Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 05:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Klager på TV 2s kampdekning
InnleggSkrevet: Man 07 Mar, 2011 22:58 
Brukerens avatar
Skribent

Dette går ikkje lenger! No er eg dritlei kampdekninga til TV2! Korleis Morten Langli har fått kommentatorjobb i for engelsk PL er for meg eit under.

Det er like før eg trappar opp utanfor studioet til TV2 og aksjonerer mot dei. Det er heilt utrulig å la ein mann få sei så mykje dumt. Presseetikken seier jo at folk som ikkje er heilt klare i toppen, skal vernast fra media.

I tillegg er det jo fullstendig respektlaust overfor Blackpool når han seier at dei er eit lag med avdanka spelarar som hadde holdt til midt på tabellen i Championship. Håpar han held seg til Tippeligaen når den startar opp att.

Morten Langli kan du få gratis av meg!

Truls Sylvarnes

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Mar, 2011 09:07 
Brukerens avatar

I går var det ille ja, det er jeg enig i. Morten Langli var en meget skuffende kommentator i går!!

Den eneste som prøvde å være seriøs var Kasper Vikestad, som jeg synes gjorde en god figur i studioet til TV2.

Følg meg på twitter: @roghau

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Mar, 2011 09:12 
Brukerens avatar
Skribent

Jeg syntes måten rett og slett henger ut begge lags spillere ikke er akseptabelt. Sier feks. at flere av Blackpool spillerne ikke akkurat er topptrente (dere skjønner hva han mener). Noen som har send E-Post?

Go For It!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Mar, 2011 07:57 
Brukerens avatar

Det er all grunn til å sende klage på Langli sin kommentering, han driver og sjikanerer spillerne. Den tiraden mot Bosingwa var langt over streken. Jeg har aldri hørt noe lignende tidligere. Han hadde også en rekke andre usømmelige bidrag under kampen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Mar, 2011 12:46 
Brukerens avatar
Skribent

Eg har sendt mail no. Viss de vil, kan eg legga ut det eg skreiv her, men i utgangspunktet er dette ein mail fra meg til TV2. Eg har gjort det klart at eg ikkje representerer CSN.

Har på følelsen av at eg får eit uklart og hånande svar tilbake fra ein av desse arrogante idiotane.

Truls Sylvarnes

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Mar, 2011 14:48 
Brukerens avatar

Som utenforstående så jeg også nevnte kamp mot Blackpool, og det er ikke vanskelig å høre at Langli var langt over grensa til partisk under kampen. Dette er høyst uprofesjonelt og smått utrolig at han gjør. Synes det er helt riktig av dere å klage når det blir så latterlig kommentering.

Synes også å huske bortekampen deres da dere tapte mot Wolverhampton. Da var det Frode Marti som kommenterte, og det hørtes oppriktig ut som han ble sjelglad da Wolves gikk opp i ledelsen og til slutt vant. Samtidig hørtes han redd og skuffet ut hver gang Chelsea rullet opp angrep og fikk avsluttet.

Merkelig partiske kommentatore TV2 makter å stille med i PL. Alskaker synes jeg er helt nøytral selv om han er Liverpool-supporter. Det går ikke an å høre at han blir skuffet når Liverpool får mål i mot seg i kampene han kommenterer.

Her var Canal+ milevis foran TV2 på kommentatorfronten. Mest av alt savner jeg Kenneth Fredheim, som jeg synes er den beste kommentatoren Norge har per i dag. Savner ham virkelig under sesongens Premier League.

Håper denne TV2-sesongen er hva alle tror - en prøvesesong for Premier League der de evaluerer seg selv i sommerferien og forbedrer seg kraftig på de frontene klagene har kommet. Ingen tvil om at enkelte kommentatorer må skiftes ut.

Når det er sagt, synes jeg ikke TV2 driter seg ut på alle fronter. Det at vi har en 24-timers Premier League-kanal som sender SkySports-produsert materiale når TV2 selv ikke sender synes jeg er helt fantastisk. Man kan undre seg over hvorfor Canal+ ikke utnyttet rettighetene sine bedre enn de gjorde. HD-kanalen til Canal+ var sjelden i bruk på kampene og når den var i bruk var ofte lyden og bildet ute av sync.
En annen bra faktor med TV2 er at de er atskillig mye billigere enn Canal+ var. For meg, som Canal Digital-kunde, måtte jeg ut med 269,- per måned hos Canal+, mens TV2 bare skal ha 179,- per måned. Det er 90,- spart hver måned og utgjør en betydelig sum etterhvert som årene går. Tatt i betrakting at man i tillegg nå alltid har nevnte 24 timer med Premier League med mye fine programmer ville jeg aldri i livet bytta tilbake til Canal+ og det dem drev med.
Studioet og kommentatorene var bedre kvalitetsmessig, men på resten må de se seg kraftig slått på av TV2.

Alt i alt tror jeg vi må gi TV2 til over sommeren til å få forbedret seg der de kan, og håpe på at de får bukt med områdene som kan skiftes ut folk.

Success has many fathers

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 24 Mar, 2011 17:45 

Morten Lanli mot City " Her kommer Torres, skal han starte nedbetalingen ? " ...
Bare meg som reagerer på det utrolige fokuset de har på at vi brukte mye penger på torres ? Javell ? Sånn er fotballen blitt . Man må betale penger får og få spillerene. Sånn er det jo .. Men de såkalte ekspertene forstår tydeligvis ikke det.

@hobbersten

Avlogget
 Innleggets emne: Kommentatorer !
InnleggSkrevet: Man 04 Apr, 2011 17:10 

TV2 :
1 Plass - Øyvind Alsaker. Herlig Dialekt, Fin Stemme Og Nøytral. 9\10 Poeng

2 Plass - Kasper Wikestad. Nøytral. Fin stemme Og Veldig Engasjert 7,5 \ 10 P

VIASAT :

1. Plass - Arnsteinn Frilling . Litt lite engasjert, men holder seg nøytral, behagelig stemme. 7\10

2. Plass - Thor Eggen . Absolutt ingen god Kommentator, men hva har viasat å by på da ? Eggen holder seg ikke Nøytral i det hele tatt 4\10

3 Plass - Roar Stokke 2\10 . Møkkakomentator som ikke klarer å sjule sitt elsk for ManU !

Canal + :

1 Plass (som den eneste) - Kenneth Fredheim 10\10 . FANTASTISK KOMMENTATOR, Holder seg nøytral, engsjert, Behagelig stemme. PERFEKT ! . STORT SAVN for norske Premier League entusiaster. Rest In Peace :(

Min Mening , Din ?

@hobbersten

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Kommentatorer !
InnleggSkrevet: Man 04 Apr, 2011 17:14 
Brukerens avatar

hobberst skrev:
TV2 : 2 Plass - Kasper Wikestad. Nøytral. Fin stemme Og Veldig Engasjert 7,5 \ 10 P

Kompisen min, som er Arsenal-supporter, har i hvertfall lagt Wikestad for hat, etter en påstand om at Alexander Dmitri Song Billong, eller Alex Song som han kalles, var fransk. Etter dette har han hånet Wikestad for sine manglende kunnskaper, kun basert på denne ene feiltakelsen.

Savner selv Fredheim, på en god dag, akkompagnert med Lars Tjærnås. Øyvind Johannessen var også klasse!

"The hardest game to win is a won game"

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Apr, 2011 17:37 

Klart de beste var i Canal Plus. Synes Øyvind Alsaker er flink. Men jeg likte studio veldig godt i Canal Plus. Kenneth Fredheim og Lars Tjernås har peilling.

Chelsea siden jeg var 4 år! Blues, is best!

Forrige navn: Football-man

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Apr, 2011 17:56 
Brukerens avatar

hobberst skrev:
TV2 :
1 Plass - Øyvind Alsaker. Herlig Dialekt, Fin Stemme Og Nøytral. 9\10 Poeng

Min Mening , Din ?

Er en skam og en skandale at TV2 setter Alsaker til å kommentere Liverpool-kamper. Det skinner like mye gjennom som solen på en solskinnsdag hvilket lag han holder med.
Talentløst.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Apr, 2011 18:06 
Brukerens avatar

Burde vel lugget under generell fotballprat..

Men jeg sier som jeg alltid har sagt. Å se engelsk fotball med en norsk kommentator er som å se engelskmenn kommentere når Northug går fra Hellner..

"You could cut his [John Terry] head off and he'd still play on!"
-Joe Cole

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Apr, 2011 17:18 
Brukerens avatar

1. Kenneth Fredheim - For en kommentator, nøytral, bra stemme og engasjert. Ett ord: Savn!
2. Øyvind Alsaker -Til tider syntes jeg at er for lite nøytral, men vanligvis føler jeg han gjør en god jobb.
3. Arve Fuglum - Syntes han er bra engasjert med en ok stemme.

4. Øyvind Johannesen - Aldri likt stemmen hans egentlig, men han gir meg følelsen av savn etter Canal +, glemmer aldri de sene 18.30 kampene hvor han kommenterte.

Jeg liker virkelig ikke Roar Stokke eller Arne Scheie, sist nevnte hører hjemme å kommentere skihopp eller den slags. Helst vil jeg ha han av med pensjon.
Eneste grunnen til at jeg ikke skrur av lyden mens Stokke kommenterer er fordi han gir meg følelsen av Champions League, den forferdelige stemmen hans, men den er liksom en del av CL.

That's a team, gentlemen
and either we heal now, as a team,
or we will die as individuals.
That's football guys.
That's all it is.
Now, whattaya gonna do?

- Al Pacino

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Apr, 2011 17:23 

Synes ikke Roar Stokke har så forferdelig stemme, men alt for unøytral etter min smak.

@hobbersten

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 05 Apr, 2011 19:44 

Liker ikke helt Eggen. Han er litt sein når sjansene har kommet så etter det så "klikkern".

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Apr, 2011 14:00 

Roar stokke var en stor plage igår !

@hobbersten

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Apr, 2011 15:47 

Liker egentlig ingen kommentatorer fra norge bortsett fra Kenneth Fredheim.. savner han som PL-Kommentator.. nei det er mye bedre med engelske kommentatorer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Apr, 2011 01:30 
Brukerens avatar
Skribent

Den største og den som gjer jobben sin best i Norge er vel i grunnen Per Jarle Heggelund. Den mannen kan absolutt alt om italiensk fotball og kommenterer med ekstrem innlevelse. Å sjå italiensk fotball er mykje artigare når han kommenterer. Skulle ønskt det fantes ein tilsvarande mann for engelsk fotball.

Truls Sylvarnes

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Apr, 2011 10:58 

chelsea91 skrev:
Liker egentlig ingen kommentatorer fra norge bortsett fra Kenneth Fredheim.. savner han som PL-Kommentator.. nei det er mye bedre med engelske kommentatorer!

Jeg så Kenneth på Fredag! :D

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Apr, 2011 17:30 
Brukerens avatar

Det siste Alsaker er, det er å være nøytral (Liverpool - Man City)

21-24.nov.09 [Chelsea 4-0 Wolves] [Spurs 9-1 Wigan] [Chelsea Reserves 1-2 Birmingham R]

6-10. apr.12 [Chelsea 2-1 Wigan] [Arsenal 1-0 Man City] [Crystal Palace 0-2 Southampton] [Fulham 1-1 Chelsea]

1-5.okt.14 [Arsenal 4-1 Galatasaray] [Aston Villa 0-2 Man City] [Chelsea 2-0 Arsenal]

Drømmeturer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Apr, 2011 09:51 
Brukerens avatar

Skandaløst av TV2 å sette opp Alsaker på Liverpool-kamper.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Apr, 2011 19:27 

Jeg skal fortelle dere en ting som er Skandaløst; Å sette opp Roar Stokke på en Man U kamp, men hva forventer vi av Viasat ?

@hobbersten

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Apr, 2011 02:55 
Brukerens avatar
Skribent

Syntes vi må rose TV2sporten når de fortjener det, og det gjør de nå etter kampen mot West Ham. Vet ikke hvem som kommenterte, men var objektiv, og lot seg ikke friste til å rakke ned på "kjøpeklubben" Chelsea FC. Sånn skal det være!

Go For It!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Apr, 2011 11:36 

Magnus Sveen var det. Såvidt meg bekjent kommenterer han ikke så veldig ofte, men jeg synes han har en behagelig stil.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Apr, 2011 12:24 
Brukerens avatar
Skribent

Ja, satt å tenkte på det samme sjølv! Absolutt den best kommenterte kampen eg har sett med Chelsea denne sesongen iallfall.

Ellers fint at heile studio kan bita i det sure eplet etter kampen og vedkjenna at me alle er leie dei dårlige Torres-vitsane og at det ikkje er hans feil at han kostar 50 mill pund.

Truls Sylvarnes

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 52 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet