Dato/klokkeslett: Ons 13 Nov, 2019 11:38

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 73 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Radja Nainggolan
InnleggSkrevet: Fre 01 Jul, 2016 21:53 
Brukerens avatar
Moderator

For en kanon han scorte nå nylig mot Wales!

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Radja Nainggolan
InnleggSkrevet: Lør 25 Mar, 2017 16:21 

https://www.youtube.com/watch?v=sQxlJSHVmTk

Regner med Conte prøver seg igjen på denne karen til sommeren. Kanskje denne gang biter den lille pluggen på :D

I intervjuet her bekrefter han iallefall flere ganger at alt kan skje til sommeren. Også at han hadde samtaler med Conte i sommer.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Radja Nainggolan
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 09:26 
Brukerens avatar

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... golan.html

Er dette mannen Conte ønsker så intenst, at han lar Matic gå? Og er ønsket så stort at han lar Mourinho få Matic for å unngå den store konkurransen rundt hans signatur?

Keegan after Chelsea winning 0-2 at St.James':
"In the second half they stepped up a gear, and when they step up a gear it almost look like you stepped down 2!"

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Jul, 2017 11:44 
Brukerens avatar

Klubben må hvertfall endre den over 30-filosofien sin dersom vi skal begynne å kjøpe spillere så nærme 30, det være seg PEA eller Radja.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 08 Jan, 2018 04:42 
Brukerens avatar
Moderator

Calciomercato:
Chelsea and Man United told how much they will have to pay to sign midfield target

CaughtOffside:
€50m superstar set for exit as Chelsea and Manchester United battle for the midfielder

Litt stiv pris for en som fyller 30 år i år og ikke har spilt noen andre plasser enn Serie A?

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 12:28 
Brukerens avatar

https://www.calciomercato.com/en/news/r ... olan-41933

Har lest litt om disse ryktene i en uke nå, men var sikker på at Naingollan var bankers til å bli i Roma helt til nå.. Ufattelig at vi ikke er på banen her! Får denne mannen for 35£m, selv om han fylte 30 for en mnd siden så er dette mannen vi burde ha i laget sammen med Kante! En skikkelig bikkje og en kriger uten like som samtidlig besitter gode egenskaper framover. Hadde vært en perfekt signering.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 13:11 
Brukerens avatar

Hent Sarri og Radja, så kan de sitte og røyke sammen på sidelinja...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 15:41 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:

okei..?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 16:26 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:

Hva skal det bety? Du vet det er forbudt å røyke på sidelinjen og tror ikke det er sunt for laget heller. Hvis de to røyker sammen så vil resten av røykerne i laget også gjøre det. Itillegg er ikke det bra for imagen, spillerne våre skal være forbilder og ikke representere rus blant unge supportere.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 16:48 
Brukerens avatar

Er’e mulig....

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 17:29 
Brukerens avatar

Nevnte aldri at de er rusmisbrukere, og en vanlig sigarett går også innenfor kategorien rus.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 18:13 
Brukerens avatar

Så syntes du det er greit at spillere skal fritt få røyke under treninger og pausene i offentligheten? Det er deres valg å røyke, men er det rett på vegne av supporterne? Jeg er rimelig sikker på at om Hazard, Messi og Ronaldo hadde røyket i offentligheten hadde flere unge gjort det. Barn ser opp til de og gjør alt det de gjør, overrasker ikke om noen Brasilianere så tror det er røyken som er årsaken til ferdighetene. Og jeg skrev aldri rusmiddel i det innlegget, skrev bare rus.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 11:37 
Brukerens avatar

Nittiti skrev:
Så syntes du det er greit at spillere skal fritt få røyke under treninger og pausene i offentligheten? Det er deres valg å røyke, men er det rett på vegne av supporterne? Jeg er rimelig sikker på at om Hazard, Messi og Ronaldo hadde røyket i offentligheten hadde flere unge gjort det. Barn ser opp til de og gjør alt det de gjør, overrasker ikke om noen Brasilianere så tror det er røyken som er årsaken til ferdighetene. Og jeg skrev aldri rusmiddel i det innlegget, skrev bare rus.

Men herregud da. De er mennesker de også, så lenge det ikke går utover prestasjonene til spilleren så skal de da få lov til å ta seg en sigarett hvis de vil. Dersom barn begynner å røyke fordi de ser en fotballspiller gjør det så får det være foreldrene sin oppgave å stoppe dem.

Når vi snakker om det så var det et ganske morsomt bilde av Ronaldo og Roberto Carlos i garderoben på Ullevål fra pausen på lørdag med hver sin sigarett.

https://www.aftenposten.no/norge/i/7lwe ... a-Ullevaal

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 12:54 
Brukerens avatar

De skal få lov til å ta seg sigarett ja, men skal de få lov til å ta det i sidelinjen slik Infamousbryn24 skrev? At de røyker i fritiden har jeg ingenting imot, men de må vel ha noen krav å følge på klubbens eiendom (med mindre det er røykeområdet).

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 13:27 
Brukerens avatar

Innlegget hans var nok preget av en god dose humor. Selvfølgelig skal ingen sitte på sidelinjen og røyke.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 12:19 
Brukerens avatar

Radja til Inter for 225m. Enten sover styret igjen eller så er vi ikke attraktive for stjerner lenger. Usikker på om jeg håper på det første eller siste.

At han er 30 år skal ikke ha noe med saken å gjøre. Vi trenger kortsiktig dekning på midtbanen, og her kunne vi fått perfekte spilleren for under 25m pund. Krise at vi ikke er med.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 12:40 
Brukerens avatar

Skal sies at det også er to unggutter med i denne dealen, men at vi kunne fått han for 300mill ville vært en enorm signering! Her har styret prioritert dårlig og synes det er rart da at Sarri evt ikke vil ha han også, er jo en perfekt spiller i hans spillestil.

Vi kan snakke om at vi vil ha inn Jean Seri noe som jeg også er åpen for, men å evt gå for han når Radja er tilgjengelig for samme sum eller billigere så er dette rett og slett dumt. Seri er såklart 3år yngre, men når man tenker på at Radja akuratt fylte 30år, har bøttevis med mere erfaring fra høyt nivå og generelt leverer mere målpoeng i en bedre liga så blir det rart. Kanskje litt feil å dra inn Seri, men er kunn for å få fram at Radja ville vært et meget bra valg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 13:18 

En klovn som minner om den ekle Zlatan, opptatt av å se veldig tøff ut, en påfugl. Ikke bruk penger på slike.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 13:40 
Brukerens avatar

Han her ble jo sur på andre spillere for at de dro til rivaler og sa han aldri skulle forlate Roma, så denne overgangen er veldig ironisk.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 14:53 
Brukerens avatar

Jeg hadde valgt Seri over Nainggolan - uten tvil. Nainggolan ble solgt for £33 millioner + Davide Santon og Nicolo Zaniolo. Dette er en overgang med en verdi på over £50 millioner for en 30-åring som er forfulgt av kontroverser. Han har akkumulert svimlende £100.000 i disiplinærbøter av Roma alene. Jeg synes ikke overgangen er ironisk da forutsetningene har forandret seg. Det ryktes at Roma har ønsket å selge ham, og ikke at det er spilleren selv som har presset gjennom overgangen.

Jeg er enig i at vi behøver litt guts i klubben, og hadde dette vært en 28-årig Radja så hadde jeg vært enig. Men her er jeg glad vi styrte unna.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 16:07 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Nainggolan ble solgt for £33 millioner + Davide Santon og Nicolo Zaniolo. Dette er en overgang med en verdi på over £50 millioner for en 30-åring som er forfulgt av kontroverser.

Dette stemmer vell ikke?

Lag driver ikke med byttehandler.
- Davide Santon kostet Roma 9,5€m.
- Zaniola kostet Roma 4,5€m.
- Radja kostet 38€m.

Så med andre ord var han tilgjengelig for 33,4£m, rett skal være rett ;)

Under er det en artikkel på at Jean Michael Seri ikke kan spille under kalde forhold :P HAha, blir ikke England med det første da vell.

http://dailythepatriot.com/why-jean-ser ... d-weather/

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Jun, 2018 18:02 
Brukerens avatar

Det ser ut til at du har rett, ja. Roma betalte individuelt for spillerne. Men jo, det forekommer at lag gjør overganger som omhandler byttehandler.

Ikke at det forandrer noe for min del - jeg er fremdeles fornøyd med at vi ikke gikk for Nainggolan. Han er en løs kanon på slutten av karrieren sin. Jeg vet dog lite om Seris angivelige intoleranse for kulde, så det kan jeg ikke utale meg om. Stemmer det så får vi se på andre prospekter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 28 Jun, 2018 15:33 

Hva med at han faktisk ikke ville ut av Italia han har jo hatt ett elsk for det landet.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 73 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: