Switch to full style
Rykter, spekulasjoner og annet rundt klubben.
Skriv et svar

Re: [Ønske] Christiano Ronaldo

Søn 19 Mai, 2013 09:38

Ronaldo kan være så klysete han vil for min del, men det forandrer ikke faktumet at han hadde skytt Chelsea til nye høyder. Her snakker vi om en fyr som har mere mål en kamper for Real om jeg ikke tar feil. De pengene de hadde brukt på han hadde de lett tjent inn igjen for dette er en av de desidert største spillerne i verden, et ikon. Messi kan vi bare glemme så hadde de fått Ronaldo så er det nesten like bra, om ikke bedre siden vi vet han takler ligaen. Da hadde jeg hatt klokketro på seriegull og det som er, selv med Torres fast på topp:)

Søn 19 Mai, 2013 10:58

Aldri om Ronaldo kommer til oss. Er nok bare Manchester United, og evt. PSG han kunne dratt til. Men, for en signering det ville vært. Ikke bare et stort løft for oss sportslig og øknomisk sett, men også et stort stikk til United fansen.

Søn 19 Mai, 2013 11:06

Et kjøp av Ronaldo kunne tatt oss til nye høyder både sportslig men og hva det gjelder oppmerksomhet. Ser ikke bort ifra at det hadde blitt noen ekstra blå venner rundt omkring i verden dersom han kom.

Søn 19 Mai, 2013 11:36

Bernt skrev:Hehe, folk kan da virkelig ikke mene at en spiller som Ronaldo, med så ekstreme ferdigheter og fysikk vil være "over the top" om 2 år, altså når han er 30. Han kommer til å være av ypperste nivå til han er 35, garrantert. Uansett om han mister litt av hurtigheten sin, så vil han fremdeles være en magiker med ballen. Han er unik, enkelt og greit.

Altså her er jeg litt enig med Marca. kommer kanskje annt på hva du legger i over the top, men han blir neppe bedre etter fylt 30 år, ergo over the top. Betyr ikke at han er en dårlig fotballspiller av den grunn, fysikken og prosfesjonaliteten til Ronaldo gjør nok at han er verdensklasse langt etter fylte 30 år uansett. Om de hadde hentet han så ville Chelsea nytt godt av han i maaange år og tjent gode penger på han så slik kjøp syns jeg ikke er så idiotiske egentlig.

Søn 19 Mai, 2013 16:02

Tok kanskje litt i når jeg skrev over the top, men en av de viktigste styrkene hans har vært enorm fart og om 1-2 år begynner han å miste farten. Om han ikke har begynt allerede...For all del, en god spiller men blir ihvertfall ikke bedre med årene...

Søn 19 Mai, 2013 20:33

Jeg tror dette kan skje. Når både Ronaldo og Mourinho er mislikt i gruppa, kan jo dette ha sammenheng - at de støtter hverandre møt røkla. Ferguson har gitt seg og Manchester er en drittby, så tviler sterkt på retur dit. London er glamorøst og perfekt for både Ronaldo og madammen, så Chelsea er imho eneste reelle engelske alternativ når Ronaldo skal flytte på seg.

PSG og Monaco er også sannsynlige alternativer, mens Bayern og Inter/Milan/Juve er mindre trolig, men ikke umulig.

Jeg tipper det står mellom Chelsea, Monaco og PSG. Mourinho kan nok vippe dette Chelseas vei.

Ronaldo kommer til å være god i mange mange år til.

Søn 19 Mai, 2013 20:35

Og glem ikke draktsalget. Real har tjent mer på Ronaldo-drakter enn de 800 millionene det kostet dem å kjøpe ham ...

Søn 19 Mai, 2013 21:01

Hvis prisen ikke blir for syk støtter jeg en overgang med Ronaldo til Chelsea. Fantastisk spiller som kan være med å løfte Chelsea enda et hakk.

Søn 19 Mai, 2013 21:57

Ronaldo til Chelsea tror jeg uansett vi bare kan glemme, men hadde vært digg å sett han i blått for å terga Manu supporterne:) penga de hadde brukt på lønn og overgang hadde de nok tjent inn rimelig kjapt, fyren er som sagt et ikon.:)

Man 20 Mai, 2013 14:56

Hvem vil ikke ha ham? Han er verdens (nest) beste spiller! Han har 200 mål på 198 kamper for Madrid! Skjer aldri pågrunn av sangen vår om at hand skulle død i tunnelen og fordi han elsker United, men ville gjerne hatt ham.

Tir 21 Mai, 2013 08:53

Om han skulle kommet til oss trenger vi iallefall ikke å kjøpe en ny spiss! Da kan vi kjøre C.Ronaldo-Mata-Hazard med Lukaku up top!

Tir 21 Mai, 2013 09:44

Ville vært helt fantastisk med Ronaldo i Chelsea. Man kan jo drømme.

[Rykte] Cristiano Ronaldo

Tor 12 Nov, 2015 15:54

OMG!!!
Kort sagt 100 mil euro + Hazard!!!????
Aldri i livet!!!!!

http://futbol.as.com/futbol/2015/11/12/primera/1447296120_083789.html

Re: Cristiano Ronaldo

Tor 12 Nov, 2015 16:01

Viktig å være kildekritisk ;)

Tor 12 Nov, 2015 16:08

Ja,ja..men rykter er rykter :-)

Tor 12 Nov, 2015 18:26

Ronaldo kommer ALDRI til chelsea. Hadde kanskje vært 1% sjanse om vi hadde vunnet PL og CL iår..

Uansett så er det hvertfall ikke vits i å poste så håpløse rykter.. 100mill euro er vell strengt talt hva Ronaldo er verdt. Greit at Hazard er elendig for tida, men han er ikke verdt 10kr.

Hazard kommer ikke til å prestere så svakt hele sesongen, så gutten er verdt mer enn Ronaldo når sommeren kommer ;)

Re: [Rykte] Cristiano Ronaldo

Tor 12 Nov, 2015 20:26

Prisen er for høy. Får vi han for €50m så sier jeg ikke nei. Men ikke på bekostning av Hazard.

Tor 12 Nov, 2015 20:33

Det som har gjort CR7 til en så umenneskelig god spiller er ekstrem viljestyrke og dedikasjon. Den mannen vet å ta vare på seg selv og han har en fantastisk drivkraft. I mine øyne kan han være en elitespiller i fem år til uten problemer da han er i konstant utvikling. En spiller med hans mentalitet er akkurat det vi har savnet etter Super Frank, dog aldri på bekostning av Hazard!

Tor 12 Nov, 2015 23:38

Ronaldo hadde aldri dratt til Chelsea. Aldri. Eneste klubben måtte vært United, men trolig kun om Ferguson fremdeles styrte showet.

(Ønske) Ronaldo til Chelsea.

Fre 16 Jun, 2017 16:49

I dag melder Skysports at Ronaldo ikke vil spille fotball i Spania mer pga skattemyndighetene. Hva tenker dere om Ronaldo som erstatter til Costa?

Jeg har aldri helt likt Ronaldo som person, men det er nok mest fordi han framstår som veldig selvopptatt på banen. Og sveisen og feiringen kan gi meg vond smak i munnen.... Men hvis vi ser på spilleren så er Ronaldo på en annen planet i forhold til Costa når det gjelder det aller meste! Gi ham og Hazard fritt spillerom framover og Chelsea er tilbake på toppen av Europa! Pluss at Chelsea får et navn som får opp hypen rundt klubben igjen og gir oss et draktsalg av en annen verden. Kjør på med verdensrekord i lønn sier jeg bare! Og så skal jeg se vekk på de første 5 feiringer av scoringer før jeg sikkert digger det.

Re: [Overgang] Cristiano Ronaldo

Fre 16 Jun, 2017 17:01

Om det hovedsaklig er skattemyndighter blir det nok Monaco.

Fre 16 Jun, 2017 19:01

Jaja. Messi var jo også linket litt til oss for noen år siden. Dette skjer jo ikke.

Men ang oppførselen hans, så har vi taklet Costa, hadde vi taklet Ronaldo også. Selvom de kan være litt ufyselig på hver sin måte.

Lør 17 Jun, 2017 15:08

Er sjeldent rykter stemmer men engang iblant er det noe i det og uansett morsomt å høre om hva enkelte bladlus, bloggere osv håper på.

Man får håpe man beholder det man har og kjøper han i sommer. Han vil vel heller bo i London enn Manchester også. Det hadde ikke bare vært bra for laget men også for klubben. Det kan nok bli dyrt der å da, men det betaler seg selv i reklame og draktsalg mm for å ikke snakket om å få en av verdens beste spillere i laget selvom han er 32 år.

Ronaldo for Chelsea.

Lør 17 Jun, 2017 17:48

Ronaldo for PSG skriver de i Paris. For United skriver de i Manchester. Og så videre og så videre.

At noen gidder å spekulere i at han skal til oss skjønner jeg ikke,.

Lør 17 Jun, 2017 20:18

Kan vel sies at det er ingen over 11 år som tror helt seriøst at Ronaldo kommer til London
Skriv et svar