Switch to full style
Rykter, spekulasjoner og annet rundt klubben.
Skriv et svar

Re: [Overgang] Anthony Martial

Ons 25 Jan, 2017 20:52

infamousbryn24 skrev:Jeg synes Martial har nok av talent, både i form av fart, finesse og avslutningsegenskaper til at han er verdt å satse på til rett pris. Og dersom Costa er på vei til Atletico til sommeren hadde han vært interessant som midtspiss.

For n'te gang, Atletico kan ikke kjøpe spillere før i 2018

Ons 25 Jan, 2017 22:35

Real fikk sitt forbud forkortet, det er ikke umulig at det samme skjer med Atletico.

Tor 26 Jan, 2017 10:50

Roald skrev:
infamousbryn24 skrev:Jeg synes Martial har nok av talent, både i form av fart, finesse og avslutningsegenskaper til at han er verdt å satse på til rett pris. Og dersom Costa er på vei til Atletico til sommeren hadde han vært interessant som midtspiss.

For n'te gang, Atletico kan ikke kjøpe spillere før i 2018

De overgangsnektene blir opphevet hele tiden. Ganske sikker på at både Real og Atletico får lov til å handle spillere i sommer.

Tor 26 Jan, 2017 12:07

Ja, Real Madrid fikk sitt kjøpenekt lettet av CAS, men ikke Atletico. Jeg vet ikke om Atletico har hatt sin sak i CAS, men per i dag kan ikke Atletico kjøpe spillere før i 2018.

Tor 26 Jan, 2017 14:13

Dette blir eventuelt DYRT!
Skal united selge en spiller til rival må vi bla opp for det...

Sier jatakk til overgangen, selv om jeg trur det ikke skjer

Søn 05 Aug, 2018 13:17

Synes folket om Martial som nr 9? Sikkert ikke hold i ryktene, men Willian for Martial tror jeg kunne vært lurt. 22 vs 29år, kan spille midtspiss/kant, så mener vi ville vært sterkere om det hadde skjedd.

Søn 05 Aug, 2018 13:24

Dette er antageligvis en upopulær mening her inne, men jeg er overbevist om at Willian er en langt bedre spiller enn Martial. Det største ankepunktet til Willian er stabilitet - Martial er verre.

Søn 05 Aug, 2018 14:04

Bernt skrev:Dette er antageligvis en upopulær mening her inne, men jeg er overbevist om at Willian er en langt bedre spiller enn Martial. Det største ankepunktet til Willian er stabilitet - Martial er verre.

Tja, ikke helt uenig Bernt. Men mener likevell at alderen, utviklingspotensialet og toppnivået taler for Martial. Ikke minst så hadde vi fått forsterkning på en plass vi sårt trenger det på. Synes Martial minner veldig om Henry og med rett manager/tillit tror jeg han har ett skyhøyt potensial. For min del, om dette byttet hadde skjedd og vi får in Zaha, beholder Eden og med Pedro/CHO så tror jeg vi kunne ha kjempet om gullet. Er så klart veldig mye som må klaffe og ønsketenking fra min side:)

Søn 05 Aug, 2018 15:01

Hadde vært deilig å vært på den andre enden av en handel der Jose sender ut et bra talent som deretter blir til en klassespiller ;)

Søn 05 Aug, 2018 15:44

Ole: Yes :-)

Søn 05 Aug, 2018 16:00

Ole: Hehehehe ;)

Jeg liker Martial, så dette ville vært en positiv trade i min bok.

Tir 07 Aug, 2018 08:33

Martial i bytte mot Willian er en god deal. Nå er det faktisk Pedro som ser ut til å kunne ta den høyrekantplassen, for han har sett bra ut i preseason. Martial kan spille spiss og få nr 9. Hadde vært en meget meget god signering

Tir 07 Aug, 2018 17:31

Martial-Willian er ikke noe å lure på en gang. For et bytte det ville vært, og endelig hadde vi vært på den RIKTIGE siden av en klassisk Mourinho fuckup. Kommer dessverre ikke til å skje...
Skriv et svar