Dato/klokkeslett: Ons 19 Des, 2018 13:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: HVA TIPPER DU BLIR TOPP 6 FOR 18/19 SESONGEN?
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 01:00 

Noen som vil være med på å tippe topp 6?

Dette er en invitasjon til alle som ønsker å sette opp hva de tror vil bli topp 6 for 18/19 sesongen og argumentere for det. Mao dette er ikke en invitasjon til diskusjon om hva den enkelte måtte mene er feil i andres vurderinger, sett opp ditt tips fra 1 til 6 med en kort begrunnelse pr lag for hvorfor du tror ditt tips vil ende som du tipper.

Vinneren av denne høyst prestisjefulle konkurransen vil gå inn i historiebøkene som sesongens smarteste, samt fritt få velge mellom en helaften med Marina eller en rundtur på Stamford Bridge ilag med styret i CSN en søndag morgen i mai 2019 kl. 06:15 (London time).

Bli med da :lol: :lol: :lol:

1. Manchester City, tror jeg vinner men ikke like overbevisende som sist. De kommer til å måtte kjempe hardt og møte tøff motstand, bredde og kvalitet i stallen tror jeg tilslutt vipper det hele i deres favør.

2. Liverpool, de nærmer seg noe men det blir som alltid bare nesten. Om Salah overpresterer og alt ellers glir kan ting skje. Som hos oss er det mange nye i sentrale posisjoner på midtbanen uten PL erfaring. For LFC mangler de nye i tillegg tyngden spill for store klubber og ligaer lastet med vinner kultur/erfaring, dette tror jeg vil vise seg avgjørende. Det kommer til å bli gøy, tidvis fantastisk men for «lett». Ute er Coutinho, Can og en langtidsskadet OX som i sist sesong kom i en overaskende kjempe utvikling, alle PPP.

3. Chelsea, tror jeg vil komme sterkt utover i sesongen og tilslutt sikre seg tredjeplassen. Tenker laget har fått satt seg når vi tar imot LFC på brua den 29. september. Det var på den tiden vi snudde sesongen 16/17. Jeg kjenner på mye usikkerhet. Har Sarri i seg nok vinner vilje og vinner fibre? Ny ung keeper, hvor lang tid tar det for de nye å tilpasse seg høyoktan fotballen i PL? Fordelen vår her er dels at Kovacic kommer fra en vinnerkultur samtidig som vi er overlastet med spillere som ønsker å slå tilbake og ikke minst kan og vet hvordan vinne. Å vinne er i vår DNA!

4. Arsenal, tror jeg går mot en bedre sesong. Ny trener lastet med nye tanker og ideer kommer til å løfte dem til en knepen fjerdeplass. Er usikker, samtidig har de forsterket seg smart, mulig ikke nok men de er lastet med et voldsomt offensivt register med potensiell toppscorer og ellers en rekke potensielle målscorere.

5. Tottenham, «There's a saying 'keep doing what you're doing and you'll get the same results'». En svært kritisk sesong for hele Spurs prosjektet! Jeg tror sesongen ender opp i en nedadgående kurve rett utenfor topp 4.

6. Manchester United, dette blir Mourinhos syre test og tøffeste oppgave siste 15 år. Er han kun en kjøpe manager? Laget er ubalansert, spesielt kritisk er mangelen på en spillende og ledende CB, følgelig bindes midtbanen opp med for store defensive oppgaver. En Mou i dårlig humør en hel Pre- season klagende på alt og alle vet vi bedre enn noen hva medfører. Styret virker å ha satt på bremsene, annonsert nødvendig nedsalg av stallen har feilet, og ingen kanoner vil til en klubb som presterer Mourinho hofball. Fansen er i ferd med å vende seg mot ham og enkelt spillere (Pogba). Dette kan fort enda opp utenfor topp 6. Dessverre kanskje Mourinho sin siste sesong som United manager?

Avlogget
 Innleggets emne: Re: HVA TIPPER DU BLIR TOPP 6 FOR 18/19 SESONGEN?
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 22:03 

1. Chelsea
Sarri og gutta får tak på det nyespillesystemet fra start av og blir bare bedre for hver runde som går. Morata blirsuveren toppscorer i ligaen.
2. M City
Taper masse poeng i februar-april siden Guardiola prioriterer CL
3. Liverpool
For mange motstandere har funnet nøkkelen til å kvele Liverpools aggressive fotball, samt at CL krever sitt etter jul
4. M United
Mourinho får sparken før jul, laget preges av mange egoister som vil gjøre det selv og det blir enda en svak sesong
5. Arsenal
Overrasker alle med god fotball men har en begrenset stall og må derfor tåle en del smeller
6. Everton
Årets overraskelse etter Chelsea, mange lure kjøp og de klarer å karre seg foran et Tottenham som rett og slett har for liten stall til å tåle å også delta i CL

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 11 Aug, 2018 00:14 
Brukerens avatar

1. Liverpool
-Synd, men tror faktisk dette blir deres år. Salah fortsetter formen, samt Mane har fått presset skøvet bort fra
seg. Med en Firmino i form og stabil keeper på plass, går de hele veien.

2. Man. City
- Samme lag som i fjor +Mahrez. Topp 2 er vel rimelig sikker denne sesongen, men tror city mister litt fokus
i slutten av sesongen, og ikke klarer å oppretteholde samme overlegenhet som fjorårsesongen.

3. Chelsea
- Lugger litt til og med oktober, men deretter har Sarri fått skuta på rett vei å feier over
novemberspøkelset
vårt. Ugjennomtrengelig midtbane og en angrepsrekke som bøtter inn. Morata finner selvtilliten sin en
sen høstdag i september, resten er bare å nyte.

4. Spurs
- Samme mannskap, bedre samspill. Sliten Kane etter et langt VM. Skøyter inn til en sikker
plass.

5. Everton
-Spennende forsterkninger, et forsvar av stål ledet av vår kjære Zouma. Richarlison i storslag, og en
selvsikker Pickford i mål.

6. Wolves
-Jeg elsker overraskelser.

10. Man. United
-Sesong 3

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 20 Aug, 2018 14:35 

1. Man City, fordi de er bunnsolide.
2. Liverpool, fordi Klopp har får ting til å fungere.
3 Chelsea, fordi vi er så gode, og Sarri blir bedre utover sesongen.
4. Tottenham, fordi de har PL's beste spiss.
5. Everton, fordi de har noe spennende på gang.
6. Arsenal, fordi de alltid klarer å rote seg oppover av en eller annen grunn.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Aug, 2018 17:00 
Brukerens avatar

De fleste trodde Chelsea skulle få en dårlig start, men bli bedre ut sesongen. Tror dere vi er tittelkandidater nå? Vi har startet veldig sterkt, og OM vi blir bedre, ja... lov å drømme.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Aug, 2018 17:48 
Brukerens avatar

Jeg tror vi fort kan havne i topp 3, men rekkefølgen er umulig å spå på dette tidspunktet!

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 04 Des, 2018 19:37 

Fortsatt mange kamper igjen men etter 14 runder er mitt tips i rute :D

Vedlegg:
Screenshot_20181204-183121.png
Screenshot_20181204-183121.png [ 194.73 KiB | Vist 70 ganger ]

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet