Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 13:43

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Rykte] Robert Lewandowski
InnleggSkrevet: Lør 15 Jun, 2013 23:44 
Brukerens avatar

Torres har avkreftet alle rykter om at han forsvinner i sommer.
Det vil si at ledelsen i Chelsea går for å signere en klassespiss i sommer og at de ikke har troen på at Lukaku kan gjøre det store for Chelsea. Igjen så ser vi at man skal ha umiddelbar suksess hvert år og Roman er ikke tålmodig nok til å satse på de unge. Mourinho vet at han må prestere fra første kamp.

Dette betyr, tross alt samtaler med Lukaku og at Mourinho liker han, at han blir lånt ut igjen.. Roman og styret bestemmer!

15.5.2013
Chelsea is historical - holding CL & EL trophies!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 00:22 
Brukerens avatar

Jeg tviler sterkt på at det første Roman og styret gjør er å gå imot Mourinho... Hvis han vil satse på Lukaku, så bli han satset på. Om han vil ha Cavani, Lewa etc og en av de vil til oss, så får ham det. Hvis det ender med at BA og Torres blir 3. og 4. valg til 1 spissplass, så er det nok noen som leverer inn transferrequest 1. januar 2014 ;-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 05:53 
Brukerens avatar

Lewandowski blir flopp end of story.

ONE STEP BEYOND!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 07:36 

sfinxern skrev:
Torres har avkreftet alle rykter om at han forsvinner i sommer.
Det vil si at ledelsen i Chelsea går for å signere en klassespiss i sommer og at de ikke har troen på at Lukaku kan gjøre det store for Chelsea. Igjen så ser vi at man skal ha umiddelbar suksess hvert år og Roman er ikke tålmodig nok til å satse på de unge. Mourinho vet at han må prestere fra første kamp.

Dette betyr, tross alt samtaler med Lukaku og at Mourinho liker han, at han blir lånt ut igjen.. Roman og styret bestemmer!

Hæ? at Lukaku er ikke god nok?! Sfinxern, er du seriøs?! Du skriver mye rart, men å gi Lukaku skylda og ikke gullgutten din på topp for et nytt spisskjøp er det desidert morsomste jeg har lest fra din side, du har tatt forsvaringen av en 450 millions flopp til et heeelt nytt nivå:D

http://espnfc.com/news/story/_/id/14773 ... es?cc=5739

Og du tror det er fordi Lukaku ikke er god nok:D Chelsea kjemper om mange tittler og for det trenger de værtfall 3 gode spisser. Lukaku blir ikke leid ut, han er med i planene til Mourinho, Torres on the other hand kan bli vanskelig å kvitte seg med. At han sier han skal være i Chelsea betyr ikke at Mourinho har troa på han og kommer til å fortsette med han som main man på topp, værtfall ikke om han presterer som han har gjort de 3 siste årene. Er det noen det spøker for så er det Torres/Ba og ikke Lukaku..

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 08:06 
Brukerens avatar

Lukaku er såklart med i planene. jeg trodde personlig at Lukaku trengte et år til på utlån, men dette var før han scorte 17(!!) for WBA(!!!). Knæll spiss, Torres må nøye seg bak Lukaku tenker jeg. Håper dog for alle sitt beste at han blir solgt til barca, spanjolen altså.

ONE STEP BEYOND!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 09:45 
Brukerens avatar

Basse: hvor har han sagt at han mener Lukaku ikke er god nok?

Keegan after Chelsea winning 0-2 at St.James':
"In the second half they stepped up a gear, and when they step up a gear it almost look like you stepped down 2!"

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 10:00 

Det tror jeg du klarer å skjønne ut fra innlegget til Sfinxern uten at sier ordrett at HAN ikke har troa på Lukaku, men at ledelsen ikke har det.. Jeg trenger ikke forklare noe nærmere Coleman for dette skjønner du.. Han lever enda med den vrangforestillingen at Torres ikke er årsaken til at ny spiss skal hentes, men Lukaku om du leser hva han skriver..

Det er overraskende at han faktisk tror Chelsea skal hente inn en ny spiss fordi styret mener det er Lukaku som ikke holder mål, og ikke Torres.. Den skjønner jeg ikke, spissen som har flere pl mål i en utlånssesong enn det Torres har klart på 3 år i pl for Chelsea....

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 21:33 
Brukerens avatar

Basse, nå roter du fælt. Nå må du ta pillen din før det blir for mye. Hadde JEG ment at han er for dårlig for Chelsea, så hadde JEG sagt det. Les innlegget en gang til du:)!

Noen her er litt for ivrige på å bruke enhver anledning til å angripe andre Chelsea-supportere.

Jeg kan prøve å forklare det for deg en gang til, siden du spør så pent (det var jo så vanskelig å forstå...):

Hvis Chelsea (les ledelsen, siden Mourinho ikke bestemmer hvem som kjøpes/selges) ønsker å kjøpe inn en ny klassespiss. Og Torres har sagt han vil bli. Ba kom for 6mnd siden. Hvem tror du det går utover da? Jo, Lukaku. Han vil ikke nøye seg med å være et 2., eller i verste fall et 3. valg for Chelsea. Han ønsker å spille så mye som mulig og hvis dette blir realiteten, så vil nok Lukaku igjen gå på et nytt utlån.
Om Lukaku selv ønsker å være i Chelsea og at Mourinho liker ham, betyr ingenting hvis styret sier at de skal kjøpe en ny klassespiss.

Ok?

15.5.2013

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 16 Jun, 2013 21:45 

hehe, Jeg sa ikke du mener han er for dårlig så her må du nok svelge noen piller selv og lese mitt innlegg en gang til;) Det jeg syntes var morsomt og som jeg poengterte var at du faktisk tror styret mener det er Lukaku og ikke Torres og Ba som er problemet siden de er ute etter en ny spiss. For du presterte å lire av deg at styret ikke har troen på Lukaku og han skal leies ut tross at Mourinho har sagt han skal bruke han.. Da går jeg utifra du mener de har skikkelig troa på Torres som har banka inn 15 seriemål på 3 sesonger? Sorry hvis jeg virket krass, men satte nesten kaffen i vranghalsen da jeg leste innlegget ditt i mårrest, ble litt satt ut av konklusjonen din og undret virkelig på om du var seriøs, men skjønner nå du er det:)

Lukaku er nok trygg han, Mourinho bruker den som er best og som han har mest tro på så her er jeg ikke redd for at Lukaku blir leid ut nei:)

Ps. Og jeg tviler på Lukaku er tenkt som førstevalg allerede, han er relativt uprøvd i Chelsea og kun 20 år så jeg har ikke allverden med tro på at det er casen i Chelsea og det tror jeg gutten skjønner også, han må uansett bevise at han kan være førstevalg. Det trengs flere spisser som vet hvor goalen står enn en 20 åring om du er ett topplag som kjemper om så mange titler som klubben vår gjør.. Spiller Lukaku i Chelsea nesteår er det fordi Mourinho har sagt han skal satse på han og overtalt han til å bli for lukaku har sagt at han ikke er interessert i å være benkesliter og vil heller da på utlån. Det er managern som bestemmer og ikke styret om han blir lånt ut eller ikke, sier Mourinho han skal bruke han så låner ikke klubben han ut, det sier seg selv det..

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 01:28 
Brukerens avatar

At Torres sier han vil bli i Chelsea garanterer han vel ikke spilletid? Er jo nettopp dette Malouda gjorde, og hva skjedde med ham? Å si at du vil bli i klubben når du som spiss har skåret whopping 15 mål på 2,5 sesong i PL har neppe så mye å si hvis manageren vil satse på Lukaku, BA kom for et halvt år siden og Mourinho/styret vil ha en ny superspiss. Dette gjør at a) Chelsea kommer til spille med 2 spisser endel b) Torres skjønner at det ikke er noen plass til ham eller c) Torres og Ba sitter på benken eller tribunen mens noen kvalitetsspisser er foran dem i køen ;)

Sålenge Lukaku får en reell sjanse i klubben vår så bryr jeg meg ikke om hva som skjer med Torres og Ba :)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 13:09 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
At Torres sier han vil bli i Chelsea garanterer han vel ikke spilletid? Er jo nettopp dette Malouda gjorde, og hva skjedde med ham? Å si at du vil bli i klubben når du som spiss har skåret whopping 15 mål på 2,5 sesong i PL har neppe så mye å si hvis manageren vil satse på Lukaku, BA kom for et halvt år siden og Mourinho/styret vil ha en ny superspiss. Dette gjør at a) Chelsea kommer til spille med 2 spisser endel b) Torres skjønner at det ikke er noen plass til ham eller c) Torres og Ba sitter på benken eller tribunen mens noen kvalitetsspisser er foran dem i køen ;)

Sålenge Lukaku får en reell sjanse i klubben vår så bryr jeg meg ikke om hva som skjer med Torres og Ba :)

Men tror du helt ærlig at dette kommer til å skje? Greit det er ønsketenkning fra din side, men tror du ledelsen i Chelsea kommer til å satse alt på Lukaku? Og i tillegg til å kjøpe en superspiss, sette Torres og Ba på tribunen for at de ikke skal spille og råtne på rot? Bare fordi de har sagt at de vil være i klubben, men skal nå plutselig ikke være ønsket av klubben selv? Høres meget usannsynlig ut for min del..

15.5.2013

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 14:01 

De aller, aller fleste Sfinxern ser at Torres og Ba ikke holder mål. Torres ønsker å bli sånn at Mourinho kan gjøre ham til verdens beste igjen, Mourinho har ikke akkurat gått ut å skrytt av Torres sine prestasjoner og har blitt quotet på å ha sakt at Torres har vært så som så i den blåe trøyen og igjen så ser de aller,aller fleste med et unntak av noen få at skal Chelsea vinne noe så må de ha bedre spisser en Torres og Ba. Lukaku kan ikke bære dette Chelsea laget alene så bedre spisser må inn. Det kan også tenkes at Mourinhos fantastiske evne til å bringe det beste ut av folk klarer å tyne ut noen flere goaler fra Torres siden han blir, men det blir bare spekulativt og det en risiko styret tydeligvis ikke vil ta ( eller kanskje blir nødt å ta om de ikke får inn ny spiss ) siden det jaktes på nye spisser. At det jaktes nye spisser har ikke noe med Lukaku og gjøre, men pga to andre angripere som ikke har imponert.. Den ene har fått lov å "herje" på topp i snart 3 år uten og imponere så det er som Mourinho sier om kaka og Schevncenko og antakeligvis mener om Torres også "Sometimes it doesn't work. It doesn't mean you or the club made a mistake. It just doesn't work."

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 14:49 
Brukerens avatar

sfinxern skrev:
Men tror du helt ærlig at dette kommer til å skje?

Nei, hverken BA eller Torres kommer nok til å råtne på tribunen à la Anelka, Alex, Malouda, men du bruker det som argument at Torres ikke skal noe sted fordi han vil være i Chelsea. Selvfølgelig vil han være her, han får en feit lønningspose for å være en middelmådig spiss, noe han ikke vil få et annet sted.

Men fordi Torres selv vil bli i klubben, så er det jo ikke dermed sagt at Mourinho ønsker å bruke ham? Selvom Mourinho har sagt at han skal ha samtaler om framtiden med Torres etter Confederations Cup så sier det jo seg selv at et av verdens glupeste fotballhoder har sett på hva som har vært "feil" med Torres etter han kom til oss. Da spørs det om Mourinho tror han kan rette det opp og gjøre han til en toppspiss igjen eller om han vil transfer liste ham.

Og som du selv sier, pengene er nok ikke problemet i Chelsea, så det gjør nok ikke noe for Roman å selge han med tap hvis det betyr at han vil bli kvitt ham fordi nok er nok og han heller vi prøve en annen spiss i tillegg til Lukaku.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 16:57 
Brukerens avatar

http://tablet.dagbladet.no/2013/06/17/s ... /27750405/

Kan virke som han må bli ett år til..

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 22:09 
Brukerens avatar

Huff, dårlig nytt. Falcao røyk, Cavani sier han vil til Madrid og Dortmund tviholder på Lewandowski. Dette lover dårlig med tanke på å kjempe om tittelen.

droptopwop

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 22:35 
Brukerens avatar

Schurrle kan da spille spiss han også. Slutt å være så pessimistisk..

Keegan after Chelsea winning 0-2 at St.James':
"In the second half they stepped up a gear, and when they step up a gear it almost look like you stepped down 2!"

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jun, 2013 23:36 

Kan, men ikke derfor han ble kjøpt og kommer aldri til brukes som det hos oss heller..

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jun, 2013 02:13 
Brukerens avatar

Moses kan også spille spiss. Hvis du klarer å være optimistisk med det vi har på topp pdd når vinduet stenger, så skal du ha for det, Coleman.

droptopwop

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 22:03 
Brukerens avatar
Moderator

The Telegraph:
Chelsea make Robert Lewandowski main summer target as they plan spending spree

Endelig rykter om verdensklassespillere og ikke gamle avdankede 35-åringer fra bunnlag i Premier League!

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Robert Lewandowski
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 22:07 
Brukerens avatar

Jepp. Drømmesignering. Med han blir det andre boller :D

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 22:19 
Brukerens avatar

Vel, han er 30 da.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 22:23 
Brukerens avatar

Hadde vært helt sprøtt om vi går fra å ikke få napp hos noen av de ønskede spillerne som ligamestere og med i CL til å få tak i en spiller à la Lewandowski etter å ha havnet på 5. plass og skal spille i EL. Våger ikke å tro på dette ryktet i det hele tatt. Hjertet mitt orker ikke det.

Jeg er ikke så urolig over det faktum at han er 30 år. Han har en rekke gode sesonger igjen i beina. Vi må gå for pur klasse, så får vi heller implementere unggutter etter hvert. Vi må ha en god mix av erfarne og unge spillere i troppen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Mai, 2018 23:00 
Brukerens avatar

En av verdens beste 9’ere, om ikke den beste.
Hvis det er en ørliten mulighet for at vi klarer å hente Lewandowski, så kjør på.

Vi ga 35m for Danny «average» Drinkwater. Da er Lewandowski for 100m rene kuppet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 00:22 
Brukerens avatar

Lewandowski har vel lyst på en annen avslutning enn i Tyskland. Hvor er mer riktig og naturlig enn England. Ligaen som er den beste og ikke minst største. Fullt av polakker. Ikke ment som noe annet enn positivt med tanke på Chelsea sin populæritet.
City er vel fornøyd med de forran og Lewandowski er vel ikke riktig spillertype for de. De andre i toppen er vel fornøyd. Kanskje med unntak av ManU. Tror uansett han ser Chelsea som en klubb han får liten konkurranse + et lag som antagelig blir mer spennende og bedre enn ManU med han.
CL er selvfølgelig det som kan være ankepunktet men jeg har virkelig trua.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 00:38 
Brukerens avatar

ManU har Lukaku, så de henter ham ikke. Mest sannsynlig er Real, og da skal vel Benzema et eller annet sted. Ikke umulig at de bytter lag da...

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 8 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: