Dato/klokkeslett: Fre 15 Nov, 2019 14:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 153 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Maurizio Sarri ny manager?
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 10:23 
Brukerens avatar
Styremedlem

Det siste av troverdige rykter er at Conte har planlagt en "steinhard" pre-season med Chelseas. Han er visstnok innstilt på at det er han som er manager i 18/19 sesongen i hvertfall.

Jeg finner det ytterst merkelig at Chelsea, etter fjorårets skandaløse pre-season/sommer, nå virker å gjøre samme tabba enda en gang. De sommerne vi har vært klare og tydlige på managersituasjonen, og kjøpt spillere tidlig i Juni, så har vi hatt suksess. De årene vi fomler i blinde (som i år) så har det gått på ræva. All denne usikkerheten er ødeleggende på så mange plan at jeg ikke skjønner noen ting.

* Hvem er manager 9 juli når brorparten av spillerne kommer til pre season?
* Selger vi Willian til United eller Barca? Vi ender vel opp med å selge til United igjen tenker jeg......
* Hva gjør Hazard når han ser at Conte er trener fortsatt, og ingen gode spillere er kommet inn?
* Drar Cortois til Real? Han hinter kraftigere og kraftigere om at han ønsker seg til unga i Madrid.
* Med unntak av 2-3 unggutter som alt er sendt på lån (uten at en evt ny manager har fått sett på dem) så kommer det 30 spillere på trening som har vært på utlån. Hva er planen med disse?

Ryktene sier også at Chelsea prøver å få ned fallskjermen til Conte på bakgrunn av behandlingen han ga Costa. Klubben mener at måten Conte håndterte dette på gjorde at salgssummen ble kraftig redusert. Dette ønsker Chelsea at Conte skal betale for.

Til slutt så skjønner jeg lite av denne klausulen til Sarri i Napoli. Han har fått sparken som manager, siden Ancelotti er ansatt som ny manager, men alikevel så må Chelsea betale Napoli kompensasjon for å ansette han? Hvordan er dette lov?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 10:44 
Brukerens avatar

Alt må jo tyde på at Conte blir? Det kan da ikke gå an å sparke en manager midt i pre season når man har hatt over 1 måned på seg på å gjøre det. Setter styret virkelig hele neste sesong på spill bare for å spare noen få millioner pund på sparkingen av Conte?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 15:42 
Brukerens avatar
Styremedlem

Som en skrev på Twitter;

"siden media først meldte at Sarri ville være klar for Chelsea innen 48 timer har det blitt født 18,25 millioner babyer, verdens høner har lagt 9,5 billioner egg, gjennomsnittsmenneske har tilbragt 17 timer på do og det har vært 430 millioner lynnedslag"

Det går ikke fort hos Chelsea FC

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 20:37 

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... s-continue

Haha fy f..Kommer Conte tilbake er kommende sesong ødelagt, og Hazard med flere er gone. Da er vi virkelig blitt et middels lag.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 21:46 

Masse masse rykter, men lite eller ingenting som ikke bare er - rykter. Helt umulig selvsagt å stole fullt og helt på alle «journalister» som hevder å «vite» både det ene og det andre.

Kan vi virkelig utelukke helt at klubben faktisk har vært, og er, enig med Conte om at han fortsetter en sesong til? Og kan vi utelukke helt at det faktisk er spillere på vei inn, som russiske Golovin? Det skapes et inntrykk av at alt er bare kaos i klubben for tiden, men er nå det så sikkert?

Jeg er usikker. Det er ikke umulig at mangelen på informasjon skyldes at det faktisk ikke er tatt noen beslutninger om trener og at ingen spilleren på vei, men som de fleste vel har skjønt er min tillit til journalister og andre forståsegpåere særdeles begrenset, nærmest ikke-eksisterende. Det produseres rett og slett for mye piss, anslagsvis 95% av alt som skrives om overganger innen toppfotballen vil jeg tro, til at jeg stoler noe særlig på alt som nå skrives om klubben vår.

Man som alltid; time will show.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 22:08 

Ja og tiden må vise ganske fort nå. Pre season starter mandag.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 22:58 

Som om Sarri vil bli tungen på vektskålen for at Hazard blir. Lol.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 05 Jul, 2018 23:19 

Ikke ene og alene. Men attraktiv fotball kontra den gørr kjedelige fotballen vi har spilt de siste årene. Tror det har en del og si. Ikke bare for han. Men for flere. Flere av spillerne har jo uttalt seg om akkurat det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 07:21 
Brukerens avatar
Styremedlem

Maurizio Sarri is expecting to finally be announced as Antonio Conte's replacement as Chelsea boss at the start of next week. (Mail)

Dette er nå 4 gangen dette skrives :) For en farse

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 08:54 

Farsen er jo at enkelte mister hodet og lar seg rive med av det som står i Daily Fail. Nesten litt utrolig at folk tror rykter og spekulasjoner i britiske skandaleaviser på noen som helst måte gjenspeiler beslutninger og prosesser innad i Chelsea.

Dersom Sarri faktisk er førstevalget (noe jeg dessverre tror han er), ansettes han innen "rimelig tid". Dersom Conte er manageren vår neste sesong, er det fordi Sarri aldri var en prioritet.

Fotballmarkedet er i dvale på grunn av VM. Det er svært liten aktivitet på markedet, også i Chelsea. Ha litt tålmodighet, a.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 09:40 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Masse masse rykter, men lite eller ingenting som ikke bare er - rykter. Helt umulig selvsagt å stole fullt og helt på alle «journalister» som hevder å «vite» både det ene og det andre.

Kan vi virkelig utelukke helt at klubben faktisk har vært, og er, enig med Conte om at han fortsetter en sesong til? Og kan vi utelukke helt at det faktisk er spillere på vei inn, som russiske Golovin? Det skapes et inntrykk av at alt er bare kaos i klubben for tiden, men er nå det så sikkert?

Jeg er usikker. Det er ikke umulig at mangelen på informasjon skyldes at det faktisk ikke er tatt noen beslutninger om trener og at ingen spilleren på vei, men som de fleste vel har skjønt er min tillit til journalister og andre forståsegpåere særdeles begrenset, nærmest ikke-eksisterende. Det produseres rett og slett for mye piss, anslagsvis 95% av alt som skrives om overganger innen toppfotballen vil jeg tro, til at jeg stoler noe særlig på alt som nå skrives om klubben vår.

Man som alltid; time will show.

Ingenting av det jeg har skrevet har noe med "journalister og andre forståsegpåere". Jeg driter i rykter, men man ser jo klart og tydelig at det er problemer i klubben akkurat nå.

"Det er ikke umulig at mangelen på informasjon skyldes at det faktisk ikke er tatt noen beslutninger om trener" Det er jo nettopp dette som er poenget! Pre season starter om 3 DAGER! De har hatt godt over en måned på å fikse managersituasjonen, men de har ikke gjort det. Det er dette jeg er bekymret over, ikke hva media skriver.

Og hvis planen er (og kanskje alltid har vært) at Conte blir neste sesong også, da ser jeg ingen grunn til at Conte skal snakke og holde på sånn han gjør på pressekonferanser og intervjuer. Da hadde han bare sagt "Jeg blir her til neste sesong, det er bestemt, hva som skjer etter det er uvisst enda", men i stede så snakker han som om han prøver å få sparken, da er det ganske tydelig at Conte og klubben ikke er enig om noe.

Det at Hazard sier at han venter på klarhet fra klubben og eventuelt nye signeringer før han skriver under på ny kontrakt underbygger jo påstanden om at det skjer fryktelig lite i klubben da til og med ikke spillerne vet hva som foregår.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 09:45 
Brukerens avatar

EvenW skrev:
Ikke ene og alene. Men attraktiv fotball kontra den gørr kjedelige fotballen vi har spilt de siste årene. Tror det har en del og si. Ikke bare for han. Men for flere. Flere av spillerne har jo uttalt seg om akkurat det.

Enig, første sesongen til Conte når vi ble første laget til å vinne 30+ kamper i PL, slo United 4-0, Everton 5-0, City 2-1 borte og kjørte over det meste av lag, var gørr kjedelig.

Det å se på spillere som Zappacosta, Drinkwater, Bakayoko og Barkley derimot er gørr kjedelig, og de er fortsatt i klubben selv om Conte drar.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 12:00 

Conte er under kontrakt. Klubben deler selvfølgelig ikke informasjon om en potensiell pågående oppsigelsesprosess med Eden Hazard, Daily Mail eller hierarkiet i CSN.

Gud bedre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 12:08 

Og hva gjelder Eden Hazard er uttalelsene hans feiltolket. Eden har sagt at han venter på klarhet rundt trenerspørsmålet før han avgjør hvor han spiller neste sesong. Kontraktsforlengelse var ikke tema. Ergo kan han fort finne på å spille en sesong eller to til i Chelsea under rett trener,men uten å forlenge kontrakten sin.

Eden Hazard forsøker med uttalelsene sine å legge press på Avgjørelsen rundt Conte ved indirekte å stille et ultimatum, men det blir naivt å tro at det er ensbetydende med kontraktsforlengelse.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 13:29 

[quote="Vinje_jr"]

Ingenting av det jeg har skrevet har noe med "journalister og andre forståsegpåere". Jeg driter i rykter, men man ser jo klart og tydelig at det er problemer i klubben akkurat nå.

"Det er ikke umulig at mangelen på informasjon skyldes at det faktisk ikke er tatt noen beslutninger om trener" Det er jo nettopp dette som er poenget! Pre season starter om 3 DAGER! De har hatt godt over en måned på å fikse managersituasjonen, men de har ikke gjort det. Det er dette jeg er bekymret over, ikke hva media skriver.»

................................

Du driter i rykter men «ser klart og tydelig at det er problemer i klubben akkurat nå»?? Du verden Vinje_jr, sterkt! Siden klubben ikke uttaler seg i det hele tatt, hva bygger du da dine «klare og tydelige» konklusjoner på om det ikke er hva alle andre skriver? Og det alle andre skriver er jo faktisk bare........ ja akkurat - rykter. Eller har du noen 100%sikre innsidere å vise til?

Det kan jo faktisk være så enkelt som at Conte skal fortsette, noe det ikke ville være naturlig at hverken klubben eller Conte gikk ut og uttalte seg om siden han har ett år igjen av kontrakten samt at klubben aldri har uttalt seg negativt om Conte. All denne negative hypen rundt Conte er utelukkende skapt av journalister, ingen andre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 14:35 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Vinje_jr skrev:

"Det er ikke umulig at mangelen på informasjon skyldes at det faktisk ikke er tatt noen beslutninger om trener" Det er jo nettopp dette som er poenget! Pre season starter om 3 DAGER! De har hatt godt over en måned på å fikse managersituasjonen, men de har ikke gjort det. Det er dette jeg er bekymret over, ikke hva media skriver.»

................................

Du driter i rykter men «ser klart og tydelig at det er problemer i klubben akkurat nå»?? Du verden Vinje_jr, sterkt! Siden klubben ikke uttaler seg i det hele tatt, hva bygger du da dine «klare og tydelige» konklusjoner på om det ikke er hva alle andre skriver? Og det alle andre skriver er jo faktisk bare........ ja akkurat - rykter. Eller har du noen 100%sikre innsidere å vise til?

Det kan jo faktisk være så enkelt som at Conte skal fortsette, noe det ikke ville være naturlig at hverken klubben eller Conte gikk ut og uttalte seg om siden han har ett år igjen av kontrakten samt at klubben aldri har uttalt seg negativt om Conte. All denne negative hypen rundt Conte er utelukkende skapt av journalister, ingen andre.

Intervjuer og pressekonferanser er ikke rykter kjære deg. Er ikke så vanskelig å tolke Conte og Courtois sine uttalelser og Hazard sa rett ut at han ikke skriver noe ny kontrakt før vi finner ut av managersituasjonen og kjøper nye spillere. Dette var vel 1 måned siden, fortsatt ikke skjedd noe.

Trenger ikke rykter for å se at det er problemer når vi nettopp endte på en begredelig 5. plass, vi hentet masse middelmådigheter som skuffa stort, 2 av våre største stjerner nekter å skrive nye kontrakter, manageren vår babler om alt annet enn neste sesong og hvordan han tenker å få Chelsea tilbake til toppen. Alt dette samtidig som eieren vår lukka pengesekken for ny stadion og vi har så vidt 1 måned igjen på å kjøpe spillere (som en påminnelse har vi fortsatt ikke vært i nærheten av å kjøpe noen denne sommeren, og det er snart halvannen måned siden vi spilte vår siste kamp).

Samtidig skal det også nevnes at Conte kun har 1 år igjen på kontrakten. Jeg vil ikke ha en manager som er her for å "bli ferdig" med kontrakten sin for så å gå, det er en veldig ugunstig situasjon for klubben. Enten så ønsker Conte å bli her, og da får han skrive en ny kontrakt eller så kan vi si farvel nå med en gang. Så jo,"no news are bad news" for klubben akkurat nå.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Jul, 2018 17:23 

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... ew-heights

Skulle ønske jeg kunne være flue på veggen og sett hva som foregår på kontorene på brua.

Andre fans ler jo av oss. Er vi virkelig sunket så lavt?

At Roman tydeligvis har gitt fra seg veldig mye av ansvaret er også skremmende. Når man ser hva de som styrer får til. Altså INGEN ting.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Jul, 2018 17:34 
Brukerens avatar

Jaja, de kan le så mye de vil. Hvilke engelske klubber har like mye suksess som oss de siste 15 årene?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 07 Jul, 2018 21:58 
Brukerens avatar

Carefree!!

Mest vinnende engelske klubben siste 10 årene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 08 Jul, 2018 10:37 

http://app.football-italia.net/?referre ... u=news-all

Skal man le eller grine? Jaja. Sesongen er fucked uansett, og klubben er på vei til og bli en klubb midt på treet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 08 Jul, 2018 11:32 
Brukerens avatar

Jeg skjønner virkelig ingenting av greia her jeg.

Sarri kan vell bare si opp/kjøpe seg ut av kontrakten? Sarri tjener 1,4€m i året, så la oss si 2,8€m for de 2 neste sesongene... Å det kan da ikke finnes et problem med å få gjort dette med tanke på at Napoli har ansatt Ancelotti.

Eneste grunnen til at dette tar så lang tid må være Conte. Ryktes at Conte ikke bare krever betaling for resten av kontrakten, men også at bonusene skal utbetales(noe som dobbler utgiftene).

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 08 Jul, 2018 12:10 

Presidenten for Napoli er av samme type som Levy om ikke verre. Mener vi burde satt fokuset over på noen andre . feks Luis enrique

Hvis den linken skulle være tilfelle noe som virker ca 92% sikkert som alt annet vi leser . tror faktisk Golovin blir klar før ny trener er på plass.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Jul, 2018 11:47 

Det jeg har lest er at spillerne og Conte ventes tilbake på trening i dag. Det blir veldig spennende å se om Conte og gjengen møter opp som ikke noe har skjedd/skjer.
Om klubben ender med å erstatte Conte midt i pre-season er det helt håpløst av styret, men om Conte fortsetter som manager for Chelsea etter alt som har vært skrevet i sommer kommer jeg ALDRI noensinne til å lese et rykte noensinne igjen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Jul, 2018 17:04 

Ser av videoen klubben har lagt ut at treningen er i gang ja, med Conte som styrer det hele.

Blir litt utmattet av all usikkerhet og alle spekulasjonene må jeg innrømme. Vi får bare krysse fingrene for at det ikke blir like ille som flere synes å tro

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 09 Jul, 2018 19:37 
Brukerens avatar

Haha, hvis tullet på twitter stemmer så skal vi signert ny to års avtale med conte

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 153 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: