Dato/klokkeslett: Lør 07 Des, 2019 15:45

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Alexander Sørloth
InnleggSkrevet: Fre 02 Feb, 2018 09:31 
Brukerens avatar

Ble intervjuet på NRK i forbindelse med overgangen til Crystal Palace i går og sa at han var stor Chelsea fan :)
Siden han var 6 år. Jeg kjenner faren hans godt, men treffer han sjelden nå, han er Leeds. Vi får adoptere Alexander på en eller annen måte , vet ikke riktig hvordan. Kanskje en egen tråd her hvor vi følger hans kamper for Crystal Palace? Akkurat nå har jeg skiftet 2. lag fra Millwall til Crystal Palace :)

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Alexander Sørloth
InnleggSkrevet: Lør 03 Feb, 2018 15:32 
Brukerens avatar

Spennende overgang, og jeg håper han slår an! Fysisk ramme som passer Premier League, hvert fall. Håper han holder beina godt plantet på jorden og gønner på. Blir spennende å følge med!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 11 Feb, 2018 15:17 
Brukerens avatar
Styremedlem

Roald skrev:
Ble intervjuet på NRK i forbindelse med overgangen til Crystal Palace i går og sa at han var stor Chelsea fan :)
Siden han var 6 år. Jeg kjenner faren hans godt, men treffer han sjelden nå, han er Leeds. Vi får adoptere Alexander på en eller annen måte , vet ikke riktig hvordan. Kanskje en egen tråd her hvor vi følger hans kamper for Crystal Palace? Akkurat nå har jeg skiftet 2. lag fra Millwall til Crystal Palace :)

Millwall?? Du må være eneste Chelsea supporter i verden som har/hadde Millwall som 2. lag.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 11 Feb, 2018 15:35 
Brukerens avatar

Jeg synes også det er noget spesielt at en som kritiserer andres tilhørighet til Chelsea selv har Millwall som «andrelag»...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Pålogget
InnleggSkrevet: Ons 14 Feb, 2018 13:39 
Brukerens avatar

Vinje skrev:
Roald skrev:

Millwall?? Du må være eneste Chelsea supporter i verden som har/hadde Millwall som 2. lag.

Jobbet like ved banen, nesten alle kollegene var Millwall fans. Var ofte og så de spille. Skjønner egentlig ikke hva som er merkelig med dette. Nå er uttrykket 2. lag veldig beskjedent da. Jeg ser ikke etter resultatene deres en gang.

For øvrig lovende debut for Alexander.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 31 Mar, 2018 00:50 
Brukerens avatar

Sitert i tv2 i dag at han ikke har noe favorittlag. Skikkelig diehard fan..

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 01 Apr, 2018 15:30 
Brukerens avatar

Blir som da Crouch ble intervjuet i Liverpool om hvilket favorittlag han hadde da han vokste opp: "qpr"

En lærer seg betydningen av hvite løgner etter hvert.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 11 Apr, 2018 04:52 
Brukerens avatar

Millwall etter 17 kamper uten tap i Championship, er nå på 6. plass - play off. Tvi, tvi. Fulham på andre. Kan det umulige skje? Chelseas tidligere junior George Saville spiller fast på midtbanen. Har scoret 10 mål i Championship denne sesongen.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: