Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 14:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 169 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sun 03 Mar kl. 15.05 Fulham (b) (PL) TV 2 Sport Premium
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 16:11 
Brukerens avatar

Jeg syntes det er veldig synd at man ikke skal kunne komme med nøytrale, veloverveide og nyanserte innlegg her inne uten å bli angrepet fra alle kanter av infamous og co. med Vinje_jr i spissen som kaller meg hjernedød i nesten hvert eneste innlegg. Det gjør meg trist.

Rett og slett trist.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 18:34 
Brukerens avatar

Herregud. Du angrep alle som var negative for å vise hvor jævlig du mente forumet var blitt. Så er du minst like negativ selv og inntar offerrollen når det påpekes.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 18:52 
Brukerens avatar

Det er ikke alltid like lett å spøke over internett. Men så krever det litt av mottakeren også, så her tar jeg bare delvis selvkritikk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 20:54 

Ikke enkelt å være positiv til klubb og spillere på dette forumet gitt, her hersker de misfornøyde og det med uinnskrenket rett til alltid å klage. På det meste. Så når en som stort sett er positiv til laget og spillerne våre for en gangs skyld er misfornøyd med en spiller i en kamp, så får han så ørene flagrer. Fy og fy, har man først vært så dum å glede seg over å se laget i aksjon så må man være positiv,til alt, hele tiden.

Ganske fornøyelig å se infamous, som stadig henger ut spillere og som for noen måneder tilbake skrev innlegg etter innlegg hvor han ville ha Luiz lengst mulig vekk fra Stamford Bridge, nå kritisere AtotheK for å «henge ut spillerne våre.». Skal man le eller gråte over en slik strålende argumentasjon?

Pålogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 21:56 
Brukerens avatar
Site Admin

Når SkySports skal dele ut karakterer for helgens prestasjoner, er det kun
ManU og Crystal Palace som får bedre skussmål enn Chelsea.
https://www.skysports.com/football/news ... -the-class

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 22:11 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Ikke enkelt å være positiv til klubb og spillere på dette forumet gitt, her hersker de misfornøyde og det med uinnskrenket rett til alltid å klage. På det meste. Så når en som stort sett er positiv til laget og spillerne våre for en gangs skyld er misfornøyd med en spiller i en kamp, så får han så ørene flagrer. Fy og fy, har man først vært så dum å glede seg over å se laget i aksjon så må man være positiv,til alt, hele tiden.

Ganske fornøyelig å se infamous, som stadig henger ut spillere og som for noen måneder tilbake skrev innlegg etter innlegg hvor han ville ha Luiz lengst mulig vekk fra Stamford Bridge, nå kritisere AtotheK for å «henge ut spillerne våre.». Skal man le eller gråte over en slik strålende argumentasjon?

Apropos kognitiv svikt. Snakk om å bomme totalt.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 22:24 

Jasså, hva er det som ikke stemmer, at du ville ha vekk Luiz?

Pålogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 22:33 
Brukerens avatar

Jeg regner med at en voksen(?) mann som deg finner ut av dette helt på egen hånd. Om ikke så er det heller ikke noe poeng i å utbrodere.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 22:50 

Godt, ikke utbroder, for her har du gått rett i baret og en bortforklaring vil neppe redde deg ut av miseren.

Pålogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 23:33 

Ta hintet til Ben over her, a. Skal vi snakke om kampen igjen?

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Mar, 2019 23:48 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Godt, ikke utbroder, for her har du gått rett i baret og en bortforklaring vil neppe redde deg ut av miseren.

En enkel utbrodering vil være altfor komplisert for ditt simple vesen, dessverre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 00:37 

Ok gutter, nå holder det. Det går an å være uenige uten å måtte ty til spydigheter.

La oss stå sammen frem til sommeren, og legge vekk denne tåpelige kranglingen.

Mvh Caspar

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 03:26 

Forumet til Chelsea.no skuffer aldri. Hvem trenger såpeopraer når man har dette forumet?

Hotel Chelsea.no

Når det kommer til kampen var det viktig at vi fikk 3 poeng. Vi burde ha scoret mange fler, og det målet vi gav Fulham var ganske skandale, men men. Vi slapp Fulham virkelig inn i kampen de siste 20-30, og det er ganske unødvendig. Det var altfor mange feilpasninger, så jeg tror ikke det er systemet som sviktet, men at spillerne mistet konsentrasjonen.

Jorginho var glimrende, og som jeg har sagt før, hvis han bygger litt mer muskler og blir bedre til å dytte bort motstandere og ikke selv bli dyttet så lett bort tror jeg han kommer til å bli en kjempe i PL. Farten derimot er det vanskeligere å gjøre noe med. Jeg liker passionen hans. Man kan se i noen situasjoner i kampen hvor han mister ballen eller motspillere går forbi hvor han blir irritert på seg selv.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 11:19 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Jeg syntes det er veldig synd at man ikke skal kunne komme med nøytrale, veloverveide og nyanserte innlegg her inne uten å bli angrepet fra alle kanter av infamous og co. med Vinje_jr i spissen som kaller meg hjernedød i nesten hvert eneste innlegg. Det gjør meg trist.

Rett og slett trist.

Hjernedød i nesten hvert eneste innlegg? Virkelig? Finn et innlegg hvor jeg kalte deg hjernedød, burde hver enkelt siden det står i alle innleggene min.

Greia er bare at hvis noen har vært negative til en spiller (feks Pedro) og han scorer/gjør en god kamp, så skal du hovere rundt og kalle folk for klovner, samtidig som du klager på Kepa og Hiaguain ved flere anledninger i en kamptråd hvor Higuain scorer et veldig bra mål og gjør en god kamp ellers og Kepa blir kåret til banenes beste. Det virker nesten som du bare vil gå mot "alle" kun for å være vanskelig. Du klager på CHO over hver minste lille feilpasning selvom han er 18 år og spiller bra. Du klarer å klandre Kepa for en offside-scoring i en kamp hvor han har flere matchvinner redninger og du klager på higuain 5 minutter ut i en kamp. Gjør du det med vilje?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 11:24 

jimmyfloyd skrev:
Ok gutter, nå holder det. Det går an å være uenige uten å måtte ty til spydigheter.

La oss stå sammen frem til sommeren, og legge vekk denne tåpelige kranglingen.

Så så, la da infamous få briske seg litt men noen fine ord, han har sikkert slitt lenge med å finne dem i ordboken så såpass må vi akseptere etter at han har gått i baret til de grader. Raushet folkens, raushet:)

Pålogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 11:47 
Brukerens avatar

Typer på dette forumet, altså...

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 13:37 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
AtotheK skrev:

Rett og slett trist.

Hjernedød i nesten hvert eneste innlegg? Virkelig? Finn et innlegg hvor jeg kalte deg hjernedød, burde hver enkelt siden det står i alle innleggene min.

Greia er bare at hvis noen har vært negative til en spiller (feks Pedro) og han scorer/gjør en god kamp, så skal du hovere rundt og kalle folk for klovner, samtidig som du klager på Kepa og Hiaguain ved flere anledninger i en kamptråd hvor Higuain scorer et veldig bra mål og gjør en god kamp ellers og Kepa blir kåret til banenes beste. Det virker nesten som du bare vil gå mot "alle" kun for å være vanskelig. Du klager på CHO over hver minste lille feilpasning selvom han er 18 år og spiller bra. Du klarer å klandre Kepa for en offside-scoring i en kamp hvor han har flere matchvinner redninger og du klager på higuain 5 minutter ut i en kamp. Gjør du det med vilje?

Helt ufattelig hvordan folk ikke evner å ta en spøk her inne. Derav mine 10 linjer uten tekst før jeg skriver "Rett og slett trist". Du skjønte tydeligvis heller ikke overdrivelsen min hva angår "i nesten hvert eneste innlegg". Skal justere innleggene heretter til å være gravalvorlig.

Nei, Higuain hadde ikke en god kamp på tross av målet sitt. Det er min mening. Han startet kampen forferdelig og fikk fortjent passet sitt påskrevet av meg. Videre surret han vekk så mange baller og sjanser, ved at han enten ikke har hurtigheten som skal til eller ballkontrollen som trengs, at han i realiteten ødela mer enn han skapte. Han fremstår for meg som ekstremt rusten. Gode bevegelser nytter ikke når sluttproduktet i 9/10 tilfeller blir null, niks, nada. Det ene tilfellet der han satte ballen i mål får han kudos for, hvilket han også fikk av meg. De 9 andre der han surrer ballen vekk får han pepper for. Det kan godt hende han spiller seg litt opp de resterende kampene, men jeg forventer at han MINIMUM er å finne på benken neste sesong fordi vi har hentet inn en ny spiss. Aller helst kan vi sende ham i retur.

Jeg har forklart meg rundt Kepa. At du ikke gidder å forstå det jeg skriver bruker jeg ikke mer tid på.

Jeg har også forklart meg rundt CHO. Det hyles om han i 14 - 15 innlegg i hver eneste kamptråd, før ett eneste minutt er spilt. Dersom han ikke er å finne i startoppstillingen kommer det 15 innlegg til. Da skal han virkelig prestere når han først får sjansen, så jævlig mye som det mases om han er inne. Når han da fucker opp, slik han gjorde forrige gang i første omgang, så skal jeg vitterlig påpeke det for hylekoret. Ja, det samme hylekoret som gir Pedro samme behandling som jeg gir CHO (men det er visst helt i orden). Det kan godt hende CHO er like kamprusten som Higuain, men det er ikke lenge siden han hadde flere spilleminutter på en uke enn flere av spillerne våre, som for eksempel Pedro.

Fortsett gjerne det evinnelige gnålet om CHO, og jeg kommer til å fortsette å påpeke hans fuck-ups inntil han er på et nivå som rettferdiggjør det konstante maset etter han. Og vi kan gjerne konspirere om at Sarri ikke vet hva han driver med og er den eneste i verden som virker å ikke se det "alle" andre ser når det gjelder CHO. Men faktum er at han ser mer av CHO enn noen andre her inne og følgelig er i posisjon til å vurdere hvilke spillere han ønsker å starte kampene sine med. Deretter vil kampforløpet avgjøre hvilke spillere som skal byttes inn. Slik kampen mot Fulham utviklet seg i andre omgang var det ikke rom for CHO å komme inn, han var ikke spilleren vi trengte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 14:11 

Greit nok.

Men når det gjelder CHO så er jeg litt uenig, synes han bør få flere muligheter. Nå er det jo nærmest standard at hylekoret mener at de som er på benken mye heller burde spille, uansett hvem som er plassert der, men CHO tilfører ofte såpass mye for oss at vi vil være tjent med å la ham spille mer. Både på kort og lang sikt.

Pålogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Mar, 2019 14:22 
Brukerens avatar
Site Admin

Vær så snill og ro ned disse personkarakteristikkene. Det er så lite interessant for oss andre å lese hvem som er teitest eller best supporter av AtotheK, Roald, Vinjejr, FulhamRoad, Infamous, EvenW og Høiby. Forumet er ingen konkurranse.

Jeg skulle ønske vi kunne klare oss uten denne kranglingen når vi for en gangs skyld spiller en god kamp og får resultatet med oss. Fulham bet ordentlig fra seg og det var ikke gitt at vi skulle få alle poengene. Det gjenstår å se om Wolves blir en like hard nøtt å knekke.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 169 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: