Dato/klokkeslett: Ons 20 Nov, 2019 03:03

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 340 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Januarvinduet 2018
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 09:32 
Brukerens avatar

Roald skrev:
Det er helt utrolig å lese i forumet hvordan folk sluker rått alskens vanvidd som søppelpressa fantaserer om. Folk som har vært med i dette gamet i noen år burde vite bedre. Men det het at verden vil bedras, og det stemmer så til de grader. Eneste trøst må være at i politikken er det langt verre, der er det åpenbart de fleste som tror at demokrati skapes av terror og bomber, jage millioner på flukt og fullstendig rasere land etter land.

Hva tror du da, Roald? Giroud yes or no?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 10:22 
Brukerens avatar

Selvsagt tror jeg ikke Chelsea henter Giroud.

Men det er fullt mulig å ta idiotiet som konstrueres i England. Følgende har skrevet at Chelsea er ute etter Llaporte i Tottenham: BBC. Telegraph, Daily Express og The Sun. Det kan være flere.
Det er da elementært at en spiller ikke kan veksle til en tredje klubb etter 6 mnd. Søppel!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 10:49 
Brukerens avatar

Da var Roald begynt å lage egne navn, egne regler og blande inn venstreorientert propaganda... :shock:

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 10:51 
Brukerens avatar

Roald skrev:
Giroud er snart 32 år, så Chelsea skal hjelpe Arsenal med å kvitte seg med vrakgodset? Nå er dette mest sannsynlig bare tull på linje med Carroll, Crouch og Barnes (faen meg utrolig) så vi kan puste lettet ut om kort tid.

Snart? Han blir 32 i slutten av September, altså godt ut i neste sesong.

Roald skrev:
Vinje skrev:

Men det er klart; Dzeko, Giroud, Crouch, Carroll og Barnes er ikke akkurat fra øverste hylle, så det er bare trist å se hvilke spillere vi jager for tiden.

Er du så naiv at du tror på dette? Vi? Dette er bare oppdiktet av engelsk søppelpresse-

Jeg trodde også at ryktene om Llorente, Drinkwater og Barkley var "oppdiktet av engelsk søppelpresse", dessverre endte vi opp med å kjøpe 2 av dem.

Og alt det maset om Llorente, så vidt jeg husker var han skadet frem til deadline day og var ikke i noen tropp for Swansea denne sesongen, ergo han kunne spilt for Chelsea dersom han ble kjøpt. Skal også nevnes at det kun har vært små oppslag om han i noen aviser, aldri blitt meldt av mer troverdige kilder på Twitter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 11:15 
Brukerens avatar

Matt Spiro:

Giroud agreed terms with #CFC who bid €20m. #AFC, after long delay, accepted yesterday only to be told offer no longer on table (L'Equipe)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 11:54 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
Roald skrev:
Giroud er snart 32 år, så Chelsea skal hjelpe Arsenal med å kvitte seg med vrakgodset? Nå er dette mest sannsynlig bare tull på linje med Carroll, Crouch og Barnes (faen meg utrolig) så vi kan puste lettet ut om kort tid.

Snart? Han blir 32 i slutten av September, altså godt ut i neste sesong.

Roald skrev:
Vinje skrev:

Men det er klart; Dzeko, Giroud, Crouch, Carroll og Barnes er ikke akkurat fra øverste hylle, så det er bare trist å se hvilke spillere vi jager for tiden.

Er du så naiv at du tror på dette? Vi? Dette er bare oppdiktet av engelsk søppelpresse-

Jeg trodde også at ryktene om Llorente, Drinkwater og Barkley var "oppdiktet av engelsk søppelpresse", dessverre endte vi opp med å kjøpe 2 av dem.

Og alt det maset om Llorente, så vidt jeg husker var han skadet frem til deadline day og var ikke i noen tropp for Swansea denne sesongen, ergo han kunne spilt for Chelsea dersom han ble kjøpt. Skal også nevnes at det kun har vært små oppslag om han i noen aviser, aldri blitt meldt av mer troverdige kilder på Twitter.

Tenk at vi kjøpte Drinkwater for 37,90 Mill. €. Er ikke rart at spillere vi blir linket til blir priset høyt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 14:29 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Selv for City stopper det!

https://www.tv2.no/sport/9643387/

For de som har fulgt godt med så er ikke det som står i artikkelen en nyhet, Pep har påpekt og hevdet dette siden i sommer. Når Conte sier nøyaktig det samme, eller tilsvarende, ja da tolkes det.... Det er bar å lese her inne :-)

Å der gjorde de rekord kjøpet sitt :lol: :lol: :lol: :lol: Laporte klar for City!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 14:57 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:

Jeg har aldri antydet at noe rykte om Barkley eller Drinkwater har vært oppdiktet. LLorente derimot har vært nevnt nå av BBC, Telegraph, Daily Express og The Sun. og sikkert flere. En spiller som ikke kan bytte klubb før til sommeren.

PS Av alle spillere Chelsea har kjøpt beklager jeg Zappacosta og Drinkwater. Palmieri kommer til å bli et kjempekjøp, som Bakayoko og Rüdiger er det. Barkley var nesten gratis. Chelseas styre har vært kloke så langt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 14:59 
Brukerens avatar

Er Bakayoko virkelig et kjempekjøp? Tror vi skal gi det en stund til med gode prestasjoner før vi omtaler kjøpet som godt. Barkley er bare et kupp dersom han faktisk viser seg å prestere.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:15 
Brukerens avatar

Roald skrev:
Vinje_jr skrev:

Jeg har aldri antydet at noe rykte om Barkley eller Drinkwater har vært oppdiktet. LLorente derimot har vært nevnt nå av BBC, Telegraph, Daily Express og The Sun. og sikkert flere. En spiller som ikke kan bytte klubb før til sommeren.

Hvor har du det fra at han ikke kan bytte klubb? Jeg ser flere troverdige kilder og personer med peiling som har nevnt noe om Llorente til Chelsea, men ingen har nevnt noe om at vi ikke kan kjøpe han før til sommeren?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:18 
Brukerens avatar

Aymeric Laporte. Et stort stoppertalent som har over 200 profesjonelle a-lagskamper. Tror det kan bli en god signering for Manchester City, men slår meg som en spiller som kanskje behøver litt tid. Potensial til å bli det Stones skulle vært. Av det jeg har sett så virker han litt spe i fysikken. Må ha litt mer pondus i PL, men med det sagt; Christensen kunne trolig hatt noe mer muskelmasse han også. Det er lett å kritisere Manchester Citys pengebruk, men ingen kan vel beskylde de for å ikke vise ambisjoner om å etablere seg blandt eliten. Minner om at vi var i en klasse for oss selv på akkurat dette punktet for en 10-12 sesonger siden.

Jeg vet at Llorente ikke har spilt for Swansea før salget til Tottenham. Det store spørsmålet er om han ble registrert i Swanseas spillertropp. Hvis ja, så kan han vel ikke registreres for Chelsea før etter sesongen (men han kan signere for oss likevel), hvis nei, så kan han både signere og spille for Chelsea nå. Håper dog heller vi går for Giroud, som er en bedre pasningspiller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:18 
Brukerens avatar

Reglene til UEFA? Llorente spilte for Swansea i våres.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:22 
Brukerens avatar

Llorente var ute med brukket arm i begynnelsen av sesongen og signerte for Tottenham 31 august. Sikker på at han ble registrert?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:37 
Brukerens avatar

Det er ingen regler som hindrer Llorente å spille kamper for Chelsea denne sesongen, men får for guds skyld ikke håpe han gjør det.

Blue is the colour

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:40 
Brukerens avatar

Håper heller vi går for Giroud, da. Virker et langt mer opplagt valg. Yngre, bedre og er ikke cup-tied.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 18:54 
Brukerens avatar

Ser på forsiden av Chelsea.no at det er forviklinger angående avtalen som var mer eller mindre i boks.
Jeg får mer og mer sansen for Maria. Hun er sikkelig tøff og gjør gode besluttninger. Vi lar oss ikke presse.
Dette får enten være en god deal for oss eller så kan Ars. brenne opp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 19:15 
Brukerens avatar

Dixon1905 skrev:
Det er ingen regler som hindrer Llorente å spille kamper for Chelsea denne sesongen, men får for guds skyld ikke håpe han gjør det.

Jo, artikkel 5.3 i FIFAs reglement for registrering av spillere.

Llorente var Swansea-spiller per 1. juli 2017. I og LED at han ble registrert hos Tottenham i august 2017 og har spilt for dem har han ikke anledning tid å spille for en tredje klubb før 30. juni 2018.

Les reglene før du uttaler deg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 19:29 
Brukerens avatar

Jeg trodde spillere måtte registreres før hver sesong, altså at det ikke var nok bare at spilleren var i klubben (ref: Baba ble først utelatt fra vår tropp). Det er dermed ikke sikkert at Llorente ble registrert i og med at ryktene rundt ham svirret en periode før overgangen. Jeg har ikke sjekket opp Swanseas tropp per 1. juli, så jeg er dermed ikke sikker på om Llorente hadde vært spilleberettiget for Chelsea i en evt. overgang.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 19:40 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:

Jeg kan reglene.
Han har ikke spilt obligatoriske kamper for Swansea etter 1.Juli, han kan derfor spille kamper for både Chelsea og Tottenham i 17/18-sesongen hvis det skulle bli aktuelt.

FIFA 3.5
Sitat:
Players may be registered for a maximum of three clubs during the period from 1 July until 30 June of the following year. During this period, the player is only eligible to play in Official Matches for two clubs.

Slettet du innlegget nå Bryn? :D

Blue is the colour

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 20:46 

https://twitter.com/Arsenal/status/9584 ... 64/photo/1

Mediene klarer jo pokker med ikke bli enige. Giroud på benken til kveldens kamp. Koas day i morgen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 21:40 
Brukerens avatar

Jeg slettet et innlegg jeg ikke mente å poste, de tidligere står.

Jeg hadde rett ut i fra reglene, men jeg var sikker på at han hadde spilt for Swansea i august. Jeg trodde også forøvrig at regelen var innenfor 12 mnd før jeg leste den.

Uansett, å hente Llorente nå er en fallitterklæring.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 22:13 
Brukerens avatar

Matt Law skrev:
Olivier Giroud to join Chelsea for £18m, paving away for Arsenal to complete Pierre-Emerick Aubameyang transfer

Meldt for tre timer siden. Matt Law har som regel godt innsyn. Giroud på benken til Arsenal i kveld, men tror likevel han signerer for Chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 23:03 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
Hvor har du det fra at han ikke kan bytte klubb? Jeg ser flere troverdige kilder og personer med peiling som har nevnt noe om Llorente til Chelsea, men ingen har nevnt noe om at vi ikke kan kjøpe han før til sommeren?

Artikkel 6.1 i FIFA sine overgangsbestemmelser. Det er da ikke min skyld at folk er uvitende.

https://www.fifa.com/mm/document/affede ... _33410.pdf

Så hvem er det som har peiling jr?

Sist endret av Roald den Tir 30 Jan, 2018 23:52, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 23:05 
Brukerens avatar

Dixon1905 skrev:
infamousbryn24 skrev:

Jeg kan reglene.
Han har ikke spilt obligatoriske kamper for Swansea etter 1.Juli, han kan derfor spille kamper for både Chelsea og Tottenham i 17/18-sesongen hvis det skulle bli aktuelt.

FIFA 3.5
Sitat:
Players may be registered for a maximum of three clubs during the period from 1 July until 30 June of the following year. During this period, the player is only eligible to play in Official Matches for two clubs.

Slettet du innlegget nå Bryn? :D

Feil dixon. May be registered ja, men ikke transferred.

Ser at flere her sauser sammen registrering med transfer av spillere under kontrakt. I teorien kan en spiller, en såkalt fri agent, undertegne 3 mnd kontrakter 4 ganger i løpet av en sesong. Dere peker til regler som begrenser dette. Det er artikkel 6.1 som gjelder for spillere under kontrakt.

https://www.fifa.com/mm/document/affede ... _33410.pdf

Der står det klinkende klart at en spiller kan ikke bli transferred 2 ganger i samme sesongs 2 overgangsvinduer. Når han spilte for Swansea er irrelevant.

Sist endret av Roald den Tir 30 Jan, 2018 23:51, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 23:13 
Brukerens avatar

Giroud. Æsj.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 340 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: