Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 15:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 128 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Maurizio Sarri overtar etter Conte? Og andre kandidater
InnleggSkrevet: Tor 31 Mai, 2018 13:43 

Zinedine Zidane bør stå øverst på listen over potensielle managere. Det vil også øke muligheten for at vår desidert viktigste spiller, Eden Hazard, forlenger.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Maurizio Sarri overtar etter Conte? Og andre kandidater
InnleggSkrevet: Tor 31 Mai, 2018 22:40 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Zinedine Zidane bør stå øverst på listen over potensielle managere. Det vil også øke muligheten for at vår desidert viktigste spiller, Eden Hazard, forlenger.

Tja. Hva vet vi egentlig om Zidane. En av de beste spillerene gjennom tidene. Han gir seg i Real på topp. Han er en flott person som sikkert har veldig stor respekt fra spillergruppa. Taktisk er jeg veldig usikker. Han har for lite historie som trener.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Nye manager kandidater
InnleggSkrevet: Tor 31 Mai, 2018 23:51 
Brukerens avatar

Vel. Han sier noe nå. Han slutter. Ikke så mange som bare slutter i den klubben. Han ser bare en vei videre og det er ned. Smart valg. Er helt klart en pekefinger til ledelsen. Conte stikker faktisk ikke fra Chelsea uten videre. Jeg liker hvordan han står frem. Ledelse har godt av å bli satt på plass noen ganger også. Hvem er faktisk ansiktet utad i klubben. Hvem får skylda hvis det går dårlig. Hvilken kariere går det ut over. Alt hviler på trenerene. Er det riktig?
Burde ikke i det minste treneren ha mer å si? Er vel derfor ikke Zidane gidder mer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 01 Jun, 2018 13:04 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Niko,
Du har et poeng...
Og det er at Zidane med kun 2,5 års erfaring som førstelags trener for det som i hans periode har vært verdens suverent beste klubblag, lastet med spiller typene som ganske så sikkert er mer enn krevende å håndtere. Zidane har på tross av dette evnet å vinne 3 x UCL, 1 x Laliga, 2 x supercupen, og den hjemlige cupen.
Alt dette uten å ha noe å si på overganger, absolutt ikke en dritt å si. Der bestemmer Perez hvem som skal inn og hvem som skal ut. Alt dette har han gjort uten å klage i media, uten å påpeke at spillerne under hans ledelse har over prestert, uten å si noe negativt om overgangs politikken i Real, og uten å komme på kant med klubben, eller spillerne.

Det er klasse og utsøkt ledelse det!

Zidane til Chelsea? Det er neste utenkelig :-)

Ingen klager når det ikke er noe å klage på. Når du har kanskje verdens 2 beste forsvarsspillere (Ramos, Marcelo), verdens 2 beste midtbanespillere (Modric, Kroos) og verdens beste spiller (Ronaldo) fylt opp med klassespillere i Carvajal, Varane, Isco, Kovacic, Casemiro, Bale, Benzema og Asensio skal du være ganske høl i hue om du starter å klage. Hvis Zidane måtte brukt Moses, Zappacosta, Alonso, Cahill og Bakayoko er jeg ganske sikker på at han hadde åpna munnen han også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 02 Jun, 2018 13:07 
Brukerens avatar

Jokanovic - er det likevel mulig?
https://gianlucadimarzio.com/en/chelsea ... arri-blanc

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 02 Jun, 2018 19:20 

Nå som Sarri er ute håper jeg egentlig bare på at Conte blir.
Men det ser ikke slik ut. Tipper klubben hadde vært ute for lenge siden i media og sakt at conte blir kontrakten ut hvis dette stemte.
Vi linkes mot mye «drit» men hvis conte må ut håper jeg på luis enrique.
Ønsker svært gjerne og se Chelsea i 4/3/3 igjen

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Jun, 2018 17:09 

Fra en manager til en annen.
Nå idag har det dukket opp nye rykter om at Sarri blir våres neste hovedtrener.
Flere medier melder at ilöpet av neste uke er Sarri Chelsea manager.

Maria Granaskova er tilbake fra ett eller annet mandag morgen i London og skal close dealen da.

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... urs-gossip

https://www.football-italia.net/122752/ ... pping-list

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 11:22 
Brukerens avatar

Da var det fjerde gangen bare i juni jeg har lest at Sarri er klar i løpet av "noen dager". Samtidig skal vi hente 4 Napoli spillere? Virker troverdig...

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 11:59 

Av enrique,sarri,,blanc og han i fulham må vel det absolutt beste alternativet være Sarri.
Jeg syntes conte har gjort en bra jobb men den stallen han har hatt til rådighet jeg.
Men tydeligvis syntes roman den blir noe for defensive.
Og da er vel kanskje han som kan få til noe fremover Sarri mannen til det.

Guariola lovpriset jo Napoli i gruppespillet i år husker jeg, pga fantastisk spill.
Har kjempetrua hvis vi lander han

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 14:40 

Når er det gutta er tilbake på trening igjen, altså de som ikke er med i VM?
Det blir jo spennende å se om Conte møter opp på de første treningene, eller om han blir hjemme. Jeg vil anta at det er viktig å ha på plass en manager før treningene starter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 16:57 

Det kan synes som om klubben har satt seg selv i en særdeles ubehagelig stilling. Hazard gikk nylig ut og sa at han avventer både hvem som blir manager samt hvilke spillere vi henter før han eventuelt signerer ny kontrakt. Det kan bety at han ikke vil spille under Conte. Samtidig vil jeg tro at alle som er aktuelle for å ta over etter Conte har noen krav m h t spillere. F eks at Hazard fortsetter, eventuelt signering av nye spillere, eller begge deler. Og aktuelle, nysigneringer vil sikkert gjerne også vite hvem som blir manager før de signerer.

En catch 22 som sikkert er utfordrende å håndtere for klubben. Samtidig sitter Conte der,uke eller uke, og må vente på beskjed om de finner en erstatter eller ikke. I tillegg til dette så er det en lang rekke spillere som uansett hva ikke vil diskutere kontrakt før etter VM. Rett etter VM starter egentlig sesongoppkjøringen for de engelske klubbene, men haugevis av spillere skal nok da ha 2-3 ukers ferie, hvilket innebærer at de knapt vil møte på trening i det hele tatt før vi spiller mot City på Wembley.

Kan ikke si jeg misunner Chelsea-styret fortiden nei, de har sannelig tøffe tider i møte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 18:49 
Brukerens avatar

Kanskje greit å bli sagt opp litt før alle andre klubber har manager klar for neste sesong.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 19:47 

Ja klart jeg og mange andre begynner å bli utålmodig. Som jeg har sagt før så anerkjenner jeg at man tar seg tid, dette er viktig og man må derfor passe seg for å ta forhastede beslutninger. Men burde man ikke ha startet på denne jobben lenge før ligaen var ferdigspilt? Jo, det burde man definitivt!

Nå skal alt, manager, spillere ut og spillere inn, ordnes på meget kort tid. Det bare øker risikoen for feil. Med de kjøpene som ble gjort denne sesongen så har vi ikke råd til flere feilkjøp. Styret virker å være skikkelig på hæla nå, men man får som vanlig bare folde sine hender og be om at det ordner seg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 22:01 

Enig.

Og dersom Conte er motivert for å gå ut kontrakten, finnes det dessuten ikke bedre alternativer der ute, etter min mening.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jun, 2018 23:58 
Brukerens avatar

Beklager, men min oppfattelse er at nesten alt annet enn Conte er en god løsning! Mannen kan ikke få fortsette grunnet uttalelser fra spillerne(hinter til at de ikke er fornøyde) og ikke minst at det er en haug med spillere som kommer til å ønske seg bort(hvertfall vurdere det seterkt)..

Om Conte blir: Hva skjer med Luiz, Hazard, Willian, Michy, Kenedy, Zouma og ikke minst RLC?

Har vi virkelig råd til å miste RLC fordi Conte skal få fullføre kontrakten? NEI. Skal vi risikere at Hazard drar fordi han ikke vil være under en trener med den spillestilen? NEI. Også er Michy med 100% sikkerhet ferdig i klubben om så skjer.. Alt dette fordi vi skal la mannen fullføre kontrakten, det kan ikke skje!

Conte håndterer nada enn 343 eller 352... Da betyr dette at vi må bruke enorme summer på vingbacker for at laget faktsik skal fungere optimalt, pdd finnes det lite tilgjengelige backer som er et klart steg opp og da blir det et stort problem! Og skal vi virkelig bruke store summer på spillere Conte vil ha, så skal alt være bortkastet når det kommer inn en ny neste sesong.. Det blir for dumt. Få han bort.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 09:13 

Hazard er langt viktigere enn Conte. Om Sarri er det som skal til for å holde på Hazard så regner jeg det som en selvfølge at klubben blåser i disse pengene som skal til for å kjøpe ham fri, og at man betaler ut Conte. Den summen som kreves er jo uansett bare blåbær i denne sammenhengen, man får jo knapt en en invalid 35-åring på krykker for 16 millioner pund nå til dags.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Jun, 2018 10:30 
Brukerens avatar

special one: Godt sagt. Det er noen av spillerene som Rudiger og Giroud som ønsker han videre men det blir peanøtts i forhold til hvis vi mister Willian, Hazard osv.
Jeg håper vi får se et skikkelig godt lag som spiller morsom fotball men er redd vi må forsterke laget enormt hvis vi skal vinne noe.
Vi krysser fingerene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 18:20 

Snart enda en uke har gått, og vi har enda ikke hørt noe mer fra styret ang conte/sarri..
Begynner å bli litt frustrert :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 19:28 

Frustrert? Det er jo i ferd med å bli tragikomisk. Hva i alle dager er det folk i klubben driver med?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 13 Jun, 2018 23:19 

Peter Vindel skrev:
Frustrert? Det er jo i ferd med å bli tragikomisk. Hva i alle dager er det folk i klubben driver med?

Forhandler. Om Contes sluttpakke og med potensielle nye managere. Det er ikke gjort over natten. Klubbfotballen er nå i dvale, alt handler om VM, så vi må på ingen måte ha inn en ny manager i morgen. Det er utelukkende positivt at vi ikke gjør forhastede beslutninger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Jun, 2018 10:43 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Peter Vindel skrev:

Forhandler. Om Contes sluttpakke og med potensielle nye managere. Det er ikke gjort over natten. Klubbfotballen er nå i dvale, alt handler om VM, så vi må på ingen måte ha inn en ny manager i morgen. Det er utelukkende positivt at vi ikke gjør forhastede beslutninger.

Real fikk på plass ny på en uke. Snappa til og med opp en manager som forberedte seg for VM dagen etter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Jun, 2018 14:42 

5Times skrev:
Det er utelukkende positivt at vi ikke gjør forhastede beslutninger.

Nei, det er det ikke. For mens alle andre managere og spillere går til andre klubber ender vi da opp med å signere spillere som Drinkwater, Zappacosta, Emerson, Barkley og Giroud.
Har vi ikke lært noe som helst av det siste året?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Jun, 2018 15:22 

BREAKING NEWS

Jean- Michael Seri’s agent says talks are underway with Napoli for the Nice midfielder.

Agent Franklin Mala said: “We are in talks with Napoli and he’s tempted by the idea of wearing the jersey.”

Er vi virkelig så tjukke i hodet. Bruker ukesvis og krangle over noen millioner euro. Men drinkwater kan vi signere for 30+.

Må bare le. Denne klubben er skikkelig på kjøret.

Aldri i livet om Hazard signerer ny kontakt når han ser hva som skjer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 14 Jun, 2018 15:28 
Brukerens avatar

Nå kan ikke folk forsvare styret viss grunnen til at dette drøyer er at vi ikke skal ta forhastede beslutninger... Styret har da nesten visst dette siden vi startet 2017 sesongen! Det var 99% sikkert etter Januarvinduet og det ble 100% klart etter tapet mot Tottenham på brua.

Jeg skjønner at grunnen kan være at vi vil spare penger, men om vi ikke har bestemt hvem som blir ny manager enda så er noe riv ruskende gæli!!! Vi burde være godt igang med overganger etc som den nye manageren vil ha. Stenger ikke overgangsviduet før sesongen starter også?

Etter alle ryktene å dømme burde Sarri være klar, å jeg forventer at vi er i samtaler om å hente spillerne han vil.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 13 Jul, 2018 14:55 
Brukerens avatar

Emil:
Jeg har ikke lest lenken du refererer til men han fikk ikke sparken men sluttet jobben selv. Man får vel ikke penger da eller er det noe jeg ikke har skjønt?

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 128 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: