Dato/klokkeslett: Tir 12 Nov, 2019 16:07

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 128 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nye manager kandidater
InnleggSkrevet: Tor 22 Mar, 2018 12:56 
Brukerens avatar

Meget god artikkel her som kanskje er oppklarende

https://thesefootballtimes.co/2018/03/2 ... nio-conte/

Sist endret av Roald den Tir 03 Apr, 2018 19:25, endret 1 gang

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Maurizio Sarri overtar etter Conte?
InnleggSkrevet: Fre 23 Mar, 2018 22:32 

Ekstremt spennende manager, som kunne fått mye godt ut av gutta. Han er fort mannen som får hazard til å skåre over 20ligamål per sesong. Trur både hazard og morata hadde blomstret enormt under han. Hurtig fotball med mye bevegelse og få touch passer begge to.
Trur dessverre ikke han har navn nok til å bli en ny mann inn døra på brua. Styret virker mer opptatt av navn enn *rette kvaliteter* .

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 24 Mar, 2018 12:46 

En spennende manager som har fått til en del med Napoli på kort tid, men som mangler erfaring fra en toppklubb i en toppliga. Det må ikke undervurderes. Røyk ut tidlig fra både CL og EL.

Videre svartmaler artikkelen Conte, det blir useriøst.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 25 Mar, 2018 18:10 
Brukerens avatar

Føkk Sarri, behold Conte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 26 Mar, 2018 11:44 

Dels enig med 5Times, artikkelen svartmaler Conte - i tillegg til å skryte Sarri opp i skyene - og kan virke som et rent bestillingsverk fra agenten hans.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 03 Apr, 2018 11:37 
Brukerens avatar

Eller Jokanovic, liker dette:

Slavisa Jokanovic has said it many times - Fulham want to dominate teams, possession and the game in order to bring about victory - and that is key to their charge to the Premier League.

It's been a primary element of their recent run of form, which has seen them with five on the bounce, six wins in a row at home and only two losses in their last 13 games.

Possession football with a ruthless, cutting edge.

But through all the possession stats, the clean sheets and the sheer amount of goals scored by the side, the standout characteristic is the side's ability to grind down teams.

Fulham are relentless, it's a trait of Jokanovic's that we've seen since he came to the Cottage.

He likes his teams to dominate play, get on the ball and play football, and while that all looks pretty in the possession stats, it's what it physically does to the opposition that has been key to Fulham's rise from nothing to promotion candidates in the space of three months.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 03 Apr, 2018 18:25 
Brukerens avatar

Men skal du sette penger på hvem som etterfølger Conte, er vel Thomas Tuchel det sikreste?

les dette http://dailycannon.com/2018/04/bayern-m ... y-chelsea/

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Maurizio Sarri overtar etter Conte? Og andre kandidater
InnleggSkrevet: Tir 03 Apr, 2018 22:27 
Brukerens avatar

Luis Enrique er oddsfavoritten til å ta over jobben til Conte p.d.d. Litt usikker på hvem jeg har lyst til at skal ta over. I utgangspunktet ønsker jeg at Conte skal bli ut kontrakten, men det ser vel heller usannsynlig ut. Sarri har ikke jeg sett nok av til å uttale meg om.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 07:36 

Ancelotti er ledig, han bør vi sikre oss, snarest mulig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 08:34 

For meg er også Ancelotti det opplagte valget. Luis Enrique ville vært høl i huet på så mange nivåer.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 10:17 
Brukerens avatar

Enig, få tilbake Carlo!

Keegan after Chelsea winning 0-2 at St.James':
"In the second half they stepped up a gear, and when they step up a gear it almost look like you stepped down 2!"

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 15:41 
Brukerens avatar

Hvis Enrique blir Chelsea trener kommer det til å klikke i vinkel hos meg. Hold sånn Barca piss unna klubben min.

Ancelotti eller Conte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 21:36 
Brukerens avatar
Styremedlem

Tror Ancelotti vil få store problemer med å få til noe med den stallen vi har idag. Den er ikke i nærheten av å være en stall for spillestilen til Ancelotti dessverre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 04 Apr, 2018 22:46 

:lol: glemmer ikke denne :lol:

Vinje skrev:
Her er en liten liste over managere som garantert ville gjort det bedre i CFC enn Fjotte-Carlo;
Jose Mourinho, Guus Hiddink, David Moyes, Martin O`Neill, Arsene Wenger, Ståle Solbakken, Egil Olsen, Henning Berg, Jan Jønsson, Nils Arne Eggen, Marco Van Basten, Frank Rikjaard, Pep Guardiola, Jan Mølby, Kenny Dalglish, Alex Fergusson, Niall Quinn, Roy Keane, Dennis Wise, Ruud Gullit, Kåre Ingebrigtsen, Øyvind Alsaker, Ian Holloway, Mick McArthy, Neil Lennon, Sam Allardyce, Claudio Ranieri, Felix Magath, Erik Soler, Harry Redknap, RAY WILKINS, Tom Henning Øvrebø, Franz Beckenbauer, Diego Maradona, Arthur Arntzen, Ivar Hoff, Louis van Gaal, Søren Lerby, Otto Rehagel, Giovanni Trappatoni, Ottmar Hitzfeld, Marcelo Lippi, Jurgen Klinsmann, Udo Lattek, Martin Jol, Osvaldo Ardiles, Bobby Campbell, Paul Marriner, John Barnes, Slaven Bilic, Martin Andresen, Per Mathias Høgmo, Morten Olsen, Fabio Capello, Roberto Mancini, Sven Gøran Eriksson, Nils Johan Semb, Klaus Augenthaler, Rinus Michels, Klaus Toppmøller, Berti Vogts, Rudi Vøller, Bruno Labbadia, Ingebrigt Steen Jensen, Rune Bratseth, Jørn Andersen, Lars Lagerback, Marco Tardelli, Bruno Conti, Luciano Spalletti, Arrigo Sacchi, Walter Smit, Alex McLeish, Craig Levein, Preben Elkjær, Michael Laudrup, Brian Laudrup, Hvem-som-helst-Laudrup, Craig Brown, Joar Hoff, Kjetil Rekdal, Ole Gunnar Solskjær, Kåre Koma, Luiz Aragonez, Javier Clemente, Vicente Del Bosque, Johan Arneng, Roland Nilsson, Thomas Brolin, Manuel Pellegrini, Juande Ramos, Bernd Schuster, Benny Lennartsson, Carlos Queiroz, Mark Hughes, Roy Hodgson, Alan Pardew, Alan Curbishley, Iain Dowie, Nigel Clough,
.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Apr, 2018 11:35 

Lol.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Apr, 2018 13:23 
Brukerens avatar

Jeg stiller meg egentlig ganske positiv til en ny periode med Ancelotti. Han leverte veldige gode resultater under sitt opphold her på brua. Underholdende fotball blei det spilt også, men skal nevnes at den troppen han hadde å rutte med var helt i ypperste verdensklasse. Et fantastisk lag.

Men jeg tror kanskje at klubben har godt av å få inn en type som Carlo. Nettopp lest selvbiografien hans og vi snakker om en person som på mange måter er strake motsetningen til vår nåværende trener. Der Conte er en trener som står for knallhard disiplin er Carlo en type som i mye større grad bygger et forhold til spillerene og han er veldig god på personalbehandling.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Apr, 2018 13:57 
Brukerens avatar

Ancelotti
Lampard-Terry
Artig tanke.

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Apr, 2018 15:11 

Rått

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Apr, 2018 19:44 

Ancelotti med Terry under seg et par sesonger, for så å potensielt ta over styringen stiller jeg meg positiv til.

Ser også at Zidane flørter med Juventus, kan han være en mulighet?

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Apr, 2018 01:00 

Vinje skrev:
Tror Ancelotti vil få store problemer med å få til noe med den stallen vi har idag. Den er ikke i nærheten av å være en stall for spillestilen til Ancelotti dessverre.

Du har helt klart et poeng. Ancelotti liker å spille en ambisiøs type fotball. Dessuten er en type manager som får det beste ut av vedensstjerner. Han er taktisk dyktig men hans spisskompetanse er nok evnen til å motivere og skape harmoni i en gruppe med store spillere.

Jeg er svært positiv til Ancelotti, men jeg tror ikke at han signerer med mindre Chelsea viser musker på overgangsmsrkedet i sommer samt forlenger kontraktene til nøkkelspillerne våre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Apr, 2018 19:12 
Brukerens avatar

Hva annet kan de gjøre enn å vise muskler på overgangsmarkedet. De må jo ha fått med seg hvordan det går når vi ikke gjør det. Vi har for andre gang lent oss tilbake og hvilt på laurbærene etter å ha vunnet serien, og det har for andre gang gått rett til helvete. Jeg vet ikke hva skags økonomisk plan de har med tanke på ny stadion, men noe må gjøres til sommeren.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Apr, 2018 22:31 
Brukerens avatar

Når Conte enda ikke har fått fyken tror jeg det bare er å forberede seg på at han er treneren til Chelsea også neste sesong.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 12 Apr, 2018 22:18 

Meningsløst tidspunkt å sparke han på. En caretaker vil etter min mening ikke klare å løfte oss, samtidig har vi svært lite å spille for i ligaen. Dessuten, hvis det er noe i ryktene rundt PSG osv, er det økonomisk veldig mye lurere å la de kjøpe han ut av kontrakten. Vi må også ha en erstatter klar før han forlater oss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 13 Apr, 2018 08:22 
Brukerens avatar
Site Admin

Ancelotti spilte med følgende lag i FA-cupfinalen da vi vant the double:
Cech
Ivanovic, Alex, Terry, Cole
Lampard, Ballack, Malouda
Anelka, Kalou
Drogba

Chelseas benk var ikke veldig imponerende: Hilario, Ferreira (langt over toppen), Belletti, Joe Cole (over toppen), Zhirkov, Matic (før Benfica), Sturridge (før PL-utlånene).

Om han skulle spilt samme 4-3-2-1-formasjon i dagens Chelsea:

Courtois
Zappacosta, Christensen, Rudiger, Alonso
Drinkwater, Kante, Fabregas
Morata, Hazard
Giroud

Legg merke til at laget jeg setter opp kan tilpasses enda mer. Christensen kan spille høyreback og Rudiger venstreback. Vi har Luiz og Cahil i bakhånd, Kenedy på utlån. Willian har i andre klubber spilt på midtbanen, og kan lett ta Maloudas plass. Eventuelt så er han en sterk utfordrer til Giroud. Bakayoko som reserve og Loftus-Cheek på utlån om man foretrekker litt mer fysikk på midtbanen.

For meg ser det ut til at Ancelotti har alle de rette spillerne for sin formasjon og spillestil. Ihvertfall om han ikke har forandret seg mye siden sist.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 14 Mai, 2018 23:05 
Brukerens avatar

Jokanovic - mannen jeg håper etterfølger Conte - har nå fått Fulham til play off finale på Wembley. Liker fotballen Fulham spiller, og håper de slår AV i finalen.
Sjansen for at dette skjer er imidlertid lik null.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 128 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: