av en eneste spiller. Det har vi, i kun Hazard, da alle andre er regelrett shait. Likevel har vi tatt meget bra med poeng i en helt ny spillestil, og RLC er faset inn i laget mer enn noen gang. Denne sesongen er også vanvittig når det gjelder starten, 5 lag over 30 poeng på dette tidspunktet kan ikke være på normalen.
Sarri må på sin side endre mye for at neste sesong skal bli bedre i snitt. For å si det ekstremt, vi må ha 2 nye spisser, 2 nye vinger (anser CHO som ny ving her), Hazard må signere, Kante må tilbake til sin posisjon, forsvarsrekken må totalrenoveres, da Rüdiger er den eneste om dagen som holder kvalitet.

Dette er ekstremt store endringer, og vil enten koste mye penger kjapt, eller være en prosess over minst 4 vinduer med mindre vi treffer blink på omtrent alt.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Des, 2018 00:31 
Brukerens avatar

Rüdiger holder kvalitet? Så du Wolves sitt andre mål? Rüdiger gadd ikke å løpe bakover men luntet på 16m slik at Wolves enkelt kunne score.

Jeg er temmelig sikker på at dette blir laget mot Man City
Kepa
Azpi - Rüdiger - Luiz - Alonso
Kante - Jorginho - Kovacic
Pedro - Morata - Hazard

mens jeg ville ha startet med
Kepa
Azpi - Rüdiger - Ampadu - Emerson
RLC - Kante - Barkley (hvis skadefri)
Pedro - Giroud - Hazard og CHO på benken

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Des, 2018 01:42 
Brukerens avatar

Skal vi begynne å tvile på kvaliteten til Rüdiger også? Nå får det være nok.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Des, 2018 06:26 

Jeg er enig i at vi må handle spillere (eller benytte oss av sultne unggutter i enkelte posisjoner). F.eks Willian MÅ ut. Jeg har sagt det i evigheter og begynner å bli lei av å si det. Han er så ufattelig dårlig.

Alonso har jeg forsvart mye, men må si at i det siste så MÅ Emerson få starte.

Jeg har også stor tro på at Kante kan bli mye bedre i den nye posisjonen og at vi ikke trenger å sette han som DM, men er enig i at Sarri må benytte seg av dette i løpet av kampene. Bytte Jorginho og Kante sine posisjoner, spiller med begge lenger ned på banen (4-2-3-1).

Ellers virker det som at for enkelte her på forumet er det beste alternativet å printe ut en CFC logo, lime den på en City drakt og late som ingenting.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 183 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: