Dato/klokkeslett: Tir 12 Nov, 2019 14:48

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: [Avkreftet] Aleksandr Golovin
InnleggSkrevet: Lør 23 Jun, 2018 12:32 
Brukerens avatar
Moderator

Bilde

Aleksandr Golovin
Alder: 22
Posisjon: Midtbane
Klubb: CSKA Moskva

Den russiske unggutten som leker i sommerens fotball-VM er linket til Chelsea, Arsenal og Juventus. 1 mål og 2 målgivende på de 2 kampene som Russland til nå har spilt denne sommeren. Tanker?

Kilder:
Chelsea hold 'concrete' interest in signing 22-year-old, Arsenal and Juventus also keen

Chelsea target's father drops major hint he's set for Premier League move

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Aleksandr Golovin
InnleggSkrevet: Tor 28 Jun, 2018 23:41 

http://app.football-italia.net/?referre ... u=news-all

Juventus have pulled out of the bidding war for CSKA Moscow and Russia midfielder Aleksandr Golovin, as Chelsea close on a dea

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 28 Jun, 2018 23:48 
Brukerens avatar

Skal med han her når vi har RLC og Mount...?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 09:33 

Skjønner ikke greia i det hele tatt.
Jeg skjønner faktisk veldig lite av det som har blitt gjort av overganger de siste 3-4 overgangsvinduene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 11:38 

Virker som en bra spiller er jo mer enn ving enn det Rlc er men er andre jeg ville helst sett komme istedenfor

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 12:00 
Brukerens avatar

Er veldig for den signeringen SÅLENGE at det er på bekostning av Fabregas, ellers ser jeg liten vits i signeringen. Besitter en god del av de kreative ferdighetene til Cesc og kan fungere som en direkte erstatter for han, øper utrolig mye til å være en så offansiv og kreativ kraft fra sin midtbanerolle. 20-25£m for Golovin og at Abramovic får sin etterlengta russer inn i laget er positivt. Golovin kan også bekle kant, selv om han primært er indreløper.

Men igjen så kan denne signeringen skade det at vi BURDE ha inn en skikkelig midtbanespiller som skal gå rett inn å dominere. Sarri er veldig glad i en 433 formasjon.. Da har vi Kante, Bakayako, RLC, Golovin, Barkley og evt Ampadu, er det plass til enda en? Regner da med at både Cesc og Drinkwater forsvinner. At vi evt begynner å spille med indreløpere er jo store pluss for RLC og Barkley, man skal ikke kjimse av at Barkley kan bli en reel utfordrer om startplass heller.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 13:12 
Brukerens avatar

Føler meg veldig sikker på at hvertfall Cesc blir, rart om vi selger Drinkwater kun et år etter at vi valgte å bruke over 30m pund på han også.

Det er ikke plass til Golovin og ikke er han god nok heller. En midtbane bestående av Drinkwater, Bakayoko og Golovin tror jeg er dårligere enn Lillestrøm sin.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 17:18 
Brukerens avatar

Kul signering. Om den bra? Umulig å vite. Så lenge den ikke går på bekostning av RLC er jeg fornøyd.

Kan forøvrig ikke fatte å begripe at folk vil ha Fabregas ut. Er knapt en spiller i verden som slår flere key passes per 90min, ufattelig kreativ, og er en av de få spillerne på laget som faktisk kan materialisere enn en plass i lagoppstillingen til mål.

Liker du ikke Fabregas har du ingen rett til å like spillere som Pirlo og Xavi. De hadde og vært svake om de ble plassert i den farsen av en 3-4-3 vi spilte forrige sesong (Pirlo var en "nobody" før han ble plassert i hjertet av verdens mest løpesterke midtbane). Fabregas i en 4-3-3 under Sarri blir ren magi, og 15+ assist.

3-4-3 is dead

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 18:19 
Brukerens avatar

TinyLoaf96 skrev:
Pirlo var en "nobody" før han ble plassert i hjertet av verdens mest løpesterke midtbane.

Kødder du nå?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 19:48 
Brukerens avatar

Spennende prospekt. Synes det er merkverdig at de fleste her inne etterlyser aktivitet på overgangsmarkedet, for deretter å snu på en kronmynt når vi linkes til en spennende unggutt som har levert bra i VM. Hvis Conte, eller hvem enn som måtte lede laget når sesongen starter, mener Mount og/eller RLC er gode nok - så spiller de. Å gi manageren flere alternativer er da absolutt en fordel. Det snakkes om €25 millioner, altså ikke rare greiene for et talent i dagens fotball. Stiller meg utelukkende positiv til denne overgangen. Minimal risiko da Golovin ikke er en høyprofilert stjerne som krever spill fra første kamp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 19:58 
Brukerens avatar

Er jo nettopp derfor signeringen er feil. Stallen er full av fyllmasse, vi trenger en makker til Kanté i verdensklasse. Vi har tross alt mye annet rart å kaste innpå midten der...

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 20:16 
Brukerens avatar

Overflødig stallfyll som ikke tilfører laget tilstrekkelig med kvaliteter skal selvfølgelig selges eller lånes ut. Hvem er denne verdensklassemakkeren, da? Og hva tilsier at Golovin ikke kan være den? Hvor mange klubber stod på døren til Matic i 2014 da vi hentet ham tilbake? Kanté i 2015? Det er mulig å identifisere kvalitet som ikke allerede er etablerte verdenstjerner. Det er ingen garanti for at Golovin til £22 millioner vil levere, men det er det heller ikke for Koke til £100 millioner (ikke at vi har sjanse i havet på ham).

En ung og lovende spiller som kan bekle hele fjøla på midtbanen, holdende til ving, til en overkommelig sum - det blir aldri en feil signering for meg. At vi har Drinkwater og/eller andre som ikke burde spille mer for oss er ikke et godt argument for og unnlate å forsøke og bedre kvaliteten over stallen, mener jeg. Som sagt, jeg stiller meg positiv til denne overgangen. Minimal risiko.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 22:21 
Brukerens avatar
Moderator

Vet ikke om dette er nevnt i tråden, men denne karen løp også mest i hele VM etter 2 kamper. (Ble hvilt i den 3. kampen)

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 22:32 
Brukerens avatar

Han vil jo fortsatt bli en konkurrent til RLC, og hva skal vi med akademiet vårt egentlig når vi uansett kjøper inn spillerne? Om vi skal bruke så jævla mye ressurser på akademiet vårt så MÅ vi bruke dem! Vi har ikke lenger ressursene til å kjøpe de aller beste og dyreste spillerne, der er City og United langt foran oss, da må vi utnytte at vi har gode talenter som har tilhørighet til klubben. Les uttalelsene til Mikel nå nylig, det er spillere som John Terry som gjorde at vi har vært så suksessfulle, ikke at vi har kunne kjøpe masse dyre spillere. Strengt tatt har jo alle de dyre kjøpene våre egentlig vært flopper.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 23:41 
Brukerens avatar

Selvsagt enig i at vi burde implementere akademispillere i førstelaget. Samtidig er det viktig at det foregår på en forsvarlig måte, og i et lag hvor hovedtrener anser den respektive spiller som god nok. Jeg er helt sikker på at RLC vil få en rolle i laget kommende sesong - om han ønsker det. Det skal dog sies at jeg ikke anser Golovin og RLC som like spillertyper. Hvis vi nå får inn Sarri og skal legge om til 4-3-3, så er det vel mer enn nok plass til begge to? Basert på det jeg har sett av Golovin i mesterskapet, og dette underbygger statistikken fra både hjemlig liga og på internasjonal arena, så er han langt nærmere en spillertype mange her inne etterlyser (Koke-esque) som partner til Kanté enn det RLC tilfører midtbanen.

Her har vi sjansen på én av de unge spillerne som ble snakket opp før VM, og som har levert til de grader i mesterskapet, til en prislapp som ikke er avskrekkende i det hele tatt. Minimale forventninger til umiddelbar suksess, ung, og med gjensalgsverdi. Jeg er utelukkende positiv til slike signeringer. RLC må nå vise at han ønsker en plass i startelleveren, og at han ikke bukker ut mot konkurranse. Er prestasjonene gode, eller potensialet stort nok, så får han spilletid.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 29 Jun, 2018 23:54 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Selvsagt enig i at vi burde implementere akademispillere i førstelaget. Samtidig er det viktig at det foregår på en forsvarlig måte, og i et lag hvor hovedtrener anser den respektive spiller som god nok. Jeg er helt sikker på at RLC vil få en rolle i laget kommende sesong - om han ønsker det. Det skal dog sies at jeg ikke anser Golovin og RLC som like spillertyper. Hvis vi nå får inn Sarri og skal legge om til 4-3-3, så er det vel mer enn nok plass til begge to? Basert på det jeg har sett av Golovin i mesterskapet, og dette underbygger statistikken fra både hjemlig liga og på internasjonal arena, så er han langt nærmere en spillertype mange her inne etterlyser (Koke-esque) som partner til Kanté enn det RLC tilfører midtbanen.

Her har vi sjansen på én av de unge spillerne som ble snakket opp før VM, og som har levert til de grader i mesterskapet, til en prislapp som ikke er avskrekkende i det hele tatt. Minimale forventninger til umiddelbar suksess, ung, og med gjensalgsverdi. Jeg er utelukkende positiv til slike signeringer. RLC må nå vise at han ønsker en plass i startelleveren, og at han ikke bukker ut mot konkurranse. Er prestasjonene gode, eller potensialet stort nok, så får han spilletid.

Hvordan kan du egentlig si dette?

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 30 Jun, 2018 00:19 
Brukerens avatar

Det er da åpenlyst? Fordi det ikke er en etablert superstjerne til astronomiske summer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 30 Jun, 2018 00:23 
Brukerens avatar

Finnes da knapt en mer kravstor supporterskare enn vår i England da, spesielt når det er spillere som direkte tar plassen til de største talentene våre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 30 Jun, 2018 00:26 
Brukerens avatar

Vel, det skal jeg ikke si noe på. Her var vel poenget mer at det er en markant forskjell på presset Golovin vil ha på sine skuldre kontra en hypotetisk Koke på 26 år til £120 millioner. Golovin er ung og relativt billig skal man tro ryktene - herav mitt utsagn. Samtidig tror jeg supportere som går på kamper er noe mer tålmodige enn majoriteten på CSN. Heldigvis :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 30 Jun, 2018 07:53 
Brukerens avatar

Skjønner ikke at folk er negative til denne signeringen. Dette er det største talentet Russland har hatt på mange år og han spås av mange en strålende karriere. Like gammel som RLC, så at disse kan danne en trio sammen med Kante på midten i mange år fremover. Han er også en anvendelig type som kan bekle sentrale og kantroller. Han kan dermed sees på som en, på sikt, erstatter for Willian, Pedro, Fabregas, Drinkwater

At klubben ryktes til Golovin og Rugani, syntes jeg er et godt tegn. Det er unge gutter som evner å spille ballen.

Jeg er positiv til denne signeringen. Billig i dagens marked, noe som er uforståelig for meg med tanke på hans alder og potensial.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 30 Jun, 2018 11:14 

Vikan skrev:
Vet ikke om dette er nevnt i tråden, men denne karen løp også mest i hele VM etter 2 kamper. (Ble hvilt i den 3. kampen)

Det store spørsmålet er jo om mannen vil ha den samme løpskapasiteten i en europeisk storklubb. Det russiske landslaget er det laget i VM som har løpt desidert mest. Statsstyrt doping i blant annet Sotsji OL, gjør meg skeptisk til russiske spillere.

Men, jeg mener helt klart at vi trenger spillertypen, spesielt dersom vi går over til 4-3-3. Spillere som Drinky, Barkley og Ruben (brannfakkel) holder foreløpig ikke høyt nok nivå, etter min mening.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 06 Jul, 2018 18:05 
Brukerens avatar

Er det i boks? Herlig spiller...…

https://www.dailystar.co.uk/sport/footb ... urs-Gossip

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 16 Jul, 2018 20:37 
Brukerens avatar

Nå har vist Monaco hostet opp et bud som skal være langt bedre enn det vi er villige til å gi. Da kan det hende vi skal kikke andre steder og ikke sprenge banken for han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 17 Jul, 2018 12:59 
Brukerens avatar

Ryktes at Golovin selv har avvist Monaco og ønsker chelseaovergang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 17 Jul, 2018 13:02 
Brukerens avatar

Spennende spillertype. Håper vi får ham.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: