Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 04:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jugoslavia - Norge
InnleggSkrevet: Tor 13 Nov, 2014 09:33 

Jeg satt og tenkte på gamle tider mens jeg kikket på landskampen i går, og kom i hu den forferdelige seansen i EM i Belgia/Nederland (?) mellom Norge og Jugoslavia. Det var vel i den kampen Semb knelte på gresset etter at Spania scoret to mål i sluttminuttene mot Jugoslavia og dermed sendte oss på hue og ræva ut.

Men: tilbake til den kampen. Jeg husker med et intens minne at den kampen var noe av det jæv.... innen uthaling av tid. Noen andre som husker dette.?

Det kan umulig ha vært mye effektiv spilletid i den matchen, og de jugoslaviske spillerne brukte kriminelt mye tid i enhver situasjon :)

Litt pussig at den kampen plutselig falt inn i tankene mine, men sånn er det nå bare.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Jugoslavia - Norge
InnleggSkrevet: Tor 13 Nov, 2014 11:46 

GrimFandango skrev:
Jeg satt og tenkte på gamle tider mens jeg kikket på landskampen i går, og kom i hu den forferdelige seansen i EM i Belgia/Nederland (?) mellom Norge og Jugoslavia. Det var vel i den kampen Semb knelte på gresset etter at Spania scoret to mål i sluttminuttene mot Jugoslavia og dermed sendte oss på hue og ræva ut.

Jugoslavia må hatt en veldig stor tropp med seg til dette EM i og med de spilte både mot Norge og Spania samtidig :)

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: