Dato/klokkeslett: Ons 13 Nov, 2019 11:04

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: SOMMERVINDUET 2018
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 16:27 

Michy er og tar bilder med resten av gjengen såg dog ikke noe til Bakayoko , zouma og drinkwater

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 16:35 
Brukerens avatar

Dette er en glimrende deal uansett!

Forskjellen på å ha Kovacic i stallen kontra Bakayako og Drinkwater som ikke passer inn er ENORM! Om Kovacic sikrer oss topp 4 så tjener klubben så ufattelig mye på det. Her får vi en spiller som sikkert har 10£m i verdi pr sesong om man skal gå utifra at Zouma hadde en lånesum på 7£m, og vi får han "gratis".

Å bare sånn btw. Det er ingen som vet om det er noen klausul eller ikke enda! Noen melder at det er og andre ikke... La dette få ta noen dager og muligens la Real Madrid få demme opp for å ha "mistet" han, fullt mulig at det blir bekreftet en klausul etter vinduet deres er stengt. Såvidt jeg husker var det en klausul i Falcao lånet som ingen visste av der og da, men som ble offentlig etterhvert..

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 16:38 
Brukerens avatar

Bamsje skrev:
Michy er og tar bilder med resten av gjengen såg dog ikke noe til Bakayoko , zouma og drinkwater

Michy blir, noe som vil si at Fekir ikke kommer.

Få sendt Baka og Drinkwater på dør!

Zouma på lån til Everton er det som meldes.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 16:58 

https://mobile.twitter.com/AlexGoldberg ... 13/video/1

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:03 

Inn:
Jorginho
Green
Kepa
Kovacic
+ Hazard er fortsatt Chelsea spiller

Skulle ønske Morata ble erstattet men så lenge Michy ikke forsvinner så er jeg fornøyd , folk som sier det ikke er lurt og hente Kovacic da han vil stå i veien for andre når han bare er på lån jah kan forsåvidt se tankegangen , men og forsterke laget mest mulig fra fjoråret er det viktigste og det mest nødvendige vi måtte gjøre alt ,utenfor topp 4 iår er en fiasko .

Vi har fått en god bredde i laget smatidig som vi har kanskje 3 "nye" signeringer i Luiz , Barkley og Rlc til og med Hudson er jo en ekstra signering sånn som han har vist seg fram i åre season jeg er storfornøyd med hva klubben har fått til .

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:11 
Brukerens avatar

Et OK sommervindu. Terningkast ett sted mellom 3/4. Det blir viktig å holde på Hazard noen uker til. Forsvinner han er det terningkast 1.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:13 
Brukerens avatar

Spillere kan dessverre fortsatt forlate Chelsea.. Får håpe Chelsea tviholder på Hazard i alle fall, nå som vi ikke kan foreta oss noe mer i markedet.

Keegan after Chelsea winning 0-2 at St.James':
"In the second half they stepped up a gear, and when they step up a gear it almost look like you stepped down 2!"

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:24 
Brukerens avatar

Men hvor lenge? Han har enda ikke satt penn til papir for forlengelse. Vi må gjøre ham til kaptein og tilbyr han den beste avtalen i klubbens historie.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:25 
Brukerens avatar

Icardi ryktes til Real Madrid (tviler), og det er et kjøp som har større menig enn Hazard.
Real har bra med kantspillere, men mangler en farlig spiss.

Stille rundt Martial og stopperkkøp for ManUtd.
Lite troverdige rykter om Martial mot Zouma + 30m.

Redd for at stillheten betyr at ManUtd og Spurs slår til med et plutselig spiss vs stopper bytte.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:30 
Brukerens avatar

Er ikke Toby klar for Manure da?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:32 

Hazard blir uansett denne sesongen så får vi håpe når spillet sitter stille han ikke vil dra :) 7ende sesongen hans i Chelsea

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 18:53 
Brukerens avatar

Vil vi kanskje ikke oppleve det samme med Hazard, slik vi opplevde med Courtois? At vi må selge han på billigsalg.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 19:01 
Brukerens avatar

...i tillegg ønskers det nok å bygge laget rundt Isco, som manageren gjorde på landslaget!

Da har de Isco, Asensio og Bale, hvor sistnevnt har gruset Hazard når det gjelder målpoeng og det å være matchvinner i PL. Det er en Icardi Real trenger, ikke enda en kantspiller.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 19:02 
Brukerens avatar

Om Hazard signerer ny kontrakt så kan han vel bli en av eller største legenden av de alle i klubben...

Tror vanvittig viktig at det blir CL fotball neste år og kommer inn kvalitet slik som dette vinduet og at Sarri blir en suksess og får bli en stund

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 20:30 
Brukerens avatar

Tipper ikke Hazard signerer noe før han ser et lag som fungerer. Får vi ikke topp 4 er han borte neste år.

Er ikke så ille dette her. Vi har en fair sjanse på 3 plass. ManU bør være meget skuffa. Tot har ikke handla, men heller ikke mistet nøkkelspillere. Ars kan overraske i forhold til tidligere men det kan også Everton som har gjort mange forandringer. Det står mellom pool og City denne sesongen. Vi får bare håpe vi bygger videre og får noen av de vi har til å blomstre. Da kan vi muligens bli med å kjempe helt i toppen neste sesong.

Sist endret av nikosidis den Tor 09 Aug, 2018 20:50, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 21:08 
Brukerens avatar

Kunne tenkt meg Fekir (flere mål fra midtbanen) og en venstreback, men ellers fornøyd.
Willian mot Martial, men det skjer ikke etter Matic-episoden.
Pulisic hadde vært genialt. Hvis har blir verdensklasse, ville vi eid det amerikanske markedet.

Mange må ut av klubben. Mye daukjøtt (kvantitet).

Det som er sikkert, er at hvis vi hadde gått for Alisson, så hadde prisen vært betydelig høyere enn det Liverpool betalte. BUDKRIG!!!
Spørsmålet blir om Kepa er bedre!

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 22:00 
Brukerens avatar

Helt klart stort problem dette at vi ikke blir kvitt spillere. Verdien på de fleste vi kan tenke oss å selge er for lav. Bare å låne ut så kan verdien stige sånn som på Bats. Skjønner ikke hvorfor vi ikke solgte han nå.

Sist endret av nikosidis den Tor 09 Aug, 2018 23:09, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 23:06 
Brukerens avatar

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... Sky-Sports

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 23:11 

Det er noe av det verste jeg har lest. Paul Merson tenker høyt, og jaggu blir det ikke en nyhetsartikkel av det og.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Aug, 2018 23:22 
Brukerens avatar

Ok. Det betyr at vi ikke er sikret våre 2 viktigste spillere. Skjer det kan fotball brenne opp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 00:31 
Brukerens avatar

Han har visst ikke fått med seg at Kante nettopp skrev under på en ny avtalte..?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 06:42 

Posta en artikkel fra Sky sports i går der Merson gir karakter til klubbene og dems overgangsvindu. Skriver det samme der. At Chelsea kan miste Kante og Hazard mot slutten om Real plutselig selger Modric.

For det første. Tror han virkelig Modric kvitter seg med Modric når de har sluppet Kovacic? Og det mest åpenbare... Ja Chelsea selger to av sine største stjerner når dem ikke har mulighet til og hente inn erstattere?

For en komplett idiot. Og sånne folk jobber i en av verdens største sportskanaler..

Jaja langt utenom hva tråden handler om. Måtte bare få det ut :D haha

Ellers er jeg ganske fornøyd med vinduet. Når man tenker hvordan ting så ut ved starten. Holdt på våre klart beste spillere. Courtois var jeg aldri særlig fan av. Folk som ikke vil være her kan bare dra for min del. Kepa virker som en helt annen type. Kovacic er fantastisk. Det viktigste er jo at han kan hjelpe oss DENNE sesongen. Og kampen om CL plass.

Folk snakker om at det er krise at vi ikke har noe "option to buy" i kontrakten. Og at vi hjelper Real Madrid. Men virkelig.... De er jo ikke en direkte rival en gang. Må se på hvor mye han evt kan hjelpe oss denne sesongen. En sesong som blir ekstremt viktig for Sarri og Chelsea. 2 av de 3 siste sesongene utenfor CL er ikke bra nok.

Litt skeptisk til Luiz i en 4er. Var krise før. Skjønner ikke hva som plutselig skal ha forandret seg i det tilfelle men.

Håper virkelig det satses på Emerson og ikke Alonso på vb. Livredd hver gang han møter en ving med litt tempo. Og det kommer til skje betydelig flere ganger denne sesongen enn under Conte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 08:01 
Brukerens avatar

Merson tenker ofte høyt om mangt ja...går Kante (det er bare rykter om ny avtale vel?) og Hazard denne sesongen så vil det blir det et sinnsykt bråk...Roman, Marina og co er jo fult klar over alt dette.

Viktigste alt for oss denne sesongen er å komme nærmere de andre og etablere oss i topp 4 og få en stamme i laget. Blir det utenfor topp 4 igjen så kan vi snakke om at spillere vil forsvinne..

Overgangsvinduet synes jeg har vært bra om ikke nesten så perfekt det kunne bli med vårt utgangspunkt...eneste jeg er spent på hvor mange squad spillere skal ut på lån/salg, vi har jo en kjempe stor stall nå...

Jeg håper virkelig på topp fire, men jeg tør ikke håpe på det. Jeg tror dette blir topp seks: lfc, mc, spurs, afc, cfc, mu

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 09:15 

Jaja, vi ble kvitt et uromoment og fikk inn to spillere sentralt som jeg tror vil være en vesentlig oppgradering av hva vi spilte med i fjor.
Overgangsvinduet gikk bedre enn jeg fryktet for bare en uke siden, men jeg er litt skuffet over at vi ikke har fått inn en offensiv spiller som er kapabel til å score mål. Mulig Sarri har en plan om omskolering etc, men jeg tør ikke håpe på mer enn en knepen 4. plass.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 10:03 
Brukerens avatar

PL blir virkelig et bikkjeslagsmål i år. City og Pool har bygd på stammen fra i fjor. Mourinho står med ryggen mot veggen. Poch må snart få noe ut av dette hyllede laget til Spurs som aldri har vunnet noe som helst. Arsenal har «endelig» fått en manager som kan stable på beina et defensivt kollektiv og har gjort noen smarte signeringer, så etter mange trauste år kan de fort kjempe helt i toppen. Og så har man Everton da, som mange ganger har banket på døra til det celebre selskap, og i år har fått på plass mye spennende spiller og en interessant manager. I tillegg til alt dette så kan nyopprykkede lag signere spillere som Schurrle og Seri, det sier litt om økonomien og styrken til PL.

Jeg mener vi skal være fornøyde med topp 4 denne sesongen, og meget glade om vi tar med oss UEL, LC og/eller FAC på veien.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: