Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 04:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1771 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Manchester United
InnleggSkrevet: Tor 20 Des, 2018 13:26 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Høiby skrev:
«Sunny» faktisk - så nå er han en kjæledegge? Håper han mislykkes så til de grader. Unner hverken han eller United noe som helst, og nå må vi attpåtil høre på det uendelige gnålet fra norske juletrær og norsk se-og-hør journalistikk.

Hehehe... Jepp! Som skrevet - i valget mellom....

Chitty frarøvet oss ifjor mer enn nok, og jeg ser helst at de forblir uten et CL trofe!

Det hele toppet med den gledelige tanken om enda en trofeløs sesong for måke supporterne ja så lever jeg greit med en 5-6 måneders Sunny opptur. Pest, så absolutt, men jeg tar munnbind på og holder meg for nesen :-)

Av alle vil jeg tro at United har den lengste veien tilbake til toppen. En CL trofe på enten LFC eller City vil være mer enn uholdbart og nokså skadelig for vår del. Det er mot disse klubbene vi slåss finansielt og hvor et CL trofe så absolutt vil ha størst effekt på de to klubbenes finansielle evner.

Det er da flere klubber igjen i CL enn Liverpool, City, Spurs og United? Trenger da ikke håpe på noen som helst av disse 4. Til og med Barca går foran de 4.

Drømmen hadde vært om OGS sendte United enda mer ned i søla. Ryker mot PSG, taper et par kamper tidlig og ryker ut av Fa cupen. Forlater klubben på en 6. plass, trofeeløst og enda mer grinete spillere. DET hadde vært drømmen det.

Blir morro med Wolf Eikrem i PL igjen da :lol:

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 20 Des, 2018 14:51 
Brukerens avatar
Moderator

Pogba shouted ‘he f***ed with the wrong baller’ when Mourinho was sacked by Man Utd

Jeg håper så inderlig scum taper mot Cardiff med Pogba på banen. :lol:

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 20 Des, 2018 20:50 
Brukerens avatar
Site Admin

Nå er jo både klubben og laget i dyp splittelse etter Mourinhos herjinger. Tviler på at ManUs midtstoppere er så veldig motivert eller har selvtilliten på topp når Mourinho har klaget i hele høst på at disse spillerne skulle vært erstattet i sommer. Pogba, Rashford og flere andre unge spillere har fått unngjelde i media av manager som åpenbart mener at de ikke er gode nok.

For ManU og den situasjonen de er i, tror jeg Solskjær er en veldig riktig type manager å ansette. Han har bøttevis av erfaring som spiller. Har hatt vanskelige perioder som spiller selv, og samtidig vært med på å vinne det som vinnes kan. Han har også en langt mer positiv instilling og medmenneskelige egenskaper enn det Mourinho har. Han har jobbet med unge spillere i akademiet til ManU, og det er det absolutt en grunn til. Han kan kan absolutt bygge opp igjen laget, få ned konfliktnivået mange hakk og gi spillerne troen tilbake på seg selv. Jeg tror ManU-ledelsen ønsker å bygge stein på stein og tenker mest på å tilrettelegge for at neste sesong skal bli mest mulig bra.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 22 Des, 2018 21:26 

Chapeau, Solskjær!

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Des, 2018 13:24 
Brukerens avatar

Manu-kampen i dag sendes altså direkte på TV2. Spent på om de hadde gjort det samme dersom Flo tok over Chelsea. Jeg har mine tvil.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Des, 2018 22:48 
Brukerens avatar

Solskjærs vikariat kommer som bestillt.
Når rottene fra Merseyside har «suksess» får de knapt nok en notis i norske medier, det er jævlig sårt for det pakket.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 27 Des, 2018 15:15 
Brukerens avatar

På tide å sparke Sarri og få inn T.A. Flo som trener, så skal du se TV2 begynner å prioritere våre kamper også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 27 Des, 2018 15:35 
Brukerens avatar

Om Flo tar over Chelsea vil sikkert TV2 bruke tid på å skrive at han var overvurdert. Eneste måten Chelsea hadde fått oppmerksomhet på var om vi signerte Ødegaard.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 27 Des, 2018 15:36 
Brukerens avatar

Men om vi hadde lånt ut Ødegaard slik Real har gjort ville vi fått alskens skriblerier om hvordan vi ødelegger fotballen ;-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 27 Des, 2018 23:12 
Brukerens avatar

He he.

Rimelig ville seertall på kampen ihvertfall.

"På det meste fulgte hele 775 000 med på kampen. Dette gjør Ole Gunnar Solskjærs manager-debut på hjemmebanen Old Trafford til den mest sette Premier League-kampen i TV 2s historie. Dette melder TV 2 i en pressemelding."

https://www.dagbladet.no/kultur/premier ... 2/70604752

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 03 Jan, 2019 11:37 
Brukerens avatar

Jeg trodde det var noe regler som sa at man ikke kunne vise mer enn 1 kamp om gangen? Er tydeligvis ikke så viktig med de reglene når Liverpool og United/Solskjær spiller samtidig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 03 Jan, 2019 17:15 
Brukerens avatar

De gir bort kamper senere i sesongen for å vise alle kampene til Solfjær frem til han får sparken om en måned tid.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Jan, 2019 01:04 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
Jeg trodde det var noe regler som sa at man ikke kunne vise mer enn 1 kamp om gangen? Er tydeligvis ikke så viktig med de reglene når Liverpool og United/Solskjær spiller samtidig.

Dette gjelder vel kun lørdagskamper kl 16:00.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 16:09 

Har ikke store problemer med Solskjær. Norsk media er søppel fra før, så det blir ikke mye verre uansett. Problemene kommer om de som betaler for kamper mister muligheten til å se sine lag pga prioritert Solskjær's Man Utd.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 16 Jan, 2019 00:35 
Brukerens avatar

Koser meg. Liverpool-skummet er i harnisk. De leder serien, og får knapt nok en notis i norske aviser. LiverpoolTV.no ofrer klubbens kamper for å vise United-kamper.....
Nå gleder jeg meg bare til Chelsea skal slå de på Anfield og ødelegge tittehåpet nok en gang.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Feb, 2019 16:19 
Brukerens avatar

Denne Paddy Power reklamen er helt genial

https://www.dailymail.co.uk/video/sport ... dvert.html

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 24 Feb, 2019 13:12 

"Loyalty is dead, live for rewards". Priceless.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mar, 2019 00:29 

Nå kommer norske aviser til å ta fulstendig av, blir ikke å lese en norsk avis på en uke

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mar, 2019 10:06 
Brukerens avatar

Det er aldri straffe. Ballen går i tusen kilometer i timen i en hånd som er i en naturlig posisjon i forhold til manøveren PSG-spilleren gjør - hvilket er å prøve å blokkere ballen. Jeg har aldri opplevd en manager som har hatt så mye flaks som Solskjær denne sesongen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 07 Mar, 2019 17:20 

enig

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 24 Apr, 2019 14:54 
Brukerens avatar

Ha, ha, nå har Ole vist sitt sanne jeg. Han har foran kampen mot City gått ut og sagt at cityspillerne kommer til å tråkke hans egne på hæler og ankler. Når en ser på statistikken for kort og frispark denne sesongen så er hans eget lag verst til de grader. 4 mot ett rødt kort, dobbelt så mange gule og frispark.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1771 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: