Dato/klokkeslett: Tir 25 Feb, 2020 04:46

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 140 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Alex Sandro
InnleggSkrevet: Fre 28 Jul, 2017 17:08 

Stor tru på at denne handelen kan gå i boks nå!
Trur at Sandro hadde skrevet ny kontakt for lenge siden hvis han ville ha bort spekulasjoner.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 28 Jul, 2017 17:26 

Tvert imot, dessverre. I dagens agentstyrte fotball er spekulasjoner og interesse rundt en spiller positivt for spilleren når man skal forhandle lønn. Det skaper et inntrykk av konkurranse, og det er i spillerens interesse. Og man ser det oftere rundt sør-amerikanske spillere hvor klubblojaliteten til europeiske klubber er mindre (naturligvis).

Svært ofte ender denne typen overgangssagaer med en ny og fet kontrakt til spilleren. Hvis denne overgangen skulle gått igjennom, ville det skjedd for flere uker siden.

Selv er jeg superhappy med Alonso (Chelseas mest undervurderte spiller sammen med Matic), men vi trenger back up.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 28 Jul, 2017 19:26 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Selv er jeg superhappy med Alonso (Chelseas mest undervurderte spiller sammen med Matic), men vi trenger back up.

Helt enig. Jeg håper vi signerer en som ikke setter Alonso rett ut av laget. Kanskje vi kan finne noe til en billigere penge enn 650 mill?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 28 Jul, 2017 19:36 
Brukerens avatar
Styremedlem

Alonso faller igjennom mot gode lag (se Bayern kampen) da han mangler fart. Han er lojal til systemet og manageren, kreativ i mye av det han gjør offensivt (så lenge han slipper å utfordre en back på fart) og har en god venstrefot og duellstyrke i luften. Men skal vi henge med langt i CL, samt forsvare PL gullet MÅ vi ha inn en som er raskere og bedre enn Alonso.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 28 Jul, 2017 23:13 

I Bayern kampen falt hele laget sammen i 1. Omgang, lite eller intet fungerte. Til og med Willian var dårlig, faktisk mye dårligere enn Alonso. Skal vi bytte ut Willian av den grunn? Alonso hadde en kanonsesong i fjor. Fart er viktig, men det er langt fra alt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 29 Jul, 2017 00:27 

Alonso brukte en halv sesong på å tilvenne seg tempoet i PL. Fra januar var han klasse. Han utviklet seg veldig defensivt en mot en som var hans akilleshæl første delen av sesongen. Offensivt har han alltid vært meget god.

Jeg tror ikke vi lander Sandro (med mindre vi er villig til å legge 70 mill på bordet),og for meg er det helt ok. Men vi trenger konkurranse på venstre back, i dag har vi knapt nok back up.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 13:13 

Da falt denne overgangen igjennom også!
Fader!
Allegri sier idag at verdens beste venstre back bli i juventus ett år til!
Dette ser ikke bra ut

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 13:28 
Brukerens avatar

Huff. Sando ryker, Danilo, Mendy og Walker (!!!) til City, Aurier til United, Ox blir nok i Arsenal.

Er det noe annet som er ledig på markedet?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 18:27 
Brukerens avatar

Seriøst, gi faen i hva Allegri mener og legg nok spenn på borde slik at Juve ikke kan si nei.
Denne karen er jo det beste man kan ha på LWB.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 18:32 
Brukerens avatar

Juve er ikke fattige, de har råd til å si nei til det meste. Hadde du ment at vi skulle selge Hazard om noen kom med bud på ham?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 18:50 
Brukerens avatar
Styremedlem

Tror dessverre vi får tilføre Sandro på "nei til Chelsea" lista i år. Virker ikke som noen vil til oss av en eller annen grunn. Kan det være den berømte SMS`n til Conte som gjør dette? Eller er det det faktum at spillere ser at Conte kun bruker de samme 11 dag ut og dag inn som gjør det? De fleste vet at "er jeg ikke god nok til å gå inn i 11`eren deres så får jeg ikke spille i det hele tatt"

Skulle vi hatt sjanse på Sandro burde Emanalo/Marina handlet FØR de solgte Bonucci til Milan, og Alves gikk til PSG. Nå er nok den sjansen gått, og vi sitter igjen uten alternativer. Hvem andre er bedre enn Alonso og ledig på markedet til en pris Chelsea vil godta? Jeg ser ingen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 18:58 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Juve er ikke fattige, de har råd til å si nei til det meste. Hadde du ment at vi skulle selge Hazard om noen kom med bud på ham?

Selv om jeg selvfølgelig ikke vil at Hazard skal stikke, hvis noen hadde tilbudt en ganske ekstrem overpris, så hadde jeg ikke hatt problemer med at klubben hadde takket ja og solgte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 19:03 
Brukerens avatar

Og hva skal vi gjøre med pengene mener du? Vi har allerede nok penger til å signere hvem som helst i verden omtrent...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 20:35 
Brukerens avatar

Det skal vel dog sies at et salg av Pogba var også totalt utelukket forrige sommer. Vi så hvordan det gikk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 21:23 
Brukerens avatar
Styremedlem

infamousbryn24 skrev:
Og hva skal vi gjøre med pengene mener du? Vi har allerede nok penger til å signere hvem som helst i verden omtrent...

Helt enig. Hva skal vi med sørtiførti milliarder på bok om vi blir nr 10 i serien? Hazard ville jeg ikke solgt om vi så fikk £20.000.000.000.

Vi trenger ikke penger! Vi trenger gode spillere!

HØØØØØRRRRRRER du Emanalo og Marina! Hele verden ser det, Conte ser det og motstanderne våre ser det. Men på kontoret går de rundt i ammetåke og lurer på om det detter en kvalitetsspiller ned fra takplatene snart.........

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2017/2018
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 22:00 
Brukerens avatar

July 17th 2016: "This is not a selling club that just lets its players go. Pogba belongs to Juve." (Max Allegri)

Jeg gir ikke opp Sandro før han forlenger kontrakten.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 31 Jul, 2017 23:54 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:

Tydeligvis så føler ikke klubben det samme som deg, for det rapporteres stadig at vi spinker og sparer, og ikke vil møte selgers pris.

Noe jeg dog synes er bra.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Aug, 2017 09:06 

Det står på ryktesiden til Nettavisen nå at Chelsea har gitt opp Alex Sandro...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Aug, 2017 12:53 
Brukerens avatar

Peter Vindel skrev:
Det står på ryktesiden til Nettavisen nå at Chelsea har gitt opp Alex Sandro...

Finner det ikke, hvilken avis er det de siterer? For Nettavisen har neppe gode kontakter i hverken Chelsea eller Juve.

It's not over before the fat lady sings. Som nevnt over så skulle de jo ikke selge Pogba heller, og de har tidligere uttalt at det er opp til spillerne selv hvis de vil vekk, så fortsatt håp hvis Sandro leverer overgangsrequest.

Denied Liverpool in 2013/14
Denied Tottenham in 2015/16

The human race owes us.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 08 Aug, 2017 13:02 

"Ifølge Independent skal Chelseas arbeid med å få Juventus-back Alex Sandro til klubben ha stoppet opp. Den italienske klubben skal ha bestemt seg for at brassen ikke er til salgs."

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 15 Aug, 2017 17:15 

I følge Standard, som er tier 2 kilde på reddit.com/r/chelseafc, har vi ikke gitt opp Sandro enda. Conte håper spilleren skal levere inn en transfer request. Høres vel optimistisk ut for min del fra Conte (les: klubben) sin side. Et håp vi har er at Juventus faktisk forsøker å tilbakekalle Spinazzola fra lånet sitt, som kan spille LB/LWB.

Er også noe rykter rundt Oxlade og Drinkwater.

https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 11971.html

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 15 Aug, 2017 19:21 
Brukerens avatar

Frem til Sandro signerer ny kontrakt med Juve, så lever dette ryktet enda!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 16 Aug, 2017 09:44 

Hos Nettavisen står det av vi har fått et nytt bud avvist og derfor heller retter fokuset mot Southamptons Cedric....
Det føles nesten som om jeg er med i Alfred Hitchcock's versjon av "Dette Er Mitt Liv".....!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 17 Aug, 2017 00:08 
Brukerens avatar

http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... gue-Gossip

73m gitt, hvis vi har gitt 3 bud og "vi håper" at han kjøre "transfer request" kortet så må det være fælt hos juve(?) eller tjener ekstremt dårlig i forhold til i Chelsea.

disse overgangsvinduene begynner å bli hard for oss fansa...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 17 Aug, 2017 00:54 
Brukerens avatar

Står at Sandro tjener 2.8M euro i året. Kan vel øke det ganske mye ved å gå til oss? Aner ikke hva det tallet innebærer av beskatning osv.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 140 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: