Dato/klokkeslett: Ons 13 Nov, 2019 11:39

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 94 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Pierre-Emerick Aubameyang
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 13:33 

Infamous:

Ikke direkte sammenlignbart. Roman (den Store) er på så og si alt av hjemmekamper og det er særdeles tydelig at mannen er meget engasjert under kampene. Denne sjeiken som eier City, eierne av United og Liverpool og en rekke andre klubber aner jo knapt hva man bedriver utpå gressmatta der. For eierne av Liverpool og United er det butikk og overskudd i regnskapene som gjelder, for ørkenreven som eier City er det vel mest å få en heisatur til England og sole seg litt i glansen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 14:17 
Brukerens avatar

UEFA liker at storklubbene er størst, de liker ikke klubber som oss, City og PSG i utgangspunktet...

FR:

Visste du dette da han kjøpte klubben i 2003...? Det var poenget mitt. Vi vet i dag at han er en meget engasjert eier, uansett hva andre supportere, men vi ante ikke at han skulle være en så god eier i 2003 :-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 14:39 
Brukerens avatar

"Vi"? Mener du inkludert deg siden du ikke var Chelsea supporter i 2003?

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 14:55 
Brukerens avatar

Hadde ikke noe annet valg enn å godta det i 2003, klubben var bankerott.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 16:06 

Nå må vi se og få fingeren ut å få signer en spiss, samt flere spillere! Vi reiser til Kina i morgen med 17 senior spillere, og 3 av disse er keepere?!

Enten så vet Conte noe vi ikke vet (flere signeringer snart i boks), eller så må han være rasende! Er jo så langt fra optimal oppkjøring som man kommer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 17:18 
Brukerens avatar

Er det flere her som er litt skeptisk til denne PEA?
Jeg sitter kanskje ikke med nok kunnskap om karen..
Hvor lang tid brukte han på og slå igjennom i Dortmund?
Har forstått at han er rask. Teknisk da? Snakker vi Costa touch Haha?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 17:58 

Slik jeg forstår det er han vesentlig bedre teknisk og raskere en costa!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 18:33 
Brukerens avatar
Styremedlem

Endel poster er slettet pga usaklighet eller totalt utenfor trådens tema som er Aubameyang

Jeg skjønner ikke hva som drøyer så gæli på spissplassen. Er det fordi vi ikke klarer å bestemme oss for hvem av Morata, Aubameyang, Higuain og Belotti vi virkelig vil ha, eller er det fordi vi plutselig har blitt koblet til Aguero? Se å bestem dere for hvem vi skal ha og kjør forhandlinger så vi blir ferdige! Vi har ikke tid til å vente til dagen før seriestart med å få inn en av disse spissene, for bortsett fra Aguero, så er INGEN av dem prøvet i PL, så de trenger all mulig tid til å spille seg inn i varmen hos oss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 01:41 
Brukerens avatar

http://the4thofficial.net/2017/07/e-che ... hitmanwho/

I følge den analysen så er nok ikke Pierre den rette spissen for Conte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 14:47 
Brukerens avatar

Kicker are reporting that Aubameyang looks set to stay at Dortmund. They are very reliable. Market is closed for him. #CFC

Bild melder det samme.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 14:52 
Brukerens avatar

Blir vel å signere Llorente i siste sekund på DD.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 17:48 
Brukerens avatar
Styremedlem

Dessverre virker det som Roman IGJEN velger å bli gjerrig etter et seriegull.

Aubaneyang blir i Dortmund (siden vi ikke har fått ut finger'n og bydd) og nå nærmer skrekk-scenario seg;

Vi linkes til de beste i verden, og ender opp med puss-kjøp ala Benteke og/eller Llorente.

Og da tipper jeg Conte blir vanskelig å ha med å gjøre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 18:41 
Brukerens avatar

Glad hvis det viser seg at vi styrer unna. Å betale blodpenger for en 29? år gammel spiss som baserer seg nesten utelukkende på fart, aldeles ikke liker å jobbe som førsteforsvarer, har dårlig fysikk OG er uprøvd i PL synes ihvertfall jeg høres ut som en dårlig ide.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 18:42 
Brukerens avatar
Styremedlem

Om vi er ute etter Morata el Belotti; hvorfor har vi enda ikke begynt å by? Hvorfor er det bare små rykter om dette? Nå er det 18 dager siden vindu åpna, vi har visst at Costa er borte i over 1 mnd, og vi reiste til Asia i dag. En ny spiss trenger tid med laget for å lykkes, og da hjelper ikke dette snegle-tempo her.

Jeg er fortsatt redd vi ender opp med noe tull ala Llorente el Benteke, og en piss sur Conte som ikke vil signere noe ny kontrakt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 18:44 
Brukerens avatar
Styremedlem

Marca skrev:
Glad hvis det viser seg at vi styrer unna. Å betale blodpenger for en 29? år gammel spiss som baserer seg nesten utelukkende på fart, aldeles ikke liker å jobbe som førsteforsvarer, har dårlig fysikk OG er uprøvd i PL synes ihvertfall jeg høres ut som en dårlig ide.

Du har tydeligvis ikke sett Aubameyang, så dette innlegget får stå ubesvart. Mer feil info om en spiller er det vanskelig å få skrevet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 18:58 
Brukerens avatar
Styremedlem

2 mål av Aunameyang mot Milan idag. Vant 3-1 og han scorer 2 bra mål. Godt Chelsea dropper han

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 19:09 

Har du et Roald-Luiz-forhold til Aubameyang, Vinje?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 19:54 
Brukerens avatar

Skal ha meg frabedt at du påstår jeg ikke har sett Aubameyang Vinje, det har faktisk ikke du peilig på, har sett han nok. At du er uenig i det jeg skriver får så være. På samme måte som du i 3 år har kallet Costa elendig/udugelig, mens "eksperter" verden rundt kaller han en av verdens beste spisser så ser folk tydeligvis forskjellig på spillere. Og det er greit. Uten at jeg gidder sjekke, var sikkert du en av dem som var i ekstase når vi kjøpte Torres...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 20:26 
Brukerens avatar
Styremedlem

Marca skrev:
Skal ha meg frabedt at du påstår jeg ikke har sett Aubameyang Vinje, det har faktisk ikke du peilig på, har sett han nok. At du er uenig i det jeg skriver får så være. På samme måte som du i 3 år har kallet Costa elendig/udugelig, mens "eksperter" verden rundt kaller han en av verdens beste spisser så ser folk tydeligvis forskjellig på spillere. Og det er greit. Uten at jeg gidder sjekke, var sikkert du en av dem som var i ekstase når vi kjøpte Torres...

Du skriver han utelukkende bygger sitt spill på fart: Han scoret flesteparten av målene i fjor innenfor 16 meteren. Du skriver han ikke jobber som førsteforsvarer; både Klopp og nåværende manager priser han for arbeidsinnsatsen sin. Han er 29 år, altså ett år eldre enn Costa. Utgjør ingen forskjell. Jeg holder med Dortmund i Tyskland, og har sett MSNGE kamper med Auba, og vet at han har fysikk som er langt over snittet. Ergo tar du bra feil i din analyse av han.

Jeg har ikke noe Roald-Luiz forhold til Auba, men dør av tanken om å ende opp med Llorente, Benteke eller Morata når vi tydeligvis kunne fått Auba for en Ok pris

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 20:30 
Brukerens avatar

Vinje skrev:

Jeg har ikke noe Roald-Luiz forhold til Auba, men dør av tanken om å ende opp med Llorente, Benteke eller Morata når vi tydeligvis kunne fått Auba for en Ok pris

godt skrevet! :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 21:29 

Vinje skrev:
Du skriver han utelukkende bygger sitt spill på fart: Han scoret flesteparten av målene i fjor innenfor 16 meteren. Du skriver han ikke jobber som førsteforsvarer; både Klopp og nåværende manager priser han for arbeidsinnsatsen sin. Han er 29 år, altså ett år eldre enn Costa. Utgjør ingen forskjell. Jeg holder med Dortmund i Tyskland, og har sett MSNGE kamper med Auba, og vet at han har fysikk som er langt over snittet. Ergo tar du bra feil i din analyse av han.

Det at han scoret "flesteparten" (riktig svar er alle, og 70-80% var innenfor keeperboksen) er da langt mer et argument for at han bygger det meste av spillet sitt på farten sin. Hvilke spillere i gjennombrudd skyter fra utenfor 16-meter?

Men det argumentet som virkelig gjelder er at han er 28 år. Og det første som ryker når man bikker 30 år er nettopp en av hans største styrker. Mannen har heller aldri prøvd seg i Premier League - en liga med et flust av tidligere toppspisser på flopplista. Nå ryktes det at BVB nekter å selge uansett. Matt Law skriver at "deadlinen" de hadde satt for interessenter kun var for å fjerne denne interessen i etterkant, slik at de selv kan beholde han. Og det forstår jeg for øvrig. Transaksjonskostnadene ved å finne en ny toppspiss er langt høyere enn det er å beholde den man har. I mine øyne er det alt i alt utelukkende flott at vi unngår denne handelen (så nå senker han vel oss egenhendig i CL neste sesong) med de prisene som ble nevnt, selv om fyren selvsagt er en meget god spiller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 22:11 
Brukerens avatar

Riktig zehskeie, han lurer mye utenfor boksen og når ballen blir sluppet ut på sidene stormer han inn og takket være farten er han først på innleggene. Skjønner ikke at det er så vanskelig å se. At han er kurset i ballgjennvinning høyt i banen når laget mister possesion er greit, men under vanlig etablert spill synes jeg han slurver i den defensive jobben. PERSONLIG liker jeg spisser som får være spisser og heller snuser på offsidelinja i tilfellet ett brudd, men har ett inntrykk av at Conte liker spisser som bidrar mer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 22:39 
Brukerens avatar

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ ... 57580.html

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Jul, 2017 22:53 
Brukerens avatar

Jeg er fornøyd! Da betyr vel dette at vi vil prøve oss på Belotti? :).

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 19 Jul, 2017 00:04 
Brukerens avatar
Styremedlem

Hva er det som tyder på det? Ikke ett eneste seriøst medie har meldt noe som helst. Sånne overganger skjer ikke sånn helt ut av det blå uten sterke rykter

For meg virker det som Chelsea famler i blinde, og ikke klarer bestemme seg for hvem de vil gå for, eller hvor mye vi vil gi.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 94 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: