Dato/klokkeslett: Tir 12 Nov, 2019 16:28

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: [Overgang] Danny Rose
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 05:37 
Brukerens avatar

Ser ut so han sagt opp i Tottenham, vil være en klarforbedring på venstre vingback
Ser han figurerer flere steder som mulig Chelsea objekt., men Man Utd ser ut til å være favoritter

https://pbs.twimg.com/media/DG0mNsyWsAAODq_?format=jpg

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Danny Rose
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 11:49 
Brukerens avatar

Alltid gøy å stjele spillere fra Spurs. Som vingback synes jeg Rose ser bedre ut enn Bertrand.

Forresten, anses Bertrand som club trained av oss i CL om vi kjøper ham tilbake?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 12:09 
Brukerens avatar

Hadde vært perfekt. Tror han foretrekker Conte foran Mourinho med tanke på systemet Conte mestrer på en helt annen måte enn Mou. Der vil han også slippe å bruke lang tid på å tilpasse seg.

Her er det bare å smelle til. Engelsk og på den posisjonen som vi trenger mest forbedring på. Dette er i mine øyne en bedre signering enn Sandro! Om vi ikke tar denne muligheten skjønner jeg virkelig ingenting.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 12:20 

Hvis Rose hinter med og komme seg bort!!
Kjøp han da for F....

Vi trenger backer på begge sider, og denne Rose er engels OG GOD!

Det går så jævlig tregt med det vi skal signere, er det mulig!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 15:07 
Brukerens avatar

Når han var skadefri; fantastisk offensivt forrige sesong!

Men dette har vi vært gjennom før med Luka Modric...... Daniel Levy er sleip.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 15:09 
Brukerens avatar

henkeS skrev:
Dette er i mine øyne en bedre signering enn Sandro!

understatement of the year

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 16:04 
Brukerens avatar

Herregud, dette hadde vært fantastisk. Håper vi kan lokke med Conte og det faktum at han ikke behøver å flytte på seg. Dette kan dog vise seg å være iscenesatt av agenten for å fornye kontrakten. Våger ikke å legge for mye i dette.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 22:51 
Brukerens avatar

Dessverre kan ikke Conte og Chelsea tiltrekke seg noen spillere uten at flere parameter er tilstede. Det har sommeren til nå vist i all tydelighet.
Selv ikke "sønnen" Bonucci var i nærheten av å komme til Chelsea, når alt burde ligge til rette for det.
Klubben har bestemt seg for å sette tak på både lønn og overgangssummer, og da er frafallet stort når "alle" jakter de samme spillerne. Tror Chelsea har trukket seg ut på oppløpssiden, i flere av handlene så langt.
Spørs hvor lenge vi har råd til dette, og jeg mener vi burde gått all in på 1-2 top targets årlig.

Når det gjelder Rose og Chamberlain, hva er sjansen for at Spurs og Arse selger til Chelsea?
Kun vi som selger til rivaler...

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 23:20 
Brukerens avatar

Det er nettopp hva Chelsea har råd til som gjør at det settes tak. Ny stadion koster, og CFC skal vel prøve å kvitte seg med avhengigheten til Roman. Har Chelsea trukket seg på oppløpssiden fordi ting ble for dyrt, er det et signal til selgende klubber i fremtiden om at det ikke nytter å skru opp prisen til idiotnivå, som Manu f.eks. gjerne betaler.

Å gå glipp av CL fordi stallen er for tynn koster penger det også, men jeg har ingen tro på at det er så stor krise hos oss at vi havner utenfor det gode selskap med det første.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 23:32 
Brukerens avatar

chels26 skrev:
Dessverre kan ikke Conte og Chelsea tiltrekke seg noen spillere uten at flere parameter er tilstede. Det har sommeren til nå vist i all tydelighet.
Selv ikke "sønnen" Bonucci var i nærheten av å komme til Chelsea, når alt burde ligge til rette for det.
Klubben har bestemt seg for å sette tak på både lønn og overgangssummer, og da er frafallet stort når "alle" jakter de samme spillerne. Tror Chelsea har trukket seg ut på oppløpssiden, i flere av handlene så langt.
Spørs hvor lenge vi har råd til dette, og jeg mener vi burde gått all in på 1-2 top targets årlig.

Når det gjelder Rose og Chamberlain, hva er sjansen for at Spurs og Arse selger til Chelsea?

Bonucci måtte bli i Italia av familiære årsaker.
Det er merkelig tak du påstår Chelsea har satt når klubben betaler € 70 mill. for Morata, en grov overpris etter min mening.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Aug, 2017 23:56 
Brukerens avatar

chels26 skrev:

Artig at du skulle skrive "sønnen"... Har du ikke forstått hvorfor Bonucci ble i Italia?

Synes forøvrig "taket" vårt er helg greit all den tid vi landet Morata, Bakayoko og Rüdiger.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 00:20 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Å gå glipp av CL fordi stallen er for tynn koster penger det også, men jeg har ingen tro på at det er så stor krise hos oss at vi havner utenfor det gode selskap med det første.

Akkurat det som skjedde sist...

Denied Liverpool in 2013/14
Denied Tottenham in 2015/16

The human race owes us.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 00:37 
Brukerens avatar

Merkelig hvordan ting ble bedre når vi byttet manager da. Var ikke rare forandringen på stallen som skulle til. Var vel stort sett de samme spillerne som gikk fra 10 til 1 plass.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 01:29 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Merkelig hvordan ting ble bedre når vi byttet manager da. Var ikke rare forandringen på stallen som skulle til. Var vel stort sett de samme spillerne som gikk fra 10 til 1 plass.

Det var vell stort sett de samme som gikk fra 1 til 10 også? :P

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 08:51 
Brukerens avatar

special one skrev:
AtotheK skrev:

Det var vell stort sett de samme som gikk fra 1 til 10 også? :P

Ja, og variabelen i regnestykket er treneren. Jeg tror ikke Conte tar oss utenfor topp-4.

De ferskeste ryktene rundt Rose nå er at han havner i ManU. Han sa vel også selv at han ville spille nord i England.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 08:58 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
chels26 skrev:

Artig at du skulle skrive "sønnen"... Har du ikke forstått hvorfor Bonucci ble i Italia?

Synes forøvrig "taket" vårt er helg greit all den tid vi landet Morata, Bakayoko og Rüdiger.

Nei, kjenner ikke bakgrunnen for at Bonucci ønsket å bli værende Italia. Det har nok godt meg hus forbi...
...men hovedpoenget mitt i denne saken er at selv Conte trenger hjelp (penger) til å hente førstevalgene sine. Det er tydeligvis ikke nok å være italiensk med navnet Conte, for å hente foretrukne spillere i den italienske ligaen, spillere som Conte kjenner ut og inn.
Nå skal vi selvsagt ta ryktebørsene med et par klyper salt, men har ikke tall på antall gode spillere i den italienske ligaen vi har blitt linket til siste tiden. Det er mange, og mange av de er nok reelle.
Hvorfor ikke bare gi støtten Conte fortjener, og gi ham Sandro, Koulibaly eller hvem det måtte være.
Ja, det vil koste noen kroner ekstra, men det gjør det sannelig å sparke manager etter manager også!

Chelsea FC - One Step Beyond

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 09:00 

vi klarer ikke og få tak i en dritt i år.
så jeg gir meg med og kommentere mer rykter for nå.
blir så oppgitt at det går utover alt og alle : )

Denne stallen er kanskje god nok til top 4!
Jeg skjønner ikke hvordan styret tenker når vi skal forsvare ett pl gull?

Er det noe som vi ikke vet, noe som gjør at vi ikke kan bruke de pengene vi har lyst til.
Jeg begynner og lure noe veldig !

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 11:32 
Brukerens avatar

Ja, vi skal bygge ny stadion. Det koster et par tusenlapper.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 11:34 
Brukerens avatar

Det var helt uaktuelt å lokke Bonucci ut av Italia pga hans syke sønn. Vi hadde aldri en sjanse.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Aug, 2017 14:42 
Brukerens avatar

Rose går nå ut og beklager uttalelsene sine.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 26 Nov, 2017 17:00 
Brukerens avatar

Nå går det (kanskje troverdige?) et rykte om at Tottenham vil slippe Rose i januar. Det hadde vært noe det.....

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 26 Nov, 2017 18:28 
Brukerens avatar

Absolutt. Engelsk, homegrown og god i vingbackrollen er jo akkurat det vi trenger!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Nov, 2017 15:43 
Brukerens avatar

Går nok til ManU. Rottenham er langt på vei farmerlaget, og ManU bruker en høyrebeint ving på venstre back for tida.

Burde vi satse på Chelsea-supporteren Shaw til en OK pris?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Nov, 2017 16:19 
Brukerens avatar

Shaw? Tror det medisinske apparatet vårt har nok å stri med.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Nov, 2017 16:19 
Brukerens avatar

Luke Shaw.. Seriøst? Vi burde gå all in for Ryan Sessegnon, 17 år gammel og herjer i championship.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: