Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 14:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 165 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Chelsea v Leicester 22.12 16:00 stream
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 20:42 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Det er viktig å ta handling. Ikke sitte å se på dritten sånn som Ars gjorde i ca. 10 år før det skjedde noe. Hvis Jorginho er definisjonen på Sarri ball og typen spiller Sarri ønsker i Chelsea, tror jeg vi bør finne en annen trener.

Tenk om alle på banen skulle hatt en annen spiller til å kontinuerlig beskytte seg personlig! :-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:00 
Brukerens avatar

Vi hadde en trener som tok oss ut av elendigheten og etter et par små justeringer ga oss PL gull i første sesong. Nestes sesong leverte ikke de som kom inn for å erstatte spiss, og midtbane. Dette førte etter hvert til mye usikkerhet og nesten et krav fra folk om at vi måtte spille mer offernsivt. Det ble bare en katastrofe. Pluttselig tapte vi for både den en og andre på nedre halvdel av tabellen. Conte tok igjen tak og førte oss til F.A cup trofe + en rekke med seiere som nesten ga oss CL plass. Dette var uansett ikke godt nok for klubben. Vi måtte få inn en ny trener så vi kunne spille som Barca, Pool eller City. Helt imot Chelsea tradisjon. Fotballen er ikke så enkel. Spillere som ikke levere på matta fordi de ikke liker treneren er ikke mye verdt heller. Spill for klubben og gi alt utpå der når du først er utpå der. Blitt et kjempeproblem i vår klubb og ikke minst ManU.
Til slutt vil jeg bare nevne at Chelsea under Sarri aldri har levert noe i nærheten av Conte på sitt beste.

Sist endret av nikosidis den Lør 22 Des, 2018 21:04, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:03 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Fotheringham skrev:
I skrivende øyeblikk er det 4 påloggede brukere, og 13 gjester som leser dette forumet. Jeg har selv vært en passiv tilskuer til dette forumet i årevis, og det er det en enkel grunn til; Måten det "debatteres" på her inne er horribel. Dersom man vil at aktiviteten skal øke, og at flere skal velge å melde seg inn i CSN, må den negative holdningen til eget lag slutte. Det er nok flere enn meg som ikke synes det er veldig morsomt å delta i en "negativ runkering", som det tidligere i denne tråden ble kalt.

Forøvrig deler jeg frustrasjonen til AthoteK, som er mye flinkere enn meg til å sette ord på følelser.

Uten at dette skal være et argument for eller i mot noe som helst, ta deg gjerne en tur på supporterforumene til ManU og Pool. Du vil få deg en vekker ved at det er langt verre der, og de har likevel haugevis av brukere.

Det handler rett og slett om at Chelsea ikke er en «kul» klubb fordi vi angivelig har kjøpt oss til suksess. City har jo knapt supportere sett opp i mot suksessen sin.

Jeg pleier å følge med her når det er kamp, men jeg valgte å vente til 1815 og da er det vanskelig å se her samtidig.

Andre omgang var trist og mye stang ut så...eneste jeg bryr meg om i år er topp 4 og beholde Hazard...

Jeg tror dere begge to har rett i at det er få Norske supportere, de fleste her til lands er jo røde...og det er få av oss som er pre Roman Chelsea fans ut ifra hva jeg har fått med meg...

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:06 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Det er viktig å ta handling. Ikke sitte å se på dritten sånn som Ars gjorde i ca. 10 år før det skjedde noe. Hvis Jorginho er definisjonen på Sarri ball og typen spiller Sarri ønsker i Chelsea, tror jeg vi bør finne en annen trener.

Hvorfor er vi her allerede, vi må la Sarri og klubben for jobbe med prosjektet sitt. Ja, det blir krise om vi ikke er med i CL neste år, men jeg tror ikke det hjelper med en ny trener(e)...vi må ha spillere som scorer mål (også når det gjelder)...

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:10 
Brukerens avatar

juzam skrev:
nikosidis skrev:

Hvorfor er vi her allerede, vi må la Sarri og klubben for jobbe med prosjektet sitt. Ja, det blir krise om vi ikke er med i CL neste år, men jeg tror ikke det hjelper med en ny trener(e)...vi må ha spillere som scorer mål (også når det gjelder)...

Det har du 110% rett i. Det uansett ikke lett å skåre når motstander er etablert i forsvar.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:11 

Fotheringham skrev:
I skrivende øyeblikk er det 4 påloggede brukere, og 13 gjester som leser dette forumet. Jeg har selv vært en passiv tilskuer til dette forumet i årevis, og det er det en enkel grunn til; Måten det "debatteres" på her inne er horribel. Dersom man vil at aktiviteten skal øke, og at flere skal velge å melde seg inn i CSN, må den negative holdningen til eget lag slutte. Det er nok flere enn meg som ikke synes det er veldig morsomt å delta i en "negativ runkering", som det tidligere i denne tråden ble kalt.

Forøvrig deler jeg frustrasjonen til AthoteK, som er mye flinkere enn meg til å sette ord på følelser.

Enig. Dette forumet blir bare verre og verre, mye grunnet et styremedlem uten bakkekontakt. Her er det visst utelukkende plass til folk som er gode på å finne og påpeke feil og mangler. Som om vi alle ikke ser dette, at mye ikke fungerer som det burde for tiden. Når heltene våre sliter, er det da man skal ta en Mourinho og skjelle ut alt og alle? Er det slik oppførsel som skal gjenreise stoltheten? Moralen på forumet ser ut for å være at jo mer dritt du kan lire av deg jo bedre, med Vinje som en «strålende» frontrunner».

Og dette skal altså være fanklubben i Norge?

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:13 
Brukerens avatar

«Ta en Mourinho og skjelle ut alt og alle.»

Nå måtte jeg flire. Var da måte på hvilken tro man har på sin egen innvirkning på spillergruppa da. :-D

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:25 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Fotheringham skrev:

Enig. Dette forumet blir bare verre og verre, mye grunnet et styremedlem uten bakkekontakt. Her er det visst utelukkende plass til folk som er gode på å finne og påpeke feil og mangler. Som om vi alle ikke ser dette, at mye ikke fungerer som det burde for tiden. Når heltene våre sliter, er det da man skal ta en Mourinho og skjelle ut alt og alle? Er det slik oppførsel som skal gjenreise stoltheten? Moralen på forumet ser ut for å være at jo mer dritt du kan lire av deg jo bedre, med Vinje som en «strålende» frontrunner».

Hvilket styremedlem snakker du om? Vinje?

Hva jeg har forstått det rett så er forumet og "styret/fanklubben" ikke koblet sammen?

Tror united.no er samme (er usikker), men forumet til liverpool.no er styrt av foreningen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:29 

Fulham Road skrev:

Du har vært aktiv på dette forumet lenge? Da vet du vel at det har vært slik i lang, lang tid. Klaging på laget, klaging på klaging og klaging på klaging på klaging.

Personlig fatter jeg ikke at dere som ikke tåler negative reaksjoner på svake prestasjoner ikke bare overser all negativiteten. Og dersom folk holder seg unna diskusjoner fordi de er uenige i andres meninger, så passer de seg uansett dårlig på et diskusjonsforum. Jeg driter en lang marsj i Vinjes dommedagsprofetier som i blant dukker opp her inne, uansett hvor uenig jeg skule være. Han kan skrive hva han vil innenfor forumreglene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:52 
Brukerens avatar

zehskeie skrev:
Fulham Road skrev:

Du har vært aktiv på dette forumet lenge? Da vet du vel at det har vært slik i lang, lang tid. Klaging på laget, klaging på klaging og klaging på klaging på klaging.

Personlig fatter jeg ikke at dere som ikke tåler negative reaksjoner på svake prestasjoner ikke bare overser all negativiteten. Og dersom folk holder seg unna diskusjoner fordi de er uenige i andres meninger, så passer de seg uansett dårlig på et diskusjonsforum. Jeg driter en lang marsj i Vinjes dommedagsprofetier som i blant dukker opp her inne, uansett hvor uenig jeg skule være. Han kan skrive hva han vil innenfor forumreglene.

+ 1

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 22:00 

Hva skjedde med forskjellige meninger? Enkelte her inne driver på som om det ikke fins nyanser. Det er enten bra eller dårlig. Hvordan skal man kunne ha en diskusjon når man stadig vell blir angrepet for å ha en annen mening enn det enkelte har? Denne angrepsviljen skulle jeg ønske Chelsea hadde om dagen, for da hadde vi vært foran City.

For all del, finn dere et annet forum der dere kan sitte å være enige hele tiden. Det bør være en flott greie. Jeg foretrekker at man skal kunne komme med uenigheter uten at man bli offer for medlemmer som blir jentesur.

Svar aldri på et anonymt brev!

Pålogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 22:50 
Brukerens avatar

Chelsea er/skal være et topplag. Etter Romans inntog har vi vært den mestvinnende klubben i England.
Vi har blitt en stormakt...:)
Mange supportere ønsker at vi fortsatt skal bevare dette hegemoniet, og være foran Arsenal, Spuds, Liverpool, City osv. hver sesong. Da mener jeg, hver sesong. Sannsynlig, eller ikke, ny manager eller ikke..

Tap mot Wolves, Leicester, Spurs osv. aksepteres dermed ikke, sånn uten videre. No offence..:)
Supportere har ulik "passion" til dette, og fasit finnes ikke, dermed skal folk kunne skrive akkurat hva de vil, uten at andre føler seg støtt/tråkket på. Virker som det er litt komplisert her inne til tider.

Keep the blue flag flying high :D

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 22:54 

Det handler ikke om å være uenige, om å ha ulike oppfatninger. Det bør bære åpenbart for alle at det vi snakker om er noe helt annet.

For hvorfor skal man bry seg om å frivillig oppsøke et forum hvor det prates så mye dritt og er så elendig stemning? Ikke nok med at favorittlaget har tapt eller spilt dårlig, hvilket er ille nok. Om man etterpå er så dum å oppsøke forumet uten å øse på med innlegg eller innlegg med klaging så er man rett og slett ikke særlig velkommen.

Noen burde rydde opp i denne kloakken.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 23:12 
Brukerens avatar

Fulham: Du er en hyggelig kar sånn som jeg kjenner deg. Etter som vi er blitt såpass kjent med de som skriver her, tar vi vel ting med en klype salt så lenge det ikke er personlig. Negativ stemning etter tap er vel lov.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 23:12 

Om du virkelig mener dette er en kloakk av et forum så bør du kanskje bare ta en pause. Da har du en mening om CSN-forumet som ikke er i nærheten av det jeg har.

Generelt sett er forumet i mine øyne 50/50 om kritikk og skryt. Når kamper er gode er det mer positivitet, når kamper er dårlige er det mer negativitet. Det virker på meg som at enkelte rett og slett er for skjør til å takle uenighet, noe som stemmer med tilstanden verden generelt er i. i dagens samfunn. Man skal vernes mot meningsmotstandere og folk som har andre syn på ting. Man skal holdes i sitt eget lille "safe space" der ingen kan såre deg.

Om det faktisk står så ille til at du/dere blir fysisk uvel av at to-tre brukere på et forum er overstadig negative, så får dere bare pakke sakene og holde dere på VGD. Mulig dere aldri har vært innom et annet klubbforum i verden, men det norske Chelseaforumet er langt "snillere" enn brorparten av konkurrentene. Så med all respekt, om du sliter med å takle diskusjonene her inne, så skal du være glad du ikke er Pool-fan for å si det slik. Da hadde nok sykemeldingene kommet kjappere enn den gjorde for Abid Raja etter Grande's telefonsamtale.

Svar aldri på et anonymt brev!

Pålogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 23:32 
Brukerens avatar

VGD er faktisk vesentlig bedre nivå og mer oppegående enn mye av det som blir postet her inne til tider og det burde faktisk ikke være mulig. Men sånn er det blitt dessverre

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 00:04 

AndreasN skrev:
Om du virkelig mener dette er en kloakk av et forum så bør du kanskje bare ta en pause. Da har du en mening om CSN-forumet som ikke er i nærheten av det jeg har.

Generelt sett er forumet i mine øyne 50/50 om kritikk og skryt. Når kamper er gode er det mer positivitet, når kamper er dårlige er det mer negativitet. Det virker på meg som at enkelte rett og slett er for skjør til å takle uenighet, noe som stemmer med tilstanden verden generelt er i. i dagens samfunn. Man skal vernes mot meningsmotstandere og folk som har andre syn på ting. Man skal holdes i sitt eget lille "safe space" der ingen kan såre deg.

Om det faktisk står så ille til at du/dere blir fysisk uvel av at to-tre brukere på et forum er overstadig negative, så får dere bare pakke sakene og holde dere på VGD. Mulig dere aldri har vært innom et annet klubbforum i verden, men det norske Chelseaforumet er langt "snillere" enn brorparten av konkurrentene. Så med all respekt, om du sliter med å takle diskusjonene her inne, så skal du være glad du ikke er Pool-fan for å si det slik. Da hadde nok sykemeldingene kommet kjappere enn den gjorde for Abid Raja etter Grande's telefonsamtale.

«Pakke sakene og holde dere på VGD».

Fint å få demonstrert akkurat hvilkoen kloakk jeg snakket om.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 00:09 
Brukerens avatar

Jeg synes diskusjonen etter kampen har vært gledelig engasjerende og preget av at motsetningene som vanlig forsterkes på internett i forhold til det virkelige liv. AthoteK har til og med greid å være morsom oppe i det hele. Så ta det med godt humør folkens, "når krybben er tom bites hestene".
I mens får vi se fram til kampen i Watford 2. juledag men jeg har fått en forferdelig dårlig tiltro til Sarris evne til å rette opp en skakkjørt skute. Vi får se....

Pålogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 00:41 
Brukerens avatar

Fokus denne sesongen for min del er at Man City vinner PL.
Om Chelsea blir nummer 4 eller 19 er meg revnende likegyldig.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 01:41 
Brukerens avatar

Jeg forstår liksom ikke hva man skal få ut av «konstruktiv kritikk» på et supporterforum. Lever man i en illusjon av at Sarri og Zola leser forumet vårt og skal ta tips fra oss? Et supporterforum er til for å hylle og for å blåse ut blant likesinnede. Vi bryr oss så mye om laget vårt at vi blir potte sure når vi spiller elendig. Det går av og til utover vår bedre halvdel, og da er det bedre å heller få kranglet litt med noen brukernavn på et forum.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 02:10 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Jeg forstår liksom ikke hva man skal få ut av «konstruktiv kritikk» på et supporterforum. Lever man i en illusjon av at Sarri og Zola leser forumet vårt og skal ta tips fra oss? Et supporterforum er til for å hylle og for å blåse ut blant likesinnede. Vi bryr oss så mye om laget vårt at vi blir potte sure når vi spiller elendig. Det går av og til utover vår bedre halvdel, og da er det bedre å heller få kranglet litt med noen brukernavn på et forum.

+1

Mye bedre å diskutere her enn å la det gå utover andre plasser :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 02:40 
Brukerens avatar

https://twitter.com/bbcmotd/status/1076618268293713920

«Stupid»

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 02:47 
Brukerens avatar

https://twitter.com/unitedlogy/status/1 ... 44897?s=21

«Corner»

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 10:40 
Brukerens avatar

Mot Watford 2. juledag burde midtbanen bli RLC - Kanté - Barkley - men det kommer aldri til å skje

Pålogget
InnleggSkrevet: Søn 23 Des, 2018 10:52 
Brukerens avatar

Nei, Sarri tenkte det var lurt å flytte lagets beste og viktigste spiller ut av hans beste posisjon der han gjør mest nytte for laget for å presse inn en spiller som ikke er bygd for PL...

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 165 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: AndreasN og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: