Dato/klokkeslett: Fre 13 Des, 2019 12:20

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: SOMMERVINDUET 2018
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 13:18 
Brukerens avatar

Axel skrev:
Hvis ikke vi har en klausul med oppsjon på kjøp er det bare å drite i Kovacic. Da er det bedre å utvikle de spillerene vi allerede har.

Jeg vil nok tro vi har fått inn en klausul(Meldes akuratt nå om at vi har opsjon ;) ), men er uansett uenig om vi ikke har det. Bakayako og Drinkwater har bevist at de ikke har noe å gjøre i Chelsea, de er et så markant steg ned at det er nifst! At Kovacic ikke er en målscorer er direkte positivt for Barkley og RLC, det betyr at muligheten er større for å kjempe om den mest offansive plassen. Sarri er storfan av rotasjon så jeg tviler på at Jorginho - Kante - Kovacic er bankers. Itillegg så løser dette MYE av det som skremmer meg mest med midtbanen vi har nå, med en skade på Kante så er vi så ute å kjører at det er vilt.. Jorginho og Fabregas på en midtbane uten en Kante/Kovacic type er jo som å si at vi spiller uten midtbane defansivt.

Jeg mener vi nå er bunnsolid på midtbanen, så er det virkelig opp til RLC og Barkley å bevise at de duger.

En ny Kepa på vei inn også, deilig!

Håper vi henter Fekir også når ryktene og uttalelsene har vært slik siste dagene. Ikke den beste vi kan hente, men det er en spiller som har mange målpoeng i seg og det begynner det å bli lite av i dette laget.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 13:24 
Brukerens avatar

Helt enig, Special One. Ledelsen må ha en pragmatisk tilnærming til kommende sesong, og målet må selvsagt være å komme til CL. Om det innebærer å bruke en kvalitetspiller på lån er totalt irrelevant.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:07 
Brukerens avatar

Jeg har forstått det slik at Sarri absolutt ikke er noe flink på å rotere på lagene sine og kjører stort deb samme lineupen kamp etter kamp?

Men uabsett, deilig å få løst målvakt situasjonen. Så krysser vi fingrene for at karrieren til thib går i dass etter dette. Viser også ambisjoner ved å bruke en slik sum på målvakt.

"I won’t play for another English club. I owe too much allegiance to Chelsea.
My blood is blue. I will really miss the fans but they will always be in my heart"

- Didier Drogba

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:17 
Brukerens avatar

AndreasN skrev:
Vi står tross alt uten CL denne sesongen, så alle store spillere inn er gode nyheter. En låneavtale er perfekt i forhold til EL, når vi helst må prioritere ligaen. I tillegg er det et sikkert kjøp neste sommer om ham skulle passe bra inn.
Helst skulle jeg sett Morata ut og en bedre spiss inn, f.eks Bendtner, men vi får vel gi Morata en sesong til.

Og hvorfor tror du Bendtner skal signere for Chelsea? Han vil nok heller vinne Eliteserien enn å spille for en useriøs klubb som Chelsea, og en Bendtner overgang vil ødelegge selvtilliten til resten av spissene i Premiere League. Han er garanti for suksess, men jeg tror han er lei av å bli kalt Lord Bendtner, at han foretrekker å holde lavt i Trondheim.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:32 

AtotheK skrev:
Det er jo ikke et sikkert kjøp neste sommer hvis ikke en klausul foreligger. Gjør han det bra hos oss henter Real ham tilbake. Gjør han det dårlig har vi betalt lønna hans i ett år uten å få noe igjen for det. Tap - tap situasjon. Er vi så dårlig stilt at vi må ha nødhjelp fra Real den kommende sesongen? Dette er hvordan Leeds og klubber på det nivået holder på. Låner spillere de må gi fra seg like fort som de kom.

Joda, garantier vil vi aldri ha, men låneavtaler mellom større klubber har skjedd oftere og oftere de siste årene. Så jeg ser ikke på dette som nødvendigvis krisehåndtering av ledelsen etc. Jeg regner med at dette var spilleren Sarri ville ha, og at lån denne sesongen var muligheten til å få han. Ser på Kovacic som en rotasjonsspiller, og som et tegn på at Sarri ikke tenker at RLC, Drinkwater, Bakayoko eller Fabregas er gode nok i seg selv. Det må sies å være en grei bemerkning.

Vil jeg at låneavtaler som dette skal bli en trend for Chelsea? Definitivt ikke. Er det en grei kriseløsning for en ny manager for et lag som skal spille en helt ny type fotball, uten å kunne trekke CL som fristelse? Ja, helt klart.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:32 
Brukerens avatar

Det som er viktig dette vinduet, er at vi på tross av manglende CL spill viser verden at vi er en klubb som ikke legger oss på rygg når det går litt imot. Spillerne, våre egne og de vi linkes til, må se at klubben har ambisjoner om å være i toppen framover på lik linje med fortiden.

Derfor bør vi svare på fjorårets 5. plass med å kjøpe Kepa, Jorginho, Fakir og Kovacic, samt selge unna de som ikke ser ut til å ha noen framtid for oss, spillere som Bakayoko og Drinkwater. Kunne også tenkt å bytte Willian mot Martial, men det skjer ikke.

Også viktig at vi viser at vi ønsker en spillestil, sånn at de riktige spillerne velger bort Jose Mourinho og defensiv fotball, til fordel for Sarri og Chelsea.

Med disse endringene ville vi revolusjonert troppen vår:
Spisser - Morata (Giroud, Michy)
Kanter - Hazard, Willian (Pedro, Fekir, CHO)
Midtbane - Jorginho, Kante, Kovacic (Fekir, Barkley, Ampadu, Fabregas)
Forsvar - Emerson, AC, Rudiger, Azpi (Amadu, Alonso, Luiz, Moses)
Keeper - Kepa (Bulka, Green)

Dette lagt bør klare topp 4, for så neste sesong gjøre noe finpuss på venstrebacken og spiss før vi kan kjempe om førsteplass.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:37 
Brukerens avatar

Mulig dette var det eneste Real ville gi over 35m. Vi trenger en teknisk og pasningsdyktig midtbanespiller, de en som matcher oss som mulig truer med streik hvis han ikke får dra. En spiller de ser så stort potensiale i at de ikke ønsker et salg.

Så spørs det om vi får lurt inn en opsjon, og hva denne prisen i så fall vil ende på. Er prisen på Kovacic 50m, så er det gull med et prøveår før vi evt, gjør et kjøp (ref Bakayoko)..

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:39 

Ser ut som både Kepa og Kovacic blir klare idag , spent på hvem som forsvinner tror dog Barkley og Fabregas blir uansett noe jeg fint kan leve med da de kan by på forskjellige ting , drinkwater og baka er vell mest utsatt her . Så blir Fekir klar imorgen også i samme slengen sammen med rose og Alonso til Real :) det hadde kanskje vært tidenes vindu det selv om jeg er ganske fornøyd allerede

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 14:53 
Brukerens avatar

Kan vi låne ut spillere til engelske lag etter seriestart, eller er alle overganger stengt?

Vil tro at Bakayoko fint kan sendes ut av landet, men spillere som Drinkwater, RLC og noen av talentene kunne mulig likt seg i Londonområdet ikke langt fra klubben. Typisk utlån med opsjon for en spiller som DW hvis han vil bort etter signering av nye.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 15:15 

Usikker på lån mellom PL-klubber, men til Championship og nedover er det vel ingen frister? Bare et maks antall lånespillere ellernoe.

Regner med noen kan rette på dette om det er feil.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 15:33 
Brukerens avatar

Hvis lån er mulig, så blir det vel mulig å lure seg unna dette med lån + opsjon avtaler?

Men, har det ikke alltid vært en annen frist på låneavtaler, samt mulig å hente inn spillere som ikke er på kontrakt?
Altså, sånne som Bernard kunne da signert etter seriestart?

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 15:44 
Brukerens avatar

Slik jeg har forstått det så er det så enkelt ja Ole J. Regner med vi kommer til å se mange låneavtaler med opsjon etter vinduet er stengt... Gjør jo denne fristen til en spøk egentlig!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 15:54 
Brukerens avatar

Skjønner ikke hvorfor Premiere League fikk denne regelen. Det ødelegger jo bare for ligaen og påvirker hvordan de engelske klubbene presterer i CL/EL.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 18:14 
Brukerens avatar

Helt utrolig dersom vi nå velger å sende Batman til Valencia på lån for sesongen. Hvis Giroud svikter har vi INGEN på topp som kan finne nettmaskene. Vi kan forsterke keeper og forsvar og midtbane i hytt og pine, men det er gud bedre meg mangelen på mål i motsatt ende av banehalvdelen som er vårt soleklart største problem.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 18:46 
Brukerens avatar

special one skrev:
Slik jeg har forstått det så er det så enkelt ja Ole J. Regner med vi kommer til å se mange låneavtaler med opsjon etter vinduet er stengt... Gjør jo denne fristen til en spøk egentlig!

Det er feil, registrering av spillere for PL-klubber stenger på fredag. Kan kjøpe, låne og selge så mye en vil, men de kan ikke reigistreres før 1. januar (gjelder da kun PL).

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 20:04 
Brukerens avatar

Stemmer Marius! Var det jeg var sikker på først, men så var det noen som la ut at det var lov.. men ser nå at det ikke stemmer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 20:34 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Helt utrolig dersom vi nå velger å sende Batman til Valencia på lån for sesongen. Hvis Giroud svikter har vi INGEN på topp som kan finne nettmaskene. Vi kan forsterke keeper og forsvar og midtbane i hytt og pine, men det er gud bedre meg mangelen på mål i motsatt ende av banehalvdelen som er vårt soleklart største problem.

Enig, her skjønner jeg virkelig ingenting! Enda mer vanvittig er det etter det Morata har levert i treningskampene... Giroud er bra, men Batshuayi har det potensiale til å kunne bøtte inn 20+ i dette systemet og spesielt med de spillerne rundt seg! Er bare å krysse fingrene for at Morata finner litt selvtillit og det glir litt for han. Det er mildt sagt å si at vi gambler MYE om vi går inn med Morata, Giroud og Tammy som spisser hvertfall :P

Er det lov å håpe på det vanvittige siden Batshuayi drar? Fekir inn som høyreving, også får vi dette panikkbyttet fra United med Martial-Willian? Skal be litt før jeg legger meg ikveld!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 20:37 
Brukerens avatar

Willian drar aldri fra oss i dette vinduet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 21:35 
Brukerens avatar

haha PL emil! Franske medier meldte at han ikke skulle spille en god stund før Chelsea kampen og vi i det hele tatt var linket noe særlig. Skulle ikke spille grunnet mulighetene for en overgang til LFC.. Men så var det til oss ;)

Kovacic på lån inn bekreftet også!

United har visstnok tatt kontakt angående kjøp av Kurt Zouma .

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 22:31 
Brukerens avatar

Spennede utvikling.

Håper vi kan lande en fast avtale med Kovačić etterhvert.

Om Michy går ut så må det vel bety at Abraham blir, men jeg håper virkelig at vi lander Fekir eller noen som scorer mål...

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 22:41 
Brukerens avatar

Ønsker Lyon en budrunde mellom Liverpool, Chelsea og ManUtd(?) på siste dag?

Trodde Liverpoolsvidde avpengene på Alisson, og fikk spillertypen i Shaqiri.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 22:45 

Klarer vi og lande en fakir i tillegg til kovacic, eller er vi ferdige nå?
Jurginho-Kante-Kovacic blir en syk midtbane gutta ;)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 22:48 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Aha... Så LFC er fortsatt "på" i en Fekir deal? Merkelig, trodde de droppet ham og heller gikk for Shaqiri, meget mulig sesongens røverkjøp.

Zouma ja, leste den, om tilfelle (noe jeg ikke tror) er det bare å selge! Jose betaler da lett £50M for sin gamle elev. Kanskje vi kan krydre med en Cahill :-)

Flere liverpool kilder trodde at det fortsatt var aktuelt hvertfall :P Men de siste 3-4 dagene har de forsvunnet og heldigvis bare handlet om oss. Litt synd dog at det har vært veldig lite snakk rundt Fekir de siste 5-6 timene.. Shaqiri er en meget bra signering til den summen, kommer til å styrke bredden til LFC kraftig.

Huff vil ikke se Zouma i United , da må du opp på den summen ja isåfall! Vinduet avslutter bedre enn det, Zouma på lån til Everton og Cahill blir United sin krisesignering :lol: Evt Cahill og Willian for Martial ;)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 22:55 
Brukerens avatar

Pietro Balzano Prota melder at Fekir ikke ønsker en overgang til Chelsea. Håper vi signerer ham, men jeg tviler dessverre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Aug, 2018 23:32 

Ligner på Oscar på bildet til chelseafc

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: