Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 14:57

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Ønske] Christiano Ronaldo
InnleggSkrevet: Søn 26 Des, 2010 13:06 

Nei jeg vil ikke ha en spiller som sutrer som en liten 6 åring hver gang han ikke får viljen sin av dommeren... han tenker mer på seg selv enn lage sitt.. de så jo alle i hans siste sesong for united. Og filming gjør han og. Nei takk vi klarer oss fint uten Ronaldo. Finnes mange andre gode spillere også

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 26 Des, 2010 13:45 
Brukerens avatar

chelsea91 skrev:
Nei jeg vil ikke ha en spiller som sutrer som en liten 6 åring hver gang han ikke får viljen sin av dommeren... han tenker mer på seg selv enn lage sitt.. de så jo alle i hans siste sesong for united. Og filming gjør han og. Nei takk vi klarer oss fint uten Ronaldo. Finnes mange andre gode spillere også

Hvem? Selv om jeg er enig i at holdningene hans er et problem, men vi har da jo Drogba så hva skader det med en til?. Ellers så virker det som om Ronaldo har gitt seg med det meste av det.

God does not support Chelsea, but he wore the No.25 shirt for seven years

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 03 Jan, 2011 12:39 
Brukerens avatar

Nei, hold den jålebukken unna Chelsea. Da vil jeg mye heller ha en Messi-overgang.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 01 Mai, 2011 12:58 
Brukerens avatar

http://www.dagbladet.no/2011/04/30/sport/manchester_united/real_madrid/alex_ferguson/cristiano_ronaldo/16363897/

Etter tapet mot Barcelona tidligere denne uka følte Ronaldo at laget spilte for defensivt.

- Om jeg liker å spille for et defensivt lag som Madrid?

Kanskje Carlo kunne lokket han til brua. Selvom jeg alltid har hatet klysa, er han en god fotballspiller og man har lært å leve med torres.

Pep Guardiola's Barcelona using tiki-taka faced 52 different teams and managed wins against all of them except Chelsea

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 02 Mai, 2011 18:48 

Dette går over grensa, Nei Takk !

@hobbersten

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 02 Mai, 2011 19:00 

Jeg ville kun sett han i Chelsea drakta for å gni det inn i trynet på United supporterne, bortsett fra det så har ikke jeg heller så særlig lyst på en jålebukk av rang i Chelsea.

Innleggets emne: [Ønske] C.Ronaldo
InnleggSkrevet: Søn 05 Feb, 2012 16:55 
Brukerens avatar

http://www.tv2.no/sport/fotball/england ... 01210.html

Om Ronaldo ikke trives i Spania og vurderer England retur er det nok United og City som frister mest..Men jeg synes vi burde slå til om han skulle bli tilgjengelig !

Verdens beste fotballspiller etter min mening, men holdningene hans trekker litt ned !

Hva synes dere?

Chelsea 2 - 1 Arsenal 20.01-13
Chelsea 1 - 0 Swansea 26,12-13
Chelsea 2 - 1 Liverpool 29.12-13
Chelsea 3 - 0 Aston Villa 27.09-14
Mine kamper på brua!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 05 Feb, 2012 23:43 
Brukerens avatar

Tenk om vi ikke hadde brukt 50 mill pund på Torres ifjor og kunne slengt dette i bordet til Real Madrid i år. Han er kanskje verdens største klyse, men talentet er udiskutabelt. Så spørs det om ikke han sammen med Sturridge og Drogba hadde dannet tidens ego trio på topp.

Pep Guardiola's Barcelona using tiki-taka faced 52 different teams and managed wins against all of them except Chelsea

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Feb, 2012 03:01 

Never going to happen! Røverhistorie fra ende til annen.

Folk må virkelig bli mer kildekritiske. TV2 referer til Sunday Express, folkens! Sunday Express!

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Feb, 2012 03:02 
Brukerens avatar

Nei. Fantastisk spiller, det er det ingen tvil om. (minst) £50 millioner og £200.000 i uka? Aldri. Kjøp Hazard for halvparten og skap en egen stjernespiller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Feb, 2012 20:01 
Brukerens avatar

Hadde vi kjøpt Cristiano Ronaldo så hadde han vel floppet på samme måte som Torres.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Feb, 2012 20:04 
Brukerens avatar

Er Ronaldo smart så holder han seg i Real Madrid. Lønningene skal vel være på vei nedover nå som FFP trer inn. Ettersom Ronaldo er blant verdens best betalte har han nok rundt £300k i uka - det får han neppe i en engelsk klubb.

Success has many fathers

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Feb, 2012 00:13 
Brukerens avatar

Vi har iallefall ikke råd til å gi Ronaldo en slik lønn. I tillegg til Torres, Lampard, Terry og Drogba!

Blue is the colour, football is the game!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Feb, 2012 00:39 
Brukerens avatar

StayN skrev:
Hadde vi kjøpt Cristiano Ronaldo så hadde han vel floppet på samme måte som Torres.

Tviler sterkt på det.

Chelsea fan siden 1996.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Feb, 2012 00:40 
Brukerens avatar

Sett den her? http://www.youtube.com/watch?v=xmtwEwAf9Tk

Chelsea fan siden 1996.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 11:08 
Brukerens avatar

Fra TV2 : "Jose Mourinho og Real Madrid tapte lørdag Copa del Rey-finalen mot byrival Atletico Madrid. Det gjorde ikke portugiseren mer populær på Santiago Bernabeu. Det meste tyder nå på at Mourinho forlater klubben og setter kursen tilbake til London og Chelsea. Manageren skal ifølge Daily Mail ha planer om å ta med seg Cristiano Ronaldo og dermed sørge for at landsmannen ikke drar tilbake til Manchester United."

Hehe. Jeg tviler STERKT på at det skjer, men ønsker selvfølgelig at det er noe i disse ryktene :D

Men er idiot hvis man ikke vil ha verdens beste spiller til sin klubb!

"If I could afford to, I would play for Chelsea for nothing."

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 13:22 

facethesun skrev:

Funker ikke

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 13:25 

Ronaldo er god han.men trur du det blir billig og kjøpe verdens beste spiller?
Og har ikke sans for Ronaldo som person. Virker som ei klyse som kun bryr seg om seg selv.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 14:04 

Nei takk, kjøp heller Bale visst vi skal bruke så mye penger. Han tar til takke med halvparten av lønna til Ronaldo også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 19:22 
Brukerens avatar

Har en kaptein som er utro i hytt og gevær, men kan ikke har Ronaldo fordi han virker klysete?
Tror folk hater Ronaldo mye pga hvordan han ser ut, og at han virker opptatt av seg selv, mens fakta er at han er en fantastisk fotballspiller!

"If I could afford to, I would play for Chelsea for nothing."

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 20:00 

Har du bevis på terry var utro? Vil ikke ha ronaldo for han tåler ikke motgang og er ei klyse og blir alt for dyr. Og han er tross alt 28 år. Heller Bale som comtrend seier.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 21:18 

Det er vel egentlig ganske klart at Terry var utro:)

Gjerne Ronaldo eller Bale, men dette er jo daily mail som opplyser, ergo bare svada.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Mai, 2013 22:06 
Brukerens avatar

Ronaldo-ryktet håper jeg er bare tull!! Beste spiller i verden eller ikke, vil IKKE ha han til klubben.
Stiv pris? Jepp, Enorm lønn? Jepp, Enormt ego? Jepp, Over the top? Om ett år eller 2... Vidresalgsverdi? Nope... = Bedre kjøp der ute.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 19 Mai, 2013 03:27 
Brukerens avatar

Hehe, folk kan da virkelig ikke mene at en spiller som Ronaldo, med så ekstreme ferdigheter og fysikk vil være "over the top" om 2 år, altså når han er 30. Han kommer til å være av ypperste nivå til han er 35, garrantert. Uansett om han mister litt av hurtigheten sin, så vil han fremdeles være en magiker med ballen. Han er unik, enkelt og greit.

Sitat:
After this season, Ronaldo will only have one year left on his contract, which means that if he doesn’t re-sign with Madrid in the offseason, the club will be forced to sell him in order to avoid losing him for free when his contract expires.

La oss hypotetisk sett tenke oss at Ronaldo har satt seg på bakbeina angående en ny kontrakt, og Mourinho på et eller annet vis klarer å overtale ham til å dra til Chelsea. Er folk klar over hvilken gullgruve det hadde vært? Hvis ikke jeg tar feil så selger han flest drakter i verden, og genererer enorme summer for Real Madrid. Det er snakk om så ufattelig mange millioner hvert år at hans lønn blir tilnærmet ingenting. Torres, for guds skyld, har vært en "smart" signering, rent finansielt sett. Det er ikke nødvendig å tenke på et videresalg.

Jeg hadde stilt meg positivt til en signering av Ronaldo nå. Rett og slett fordi han er en fantastisk fotballspiller, og jeg tror han hadde vært fenomenal sammen med Mata og Hazard. Det hadde vært en god signering, både sportslig og økonomisk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 19 Mai, 2013 07:38 
Brukerens avatar

Zola87 skrev:
Ronaldo er god han.men trur du det blir billig og kjøpe verdens beste spiller?
Og har ikke sans for Ronaldo som person. Virker som ei klyse som kun bryr seg om seg selv.

Det går ikke an å ta mer feil. Ronaldo som auksjonerer bort sine trofeer og bruker pengene til å starte skoler i Gaza. Ronaldo er verdens herligste fyr som absolutt må komme til Chelsea, for et lag vi ville få da.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 81 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: