Dato/klokkeslett: Tir 12 Nov, 2019 15:50

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Cristiano Ronaldo
InnleggSkrevet: Lør 17 Jun, 2017 22:39 

Jeg tror ikke at Ronaldo kommer til Chelsea. Men jeg kan ikke helt skjønne hvorfor man ikke kan være eldre enn 11 år for å tro at en spiller som Ronaldo kan komme til Chelsea? Chelsea har kjøpt mange verdensklassespillere de siste 20 årene og spesielt spillere som er i slutten av sin karriere. Gullit, Vialli, Desailly, Schevchenco, Deschamp, Weah for å nevne noen. (jeg vet, har stavet noen av navnene feil).

De største grunnene til at jeg ikke tror at Ronaldo ikke er aktuell for Chelsea er fordi at Ronaldo ikke passer inn i Contes fotballfilosofi. Ronaldo nok ikke ser på Chelsea som en stor nok klubb. Og fordi Chelsea nok ikke har lyst til å betale den høye prisen for en spiller som snart er på hell.

Men det er allikevel litt artig å diskutere hva hvis...!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 18 Jun, 2017 11:38 

Det er nok mange 10 åringer i bookmakerbransjen da , men noen setter jo fremdeles gode odds man kan tjene mye penger på selv også. Dog dette faller nok. Nå snakkes det om at Roman Abramovich er interessert i kjøpe Ronaldo. Forlangende salgspris sies å være £150 mill.

https://www.oddschecker.com/football/fo ... fer-window

http://metro.co.uk/2017/06/17/chelsea-r ... l-6716438/

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 18 Jun, 2017 14:50 
Brukerens avatar

Det eneste laget Ronaldo kommer til å spille for i England er United. Dog har Donald Trump blitt president i USA, så større sensasjoner enn at han kommer til Chelsea har skjedd.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 18 Jun, 2017 15:47 

Han er vel ferdig med det stedet får man håpe og det var jo også før han ble en av verdens beste spillere han bodde der, men kan jo selvsagt havne der. Donald Trump er vel ikke akkurat aktuell for Chelsea så vidt jeg vet men sikkert noen aviser som skriver det vil jeg tro.

Avlogget
 Innleggets emne: Overgang Ronaldo
InnleggSkrevet: Man 08 Jan, 2018 23:59 
Brukerens avatar

Real Madrid superstar Cristiano Ronaldo is open to joining Chelsea.

The Portugal international has been linked with a move away from the Bernabeu in recent months.

Ronaldo, 32, told Real he wanted to quit the club last summer but a deal wasn’t agreed.

And according to Spanish transfer outlet Don Balon, Ronaldo still wants to leave Real.

They add that Chelsea have made their interest known and the Real attacker fancies a move to Stamford Bridge.

Ronaldo reportedly feels the Blues is the best offer he currently has on the table, especially considering Manchester United are not interested in re-signing him.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 09 Jan, 2018 00:20 
Brukerens avatar

Eneste måten CR7 havner på brua er dersom vi mister Hazard til nettop Real, noe jeg ikke akkurat vil...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: