Dato/klokkeslett: Tir 20 Aug, 2019 17:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 2176 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Den usaklige Liverpool-tråden.
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 19:42 
Brukerens avatar

Jeg fant ut at det vel ikke er noe annet lag i Premier League som provoserer meg, og mange andre her inne, mer enn det rødkledde laget fra Liverpool. Når det gjelder dette pøbellaget blir jeg helt usakelig og skikkelig barnslig. Jeg ønsker faktisk at en lang rekke av spillerne deres skal brekke bein og armer og kvestes. Jeg pleier å kunne glede meg over andres suksess når den er fortjent, men når det gjelder Liverpool så unner jeg dem absolutt INGENTING. Dessverre ser det ut som om de denne sesongen faktisk er i ferd med å stable på beina et lag som kan kjempe om seriemesterskapet. Jeg sier dessverre, fordi dette er et gjennomsyret usympatisk lag, som støttes av fanatiske amøber som ikke evner å se at også andre lag kan være bra. Det spiller ingen rolle hvor mange ganger vi slår dem, eller hvor mye, for fansen står allikevel bare der som noen halvaper og dikter opp alldeles håpløse og infantile unnskyldninger for hvorfor de tapte og konkluderer med at de er mye bedre enn alle andre, og at det bare er uflaks som gjør at de ikke vinner alt. De blir oppriktig forbannet når andre vinner noe, akkurat som om Liverpool skal ha en gudegitt rett til å vinne alle fotballkamper. Dessuten er de det eneste ekte fotball-laget i England - det eneste laget med historie. Heysel sier jeg bare. Jævla pakk.
....
Tenkte at vi på denne tråden kunne godte oss når de fikk skader, tapte kamper, eller jukset og filmet seg til mål og straffespark. Måtte tråden bli lang. Mitt høyeste ønske er at vi en gang skal slå dem 5-0 i en Champions League finale. Amen.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 20:15 
Brukerens avatar

Ja må innrømme at jeg hater dem mer enn jeg hater manu for tiden. Og når det gjelder supporterne treffer du spikeren midt på hodet. Jeg kan GODT tenke meg å ha en tråd som denne hvor vi kan humre over hver hump i veien de møter på.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 21:13 
Brukerens avatar

Syns vi heller skal begynne å overse dette laget, de er ikke engang verdt synspunkter fra chelsea supportere. Dette laget er fullt av dritt, de blir i norge frontet av norges mest usympatiske mann, som gjør at jeg de siste årene ikke har fulgt med på landslagets kamper.
Mange begynner å hate andre lag pga missunnelse, slik som folk har lagt chelsea for hat de siste årene. Dette laget blir lagt for hat av helt andre grunner fra min side.
Bare det nye "fittesleike" skjegget til benitez gjør at det koker av sinne inni meg. Andre irritasjons moment er heste halen kewell hadde for litt tid tilbake, riises uttallige forsøk på å dempe den ildrøde hårfargen med diverse hårprodukter, gerrard sitt hårfeste ned på rynke nr 2 i panna, alt oppskryt av dette laget fra norske journalister som ALLE har liverpol skjerf på veggen på kontoret og alle som har (hatt) plakat av grisen fowler på gutterommet.
Man kan spørre seg hvorfor liverpol trekker til seg alle drittsekkene verden har å by på, alt av dårlige supportere som kan krype og gå ender opp med å holde med dette laget. Alt av tyver og kjeltringer i hele england bor i liverpol.
Helt ærlig tror jeg den dagen jeg dør å kommer til helvette, da ender jeg opp hånd i hånd med morra til riise på the kop. Så vidt jeg vet har ikke bibelen stedsbestemt hælvette noe sted, nå vet vi bedre!

Sånn, nå kan jeg begynne å overse de :lol:

walking in a CH€L$€A wonderland! (siden 1995)

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 21:23 
Brukerens avatar

Er bare å høre på drillo hver gang de setter denne mannen til å kommentere en kamp med liverpool. Spesielt om de møter Chelsea, som drillo hater. Og det er helt korrekt av pool er favorisert i media i norge, og ingen plasser mer enn i dagbladet. Å lese alle kommentarene under artiklene som omhandler liverpool eller chelsea er å be om å bli forbannet.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 22:02 
Brukerens avatar

Alt jeg vil si i første omgang er: Jeg hater Liverpool mest av alle lag, så min støtte går til tråden

"Only once [did I drink] when [Frode] Grodas forced me to drink. I knew I was in trouble. He forced me - I assure you if Grodas tells you to drink, you drink," - Zola

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Den usakelige Liverpool-tråden.
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 23:16 
Brukerens avatar

Dahlski skrev:
Jeg fant ut at det vel ikke er noe annet lag i Premier League som provoserer meg, og mange andre her inne, mer enn det rødkledde laget fra Liverpool. Når det gjelder dette pøbellaget blir jeg helt usakelig og skikkelig barnslig. Jeg ønsker faktisk at en lang rekke av spillerne deres skal brekke bein og armer og kvestes. Jeg pleier å kunne glede meg over andres suksess når den er fortjent, men når det gjelder Liverpool så unner jeg dem absolutt INGENTING. Dessverre ser det ut som om de denne sesongen faktisk er i ferd med å stable på beina et lag som kan kjempe om seriemesterskapet. Jeg sier dessverre, fordi dette er et gjennomsyret usympatisk lag, som støttes av fanatiske amøber som ikke evner å se at også andre lag kan være bra. Det spiller ingen rolle hvor mange ganger vi slår dem, eller hvor mye, for fansen står allikevel bare der som noen halvaper og dikter opp alldeles håpløse og infantile unnskyldninger for hvorfor de tapte og konkluderer med at de er mye bedre enn alle andre, og at det bare er uflaks som gjør at de ikke vinner alt. De blir oppriktig forbannet når andre vinner noe, akkurat som om Liverpool skal ha en gudegitt rett til å vinne alle fotballkamper. Dessuten er de det eneste ekte fotball-laget i England - det eneste laget med historie. Heysel sier jeg bare. Jævla pakk.
....
Tenkte at vi på denne tråden kunne godte oss når de fikk skader, tapte kamper, eller jukset og filmet seg til mål og straffespark. Måtte tråden bli lang. Mitt høyeste ønske er at vi en gang skal slå dem 5-0 i en Champions League finale. Amen.

For en muppet du er ...Gled deg heller over Chelsea sine prestasjoner, istedenfor å glede deg over heysel og skader på pools spillere...Det får deg bare til å fremstå som en usmakelig person

We are blue, we are true, who the fuck are you?!

"I am totally committed to Chelsea"
-Michael Ballack

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 23:22 

Og der ble du avslørt :lol:

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 21 Aug, 2007 23:30 
Brukerens avatar

Har postet dette innlegget i en tråd før, men syns det hører hjemme her og.

Største grunnen til at jeg misliker Liverpool. Hauses opp av andre og seg selv som så overlegne supportere. Hva gjør Liverpool fans så mye bedre enn andre fans? Soler påpekte igår at det var typisk Liverpoolfans å støtte laget i tykt og tynt når man så dem synge på en pub i Liverpool. Vel det er det som definerer en fan, å støtte laget sitt i tykt og tynt. Er det kanskje fordi de synger sangen sin i tide og utide? Stortsett alle andre lags supportere synger sanger. Til og med på Alfheim i Tromsø synger isberget sanger i nesten 90 minutter. Er en Liverpool fan som synger enn bedre fan en han som synger på alfheim annenhver søndag? Et annet punkt er vel det at "alle" synger og dermed blir det mer lyd. Vel det fins supportergrupper i Europa som nok lager mye mer lyd med sangene sine fordi de hopper og trommer i tilegg, derfor burde vel de være bedre fans. Mer lyd, bedre atmosfære og spillerne kan ikke unngå og høre det. Kanskje det er fordi det er flest Liverpool supportere? Er nok neppe flere Liverpool supportere verden rundt vs manu, Barcelona, Real Madrid, Milan f.eks. Er lei av at Liverpool supporterne hauses opp slik at supportere av andre lag er for B-supportere å regne. Den jevne Liverpool supporter er verken bedre eller dårligere enn andre.

Kan vel legge til på lista at jeg er lei at laget også regnes som skinnhellig. Skal man tro den jevne pool-supporter spilles det bare ekte engelsk fotball av en håndfull engelskmenn og en bråte spanjoler i et tjuvhold nordvest i England. Her filmes det aldri og at Gattuso aldri var borti gerrard da han falt i Istanbul er ren løgn. Holding og stygge taklinger utføres heller ikke her, slikt er forbeholdt alle andre lag, spesielt de som kommer sørfra hvor folk er svartere i håret og mørkere i huden.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Den usakelige Liverpool-tråden.
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 00:16 
Brukerens avatar

Jeg støtter tråden. De aller fleste norske pool-supportere(og jeg kjenner en del) er usaklige, nedlatende, blærete, bedrevitende, sympatiløse amøber med minimal fotballforståelse. Rasistiske tilrop på fotballpubber, skjelsord om alt og alle, ol. Slike er jeg sympatiløs ovenfor også.

Liverpool har kejftsmeller som Carrager, Finnan, Alonso, Pennant og Mascherano på laget, sammen med divere som Gerrard, Torres, Alonso og Arbeola, og allikevel presterer de talentløse drittfolka fra liverpool å kritisere Chelsea for å omsverme dommeren samt å dive? Hadde Jose hatt de samme uttalelsene til media som Rafa har hatt den siste uka så hadde Jose tilbragt de neste kampene på tribunen med tynnere lommebok. Rafa's "straff" er en offisiell beklagelse fra dommerkommiteen?

Det er så latterlig at jeg blir kvalm. Og det samme gjelder mediedekningen og vinklingen, være det norske eller engelske medier, av liverpool-saker. Jeg skal si det som det er: På grunn av ovenfornevnte saker misliker jeg liverpool mer enn leeds, fulham, arsenal og manu kombinert. Det er en følelse jeg er berettiget å ha, og jeg er i min fulle rett til å uttrykke den.

Jeg kjenner også et par pool-supportere som faktisk er skikkelige folk, dem er blant minoriteten og burde ikke føle seg truffet av meg hvis dem skulle finne på å lese her inne.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 16:33 
Brukerens avatar

http://icliverpool.icnetwork.co.uk/0500 ... _page.html
Sitat:
Chelsea should face action from FA - Ian RushAug 22 2007

by Danny Buckland, Liverpool Daily Post Correspondent

LIVERPOOL legend Ian Rush has demanded the FA should take action against Chelsea following their ‘intimidation’ of referee Rob Styles at Anfield on Sunday.

Rush, who scored 346 goals for Liverpool, said: “I did see the Chelsea players moaning at the referee throughout the game.

“I don’t know if they’ve been told to do it by the manager or not, but the FA need to act now to stop it.

“The FA should rule that any moaning can only come through the captain, he should be the only player allowed to speak to the ref.

“They do it in rugby and it works – they never get problems like this.

Jeg lurer på om Ian Rush la merke til at flere pool-spillere omsvermet dommeren også jeg? Mener å huske at Pennant, Carrager, Gerrard, Agger, Finnan og Kuyt alle ropte og skrek til dommeren ved flere anledninger... Mr Rush, kan du vennligst krype tilbake under den steinen du kom fra?

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 17:08 
Brukerens avatar
Skribent

EirikS skrev:
http://icliverpool.icnetwork.co.uk/0500liverpoolfc/0100news/tm_headline=chelsea-should-face-action-from-fa-ian-rush%26method=full%26objectid=19671007%26siteid=50061-name_page.html
Sitat:
Chelsea should face action from FA - Ian RushAug 22 2007

by Danny Buckland, Liverpool Daily Post Correspondent

LIVERPOOL legend Ian Rush has demanded the FA should take action against Chelsea following their ‘intimidation’ of referee Rob Styles at Anfield on Sunday.

Rush, who scored 346 goals for Liverpool, said: “I did see the Chelsea players moaning at the referee throughout the game.

“I don’t know if they’ve been told to do it by the manager or not, but the FA need to act now to stop it.

“The FA should rule that any moaning can only come through the captain, he should be the only player allowed to speak to the ref.

“They do it in rugby and it works – they never get problems like this.

Jeg lurer på om Ian Rush la merke til at flere pool-spillere omsvermet dommeren også jeg? Mener å huske at Pennant, Carrager, Gerrard, Agger, Finnan og Kuyt alle ropte og skrek til dommeren ved flere anledninger... Mr Rush, kan du vennligst krype tilbake under den steinen du kom fra?

Men det er her kjennetegne på ein pool-supportar kjem. "Ja, men det er Rush og han er Gud, dermed er alt han seie rett". Og det er ikkje berre Liverpool-fans så kunne funne på å sagt noko sånt. Alle andre, spesielt media, vinklar da denne saka som får Chelsea til å virke som badguys.
Eg er som de sikkert veit skribent her. I går kveld fekk eg ein melding fra ein pool-scum så kritiserte det eg hadde skrive og meinte eg var dum som kunne skrive noko sånt. Ser eg på meldingen no, så kan eg tenka meg han lide av dysleksi (ikkje vondt meint for dei som faktisk har det), og rett og slett lese fullstendig feil. Men no har ikkje dei pool-supporterane eg kjenne akkurat imponert meg intelektuelt sett. Men tenk at ein person kan vera så tragisk å senda dette til ein person. Han meinte at det "liksom var greitt" sidan eg sikkert var ung. Da burde han klara å tenka at det iallefall ikkje er greitt for han, som er eldre enn meg, å senda ein melding der han kalla mor mi dum. Eg ler sjølvsagt av meldingen, men tenk på det. TRAGISK! Tenk for eit patetisk liv denne personen må ha.
Og det òg som me har snakka om før når det gjelder det med å ha flest innlegg. Her er kommentaren til ein kompis av meg når eg sa eg hadde blitt skribent her inne. Sjølvsagt var eg stolt av det. "Ja, eg har skrive over 1000 innlegg inne på Liverpool-forumet eg" Det han meinte var da sjølvsagt at han var ein bedre supportar enn meg uansett kva som skjer fordi han har over 1000 innlegg. Eg sa dette med at eg hadde blitt skribent berre fordi eg var glad for å ha blitt det. Men neida, han måtte på ein eller anna måte vri dette om slik at han fikk bevise at han var ein bedre supportar enn meg. PATETISK!

Ellers kan ikkje eg få sagt det bedre enn alt det som står beskrevet om ein pool-supportar her inne, og er FOR denne tråden til dei grader.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 17:34 
Brukerens avatar

Jeg får pepper bare for å være Chelsea-supporter, men merkelig nok er det kun pool-supportere som har den holdningen ovenfor meg, så jeg skjønner hva du mener Truls. Når det gjelder antall innlegg på diverse forum så er det irrelevant i forhold til hvor mye man bryr seg om klubben. Antall innlegg sier mer om hvor mye man lar seg hisse opp av andre, det sier mer om hvor mye man liker å diskutere, det sier mer om hvor pedantisk man er og det sier mer om behovet for å bli oppfattet som engasjert. Antall innlegg lyver om engasjementet, men det forteller en del om personaliteten til debattanten. I så måte anser jeg meg selv som en kverrulant som lett lar seg hisse opp, samtidig som jeg liker å bli oppfattet som reflektert og engasjert.

Hvor jeg står som supporter bør bedømmes av innholdet i innleggene, ikke antallet. For all del, jeg anser folk som gjerne tar en diskusjon som engasjerte, men jeg ser ikke dem som mer engasjerte enn dem som ofrer fritid til andre oppgaver for klubben/supporterklubben.

PS. Synes du gjør en flott jobb med nyheter her på siden jeg.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 22:04 
Brukerens avatar

Noe av det mest usmakelig med Liverpool er hvordan FA og UEFA favoriserer dem, deriblant med tanke på hvordan Liverpool ble det 5. engelske laget som fikk kvalifisere seg til Champions League for 04/05-sesongen, og hvordan nettopp Liverpool får frem en unnskyldning fra Styles & Co fordi Styles gjør en dommerfeil, som om det aldri har vært dommerfeil i fotball?! Hvor er resten av unnskyldningene for alle dommerfeilene som er gjort i fotball?

Også misliker jeg den usympatiske oppførselen der Liverpool-fansen hele tiden innbiller seg at de er så mye bedre supportere enn andre.

- Stian

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Den usaklige Liverpool-tråden.
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 22:26 
Brukerens avatar
Styremedlem

Dahlski skrev:
....

For å forklare hvor enig jeg er med deg så skal jeg nevne et eksempel som skjedde for et par dager siden; Jeg jobber på et Lekeland på Lørenskog. Vi er Norges største med over 3.500 m2 med gøy for store og små. På Mandag kommer det inn to gutter på ca 11-12 år med Liverscum trøyer på. Jeg påpeker at de er kledd i motbydelige drakter, og det første de spørr om er "Du holder vel med ManU du da?" Nei, jeg holder med de som er best jeg, og kan ikke fordra det laget dere viser fram. "Chelsea a dø, DET kjøpelaget!" Da rabla det helt for meg og jeg spurte hvor mange spillere Liverpul faktisk har hentet siden apen Benitez kom til klubben. "Ikke så mange som Chelsea har, og vi bruker ikke så mye penger heller" Da røyk grensa for min tålmodighet ;

Dere får snu her i døra da vøtt, gå hjem og regne litt på ting, og når dere får nok vett i hue til å se realiteten så kan dere KANSKJE få komme inn neste gang.

Regna egentlig med å få en telefon fra en sint mor eller far, men det kan jo hende at foreldra har mer i toppen enn unga sine :)

Slik er mitt HAT til den klubben blitt.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 22:49 
Brukerens avatar
Skribent

Fantastisk bra! Men faktisk så er alt som folk sa imot Chelsea forrige sesong snudd heilt på hove. Dei kalla Chelsea eit kjøpelag. Vel, da er vel Liverpool og ManUSA kjøpelag etter denna sesongen ser man på korleis dei tolka oss som kjøpelag, så passa dei utmerket inn i denne tolkninga. Og i første runde var det faktisk Assenal og Liverpool som scorte i SISTE MINUTT og ikkje Chelsea som scora to mål før pause. Manchester derimot får ikkje til noko.
Men seie me detta til ein Liverpool-supportar så kjem det: Ja, men! Ja, men! Det dei kan sei e: "Ja" og deretter droppa "men". Før det er slik det faktisk er.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2007 22:52 
Brukerens avatar
Skribent

EirikS skrev:
PS. Synes du gjør en flott jobb med nyheter her på siden jeg.

Takk! Veldig hyggelig å høyra!

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 23 Aug, 2007 00:48 
Brukerens avatar

Hehe, Vinje, den var jo artig, men jeg tror jeg hadde ledd og ristet på hodet om min sønn (forhåpentligvis Chelsea supporter) hadde kommet hjem og fortalt at de ikke kom inn fordi mannen i luka var Liverpool fan. Men hvorfor var de egentlig blitt Liverpool fans? En pappa eller onkel?

"Only once [did I drink] when [Frode] Grodas forced me to drink. I knew I was in trouble. He forced me - I assure you if Grodas tells you to drink, you drink," - Zola

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 23 Aug, 2007 23:19 
Brukerens avatar

Morsom historie Vinje. For 5-6 år siden var det uten tvil MANU fansen jeg hadde langt oppi halsen pga måten dei var på.

Men nå er det ingen tvil LFC fansen og jeg blir akkurat som deg forbanna når ein LFC supporter snakker om at Chelsea er et kjøpe lag. At dei har handla KVANTITET isteden for kvalitet er for faen ikke våres feil.
Og summene til sammen begynner å nærme seg o.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 23 Aug, 2007 23:25 
Brukerens avatar

Har ein liten morsom historis sjøl.

Har ein kompis( LEEDS supporter) som kjøre by bussen i Haugesund og ein lørdag når det regnet det noe inni helvete kjørte han buss . Han kjørte mot et bus stopp der han så 4-5 LFC drakter og ingen andre så han skiftet stedsnavn på bussen slik at den ikke viste sentrum men annet sted.

Senere sitter han på puben og høre dei samme 4-5 snakke om den jævla bussen som aldri kom og dei gikk ned til puben i det regn været. Han måtte bare gå ut litt for han måtte le så inni helvete. :lol: :lol:

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24 Aug, 2007 13:51 
Brukerens avatar

http://icliverpool.icnetwork.co.uk/0500 ... _page.html

Benitez ute og surver over kampoppsettet til Liverpool. Husker ikke at han klagde når vi var uheldige med oppsettet...? Ogja; også vil han ha Chelsea-spillere suspendert for å legge press på dommeren under kamp. :lol:

For en patetisk type. Først klager han så mye på dommeren at dommerkommiteen og Styles beklager seg ovenfor han. Så aksepterer han beklagelsen og legger videre all skyld over på Chelsea-spillerne. Jeg synes faktisk Benitez snart burde få en bot for å bringe spillet i vanry.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24 Aug, 2007 14:54 
Brukerens avatar

dette med å kjefte på dommeren, klage til forbundet osv, det er noe alle gjør, benitez er ikke bedre enn noen andre. grunnen til at liverpool er blitt en sånn drittklubb for meg er måten de slo oss ut av cl på og mest av alt oppførselen til fansen dems..Den er så høl i huet at jeg blir kvalm. klager over at chelsea er et kjøpelag når de kjøper flere spillere selv, men da kommer de med at vi bruker så mye mer penger. hvis man i det hele tatt skal være en kjøpeklubb, så er det da faen meg antallet spillere, og ikke prisen det kommer ann på..

alt ved pool gjør meg rett og slett kvalm

Twitter @KongMathias
What a man. What an absolute diamond of a footballer.
The critics, the haters, they cannot touch Frank Lampard now. Not
after last night. Not after that penalty. He won, they lost. He stood
tall, they skulked in the background.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 24 Aug, 2007 15:44 
Brukerens avatar

Nja, det at dem slo oss ut av CL var en kombinasjon av uflaks og egen udyktighet. Det er mentaliteten og personligheten til klubb og fans jeg sliter med.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 25 Aug, 2007 08:42 
Brukerens avatar

Et tap er et tap, det er bittert men det kommer nye kamper.
Det er ikke derfor jeg hater Liverpool, det er alt dette andre jeg skrev i det første innlegget. Ellers lo jeg høyt og godt av Vinje's og zolaforever's historier. Priceless:-)

Ser forresten at Rick Glanvill er helt med på vår oppfatning av at LFC er et sutrelag. Dette er fra den offisielle siden vår:

"The dramatic penalty was part of it. As long as there are synapses in our heads to remember Steven Gerrard's dying swan at Bramall Lane salvaging a draw at the same stage last season, we'll take no lectures from Liverpool about dubious decisions.

Never the less, poached salmon always tastes better than farmed, and several Blues players have talked about the boost they got from a valuable point handed to them on a plate by the referee. The high-pitched whining from the adjacent dressing room only made it taste sweeter."

--------------------------

Hehe.

Ellers så er det jo merkelig at dette tåbruddet Gerrard begynner å gjøre vondt først nå?

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 25 Aug, 2007 13:20 
Brukerens avatar

Pul i mer trøbbel :lol:

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 74,00.html

Håper ManUSA går til sak og lopper det kjøpelaget for alle pengene.

Avlogget
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 25 Aug, 2007 14:08 
Brukerens avatar

Begynner nesten å like denne Ferguson jeg, etter dette utspillet..!!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2176 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: