Dato/klokkeslett: Fre 06 Des, 2019 09:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Leicester City tar ligagull?
InnleggSkrevet: Lør 06 Feb, 2016 18:12 
Brukerens avatar
Moderator

Nå har de gjort det igjen! 3-1 borte mot Manchester City gir de et forsprang på 6 poeng ned til andre plassen. Med 13 kamper igjen er de nå favoritter til å sjokkere alle og ta ligagullet.

1. Leicester City - 53p
2. Manchester City - 47p

Siden vi er ute av gullkampen for lengesiden håper jeg at Leicester tar gullet foran Man City og Arsenal ti av ti ganger.
Hva tenker dere? Kan de klare det? :P

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Leicester City tar ligagull?
InnleggSkrevet: Søn 07 Feb, 2016 12:14 
Brukerens avatar

Tør nesten ikke håpe på det, men ligagullet til Leicester ville vært en stor glede. Moro for laget men for min del er det gleden over Ranieris prestasjon som er størst. Unner den mannen alt godt og krysser alt jeg har og håper det holder helt inn. Etter gårsdagens prestasjon som jeg dessverre ikke fikk sett, er sjansene øket betraktelig.

En gang i tiden var vi mange som ønsket å beholde den svært sympatiske mannen. Jeg klager ikke på årene som fulgte umiddelbart etter at han ble erstattet, men Ranieris exit var ikke pen.

Bilde

Which ship has never docked in Liverpool?
The Premiership!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 07 Feb, 2016 15:03 
Brukerens avatar

Dersom de tar gullet mener jeg det er et stort svakhetstegn for PL. De ville aldri klart det i noen av de andre store ligaene i Europa. "Topplagene" i PL har virkelig tapt seg, der vi er desidert verst i klassen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 07 Feb, 2016 17:29 
Brukerens avatar
Site Admin

Jeg er litt uenig der, AtotheK. I Italia har det vært sånn i mange år nå at hvem som helst kan melde seg på. Tiden der AC Milan og Juventus dominerer er for lengst over, samt det er lenge siden dette har vært klubber som dominerer i Europa.

Det at Barca har dominert så vannvittig over mange år, og at PSG og Bayern gjør det nå, er mer en bekreftelse på at resten av ligaen stinker.

City, Arsenal, United, Pool og Chelsea har potensielt kunnet slå ut hvilket som helst lag fra CL. At Leicester, Tottenham og West Ham klarercå melde seg på, viser kvalitet i bredden av ligaen. Leicester har også en stor fordel i forhold til de andre lagene. De spiller ikke i Europa og det hender heller sjeldent at de spiller to kamper i uken.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 14 Feb, 2016 22:49 

Enig at Premier League er svak. Kan godt argumentere at det er så mange gode lag, men det gjør ikke ligaen bedre av den grunn.

Det har også forplantet seg til dommerene. Vardy søker mann og blir belønnet med straffe. Monreal står ikke engang i veien mellom Vardy og ball, likevel hopper han på Monreal og får straffe. Hvor mange straffer har egentlig Leicester denne sesongen??
Straffen til Tottenham er også et funn av Clattenburg. Hvordan kan du straffe en spiller som har ryggen til ballen har forlatt foten til motspiller?

Svak liga over hele linjen.

I'm back!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet