Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 01:36

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 193 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sat 19 Jan kl. 18.30 TV 2 Sport Premium PL Arsenal (B)
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 00:48 
Brukerens avatar

AndresN: Ikke så verst oppsummert. Jeg mener du glemmer hvor omstendige vi er og hvordan ballen for det meste går bakover før den går fremover. Da er motstander etablert og det blir veldig vanskelig. Vi skaper utrolig få store sjanser.
Ganske fantastisk hvordan det er mulig å stort sett ha ballen 70% av tiden i alle kamper og spille så kjedelig.

Jorginho har vel rundt 2000 pasninger og 0 assist.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 01:27 

Der er også problemet med hastigeten til Jorginho. Det går rett og slett ikke framover. Per nå, er han en Mikel, som ikke duger defensivt.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 09:39 
Brukerens avatar

Altså, Jorginho er ikke bare utbrent, han er avslørt. Det kommer aldri til å fungere med en defensiv midtbane som ikke kan spille forsvar om du har ambisjoner om høyere plassering enn EL-spill i England.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 10:18 

'He doesn't give you anything defensively, and he doesn't give you anything at the other end of the pitch': Rio Ferdinand slams Jorginho after Chelsea suffer defeat against Arsenal.

Ja det er så sant så sant. Sarri må gjøre noen grep nå. Ellers er det adjø. Snakka om at vi måtte mestre 433 100% før han vurderte skifte litt på tallkombinasjonene. Men akkurat nå trengs Kante foran det forsvaret.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 14:36 
Brukerens avatar

Kampen i går var 100% katastrofe, men den største katastrofen er Sarri sine utspill. Han har gravd sin egen krav nå ved å konstruere en "meg mot spillerne"-situasjon.

Offentlig slakt av spillerne sine holdninger med den påfølgende løsningen om å hente inn "krigere" og "erfarne" spillere forpester moralen i laget mer enn noe annet.

Ser for meg at vi har noen grusomme måneder foran oss nå før Sarri ryker.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 14:56 
Brukerens avatar

AVB2 ??
Er bare ca. en mnd siden han ble hyllet...

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 14:57 
Brukerens avatar

Og da sitter vi der, med Jorginho som vi ikke får bruk for, en Hudson-Odoi som vil til Bayern og en Hazard som vil til Real...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 15:07 
Brukerens avatar

Post match intervju
https://www.youtube.com/watch?v=NQZAH02pNAk

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 16:12 

Spennende og se reaksjonen i kampen mot Tottenham

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 16:13 
Brukerens avatar

Reaksjon? Jeg tror ikke dette laget er i stand til å ha en reaksjon. Det er knapt følelser i dette laget, det eneste man kan spore er surving.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 16:15 
Brukerens avatar
Site Admin

Tonheim skrev:

Det Sarri sier er vel det samme jeg sa under kampen. At vi mangler fighting spirit så til de grader. Han etterlyser at de eldre spillerne står frem, men jeg så i boksen på hjørnespark at når en Arsenal-spiller dyttet vekk Luiz, svarte han med å se ned i bakken. Bekymringsverdig. Pedro er vel den andre med et snev av fighting spirit, men han er veldig inn og ut av laget og han er lite "intimidating" i forhold til andre spillere vi har hatt.

Under Conte ble det sagt at vi mangler ledertyper. Jeg mener at Sarri treffer spikeren mer på hodet når det er krigervilje han etterlyser. Det er ikke snakk om at vi trenger én spiller som skal gå i krigen, men vi trenger flere. Heve stemmen, være aggressiv, ikke flakke blikket, spill skittent, dytt i ryggen, gjør hva enn som skal til for å få det målet eller få motstanderen ut av fatning.

Er det noen av dagens spillere som vil gå med ansiktet først inn for å blokkere et skudd? :shock: :lol: Terry gjorde det uten å tenke seg om to ganger. Det er den millimeteren vi trenger for å konvertere nesten-mål til mål.

Bilde

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 16:19 
Brukerens avatar

Sånn går det når du har tjent millioner siden du var tenåring...

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 16:58 
Brukerens avatar

Ben skrev:
Under Conte ble det sagt at vi mangler ledertyper. Jeg mener at Sarri treffer spikeren mer på hodet når det er krigervilje han etterlyser. Det er ikke snakk om at vi trenger én spiller som skal gå i krigen, men vi trenger flere. Heve stemmen, være aggressiv, ikke flakke blikket, spill skittent, dytt i ryggen, gjør hva enn som skal til for å få det målet eller få motstanderen ut av fatning.

Nettopp. Sarri adresserer det helt korrekt, men dessverre så får det sannsynligvis negative konsekvenser når han gjør dette offentlig. Han og teamet har helt sikkert tatt opp dette internt også, men vi ser jo at dette ikke har en varig effekt.

Jeg støtter Sarri tross noen av hans disposisjoner av spillerne våre. Jeg mener det er spillerne som må ta seg selv i nakken nå. Min pledge til styret er å gi Sarri tid og heller se på hvilke spillere som bør ut.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 19:52 

Og der snur Tottenham det og setter inn vinnermålet 3 minutter på overtiden. Ingen Kane. Ingen Son. Men de møter opp. Skulle ønske vi kunne gjøre det. Er så mange skjøre sjeler i dagens 11er at må nok flere endringer til en vi tror.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 20 Jan, 2019 21:50 
Brukerens avatar

Alli skadet?
Uten Kane, Son og Alli på torsdag?

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 21 Jan, 2019 09:53 

Forferdelig svak kamp på lørdag. Lite positivt å ta med seg derfra.
Det svir å se hva som er i ferd med å skje med klubben, men det verste er at dette har fansen sett komme lenge.
Klubben har brukt flere milliarder på spillere som er helt fullstendig middelmådige og vi har mistet alt for mange ledere.
Spillere som Terry, Lampard, Drogba, Cech, Ivanovic, Matic og Costa har aldri blitt erstattet.
Vi sitter igjen med en gjeng mammadalter som ikke tør kjefte på dommeren engang.
Det er mye vi kan si om spillerne, men det som provoserer mest er at vi har en gamme stabeist av en manager som starter med de samme spillerne uke etter uke og tror at de på magisk vis plutselig skal ta mange steg og prestere i verdensklasse.
Ekstra provoserende er det jo at de to eneste spillerne vi har som faktisk er i verdensklasse blir brukt i posisjoner der de ikke er mer enn helt ordinære.
At vi sparket Conte, en av verdens desidert beste managere, for å sitte igjen med dette her er helt forferdelig deprimerende.

MEN - etter min mening er det ikke nødvendig å kvitte seg men hele stallen, slik noen påstår. Jeg tror vi kunne kommet langt med å flytte Azpi over på venstreback (en posisjon han har spilt godt i før) og fått inn en høyreback som er god offensivt og klarer å slå et innlegg.
På midten er Kante nødt til å flyttes ned sentralt med RLC/Kovacic som den ene indreløperen, men vi trenger en klassespiller som kan være en box-2-box på lik linje som Lampard var.
Den siste plassen vi virkelig trenger å forsterke er spissplassen, noe alle vet.

Oppsummert er det 3 nye spillere inn, og jeg tror det kunne løftet oss mange hakk.
Ikke nok til at vi kunne overgått Liverscum og City i år, men ligget tett oppi ryggen på dem i det minste.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 21 Jan, 2019 12:43 

Jeg er ganske positiv til at Sarri gikk ut offentlig.

Etter Tottenham kampen snakket han sikkert om det samme med gruppen internt. I den siste tiden har han muligens også snakket med laget eller enkelt spillere bak lukkede dører. Nå som han ser at de ikke har respondert, går han ut offentlig.

Jeg håper nå med dette at han begynner og benke enkelte spillere som til nå har hatt klippekort. Hvis han dog IKKE gjør dette, så gir utspillet hans lite mening. Nå må han virkelig vise at han backer opp ord med handling. Benk Allonso og Willian først, med Emerson og CHO inn. Få inn en spiss, enten det er Giroud eller Higuain, og sett Hazard ut på venstre. Hvis dette ikke skjer neste kamp eller neste etter der igjen, så begynner jeg og lure på hva Sarri har i topplokket, noe som er jævlig synd fordi jeg synes han er en ypperlig manager, og jeg hadde håpet vi skulle beholde ham i mange sesonger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 21 Jan, 2019 17:49 

Spent på lagoppstillingen på torsdag , starter han med eksakt samme lag ja da begynner jeg virkelig og lure . Håper jeg tar feil .

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 193 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: