Dato/klokkeslett: Lør 18 Jan, 2020 02:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 192 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Tom Henning Øvrebø!
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:06 
Brukerens avatar

EVENTUELLE TRUSLER OG OPPFORDRING TIL Å KONTAKTE ØVREBØ PRIVAT VIL RESULTERE I UTESTENGELSE.

Jeg vil herved oppfordre alle Chelsea-supportere her i norges land, om å stille i Chelsea drakt,flagg,skjerf på de kampene Tom Henning skal dømme her i norge. Vi tar en stille demonstrasjon og ser ham dypt inn i øynene :mrgreen:

SUPER-SUPER-FRANK.....SUPER-SUPER-FRANK

Sist endret av Karl K. den Tor 07 Mai, 2009 15:29, endret 1 gang
Advarsel.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Tom Henning!!!
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:11 
Brukerens avatar

Pass deg din satans Øvrebø! Aldri om du noensinne skal dømme en CL kamp til :evil:

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:22 

Jeg kan love dere at på neste kamp han dømmer på åråsen blir det markert! Dette går bare ikke ann.........har ikke ord.....

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:27 
Brukerens avatar

har bestillt meg barca drakt med øvrebø bakpå. Rart han ikke dømte straffe til messi når han fallt innafor.. Når 2 managere står å holder rundt hverandre å flirer oppgitt, da skjønner du at du har dømt littegranne feil... verste dømminga jeg har sett noen gang!!! forøvrig ikke rødt kort til barca heller, gavepakke til united!
Stolt av å være norsk i dag gitt......

walking in a CH€L$€A wonderland! (siden 1995)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:33 
Brukerens avatar

Dette er helt forferdelig og jævlig, jeg er helt knust og satt ut.

Denne Øvrebø er vant med å dømme idiotisk og patetisk fotball, HVORFOR får en med erfaring ifra "Tippeligaen" dømme en av verdens største og beste fotballkamper? 6/5-09 var en katastrofal dag for fotballverden og VERDENS BESTE FOTBALLKLUBB: CHELSEA FOOTBALL CLUB.

Vi holder oss for øvrig unna trusler og slikt (hvis noen skulle få en slik ide).

Excited and anxious I await my dream / To escape, applaud, and embrace my team
CHELSEA FOOTBALL CLUB

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:35 
Brukerens avatar
Moderator

Nokon som vil senda eit par blindestokker i posten til Øvrebø?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:36 
Brukerens avatar

hund er vertfall allerede sendt.

God does not support Chelsea, but he wore the No.25 shirt for seven years

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:39 

Neste gang han ankommer brann stadion skal eg stille i chelsea drakt og skjerf, for å markere at han ødelagt champions league 08/09...

Champions aren´t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. -Muhammad Ali

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:48 
Brukerens avatar

At det i det hele tatt kan settes opp en norsk dommer til en slik kamp er utrolig. Tom Henning Øvrebø? Fyren klarer ikke dømme skikkelig i Tippeligaen engang. Visste det ville bli kontroversielt med han, og det er ikke dommeren som burde være i fokus i slike kamper. Jeg orker ikke bruke mer energi på klovnen. Han bør vite at det var KUN han som sørget for at det blir Barca, og ikke Chelsea, i finalen 27 mai.

For å si det på denne måten; Barca hadde 12 mann på banen fram til Abidal ble utvist. Da ble det 11 mot 11.

When we're good they never remember
When we're bad they never forget

RAFA OUT!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 06 Mai, 2009 23:58 
Brukerens avatar

Noen som setter opp gruppe på facebook ?:-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 00:12 
Brukerens avatar

Ja hva kan man si? En mann med en dårlig dag på jobben. Veldig dårlig.
For alle oss andre arbeidstakere så kan det fort ha en konsekvens å ha en SÅPASS dårlig dag på jobben, så la oss nå inderlig håpe at dette gjelder også for dommere på et såpass ... - lavt nivå. At han fikk mulighet til å dømme, selv om han ikke burde hatt det, kan ikke Øvrebø klandres for.

Selv om man gjerne vil tro det, så tror jeg heller ikke han gjorde det bevisst. Enhver person med iq over 13 vet at slikt sannsynligvis vil resultere i trøbbel. Her velger jeg rett og slett å tro at det dreier seg om inkompetanse. Og som dommer på dette nivået er det ganske innlysende at Øvrebø ikke strekker til.

I alle tilfellene med felling innenfor 16-meteren er det vanskelig å diskutere. Det er snakk om skjønn og det er slett ikke brutal nedsparking. Når det gjelder hands'ene derimot er det ganske horribelt.

Men når det er sagt så legger Chelsea hodet sitt for hugg mot 10 spillere og lar dem storme nådeløst mot målet de siste minutter. Meningsløse gi-fra-seg-ballen og Essien's noget mongoloide klareringsforsøk er heller ikke med å bedre kvelden vår. Men nå har det seg slik at han scora målet vårt og er således ikke en mann man kan klage på.

Nei, det dreier seg om inkompetanse og en sannsynlig fremtidig norsk utestengelse fra CL dømming. Det burde hvertfall det

Supportere av andre lag er selvsagt såpass lavpannede at de vil irritere seg over furting av oss Chelsea-supportere, men det vil i så fall avsløre mentale defekter ettersom det er soleklart at det her dreier seg om historisk dårlig dømming.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 01:26 
Brukerens avatar

Når en ser Øvrebø i Tippeligaen kan en ikke forstå hvordan han får lov til å dømme i CL. I dag ble han avslørt som den slette dommeren han er, og Øvrebø of UEFA bør nå si at det var moro så lenge det varte å gi seg med det.

Om han fortsetter galskapen sin, bør han hetses for all fremtid og jeg ønsker han da intet godt her i livet. Plutselig har vi en som utfordrer Hauge på least wanted listen...

Med ønske om gull i mai....

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 01:41 
Brukerens avatar

har meldt meg inn i tom henning øvrebø fanclub på facebook og sprer nå det glade budskap om inkompetanse og bevisst subjektiv dømming i dissfavør chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 01:42 

join gruppa http://www.facebook.com/group.php?gid=86221831834

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 01:47 
Brukerens avatar

Hva er det godt for? Han våkner opp til nok av kritikk i morgendagens aviser, og blir nok aldri å se i CL igjen. Han får tilbringe kveldene med sin sønn, som er Barca fan, rundt TV'en når det er CL kamper i framtiden.

Bra jobba pappa!

When we're good they never remember
When we're bad they never forget

RAFA OUT!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 01:50 
Brukerens avatar

Vedlegg:
vrebøbarca.jpg
vrebøbarca.jpg [ 18.98 KiB | Vist 12220 ganger ]

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Tom Henning Øvrebø!
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 09:57 
Brukerens avatar

det er så forbanna flaut å være norsk idag. om noen finner en artikkel der Øvrebø prøver å forsvare seg selv må dere gjerne poste, vil se hva han har å si

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 10:24 
Brukerens avatar

øvrebø har fått munnkurv av uefa, blir nok ingen uttalelser med det første, om i det hele tatt.

forøvrig vurderte telegraph øvrebø på lik linje med alle spillerne og trenerne i kampen;

The Norwegian psychologist will be in Chelsea minds for years to come following this performance. Three clear-cut penalties were waved away by the official and he also wrongly dismissed Barca's Eric Abidal. 4/10.

4?? gi ham 3 max, grei første omgang.. resten vet vi

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 12:16 
Brukerens avatar

Alt var supert, vi var på vei mot en ny champions league finale, vi hadde rundspilt barca i 92 minutter. så, plutselig dukker iniesta opp og skorer på barcelonas nesten eneste sjanse i kampen. Trodde ikke jeg så riktig. :cry: Fortjente vi virkelig dette? etter å ha vært sååå nærme seiern i hele turneringa i fjor, ryker vi på overtid i år.. Ikke bare det, men denne kampen var det 5 situasjoner chelsea skulle hatt straffe i også og hvor mange fikk vi? 0.. Den ene situasjonen på overtid står øverbø rett ved siden av der handsen skjer, alikevell velger han å ikke blåse straffe?! For en møkka dommer, ødelegger for chelsea som hadde spilt knallbra i hele kampen og alle vi chelsea fans rundt om i verden. Synd å si det men vi tapte ikke mot barca men mot øverbø... skjønner frustrasjonen til Drogba og co, når noe så jævlig skjer og når dommern ikke greier å blåse straffe på soleklare situasjoner.
Chelsea kommer sterkt tilbake! Come on you blues!!

“Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one."
JOSE MOURINHO

Avlogget
 Innleggets emne: Godt gjennomført, Øvrebø
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 14:13 
Brukerens avatar

Bare de aller beste står oppreist etter en slik kamp.
ESTEN O. SÆTHER
eos@dagbladet.no

http://www.dagbladet.no/2009/05/07/spor ... a/6100132/

:shock: :shock: :shock: :shock:
noe nytt at dagbladet hater oss?

.:Carefree:.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 14:41 
Brukerens avatar

Leste den artikkelen , helt galskap det mannen sier , han kan ikke ha sett kampen.
Håper ingen som leser det og så kampen selv tar det han skriver seriøst.

CFC!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 14:45 
Brukerens avatar

Begynner å bli patetisk denne headhuntingen av Øvrebø, fotball betyr ikke mer enn et menneskeliv uansett hvor mange feil en gjør så jeg håper de som har kommet med truslene blir satt i fengsel.

"Jeg er sikker på at Chelsea ikke liker å spille mot Liverpool. Når de snakker og snakker før kampen, betyr det at de er usikre. Kanskje de er redde?"
Rafa Benitez, før et vettskremt Chelsea vant 4-1 på Anfield

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Godt gjennomført, Øvrebø
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 14:45 
Brukerens avatar

Ole skrev:
ESTEN O. SÆTHER
eos@dagbladet.no

LATTERLIG! regner med at DB sier dette og resten av verden sier det motsatte. En blind ku til dommer ville vært tynnere og hadd bedre kontroll som dommer.

"Uefa kan ikke - og skal ikke - forsvare slike fysiske og verbale angrep mot toppdommerne sine..." synd for faen, hvordan kan en mann provosere så fantastisk mye på adrenalinfyllte fotballspillere og regne med at dem ikke skal bli sint eller provosere? Håper de ser på prestasjonene til den såkalte toppdommeren sin før de dømmer Ballack og Drogba

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Godt gjennomført, Øvrebø
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 14:57 
Brukerens avatar

Ole skrev:
ESTEN O. SÆTHER
eos@dagbladet.no

En ting jeg må le av, er alle 15-17(18-19 umodne gutter) folkene rundt om på alle forum, aviser og diverse ting. Leste saken der, og leste et par kommentarer, håpløst.
Skjønner ikke hvorfor jeg leser kommentarer der, jeg blir like irritert hver gang, og får lyst til å denge løs på noe eller noen, bare jeg får ut sinnet.

ESTEN O. SÆTHER skrev:
Bare den første videogjennomgangen i TV-studioene verden over dro antallet ned til fire, eller muligens fem situasjoner som er verdt mer enn øyeblikkets sinne.

Mulig det er tilfellet, om du heier på pool\manu. Jeg vil også tørre påstå Esten O Sæther er det mest inkompetente Norge har sett, med unntak av Øvrebø. Jeg blir flau av å lese det Dagbladet har klart å legge ut, patriotiske drittblad.

For en gangs skyld kan de vel kaste vekk det patriotSKVIPET, og slutte forsvare en norsk "topp"dommer. Leser også at Esten skriver at Øvrebø vil få en godkjent kamp, men om UEFA dømmer det slik, skal jeg personlig gå naken gjennom gågata i Oslo. Øvrebø skulle blåst minimum 3 hands for oss, utvisningen var totalt feil, også mange andre store grove feil han gjør, samlet feil vil da tilsammen ligge på over 5, og såvidt jeg har fått med meg, har ikke dommeren gjort en god jobb før han er usynlig for tilskuerne. Jeg håper, så INDERLIG hardt at Barcelona vinner finalen, håper så uendelig mye at manu er det beste laget, blir snytt for 3-4 starffer.Akkurat som vi ble igår, Manu skyter på mål, mye. Etter 120 Minutter står det 0-0, skuddstatistikk på mål viser 15-0 i Manu's favør. På overtid av ekstraomgangen, håper jeg virkelig at Iniesta scorer som han gjorde igår. Da skal jeg sette meg ned etter kampen, åpne Firefox. http://www.dagbladet.no skal jeg skrive inn i adressefeltet, og jeg skal sitte der, le, finne frem den artikkelen Esten skrev, og jeg skal le enda høyere. Gud hvor jeg gleder meg til det skjer.

ESTEN O. SÆTHER skrev:
• • Når armen ikke bevisst søker ballen, er hands heller ikke straffbart.

Heh, hva kan man si? Tror ikke det var en gang igår at Barcelona spillerne prøvde SKJULE hånda når dem gikk ut og skulle blokkere skudd, tror jeg skal sende Esten et filmklipp hvor Ivanovic spiller, hvordan han går ut når han blokkerer i motsetning til det vi viste igår, Ivanovic legger hendene BAK kroppen, cred til gutten.
Uansett håper jeg laget til esten møter enten Chelsea/Barcelona til dyd hvor laget hans blir snytt for 3-4 straffer i en og samme kamp, jeg skal sende den jævla artikkelen i trynet hans, med Øvrebø i Barcadrakten.
Takk for meg

Ble et jævlig rotete innlegg, grunnet søvnproblemer og at jeg er utslitt, beklager for det:-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mai, 2009 15:07 
Brukerens avatar

Jeg har lenge visst at Dagbladet er en drittavis det ikke er verdt å bruke tid på, men jeg er uansett sjokkert over hvordan de håndterer saken med Øvrebø. Det er jo helt villt!

Se også fotballpresidenten Kåfjord http://www.dagbladet.no/2009/05/07/spor ... a/6103177/
Sitat:
- Øvrebø er ikke ferdig i Europa
Fotballpresidenten kaller Chelseas kritikk «meningsløs».

det blie enda bedre når man leser
Sitat:
Kåfjord så ikke gårsdagens oppgjør i London

Nei? Så hold kjeft da. Så du ikke hva som skjedde så har du ikke lov å slenge med kjeften i ettertid. Flaut som faen og komplett latterlig.

"In one afternoon I learnt I’m not a football fan at all. I’m a fan of Chelsea. Chelsea are the only team that can play."
-Jeremy Clarkson

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 192 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: