Dato/klokkeslett: Ons 13 Nov, 2019 12:04

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 57 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Ross Barkley
InnleggSkrevet: Tir 12 Des, 2017 18:13 

Ikke klikk på alt mulig piss som skrives gutter, det gir bare inntekter til kvasi-journalister som lever av å finne på ting.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Januarvinduet 2018
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 04:04 
Brukerens avatar

Potensial sier du? Gutten er 24 år gammel, hvor mye mer kan han utvikle seg herfra? Grusomt unødvendig signering om dette går gjennom, tanken på han med #8 bak ryggen i en Chelsea drakt er rett og slett gyselig.. Hvor og når har vi tenkt å bruke han?
RLC burde be om å bli solgt spør du meg og det klandrer jeg han heller ikke for. Han er både yngre og minst like god som Barkley.
Ross barkley og andy carrol, virkelig to spillere som kan endre match-bildet mot lag som barca :roll: De begge er i tillegg skadeforfulgte, er vi Chelsea FC eller Hospital FC??

Leste forøvrig dette på twitter som jeg lo godt av,

-"I'm amused out of that Everton trio (John Stones, Romelu Lukaku and Ross Barkley), Chelsea are probably gonna end up with Barkley. Not what I would've expected two or three years ago."

-"I watched Chelsea go from Ballack, Essien, Lampard, Mikel, Deco to Drinkwater, Bakayoko, Ross Barkley in a space of 8 years"

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 05:33 
Brukerens avatar

Hvis du ikke har nådd potensialet ditt ved 24 år, så vil du aldri gjøre det. Forkastelig om det stemmer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 10:07 

Ja dette er helt sykt. Når vi tenker engelskmenn er ikke Drinkwater og Barkely det verste vi kunne endt opp med. Men når det er sagt , hva har dette og si for RLC? Han et dårligere talent enn Barkely? Aldri i verden, pluss yngre.

Veldig merkelig hvordan vi gang på gang velger prioritere i egne rekker. Det som har irritert meg mest med det jeg har sett av RLC så virker han ikke som en "arbeider". Gidder liksom ikke så mye alltid. Kanskje Conte har sett det samme og ikke ser noe fremtid for ham i klubben? Vi får følge med på fortsettelsen i Palace. men så bruker jo Hodgson han som ving der. Forstå det den som kan...

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 11:16 

special one skrev:
Ta det med ro EvenW, vi har etter alt å dømme signert Ross Barkley for 15£m :lol: Nå viser klubben virkelig ambisjoner, dette er nok en overgang som får Courtois og Hazard til å skrive under fort som fy ;)

Selv om det ikke er en signering jeg ville se, så har jeg fortsatt tro på det også KAN bli et utrolig bra kjøp med tanke på prisen, HG og potenisalet som gutten har. Det som er meget positivt er jo det fysiske aspekteret med Barkley og det faktumet at han bidrar med mål fra midtbanen(noe vi sårt trenger)! Om Conte får terpet litt med den skallen hans og det taktiske så kan det jo skje ting. Et stort minus med denne overgangen er jo RLC, hva tenker han om dette?

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... idfielder/

Enig med deg.
Jeg trur ikke Chelsea ser på dette som en forsterkning for 15 m pund, men rett og slett butikk.
Han er engelsk, han har ett stort potensial. Nå gjelder det og få gutten på beina igjen.
Ross er vel den midtbanespilleren som hadde bidratt med flest mål for oss også.

Han er raskere en Fab, jobber nok enda ett hakk hardere også. Samt han har en skuddfot som er veldig veldig god.
Jeg håper og trur dette bare en en tillegsspiller, og ikke en signering som skal forsterke oss..

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 11:29 

Jeg kan ikke fatte og begripe hva vi skal med Barkley!? Vi har jo RLC som er et større talent og solgte nettopp Chaloba.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 11:39 
Brukerens avatar

Vi skal bytte ut Chalobah og RLC for Drinkwater og Barkley. I tillegg til å bruke masse penger! Vi selger spillere til United og kjøper fra Leicester og Everton. Hva skjer??

Tenk om vi kunne spart Drink og Barkley pengene, brukt de pengene på en klasse midtbanespiller og beholdt RLC som rotasjon/backup.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 12:34 
Brukerens avatar

Conte bygger lag, han henter ikke stjerner fordi de er stjerner.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 13:21 
Brukerens avatar

Hva er det som egentlig motiverer ungguttene når de ser at de uansett hva så blir de erstattet av eldre, dårligere spillere? Barkley er ikke det verste vi kan få, men Caroll? Er jo som å eie Bitcoin men heller ønsker å satse på bruktvarer. Man håper å finne noe gull i vraket, men sannsynligheten er liten.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 13:27 

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... or-chelsea

Barkley var nr 5 i ligaen i fjor på "sjanser skapt", og 8 målgivende.

Ikke positiv, men for håpe Conte gjør vidunder med gutten og at han overrasker.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 13:36 

Stiller meg posetiv til denne signeringen jeg..
Hva er 15 m pund for en engelsk landslagsspiller?

For de som trur at den 24 år gammel gutt ikke kan komme tilbake i toppform.
Tru om igjen.

Som noen påpeker, Conte driter i stjerner. Han skal bygge lag
Og den summen! elsker det!

http://www.skysports.com/watch/video/sp ... er-chelsea

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 13:50 

EvenW skrev:
https://weaintgotnohistory.sbnation.com/chelsea-fc-transfer-rumours-news/2018/1/5/16853136/is-ross-barkley-a-worthwhile-signing-for-chelsea

Barkley var nr 5 i ligaen i fjor på "sjanser skapt", og 8 målgivende.

Ikke positiv, men for håpe Conte gjør vidunder med gutten og at han overrasker.

Konklusjonen i den videoen er jo at han vil være en innbytter både hos oss og hos Tottenham.
Med andre ord, bortkastet penger da vi heller kan satse på å ha egne talent på benken.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 13:58 
Brukerens avatar

£ 15 mill. er småpenger i dag, home grown. Ujevn spiller som kan glimte til - dette kan slå positivt ut.

Viser han seg noenlunde fram er han et enkelt salgsobjekt til det dobbelte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 14:05 

Greit nok at vi sikkert kan gå i pluss ved å selge han videre om et par år, men det gjør jo ikke situasjonen vår noe bedre mtp tittelrace. Så lenge denne signeringen ikke stopper en overgang for eksempelvis Vidal, noe den sannsynligvis gjør, er det greit.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 14:06 
Brukerens avatar

England er ute av EU. Kan det være noe av grunnen til kjøp og interesse av Engelske spillere?

Jeg håper faktisk de eldre reglene innføres igjen. Mangelen av Engelsk på laget har vært sårt savnet for min del.

Barkley blir sikker bra. Jeg stoler som altid på vår fantastiske og suksessrike klubb.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 14:17 

Peter Vindel skrev:
Greit nok at vi sikkert kan gå i pluss ved å selge han videre om et par år, men det gjør jo ikke situasjonen vår noe bedre mtp tittelrace. Så lenge denne signeringen ikke stopper en overgang for eksempelvis Vidal, noe den sannsynligvis gjør, er det greit.

Sa du tittelrace?
Håper du har sluttet og drømme om pl pokalen i år :p
Det har iallefall jeg

Dette blir året der vi må komme blandt topp 4, og dra med oss en cup eller to.
Vidre spill i cl er også vesenltig for at Conte skal fortsette til neste år.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 14:28 

TittelER, altså cuper og CL, uttrykte meg vel litt vagt.
Jeg tror ikke spillere som Barkley og Carroll er med på å sikre top 4, seier i hjemlig(e) cup(er) eller å slå ut Barca i CL. Vi trenger spillere som er BEDRE enn de vi har. Vi har nok av unggutter som kan være stallfyll, de er også home grown. Jeg skjønner seriøst ikke en dritt av hva vi skal med de to middelmådighetene vi er linket til nå.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 14:50 
Brukerens avatar

Kanskje klubben skjønner en dritt mer enn mange her.
Etter 20 år med i toppen i England og tildels Europa skulle vi ha lite å klage på når det kommer til
klubbens avgjørelser.
Ikke lett å få de rette, såkalte fantastiske spillerene som også vil koste lattelig mye i dette vinduet.
Viktig å være fornuftig. PL er avgjort. Vent eventuelt til sommeren.
Vi må absolutt ikke ta en Liverpool. Ikke la oss være med på denne prisgaloppen på spillere.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 15:16 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Kanskje klubben skjønner en dritt mer en mange her.
Etter 20 år med i toppen i England og tildels Europa skulle vi ha lite å klage på når det kommer til
klubbens avgjørelser.
Ikke lett å få de rette såkaldte fantastiske spillerene som også vil koste lattelig mye i dette vinduet.
Viktig å være fornuftig.

Har vi ikke rett til det? Vi har vell sett hva å ikke hente kvalitetsspillere kan bety(re Mourinho som krevde flere, men fikk Pedro bare..). Å er det bare meg som frykter for at stallen vår pdd ikke er bankers til å kapre topp 4? Jeg vil ikke tenke på hva som kan skje om Hazard forsvinner for en periode... Da er nemlig laget her langt ifra noe bedre enn Arsenal, Spurs, ManU og Liverpool.

Jeg ser også hva du mener, men det som er problemet er jo at vi ser ut til å hente middelmådigheter(som ikke går rett inn) til typ 30£m istedenfor å hente en spiller som går rett inn for 50£m og faktisk hever laget!

Alex Sandro er det tydeligvis bare å glemme ser det ut som ifølge de italienske ekspertene. Gleder meg vanvittig til vi signerer f***ings Alex Telles til 30£m som ikke er bedre enn Alonso... For det virker som det er slik vi gjør buisness.

Drar fram denne igjen: (så kan vi tenke på at i denne perioden så har vi fått en Nike avtale og noen PL inntekter som er hinnsides)
Net Spend 2014/15-2017/18:
Man City - £482m
Man Utd - £442m
Arsenal - £205m
Liverpool - £112m
Spurs - £25m
Chelsea - £16m

For meg er det uforståelig at vi ikke kjemper med Manchester klubbene om signeringer.

Menmen så tenker jeg også at muligens manageren som tar over i sommer får frie tøyler, og at klubben nå gambler på at denne stallen tar topp 4. Conte er etter alt å dømme bort etter denne sesongen! Nitrist å høre på intervjuene hans om overganger og hvordan han ikke har noen innvirkning på hva som hentes. Om en manager klarer å si det så rett ut i media som han gjør så vil jeg tro at det nesten er enda verre i virkeligheten. Om Conte ikke hadde vært fly forbanna så ville han løyet gang på gang i media og sagt heller at "VI" prøver å hente, men det er jo søren meg alltid.. "det er opp til klubben hvem de henter". Må være trist for Conte å se på Guardiola som får akuratt det han peker på.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 15:30 
Brukerens avatar

Special One:
Kan du påstå noe annet enn at Chelsea er den klubben i moderne histore som har levert bunnsolid de siste 15 åra i forhold til de andre lagene i England.
Godt å se vi ikke er med på denne lattelige prisutviklingen. Vi får se hvor det fører mange klubber fremover. Kanskje vi ser både den ene og den andre konkurs.
Spillere blir ikke nødvendigvis det de er i en annen klubb. Spes. ikke i et annet land.
Nå har vi fått en av verdens beste midtstoppere på egen hånd. Uten å betale noe.
Vi får inn et par nye og bygger på det. Det er fortsatt utvikling på de som kom
i sommer. Ting skjer som regel ikke over natten. Vi som Chelsea suportere er så forbanna
bortskjemt. Tenkt deg å være L'Arsenal, Pool (Aldri vunnet PL) eller Tot. supporter (Aldri vunnet PL)
Mourinho fikk flere på laget mot seg etter hvert. Nesten akkurat det samme laget vant
serien året etter.
Kun City har en bedre tropp per i dag enn Chelsea.
Det uansett ikke troppen av stjernespillere som skaper et lag.
Se Totenham de siste åra. Har lukta på seriegull flere ganger uten å bruke
latterlig mye penger. God utvikling på spillere og gode! kjøp og veldig god trenger. Det er det viktigste.

Hva er dette maset om Manchester lagene får de gode spillerene. ManU er ræva. Ikke i nærheten av oss. Burde eventuelt være snakk om Man. City laget. Det laget har pøsa eventyrlig mye penger inn hvert år og med en fantastisk trener har de faktisk fått et utrolig godt lag. Sånn er det bare. Noen gang må de lykkes også.

Sist endret av nikosidis den Fre 05 Jan, 2018 15:46, endret 9 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 15:34 
Brukerens avatar

Nå må ikke folk glemme at vi skal bruke 6 mrd på en ny stadion i løpet av nær fremtid og at det kanskje er derfor vi ikke bruker like mye penger som de andre topp 6 klubbene.

Barkley til £15m er absolutt et godt kjøp. 24 år og avskrevet? Drogba (Som et av mange eksempler) var 26 når han slo igjennom.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 15:47 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Special One:
Kan du påstå noe annet enn at Chelsea er den klubben i moderne histore som har levert bunnsolid de siste 15 åra i forhold til de andre lagene i England.

Mourinho fikk flere på laget mot seg etter hvert. Nesten akkurat det samme laget vant
serien året etter.

nikosidis...

Chelsea har vært suveren de siste 15årene, men det er da vitterlig fordi Abramovic har ost av ambisjoner og brukt penger. Jeg mener at med dagens marked å ambisjonene de andre klubbene viser så er det hinnsides at vi er så langt unna de i pengebruk. Vi kan da hvertfall bruke 60-70% av det de bruker :P. Nå fikk vi hentet Conte som tok gull uten at noen hadde forventet det, hvorfor kan han ikke få frie tøyler da?

Ingen tvil om at Mou kom på kant i løpet av sesongen. Men Mourinho ledet oss til ett OVERLEGENT gull 14/15. Den sommeren krevde han forsterkninger fordi han visste at spillerne trengte å bli pushet og at flere av de eldre spillerne ble 1år eldre noe som kan gjøre et stort utslag. Er det bare meg som ser dette?! Så kan vi alle være enig om at det fløyt utrolig godt hele sesongen og kan vi virkelig håpe at dette skjer 2 sesonger på rad? NEI!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 16:16 
Brukerens avatar

Fantastisk signering. 15 mill for Barkley er et knallkjøp. Engelsk fortsatt mulighet til å utvikle seg. Dere som tror det ikke går an tar feil. Ja teknikken utvikles mest Til man er 12 år. Da kan man si mye om hvordan man vil være teknisk som en eldre fotballspiller. Det vil da dog si at ingen av spillerne vi henter har noe særlig å hente teknisk. Nå har jo Bakley utvilsomt god teknikk, så der har vi et fint råmateriale. Når det kommer til taktisk utvikling er det noe som skjer gjennom hele karrieren. Ofte er man bedre taktisk mot slutten av karrieren. Dette er også kanskje det Conte er best til å utvikle spillerne sine på.

Det eneste aberet jeg klarer å se med denne overgangen, er skadene han har vært utsatt for. At hn innehar ekstremferdigheter er det ingen tvil om, men om vi får han skolert i tillegg blir dette en knallspiller. Det har jeg tro på at Conte greier.

15 mill nå. Han er verdt minimum det dobbelte i det han signerer, såøkonomisk er dette også en helt hinsides bra deal. Hva folk her er så negative til forstår jeg ingenting av. RLC har langt igjen til å være i nærheten av å spille for oss. Nå kan han lånes ut i 2-3 sesonger til og få masse pl-erfaring, før vi evt kan implementere han i Chelsea!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 17:29 

Positiv. Vi trenger en indreløper. God på sitt beste, men skadeutsatt.

Barkley vil være en null-risiko-signering. Funker det ikke vil han alltid være attraktiv på det engelske markedet, og gå for mer enn det vi henter han for.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Jan, 2018 19:05 

Da er det bekrefta på snapchat og alle andre plasser Barkley har signert

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 57 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: