Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 13:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Claudio Ranieri ny Chelsea manager?
InnleggSkrevet: Tor 10 Mai, 2018 16:50 
Brukerens avatar
Site Admin

Ranieri er i fyr og flamme og har gjort seg upopulær i Nantes etter at han flørtet med stillingen som ny landslagssjef for Italia. Ranieri har sagt opp kontrakten med Nantes før kontrakten gikk ut. Nå ryktes det at han er en het kandidat for jobben som Tottenhamtrener.

Så er jo spørsmålet om han ikke også kan ryktes hit? Han og Ancelotti er vel de to trenerne som har gjort seg minst fortjent til å bli sparket i Chelsea.

I likhet til Conte, baserer Ranieri seg på et hardtarbeinde lag, defensiv trygghet (you need to lock your door to keep the burglar away. Then you can start decorating the house) og overganger. Her kan det altså bygges videre på arbeidet til foregående manager. Han er i tillegg ekspert på å bygge lag, og han evner fint å se de lange linjene ved å satse på og få frem yngre spillere. Jeg vil påstå at han er flink med mennesker, kan ta presset av spillere og bygge opp spillernes selvtillit.

På den negative siden har han gjort i overkant mye tinkering. Særlig når han har vært utsatt for press har laget gjort det dårlig. Eksempelet med Nantes, eller når stillingen hans var truet av Sven-Gøran og Mourinho. Ikke godt å si hvorfor ikke spillerne jobbet for han i hans andre sesong i Leicester.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Claudio Ranieri ny Chelsea manager?
InnleggSkrevet: Tor 10 Mai, 2018 18:23 
Brukerens avatar

Superhyggelig kar. Litt for hyggelig etter min mening. Som du sier sliter skikkelig når det butter imot. Motgang kommer altid. Jeg mener Conte er av annet kaliber. Det vil være en nedgradering etter min mening.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Claudio Ranieri ny Chelsea manager?
InnleggSkrevet: Søn 13 Mai, 2018 18:14 

Inn med Sarri og 4/3/3
Håper han også tar med 1/2 spillere fra Napoli!
Kongo og venstre backen

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet