Dato/klokkeslett: Ons 11 Des, 2019 22:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 140 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Alex Sandro
InnleggSkrevet: Søn 25 Jun, 2017 22:59 

Alex Sandro

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 26 Jun, 2017 03:33 

https://www.thetimes.co.uk/edition/spor ... -7gj8058w5

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 17:52 
Brukerens avatar

Litt synd å plassere Alonso på benken etter en god sesong, men...

Kunne det vært en løsning å byttekjøpe Sandro mot Alonso, hvis Juve må inn med erstatter før evt. salg?
Deretter ha Ake / Kenedy som backup? ...så bruke pengene fra Alonso på en solid oppgradering/backup på høyresiden?

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 18:22 
Brukerens avatar
Styremedlem

Ole J skrev:
Litt synd å plassere Alonso på benken etter en god sesong, men...

Kunne det vært en løsning å byttekjøpe Sandro mot Alonso, hvis Juve må inn med erstatter før evt. salg?
Deretter ha Ake / Kenedy som backup? ...så bruke pengene fra Alonso på en solid oppgradering/backup på høyresiden?

Hvorfor skal vi selge så fort det er snakk om et kjøp? Neste sesong skal vi spille PL, CL, FAC og LC og da kan vi ikke tro at det holder med kun Alonso som venstre vingback. Ake/Kenedy er milevis unna å kunne bekle den rollen, noe vel Kenedy beviste når han fikk prøve seg mot svake watford.

Vi trenger DYDE i stallen, og da nytter det ikke å kjøpe Bakayoko for å selge Matic, og så hente Sandro for å selge Alonso. Da er vi like langt.

Vi trenger KVALITET i stallen, og da nytter det ikke å gå til sesong med spillere som Kenedy og Ake som back-up på plasser de ikke behersker.

Vi er godt i gang med å selge dau-kjøtt vi har hatt på utlån (Cuadrado, Traore, Begovic....) og så fort Nike avtalen begynner 1 juli så bør det komme nyheter om 3-4 nye spillere inn UTEN at 3-4 spillere fra forrige sesong forsvinner.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 18:52 
Brukerens avatar

Ake ikke god nok som backup på LWB? La du ikke merke til når han scoret tre mål på åtte kamper for Bournemouth?

Helt enig med Ole J. Alonso bør brukes i Alex Sandro overgangen. Har jo i tillegg spilt for Fiorentina, så er kjent med Seria A og passer bra inn i Juventus. Tåpelig å ha en spiller til verdt rundt £30mill på benken, når Ake er homegrown og *MER* enn god nok til å være backup. Har i tillegg Baba Rahman som er skapt for 3-4-3.

Bruk heller pengene på en RWB. Vår desidert svakeste posisjon PDD.

3-4-3 is dead

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 19:10 
Brukerens avatar

Du mener da han spilte midtstopper...?

Alex Sandro er verdens mest balanserte vingback. Alonso kan også spille venstre stopper. Baba er ikke klar før tidligst i 2018-19 sesongen. Ja takk til Sandro og ny HVB...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 20:38 
Brukerens avatar
Styremedlem

infamousbryn24 skrev:

Alex Sandro er verdens mest balanserte vingback. Alonso kan også spille venstre stopper. Baba er ikke klar før tidligst i 2018-19 sesongen. Ja takk til Sandro og ny HVB...

Helt riktig. Ake spilte stopper for Bournemouth, og ikke venstre vingback. Det gjorde han for Chelsea mot Wolves i FA Cupen, og det var ikke særlig bra. Like lite vellyket som Azpi på høyre vingback.

Jeg mener vi bør kjøpe Sandro for å gi Alonso konkurranse (og hvile) samt at vi kan omskolere Pedro til å bli en meget habil høyre vingback, som et cover for Moses. Det beste er å ha spillere som enkelt kan bekle minst 2 posisjoner.

Uten å selge noen bør vi få inn en solid CL stopper (Bonucci, Van Dijk, Kolibaly) og samtidig hente hjem Christensen. Da har vi Azpi, Luiz og X (en av de nevnt over) som "main men" mens vi har Cahill og Christensen i bakhånd.

På venstre vingback har vi da Sandro og Alonso, der begge faktisk kan spille venstre stopper også om det blir krise.

Sentralt har vi nå Fabregas, Matic/Bakayoko, Kante. Mens vi har Ruben og Chalobah som cover.

Vinger har vi Hazard, Willian og Pedro, men her kunne jeg egentlig ønske meg en ny iom at Hazard er ute i starten.

På topp er det krise foreløpig, men jeg satser på at det blir Lukaku, Batshuayi og Costa (til Januar) Her kunne jeg tenke meg en til.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 21:59 
Brukerens avatar

Vinje skrev:
Vinger har vi Hazard, Willian og Pedro, men her kunne jeg egentlig ønske meg en ny iom at Hazard er ute i starten.

På topp er det krise foreløpig, men jeg satser på at det blir Lukaku, Batshuayi og Costa (til Januar) Her kunne jeg tenke meg en til.

Det hadde vært ålreit å fått inn en spiller som både kan spille spiss og ving, al a Alexis Sanchez (eller en tilsvarende spiller). Det kan selvfølgelig bli svært dyrt, men vi må hente topp-spillere skal vi kjempe i toppen av både PL og CL.

Har ikke sett allverdens av Sandro, men det lille jeg har sett lover bra, og vi trenger back-up og konkurranse på alle plassene i laget.

- Stian

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 27 Jun, 2017 23:57 

Meldes at vi er i gang med å skaffe oss vitolo på Sevilla.
Vet for lite om denne spilleren til og uttale meg, men spilte godt mot Leicester i cl når jeg så den kampen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 09:05 
Brukerens avatar

Media spinner denne saken!!!
Noen dager siden var det at Juve ombestemte seg.
Så var det at Sandro ville blir.
Nå er det at ManCity og PSG kaster seg inn i kampen.

Noe nytt som dukker opp hver dag.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 12:16 

fy f**
vi er så trege!
Nå skal city og psg ha kastet seg inn i kapen om sandro..

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 13:47 
Brukerens avatar

Altså, har du fått med deg at vi kommer ikke til å presentere spillere før etter 1. juli...?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 17:13 
Brukerens avatar

Vinje skrev:
infamousbryn24 skrev:

Helt riktig. Ake spilte stopper for Bournemouth, og ikke venstre vingback. Det gjorde han for Chelsea mot Wolves i FA Cupen, og det var ikke særlig bra. Like lite vellyket som Azpi på høyre vingback.

Jeg mener vi bør kjøpe Sandro for å gi Alonso konkurranse (og hvile) samt at vi kan omskolere Pedro til å bli en meget habil høyre vingback, som et cover for Moses. Det beste er å ha spillere som enkelt kan bekle minst 2 posisjoner.

Uten å selge noen bør vi få inn en solid CL stopper (Bonucci, Van Dijk, Kolibaly) og samtidig hente hjem Christensen. Da har vi Azpi, Luiz og X (en av de nevnt over) som "main men" mens vi har Cahill og Christensen i bakhånd.

På venstre vingback har vi da Sandro og Alonso, der begge faktisk kan spille venstre stopper også om det blir krise.

Sentralt har vi nå Fabregas, Matic/Bakayoko, Kante. Mens vi har Ruben og Chalobah som cover.

"Ake reveals his favourite position is in midfield" : http://metro.co.uk/2016/12/21/chelsea-l ... n-6338151/

Så da kan vi legge den diskusjonen død. Har alt som skal til for å være en god vingback. Å sammenligne med Azpilicueta er helt feil; Ake er langt raskere og bedre til å dra seg forbi motspillere.

Ganske spesielt å mene at man trenger Alex Sandro og Marcos Alonso, spillere til £100mill, på venstre vingback, mens på høyre vingback, der går det greit med Moses og Pedro! Å gå inn i denne sesongen uten en forsterket RWB er selvmord.

3-4-3 is dead

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 17:30 
Brukerens avatar

Hjelper ikke på når han knapt har spilt back. At hans favorittposisjon er defensiv midtbane hjelper han ikke akkurat når det er snakk om venstre vingback heller.

Han har nok best forutsetninger for å lykkes som venstre stopper i Chelsea, noe jeg håper klubben ønsker å satse på ham som.

Ser gjerne en ekstra HVB inn, men vi er ikke ryktet til noen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 18:05 

Helt legitime meninger TinyLoaf kommer med. Jeg også stusser litt over prioriteringene. Forumet har stort sett vært samstemte i at det er høyre vingback som må adresseres, så går vi ut og bruker 600 mill på venstre vingback. Sandro er klasse, men er forbedringen vi får i laget verdt 600 mill? Eller kunne pengene gjort større nytte ved for eksempel å ha kjøpt en ny høyre vingback til samme pris?

Per i dag har vi Moses på høyre uten reel back up. Azpilicueta er alt for dårlig offensivt og Pedro er alt for duellsvak, for dårlig en mot en og for dårlig defensivt til å kunne funke som alternativ.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 28 Jun, 2017 18:18 
Brukerens avatar

To valg jeg mener er viktig for klubben, er å sikre at Christensen og Ake blir hos oss.
- Begge er HG

- Ake er opprinnelig midtbane, men har på kort tid etablert seg som en solid forsvarer på tross av noe som ser ut som svak fysikk. Vinner dueller likevell! Ser vi tilbake på Ferguson og ManUtd, så hadde han spillere som Fletcher, Brown og O'Shea som ikke var verdensstjerner, men som kunne gå inn i flere roller og spille feilfritt i systemet. Sjeldent matchvinnere, gjorde riktige valg, jobbet for laget og var i mange år viktige spillere i en bred tropp. Om ikke Ake blir en ny Terry, kan han bli en ny Brown, og mulig en mye bedre spiller enn Cahill hvis vi er heldig. Får Ake fokusere på LWBbog LCB noen år, er jeg sikker på at han vil ha en stor verdi for klubben de 10 neste.

- Christensen er klasse, så han er det bare å få inn i laget så fort som mulig.

Hvem skal ut?

Er jeg kynisk, så:

Sandro---Cesc---Kante---Moses
--------Luiz--VVD--Christensen--

-Cahill, faller igjennom når vi presses høyt eller møter raske angripere.
- Azpi, er en svakhet i lufta, noe både vi og mostandere har sett gjennom sesongen.

Begge er gode, men på hver sin måte gir de motstander "håp" og en opplagt plan gjennom sine svakteter. Selvsagt trenger vi den offensive hodestyrken til Cahill og passningssikkerheten til Azpi, men mye av dette får vi også i VVD og AC.

Med tanke på Ake, så mener jeg det er idioti å ha både Sandro og Alonso, når vi vet at Sandro får 95% av kampene så lenge han er frisk. Ake er ingen "liability" og kan ta rollen i 90% av kampene i dag, og eneste vi taper er noen offensivt driv som kan kompenseres på andre måter. Da er det bedre å selge Alonso for å finansiere en skikkelig oppgradering offensivt.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 02 Jul, 2017 16:58 

http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... er-monday/

Bare betal de 60 millioner pundene og få det overstått! Har jo solgt for store summer siden januar. Skal vi ha noe sjans i Europa mot de beste, må vi forsterke oss med de beste i sin posisjon. Det er Sandro! Løp og kjøp :D

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 02 Jul, 2017 17:44 
Brukerens avatar

Håper ikke vi henter han her.

Vårt fokus burde være å få inn en erstatter for Costa, ny ving og ny hvb.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 02 Jul, 2017 19:59 

infamousbryn24 skrev:
Altså, har du fått med deg at vi kommer ikke til å presentere spillere før etter 1. juli...?

1 juli kom og det datt inn spillere...

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 02 Jul, 2017 21:08 
Brukerens avatar

Vel, vi kom aldri til å presentere før hvertfall.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 19 Jul, 2017 19:46 
Brukerens avatar

Ifølge The Guardian har vi ikke gitt opp denne mannen helt enda..

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 19 Jul, 2017 19:51 
Brukerens avatar

Ikke gjør dette mot meg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 19 Jul, 2017 19:55 
Brukerens avatar

Haha

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jul, 2017 23:15 
Brukerens avatar
Styremedlem

Ifølge Matt Williams på Twitter så er Chelsea og Juve enige om en overgang for Sandro. Overgangen vil bli annonsert så fort Juve har fått signert en erstatter, men skal være klar. Denne Matt Williams har truffet på endel utsagn før, så kanskje det er lov å håpe. Det nevnes dog en sum på hele €73 (som vel er noe sånt som £65m)

Spennende å se om dette stemmer. Han har postet flere innlegg om det på Twitter, og påstår hardnakket at denne avtalen vil bli annonsert i løpet av et par dager.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 26 Jul, 2017 23:59 
Brukerens avatar

Det er desverre en fake konto, men hadde vært gull.. tro desverre det ender opp med at han signerer ny kontrakt.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 140 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: