Dato/klokkeslett: Søn 21 Apr, 2019 00:59

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 280 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sun 10 Feb kl. 17.00 Manchester City (b) (PL) TV 2 Sport
InnleggSkrevet: Søn 10 Feb, 2019 22:37 

HanFar skrev:
Til dere Sarri-ball elskere.. vi har tatt city igjen på ballbesittelse snart 50 - 50 nå. Bra at vi hever oss. Har trua at vi går seirende ut når 2. omgang blåses av.

Kampen i dag var vond. For drøye ett år siden var jeg selv tilstede på Etihad og så Chelsea tape 1-0 med 11 spillere bak ball uten å prøve. Det var vondere.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Feb, 2019 22:49 
Brukerens avatar

Hahah hadde ikke City leda 4-0 etter 20min så ville vi aldri ha fått muligheten til å prøve engang... City gjorde akkurat som de ville, kunne vunnet 8-0 om de måtte! De siste 2 ukene har jeg fått vært vitne til kanskje de to flauseste tapene som Chelsea supporter...

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Feb, 2019 23:09 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Axel skrev:
Hvis Sarri sparkes etter dette da tar jeg meg en liten pause fra Chelsea tenker jeg. Ikke fordi jeg digger Sarri, og setter ham høyere enn klubben, men da bekreftes det at styret er på ville veier. Jeg er rett og slett møkka lei av måten klubben drives på. Hele laget er som et digert lappeteppe, med spillere hentet under fire forskjellige manageren, enten de ville ha dem eller ikke.

Vil være fullstendig høl i huet å sparke Sarri nå. Personlig hadde jeg null forventninger til sesongen, nettopp på grunn av dette lappeteppet av en tropp. Skal du ansette en trener med fundamentalt annerledes filosofi enn de tre foregående managerene, må man gi ham tid og ressurser til å bygge opp et lag som mestrer ballbesittelse, hurtige pasninger og høyt press. Hvis man ikke er innstilt på å gi han tid, skulle han aldri vært ansatt i utgangspunktet. Det blir som å kaste bort en hel sesong samt over 1 milliard i spillerkjøp på spillere som har spisskompetanse som passer Sarris filosofi.

Det må jeg si: Null forventninger til Englands mestvinnende klubb siste 15 årene...behagelig og lite pragmatisk tilnærming til klubben i vårt hjerte. Men, men deg om det... :shock:

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Feb, 2019 23:20 

Jeg argumenterte i hele sommer sterkt for at Sarri ville være en feilansettelse fordi vi ikke hadde spillere til å gjennomføre Sarriball. Derfor null forventninger.

Jeg tror forresten ikke du vet hva begrepet "pragmatisk" betyr, for jeg hadde tvert imot en pragmatisk tilnærming til sesongen (spillermaterial opp mot spillestil tilsvarer lave forventninger), og ikke en idealistisk eller prinsippiell der jeg forventer at vi alltid kjemper i toppen i kraft av å være Chelsea.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Feb, 2019 23:38 
Brukerens avatar

5Times skrev:
HanFar skrev:
Til dere Sarri-ball elskere.. vi har tatt city igjen på ballbesittelse snart 50 - 50 nå. Bra at vi hever oss. Har trua at vi går seirende ut når 2. omgang blåses av.

Kampen i dag var vond. For drøye ett år siden var jeg selv tilstede på Etihad og så Chelsea tape 1-0 med 11 spillere bak ball uten å prøve. Det var vondere.

Enig i det. Tror aldri jeg har sett en verre kamp enn da vi tapte der med Conte.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 00:19 

Guardiola on Sarri's situation at Chelsea: "People don't understand how difficult it is to do something. People expect a manager to arrive, or to buy players and immediately it comes. It needs time."

Så sant så sant. Men virkelig. Har Sarri forutsetningene for og lykkes? Ingen DOF. Ingen der oppe som har peiling på fotball. Ikke en klar plan på noe som helst. Er bare trist nå. Hvordan klubben drives. Alt skal skje fort og helst billigst mulig når det kommer til Chelsea. VÅKN OPP!!! Skjønner de ikke at klubben bare graver seg lenger og lenger ned. I dagens moderne fotball henger vi dessverre langt bak alle de andre topp 6 lagene. Folk kritiserer Woodward, Glazer osv. Vi er enda mer på jordet.

Roman må heller selge klubben da om han ikke vil ha noe kontakt med den som er på feltet hver dag. Blir så tåpelig bare. At alle managere skal gå gjennom et kvinnfolk som en gang i tiden gjorde gode penger for Roman i olja.

Alle ser jo hva som trengs. Både i stall og ikke minst i administrasjonen. Men enten så nekter de som sitter der oppe og innse det, eller så gir de litt f.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 00:19 
Brukerens avatar
Site Admin

Vær så snill og legg av dere disse personangrepene. Virkemiddelet jeg har å bruke mot dette er utestengelse.

Ellers har City fått maksimalt ut av denne kampen i konkurranse mot Pool. Tre poeng og godt hjulpet på vei med målforskjellen. Vær glad!

Noen hevder at det ikke var verre under Conte og Mourinho. Jeg er ikke helt enig. Med Mourinho lå vi på nedrykksstreken til jul og spillemessig mot City under Conte er noe av den verst tenkelige overkjøringen jeg har sett. Resultatmessig i en enkeltkamp, så kommer jeg ikke på noe verre enn dagens.

Veien videre er det vanskelig å si noe om. Hva jeg ikke vil se er at spillerne gir opp, venter på at manager skal sparkes og at det løser seg på den måten. Jeg ønsker at spillerne skal brette opp ermene og kjempe, uavhengig av hvem som er manager. Kontringsfotball eller ballbesittende fotball er ikke så viktig for meg, så lenge manager har en klar filosofi om hvordan vi skal spille. Det har jo Sarri. Jokanovic var det jo enkelte som ville ansette i sommer, og han er jo fortsatt ledig på markedet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 00:50 
Brukerens avatar

https://www.football.london/chelsea-fc/ ... s-15810458

Si meg, er det noen som egentlig er uenig i denne?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 00:55 
Brukerens avatar

Med de spillerne Sarri tok over var det ikke enkelt å se disse være gode nok for topplag. Det skal være sagt i Sarri's favør. Nå fikk han gullgutten sin med seg. Det er da jeg begynner å lure. I PL er han så average det går ann å få blitt. Bør ikke en fotball ekspert bruke laget etter spillere i stallen? Greit han har en filosofi men er det ikke greit å vente med den til riktig type spillere er på plass. Er det ikke ganske naivt å komme til City med samme plan som i alle andre kamper. Han må vel se at City er et helt annen lag enn oss. Vi kan ikke blotte oss når vi spiller mot dem.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 01:03 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Jeg argumenterte i hele sommer sterkt for at Sarri ville være en feilansettelse fordi vi ikke hadde spillere til å gjennomføre Sarriball. Derfor null forventninger.

Jeg tror forresten ikke du vet hva begrepet "pragmatisk" betyr, for jeg hadde tvert imot en pragmatisk tilnærming til sesongen (spillermaterial opp mot spillestil tilsvarer lave forventninger), og ikke en idealistisk eller prinsippiell der jeg forventer at vi alltid kjemper i toppen i kraft av å være Chelsea.

Det er det jeg sier, uten at det nødvendigvis er noe negativt i det. Må være fantastisk behagelig å ikke ha forventninger til sin egen klubb. Skjønner godt at du da ikke har behov for å se endringer i opplegget til Sarri.
Feilansettelse: JA, og Sarri vil aldri få spillerne han trenger til dette systemet, derfor skriker klubben etter å komme seg "back to basic". 0-13 på 4 bortekamper, say no more. Pragmatisk eller ikke... :roll:

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 01:10 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Med de spillerne Sarri tok over var det ikke enkelt å se disse være gode nok for topplag. Det skal være sagt i Sarri's favør. Nå fikk han gullgutten sin med seg. Det er da jeg begynner å lure. I PL er han så average det går ann å få blitt. Bør ikke en fotball ekspert bruke laget etter spillere i stallen? Greit han har en filosofi men er det ikke greit å vente med den til riktig type spillere er på plass. Er det ikke ganske naivt å komme til City med samme plan som i alle andre kamper. Han må vel se at City er et helt annen lag enn oss. Vi kan ikke blotte oss når vi spiller mot dem.

Naivt er å si det mildt, mannen er hjernedød! Hvem finner på å møte City med Alonso, Barkley og Jorginho :lol:

Vi har itillegg har Luiz som det er 50/50 om presterer i slike kamper, enten er han gud eller så er han forferdelig! Han må i hvertfall få støtte rundt seg med spillere som har defansive egenskaper i seg.

Mener bestemt at vi skulle stilt med dette laget, som jeg også har skreket etter tidligere:
Kepa
Azpi, rudi, Luiz, Emerson
Kante, Kovacic, RLC
Willian, Hig, Hazard

CHO om han var frisk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 01:39 
Brukerens avatar

Vi var Englands beste defensive lag i lang tid. Nå har vi tatt en Arsenal så det holder.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 13:56 
Brukerens avatar
Site Admin

På 1-0 er det et lavt innlegg som går forbi to City-spillere. Ingen følger løpet til Sterling, så City havner i overtall og Sterling skyter upresset.
På 2-0 er det lite vi kan gjøre.
På 3-0 får Barkley kjeft for å legge assisten, men se på Luiz. Luiz slipper markeringen sin og fokuserer kun på ballen. Dermed får Aguero avsluttet upresset.
4-0 så står vi og ser på ballen og vet ikke hvor spillerne våre rundt oss er plassert. Barkley og Kante er i ingen-manns-land.
5-0 straffen er det lite vi kan gjøre med. Syntes ikke Azpi sin innolvering var spesielt ille.
6-0 innlegget går forbi første City-angriper. Luiz er fokusert på ballen. Han får ikke med seg Sterling sin posisjon og han er heller ikke forberedt på at ballen skal passere Rudiger. Sterling får avsluttet alene.

Så det er et par ting som går igjen her. Chelseaforsvarerne ser på ballen og i flere tilfeller får derfor City-spillerne stå umarkert. Når City slår inn, står det tre mann klare til å angripe det innlegget. Igjen ser Chelseaspillerne på ballen og får ikke med seg de to andre som angriper innlegget. Det er flere sjanser vi ser dette med innlegget på, og ikke bare de to målene. At to-tre-fire City-spillere angriper innleggene er kanskje noe av forklaringen på at de scorer mål og ikke vi.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 14:56 
Brukerens avatar
Site Admin

Craig Burley er helt sjokkert over at Sarri ikke tok grep iløpet av kampen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 15:25 

Veldig lett å være pundit og gå til angrep på Sarri nå, når han i praksis er forsvarsløs etter flere elendige prestasjoner. Men det tåler han sikkert. Nå gjelder det å reise seg Sarri, nå må du vise hva du er laget av og ikke la deg påvirke av alle som nå bare velter seg i avføringen fra drittkampen mot City. Kom igjen mann, vis at du har baller til å sparke disse selvgode køddene i lysken så det svir.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 17:19 
Brukerens avatar

Overbevist om at Sarri reiser seg hvis styret bare backer ham.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 18:06 
Brukerens avatar

Jeg var aldri glad for denne endringen av spillestil. Hvorfor forandre noe som har vært suksess. Nå renner det inn bakover. Dette er utilgivelig. Håper klubben gjørt som de pleier å gjøre. Ut med trener og inn med nytt blod.
Det burde gjøres nå!! Ikke etter vi har tapt alt og da snakker jeg ikke bare turneringer CL plass, men også spillere.
Azpi bør også miste kapteinsbindet. Prøv en annen kaptein for christ sake. Jeg var altid for Luiz som kaptein men han er så opp og ned. Kaptein må være den meste stabile utpå der. Det er vel det store problemet. Ingen i laget nå som passer som kaptein.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 18:12 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Overbevist om at Sarri reiser seg hvis styret bare backer ham.

Mener du virkelig det?

Lukter Arsenal av hele greia. Jeg vil ha inn en med defensiv holdning og ikke minst forståelse for formasjonsendring.
Sarri = ballbesittelse uten at det skjer noe.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 18:29 
Brukerens avatar

Christensen og Rudiger. Topp stopperpar. Fremtiden i Chelsea. Passer ikke til Sarriball.

LoftusCheek og Kante. Radarparet på midtbanen. Fremtiden i Chelsea. Passer ikke til Sarriball.

Hazard og Hudson odoi. Klassespillere. Verdensklasse. Fremtiden i Chelsea. Passer til Sarriball. Betinget.

La oss kvitte oss med alle nevnte. Også finner vi nye spillere slik at vi kan spille Sarriball. Bygg laget rundt jorginho. Puslete fotball kan vinne tilslutt. Bare gi det tid. Tenk om sånn tusen år a. Da har vi sikkert 2 trofeer.

walking in a CH€L$€A wonderland! (siden 1995)

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 19:16 
Brukerens avatar

Jeg tenker vi gir Sarri fyken. Vår neste manager skal få to spillerkjøp og 6 mnd på seg. Ligger vi ikke på 4 plass eller bedre etter disse mnd er det rett ut og vi gjør det samme på nytt.

Sounds like a plan.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 19:21 

nikosidis skrev:
Jeg var aldri glad for denne endringen av spillestil. Hvorfor forandre noe som har vært suksess. Nå renner det inn bakover. Dette er utilgivelig. Håper klubben gjørt som de pleier å gjøre. Ut med trener og inn med nytt blod.
Det burde gjøres nå!! Ikke etter vi har tapt alt og da snakker jeg ikke bare turneringer CL plass, men også spillere.
Azpi bør også miste kapteinsbindet. Prøv en annen kaptein for christ sake. Jeg var altid for Luiz som kaptein men han er så opp og ned. Kaptein må være den meste stabile utpå der. Det er vel det store problemet. Ingen i laget nå som passer som kaptein.

Men herregud da mann, hva mener du egentlig? Azpi bare MÅ miste kapteinsrollen sier du, og så presterer du å si at INGEN egner seg som kaptein. Drikker du på dagtid?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 19:36 
Brukerens avatar

Wife: Sarri! Wake up, it's 7 !
Sarri: What? Did City score again??

:oops:

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 00:39 
Brukerens avatar

Tipper Gardiola innerst inne bare ler av Sarri. Gjennomskuet til de grader. Hvor mye tapte Napoli for City i CL under Sarri? Det var også stygge tall. Nei, har ikke glemt vi litt heldig slo de på hjemmebane. Det hjelper lite etter denne smellen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 01:10 

Alonso får mye kritikk for 1-0 målet, men etter å sett målene igjen, ligger han riktig posisjonert, etter min mening. Backene skal posisjonere seg trangt, Alonso gjør bare det han er instruert om, han skal ligge med kort avstand til Luiz. Så kan man gjerne si at han er naiv når han tror at Hazard skal følge løpet til City-spilleren og Barkley stenge ballbanen.

Vi gjør helt enkle, uforklarlige defensive feil kombinert med at vi hadde en keeper som etter min mening hadde den svakeste kampen jeg noen gang kan huske å ha sett av en Chelsea-keeper.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Feb, 2019 07:34 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:

Så med andre ord; vi bør ikke ta fra Azpi kapteinsbindet allikevel?

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 280 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google Adsense [Bot] og 19 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: