Dato/klokkeslett: Tir 10 Des, 2019 15:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 340 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Januarvinduet 2018
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 16:32 
Brukerens avatar

special one skrev:
nikosidis skrev:
Jeg vet vi er flinke til å låne ut spillere men jeg vet ikke om jeg liker at vi gjør det.
Blir noe halveis over det. Bygge på en spiller som trolig skal bort etter serieslutt.

Da må du se en gang til på situasjonen vi er i tror jeg :P. Vi har en Batshuayi som rett og slett ikke er god nok, de siste målene endrer ingenting på det. Elendige prestasjoner selv om han har scoret noen mål(med unntak av Brighton kampen) og vi må få inn en løsning som passer Contes stil her å nå... Contes opphold blir ikke lenger enn til Mai, det er jeg skråsikker på slik tegnene er nå.

Så da mener du at vi skal bla opp 300mill for en middels spiller på 31-32år(Dzeko/Giroud) som muligens en ny trener i sommer overhodet ikke vil ha? Om jeg skulle tatt over Chelsea i sommer så hadde jeg heller ville sittet med 300mill ekstra i handa og heller hatt muligheten til å tatt Tammy Abraham om man trenger en slik type i stallen.

Giroud kommer til å gi alt om han kommer på lån, det står faktisk en VM plass på spill for mannen.

Jeg mener ikke, og har aldri ment vi skal kjøpe en spiller ala de du nevnte for latterlige summer. Jeg er helt enig med det du skriver om å spare disse pengene. Jeg ønsker heller å bruke siste del av sesongen til å spille inn våre yngre spillere som Odoi. Må være være en gylden mulighet akkurat nå. Topp 4 klarer vi fint med de vi har og så får vi satse på FA cup. Etter hva jeg har skjønt har vi uansett kjøpt venstrebekken til Roma.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 18:16 
Brukerens avatar

Da er vi mer på samme linje ;)

Om Palmeri kommer så er det ikke det verste når man ser pris og alder, men kunne vi spart også disse pengene med å beholde Kenedy og fortsatt med han som backup? Definitivt mener jeg! Håper inderlig at han overrasker, men tror fort dette også blir en typ Zappacosta signering.. Bra spiller, men ikke noe mer enn det.

Men jeg mener fortsatt vi MÅ signere spillere, men da gjerne spillere med riktig alder som går rett inn i laget og som også en ny trener ville hatt. Bruk heller større summer på en slik spiller som vi kan ha flere sesonger, enn dette tullet med Dzeko og Giroud. Ser veldig vanskelig ut å styrke spissplass, men Giroud skal gledelig få komme på LÅN.

Jeg mener vi burde signere Mahrez! Pedro hadde en genial pasning sist kamp, men den standaren han stort sett har vist er ikke bra nok. Mahrez sine geniale pasninger og kreativiteten hans ville lettet litt på skuldrene til Hazard som sikkert føler han må gjøre ALT i dette laget. For ikke å tenke på at Morata hadde fått nok av perfekte baller å jobbe med. Her kan vi være litt i forkant å nyte Mahrez nå, istedenfor å hente han inn sommer. Håper Pedro forsvinner til sommeren.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 20:27 

blir litt spenning fram mot vinduet stenger nå ser det ut som Emerson mest sansynlig klar imorgen , hvem blir vår nye spiss? tipper dette går helt til DD

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 20:45 
Brukerens avatar

Giroud is close to Chelsea. Talks ongoing well with Arsenal. (Di Marzio)

Håper for gud skyld vi ender opp med et lån! Vet ikke hva som er verst av å betale 300mill for en 31åring som ikke får spille i Arsenal, eller det å gi Arsenal 300mill for en de ikke bruker...

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 21:08 

Appearances 179
Goals 73
Assists 23

Han har da ikke så galne stats i PL

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 21:11 

Kjøp Vardy sier nå jeg

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 21:23 

http://gianlucadimarzio.com/en/arsenal- ... gotiations

Arsenal får Aubameyang, mens vi kjøper deres vrakgods.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Vi er et synkende skip dessverre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 21:49 
Brukerens avatar

Aubameyang er en dyktig spiller, men i likhet med Batshuayi så passer han ikke inn i Contes visjon. Det gjør derimot Giroud, som er en dyktig spiller. Morata er vårt førstevalg, og jeg har stor tro på den unge spanjolen. Viktig å huske på at Arsenal betaler £60-70 millioner for Aubameyang. Vi får trolig Giroud for en slikk og ingenting da Arsenal må off-loade ham. Franskmannen vil være en god reserveløsning, og er langt nærere å konkurrere om førstelagspill enn Batshuayi. Positiv til en kortsiktig løsning. Vil ikke si at Giroud er 'vrakgods', men en spiller som ikke passer helt inn i Wengers fotballskole. Passer derimot veldig godt inn i Contes.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:19 
Brukerens avatar

Hva f... skal Chelsea med Giroud, akkurat nå som Batshuayi har spilt 2 gode kamper. Håper inderlig at dette ikke blir noe av. Kommer han så er det for meg nok en spiker i Contes kiste.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:23 
Brukerens avatar

Klart Giroud vil være en oppgradering som gir Conte flere strenger å spille på.
Bats sin Chelsea-sesong er jo uansett over etter Hull-kampen..

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:27 
Brukerens avatar

Giroud er langt bedre enn Batshuayi. En spillertype Conte har vært ute etter. Har da ingenting å si at Batshuayi har levert to gode kamper.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:34 
Brukerens avatar
Styremedlem

Roald skrev:
Hva f... skal Chelsea med Giroud, akkurat nå som Batshuayi har spilt 2 gode kamper. Håper inderlig at dette ikke blir noe av. Kommer han så er det for meg nok en spiker i Contes kiste.

Minner om at Batshuayi i disse "gode kampene" har spilt mot Brighton og et redusert Newcastle.

Giroud har noe som Batshuayi ikke har; Muskler og hodestyrke.

Men det er klart; Dzeko, Giroud, Crouch, Carroll og Barnes er ikke akkurat fra øverste hylle, så det er bare trist å se hvilke spillere vi jager for tiden.

Ikke særlig stolt over at klubben har kjøpt middelmådighet som Drinkwater og Barkley heller, men sånn er det når vi ikke lenger vil være med på prisgalloppen som spesielt United og City står for om dagen.

Hvor mange milliarder har City brukt på forsvarsspillere de siste 2 åra?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:42 

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... oud-report

Di Marzio claiming that Chelsea and Arsenal have agreed a £15m transfer (plus bonuses) for Olivier Giroud.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:46 
Brukerens avatar

Om vi kvitter oss med Batshuayi i forbindelse med signeringen av Giroud, håper jeg vi låner han ut og ikke selger, hvis ikke er jeg stygt redd for at vi kan komme til å angre på det om noen år.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 23:10 

Leser de fleste steder at det er snakk om without option to buy

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 23:12 

15 mill pund for Giroud synes jeg er en meget god deal passer bra inn som oppspillspunkt og har i tillegg faktisk ganske god teknikk .

Januars røverkjøp egentlig

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 23:21 
Brukerens avatar

Giroud er snart 32 år, så Chelsea skal hjelpe Arsenal med å kvitte seg med vrakgodset? Nå er dette mest sannsynlig bare tull på linje med Carroll, Crouch og Barnes (faen meg utrolig) så vi kan puste lettet ut om kort tid.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 23:23 
Brukerens avatar

Vinje skrev:

Men det er klart; Dzeko, Giroud, Crouch, Carroll og Barnes er ikke akkurat fra øverste hylle, så det er bare trist å se hvilke spillere vi jager for tiden.

Er du så naiv at du tror på dette? Vi? Dette er bare oppdiktet av engelsk søppelpresse-

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 23:57 
Brukerens avatar

Giroud gir mening. Ville byttet han mot Bats hver dag og prisen er faktisk hyggelig. Han skal sikkert ikke ha noe superlønn heller. Jeg krysser fingerene for denne. Han kan fortsatt ha et par gode sesonger igjen. Han er vandt til ikke å spille fast så det er også bra med tanke på Morata som skal være 1. valg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 00:05 
Brukerens avatar

Giroud virker å være bankers ifølge Di Marzio og da kommer han. 15£m for Giroud er plutselig en meget god deal kontra de 31£m som ble meldt først! Ville absolutt ikke ha han permanent, men dette er ikke det verste. Giroud for 15£m som kan spille CL kontra Dzeko for 25-30£m som ikke kan spille CL, så vil jeg si at dette kunne vært langt verre.

Giroud er heldigvis langt bedre enn å ha Bats pdd! Bats får sannsynligvis veldig nyttige erfaringer og spilletid i Dortmund også :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 00:09 
Brukerens avatar

Giroud kan bli bra. Plutselig får han en ny vår under låneoppholdet hos oss. Win win for alle. Han er vel ikke spesielt skadeplaget heller?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 00:14 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Giroud kan bli bra. Plutselig får han en ny vår under låneoppholdet hos oss. Win win for alle. Han er vel ikke spesielt skadeplaget heller?

Permanent ja

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 01:24 
Brukerens avatar

City er glimrende på overgangsmarkedet! Er rett og slett bare å hylle Guardiola sine kjøp og klubbens ambisjoner. Skal sies at han har brukt uendelige summer, men de er så ufattelig riktige for prestasjoner NÅ og for Framtiden. Betaler høye summer for de beste spillerene på markedet som er under 25år og vil ha et bunnsolid lag i lang tid framover. De får umiddelbar suksess og behøver sannsynligvis å bruke mindre og mindre penger de neste sesongene!

Laporte, Mendy, Ederson, Stones, Sterling, Silva, Sane, Jesus er alle under 24 og topp klasse. De Bruyne, Gundogan og Walker like over.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 08:34 
Brukerens avatar

Det er helt utrolig å lese i forumet hvordan folk sluker rått alskens vanvidd som søppelpressa fantaserer om. Folk som har vært med i dette gamet i noen år burde vite bedre. Men det het at verden vil bedras, og det stemmer så til de grader. Eneste trøst må være at i politikken er det langt verre, der er det åpenbart de fleste som tror at demokrati skapes av terror og bomber, jage millioner på flukt og fullstendig rasere land etter land.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 08:36 
Brukerens avatar

special one skrev:
City er glimrende på overgangsmarkedet! Er rett og slett bare å hylle Guardiola sine kjøp og klubbens ambisjoner. Skal sies at han har brukt uendelige summer, men de er så ufattelig riktige for prestasjoner NÅ og for Framtiden. Betaler høye summer for de beste spillerene på markedet som er under 25år og vil ha et bunnsolid lag i lang tid framover. De får umiddelbar suksess og behøver sannsynligvis å bruke mindre og mindre penger de neste sesongene!

Laporte, Mendy, Ederson, Stones, Sterling, Silva, Sane, Jesus er alle under 24 og topp klasse. De Bruyne, Gundogan og Walker like over.

Chelsea kan da for faen meg ikke konkurrere mot en hel nasjon. "Hylle Guardiola" - hyll oljerikdommen i Emiratene som eier Man City.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 340 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: